Hei!
Elikkäs olemme mieheni kanssa menossa kihloihin perintesesti juhannuksena, tarkemmin juhannuspäivänä, eli lauantaina.
Tahtoisimme päivästä erityisen, koska minä en aio kihlautua kuin kerran elämässäni, joten olisi mukavaa että kihloista tulisi ikimuistoiset. Onko kellään mitään hyviä ideoita miten viettää kihlajaisia juhannuksena?
Lauantainahan on moni paikka kiinni, joten se jo sulkee pois mahdollisuuksia, myös rahatilanteemme on niukka, joten hotelliyöt yms, joudumme unohtamaan. Emme kaipaa mitään extraluksusta, mutta kuitenkin jotain sen verran "erikoista", joka erottaisi päivän arjesta. Asumme Uudellamaalla.
Kiitos, jo etukäteen ja hyvää Juhannusta kaikille! :)
ps.Odotan asiallisia vastauksia, en kenenkään mielipiteitä siitä, onko oikein päättää päivämäärä etukäteen, tai minkäänlaisia vittuiluja muutenkaan.
Kihloihin juhannuksena
4
1404
Vastaukset
- Etukäteen
Kun kerran on juhannus niin itse varmasti toivoisin näin. Yhdessä ruuan laittoa, syömistä, kilistelyä ja tietysti saunomista. Itse en varmaan niin kummosia haluaisi. Hyvä ruoka ja rakkaan kainalo on parasta luksusta. Eikä maksa tolkuttomia. Ennen saunaa olisi ihana vaikka käydä pitkällä lenkillä. Jutella kaikesta maan ja taivaan välillä ja ihailla luontoa. Itse olen menossa kihloihin juhannuksen jälkeen todennäköisesti.
- juhannuskihlat
Heips.
Olemme myös menossa kihloihin juhannuksena ja vietämme sen ihan mökillä. On tarkoitus vaan olla yhdessä ja tehdä hyvää ruokaa ja rentoutua. Ei sen kummempia suunnitelmia olla tehty.
Onnea!
- sirkk.u
Hmm.. Henk. koht. kokemuksen perusteella romantiikka ja ikimuistoiset hetket syntyy hetkessä ja siitä, kun tuntee erityistä yhteenkuuluvuutta toisen kanssa. Harmillista tuossa nyt vaan on se, että hetkiä ei oikein voi suunnitella, ne vain tapahtuvat...Edesauttaa tuota romantiikka varmasti kuitenkin voi :)
Tehkää juuri niitä asioita joista molemmat yhdessä nautitte ja jotka ovat "vain teidän" - juttujanne. Kynttilän valo auttaa myös aina :) Juhannuksena voisi esim. olla ihanaa saunoa kynttilän valossa, vihtoa toisen selkää ja helliä ja kilistellä skumpalla. Tai laittaa hyvää ruokaa, lötkötellä ja jutella. - minävaanhmh
Keräilkää kaikenlaisia hemmottelutuotteita saunaan. Hajusteita, hierontavälineitä, musiikkia, vasta, kasvonaamioita.. en nyt osaa olla oikein luova..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 255214
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34637- 1181471
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211044viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37809