Juhannusmagiaa

Hexex

Minkälaisia Suvijuhlan taikoja aiotte tehdä?

30

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noidan Tytär

      ne rehut eli kukat luonnosta ja laittaa tyynyni alle, jos vaikka näkisin sut unessani. ;D

      Ja ihan vaan sua ärsyyttääkseni tää biisi;
      http://www.youtube.com/watch?v=RhrhyUcxroQ

      Joo... nyt mä meen... sinne minne mun pitikin...
      :D

      No, ärsyttikö? ;)

      • Hexex

        Joo, onnistuit, kylmät väreet riipi pitkin selkää.

        Kansikuvasta päätellen aika pieni se Kristina Brask.


        Voisit tehdä sellaisen vanhan hyvän ajan taian! Menet Juhannusyönä nakuna kedolle kieriskelemään, juokset ladon kolmasti ympäri, ja menet metsälammelle. Kun katsot lammen pintaan, näet siltä tulevan sulhosi kuvajaisen.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Joo, onnistuit, kylmät väreet riipi pitkin selkää.

        Kansikuvasta päätellen aika pieni se Kristina Brask.


        Voisit tehdä sellaisen vanhan hyvän ajan taian! Menet Juhannusyönä nakuna kedolle kieriskelemään, juokset ladon kolmasti ympäri, ja menet metsälammelle. Kun katsot lammen pintaan, näet siltä tulevan sulhosi kuvajaisen.

        Käykö että lammen sijasta on meri ja käykö että ladon ympärijuoksun sijasta juoksee meren rannalla?
        Taidan tehdä sittenkin sen helpomman taian. yrtit tyyny'nalle ja unessa se "tsatujen brinssi(nakki)" tulee näytille. Ja parempi olla siedettävä tai mä mottaan sitä turpaan ja käsken suksia kuuseen. ei vainkaan. Sanon vaan ettei tärppää.
        °o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        Käykö että lammen sijasta on meri ja käykö että ladon ympärijuoksun sijasta juoksee meren rannalla?
        Taidan tehdä sittenkin sen helpomman taian. yrtit tyyny'nalle ja unessa se "tsatujen brinssi(nakki)" tulee näytille. Ja parempi olla siedettävä tai mä mottaan sitä turpaan ja käsken suksia kuuseen. ei vainkaan. Sanon vaan ettei tärppää.
        °o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°o°

        että uskoo siihen mitä taikaa tekee. Veden pinnan vain tulee olla tyyni jotta kuvajainen onnistuu.

        Pyydä jotakuta kuvaamaan rituaalisi ja lähetä se youtubeen nähtäväksi, niin minä sanon menikö se oikein!


      • Noidan Tytär °°7
        Hexex kirjoitti:

        että uskoo siihen mitä taikaa tekee. Veden pinnan vain tulee olla tyyni jotta kuvajainen onnistuu.

        Pyydä jotakuta kuvaamaan rituaalisi ja lähetä se youtubeen nähtäväksi, niin minä sanon menikö se oikein!

        Enkä tartte tollasii taikoja. En mä mitään ukkoo tartte. Ukko tuo yhden lisätyöpäivänn viikkoon sitten se viihdytinaika päälle joka on suhteellista. Oon liian mukavuudenhaluinen.


      • Hexex
        Noidan Tytär °°7 kirjoitti:

        Enkä tartte tollasii taikoja. En mä mitään ukkoo tartte. Ukko tuo yhden lisätyöpäivänn viikkoon sitten se viihdytinaika päälle joka on suhteellista. Oon liian mukavuudenhaluinen.

        ..vaan hyvä rakastaja joka on usein saatavilla!


      • Noidan Tytär °°7
        Hexex kirjoitti:

        ..vaan hyvä rakastaja joka on usein saatavilla!

        hyvän rakastajan nimi Hexex? Kun niin intoot... fundeeraa meikäläinen tässä ittekseen.


      • Hexex
        Noidan Tytär °°7 kirjoitti:

        hyvän rakastajan nimi Hexex? Kun niin intoot... fundeeraa meikäläinen tässä ittekseen.

        Parempaa en osaa ehdottaa!


      • Noidan Tytär

      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Parempaa en osaa ehdottaa!

        et olisko sulla mahdollisia suosittelijoita? Mistä tiedät olevasi juuri se best?
        Onks sul hyvä kunto ja kestävyys?


      • Hexex

      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        et olisko sulla mahdollisia suosittelijoita? Mistä tiedät olevasi juuri se best?
        Onks sul hyvä kunto ja kestävyys?

        ...löytyy pitkin pitäjää!


      • Noidan Tytär

      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        ...löytyy pitkin pitäjää!

        lasta sulla on? Tiedossa siis...

        Tätä lauloin lapsena;
        http://www.youtube.com/watch?v=0gJN9LGn3yQ
        Sitten kerran olin pienenä isän kyydissä ja hoputin isää takapenkillä: "Aja kovempaa, kovempaa, kovempaa...", johon isä: "Ei tällä autolla lujempaa pääse." Minä olin silloin 4-vuotias.
        Isä sai sitten sakot poliisilta ja minä katsoin viattomana poliisisetää silmiin.
        Ah, niitä lapsuusmuistoja.

        Kerroppa sinä joku lapsuusmuisto.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        ne hieroivat (ne esiintyjät) etumustaan... Olitko sinäkin siellä lavalla...?

        Funny video;
        http://www.youtube.com/watch?v=oAUHHoGwow4

        Ja jos mä en laita tätä, niin sä laitat. (Ähäkutti olin eka)
        http://www.youtube.com/watch?v=tUMzUSQZDhU

        Väärä musiikki voi pilata tunnelman (hauska);
        http://www.youtube.com/watch?v=Y9vTtK8CNfk

        Se viimeinen oli todella hauska, loppuosa varsinkin. Hitto että nauroin!

        Minä pistän aina vastaavassa tilanteessa soimaan Säkkijärven polkan!


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        lasta sulla on? Tiedossa siis...

        Tätä lauloin lapsena;
        http://www.youtube.com/watch?v=0gJN9LGn3yQ
        Sitten kerran olin pienenä isän kyydissä ja hoputin isää takapenkillä: "Aja kovempaa, kovempaa, kovempaa...", johon isä: "Ei tällä autolla lujempaa pääse." Minä olin silloin 4-vuotias.
        Isä sai sitten sakot poliisilta ja minä katsoin viattomana poliisisetää silmiin.
        Ah, niitä lapsuusmuistoja.

        Kerroppa sinä joku lapsuusmuisto.

        ...siis tiedossa! En koskaan kerro naiselle sukunimeä tai osoitettani.

        Lapsuusmuisto? Hmmm...!

        Noin 10-11 vuotiaana koulupoikana jouduin koulupäivän jälkeen seisomaan kaksi tuntia luokkahuoneen perällä asennossa.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        ...siis tiedossa! En koskaan kerro naiselle sukunimeä tai osoitettani.

        Lapsuusmuisto? Hmmm...!

        Noin 10-11 vuotiaana koulupoikana jouduin koulupäivän jälkeen seisomaan kaksi tuntia luokkahuoneen perällä asennossa.

        Kai manasit sen opettajan? Seisottaa nyt lasta kahta tuntia nurkassa. Vähempikin olis riittänyt. Seisois itse 2h nurkassa asennossa niin tietäis.
        '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
        Tuota, etkö käytä kondomia, kun et kerro sukunimeäsi tai osoitettasi? Itse taas en mene sänkyyn tuntemattomien kanssa. Pitää tutustua rauhassa henkilöön, ennen kuin niin pitkälle päästän. Pelkkä oletus, että henkilö on esim. Topi (ilman sukunimeä) ei saa minua lämpiämään. Pitää tietää ihmisestä enemmän. Itse en osaa edes nauttia, jos ei ole henkilöön mitään tunnesidettä, siksi en harrasta irtosuhteita. Tunnesiteitä ei ole tuntemattomiin. Luottamus toiseen ihmiseen on minulle tärkeää ja ilman sitä en halua toiselta ihmiseltä yhtään mitään. Et sinänsä rakastajan ottaminen ei kohdallani onnistu. Vaikka ulospäin olenkin siinä suhteessa avoin ja estoton, itse tahdon olla uskollinen (eikä siinä tahtoa edes tarvita oikean ihmisen kanssa). Siinä suhteessa en ole niin primitiivinen.
        '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
        Tiesitkö että joka 6 sekunti joku ihminen saa HIV:in?. Se oli aiemmin laittamassani videossa.
        Laitan sen tähän uudelleen ja katso ihan loppuun;
        http://www.youtube.com/watch?v=4LQNnlTMquM


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Se viimeinen oli todella hauska, loppuosa varsinkin. Hitto että nauroin!

        Minä pistän aina vastaavassa tilanteessa soimaan Säkkijärven polkan!

        törmäämään ja juttu etenis niin pitkälle, niin säkkijärvenpolkka sais meikäläisen vaihtamaan kyl alta aikayksikön maisemaa. Polkantahtiin... joo... säkkijärven...

        Nää sopii paremmin kuvaan sil'hetkel;
        http://www.youtube.com/watch?v=HZBUb0ElnNY&feature=related
        http://www.youtube.com/watch?v=-H5WZ1q1lZA
        http://www.youtube.com/watch?v=VI94AsuvUUA&feature=related
        Vaikka et uskoiskaan, niin olen romantikko, mutta vain sille oikealle. Ongelma vaan on, että missä hän on...


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        Kai manasit sen opettajan? Seisottaa nyt lasta kahta tuntia nurkassa. Vähempikin olis riittänyt. Seisois itse 2h nurkassa asennossa niin tietäis.
        '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
        Tuota, etkö käytä kondomia, kun et kerro sukunimeäsi tai osoitettasi? Itse taas en mene sänkyyn tuntemattomien kanssa. Pitää tutustua rauhassa henkilöön, ennen kuin niin pitkälle päästän. Pelkkä oletus, että henkilö on esim. Topi (ilman sukunimeä) ei saa minua lämpiämään. Pitää tietää ihmisestä enemmän. Itse en osaa edes nauttia, jos ei ole henkilöön mitään tunnesidettä, siksi en harrasta irtosuhteita. Tunnesiteitä ei ole tuntemattomiin. Luottamus toiseen ihmiseen on minulle tärkeää ja ilman sitä en halua toiselta ihmiseltä yhtään mitään. Et sinänsä rakastajan ottaminen ei kohdallani onnistu. Vaikka ulospäin olenkin siinä suhteessa avoin ja estoton, itse tahdon olla uskollinen (eikä siinä tahtoa edes tarvita oikean ihmisen kanssa). Siinä suhteessa en ole niin primitiivinen.
        '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
        Tiesitkö että joka 6 sekunti joku ihminen saa HIV:in?. Se oli aiemmin laittamassani videossa.
        Laitan sen tähän uudelleen ja katso ihan loppuun;
        http://www.youtube.com/watch?v=4LQNnlTMquM

        Kerran oli tilanne ettei edes ETUNIMIÄ vaihdettu, mutta mokasin sen itse koska viimehetkellä kysyin. Olisi ollut yksi kokemus elämässä enemmän; muhinoida naisen kanssa edes etunimiä kysymättä.

        En varsinaisesti etsi sellaisia kokemuksia, sen oikean löytäminen on aina etusijalla, mutta otan vastaan mitä elämä antaa. Ei täällä ilon aiheita liikaa ole. Omat vaaransa on tietysti kaikella, ja tietty varovaisuuskin on hyvä muistaa, mutta raja siinäkin, ettei elämä jää elämättä.

        Nyt kun Suvijuhla koittaa ja teet ne taiat kedolla ja metsälammella, löytyy sinulle se oikea. Jännittääkö jo, kuka sieltä lammenpinnasta kurkistaa?


      • Hexex
        Hexex kirjoitti:

        Kerran oli tilanne ettei edes ETUNIMIÄ vaihdettu, mutta mokasin sen itse koska viimehetkellä kysyin. Olisi ollut yksi kokemus elämässä enemmän; muhinoida naisen kanssa edes etunimiä kysymättä.

        En varsinaisesti etsi sellaisia kokemuksia, sen oikean löytäminen on aina etusijalla, mutta otan vastaan mitä elämä antaa. Ei täällä ilon aiheita liikaa ole. Omat vaaransa on tietysti kaikella, ja tietty varovaisuuskin on hyvä muistaa, mutta raja siinäkin, ettei elämä jää elämättä.

        Nyt kun Suvijuhla koittaa ja teet ne taiat kedolla ja metsälammella, löytyy sinulle se oikea. Jännittääkö jo, kuka sieltä lammenpinnasta kurkistaa?

        http://www.youtube.com/watch?v=teFVIKbdls0&feature=related


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Kerran oli tilanne ettei edes ETUNIMIÄ vaihdettu, mutta mokasin sen itse koska viimehetkellä kysyin. Olisi ollut yksi kokemus elämässä enemmän; muhinoida naisen kanssa edes etunimiä kysymättä.

        En varsinaisesti etsi sellaisia kokemuksia, sen oikean löytäminen on aina etusijalla, mutta otan vastaan mitä elämä antaa. Ei täällä ilon aiheita liikaa ole. Omat vaaransa on tietysti kaikella, ja tietty varovaisuuskin on hyvä muistaa, mutta raja siinäkin, ettei elämä jää elämättä.

        Nyt kun Suvijuhla koittaa ja teet ne taiat kedolla ja metsälammella, löytyy sinulle se oikea. Jännittääkö jo, kuka sieltä lammenpinnasta kurkistaa?

        ei kiinnosta tehdä niitä taikoja. Ei vaan yksinkertaisesti huvita. Lampea ei ole lähellä, mutta meri kyllä löytyy.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        ei kiinnosta tehdä niitä taikoja. Ei vaan yksinkertaisesti huvita. Lampea ei ole lähellä, mutta meri kyllä löytyy.

        Sinua pelottaa katsoa! Et uskalla! Jos sieltä vedenpinnasta kurkkiikin MINÄ!


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        ei kiinnosta tehdä niitä taikoja. Ei vaan yksinkertaisesti huvita. Lampea ei ole lähellä, mutta meri kyllä löytyy.

        Vaikutat jotenkin alavireiseltä! Oliko sinulla kehno päivä tänään?


      • Noidan Tytär

    • Qad

      Ensin saunotaan nahka irti ja sitten nairahan niin että tyrä rytkyy. Jos sitä näin vanhana enää saunan päälle jaksaa, nääs.

      Meinaan kun lauantaina on tämä kesäpäivän seisokki, niin tottakai hedelmällisyysjuhla ja auringon seisahdus pitää varsin konkreettisesti Hieros Gamoksena heittää lonkalta. (Tosin tämä HG taitaa kyllä alunperin oikeastaan liittyä kevätpäiväntasaukseen? - mutta eihän näin kylmässä maassa tarkene siihen aikaan vielä oikein mitään harrastaa.)

      http://www.istanbul-yes-istanbul.co.uk/alchemy/Rosariumfinal.htm

      • Rev Love

        Kiitos, säästit minulta vaivan. Juuri toissapäivänä tuli mieleeni, että haluaisin etsiä netistä juuri tuo käärön selityksineen, mutta minulla ei sitten ollut aikaa paneutua siihen.


      • Summer Willbert
        Rev Love kirjoitti:

        Kiitos, säästit minulta vaivan. Juuri toissapäivänä tuli mieleeni, että haluaisin etsiä netistä juuri tuo käärön selityksineen, mutta minulla ei sitten ollut aikaa paneutua siihen.

        ...kääröjä kääriä ja kääröjä availla.


      • Rev Love
        Summer Willbert kirjoitti:

        ...kääröjä kääriä ja kääröjä availla.

        Tuhansien vuosien päästä löytyi pölyisestä katakombista tomuinen e-kirja "Kyberavaruuden käsikirja maagikoille"... jossa esitellään GOOGLE, kääröjen avaaja ja kaiken tiedon haltija, joka kutsutaan sanoilla "www.google.com".


      • Qad
        Rev Love kirjoitti:

        Tuhansien vuosien päästä löytyi pölyisestä katakombista tomuinen e-kirja "Kyberavaruuden käsikirja maagikoille"... jossa esitellään GOOGLE, kääröjen avaaja ja kaiken tiedon haltija, joka kutsutaan sanoilla "www.google.com".

        Nii justiisa. :)


    • Noidan Tytär

      on pidetty? Ja reissut tehty?
      Hiljaista on palstalla joo...
      Hyvät yöt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe