mikä ois hyvä puoliautomaatti haulikko??

metsästys hullu

kertokaapa mikä ois hyvä puoliautomaatti.. oisko benelli joku? kiinnostusta ois benelli bimillionaire todella nätti haulikko puoliautomaatti!

29

10738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupaukko

      Minä on apunut monilla puolareilla. Eniten tykkään Benellistä.

      Osta vaan inertiatoiminen puolari, benelli tai Beretta. sellainen joka tuntuu parhaiten nousevan poskelle.Jos haluat säästää rahaa, kilpailuta. Tämän hintalyuokan aseissa se kannatta ja aseen myyjä voi olla kauempaakin, koska takuuaikana ei ole ongelmia, joiden takia asioda myyjän luona.

    • pekka.

      Itse tulin ainakin siihen tulokseen ja ostin benelli super black eagle 2 haulikon. Maksaahan se mutta eipähän tule enää paha mieli metsällä.

    • näistä

      Benelli, Beretta tai Remington. Muita ei kannata ees suunnitella ostavansa...

      • suosiolla

        laatuvehkeitten seasta remigton pois.


      • juupa juu
        suosiolla kirjoitti:

        laatuvehkeitten seasta remigton pois.

        hän se on


      • jokujorma
        juupa juu kirjoitti:

        hän se on

        osta baikal mp-153 siinä on ase joka kestää.eihän se mikää järin nätti oo mutta toimiva.ja halpa!


      • öix
        jokujorma kirjoitti:

        osta baikal mp-153 siinä on ase joka kestää.eihän se mikää järin nätti oo mutta toimiva.ja halpa!

        ja sitäpaitti nykyään saapi camona joten on se nätti.........kokemusta on


      • on...

        remington 870 pumppu. Yllättävän paljon häiriöitä vaikka asetta on kehuttu idioottivarmaksi. Tarkoittanee että vain idiootit ostaa sen....! Menee ensi viikolla vaihtoon joko benelliin tai berettaan.


      • kirjoituskone
        suosiolla kirjoitti:

        laatuvehkeitten seasta remigton pois.

        MInulla on asekaapin päällä historiallinen kirjoituskone. Siinä lukee Remington.
        Se toimmii mutta paperinsyöttöhäiriöitä sekä näppihäiriöitä syntyy jos yrittää käyttää sitä.
        ; )


      • aseseppäx
        on... kirjoitti:

        remington 870 pumppu. Yllättävän paljon häiriöitä vaikka asetta on kehuttu idioottivarmaksi. Tarkoittanee että vain idiootit ostaa sen....! Menee ensi viikolla vaihtoon joko benelliin tai berettaan.

        itellä ollu 870 kohta 8 vuotta...yksi häiriö tullut tänä aikana ...ampunut olen tuhansia laukauksia kiekkoja metsällä... enpähän sanois että paljon on häiriöö...

        voihan sitä benellistäkin maksaa ihtensä kipeeksi jos haluaa koristeen takanpäälle.


      • ---
        aseseppäx kirjoitti:

        itellä ollu 870 kohta 8 vuotta...yksi häiriö tullut tänä aikana ...ampunut olen tuhansia laukauksia kiekkoja metsällä... enpähän sanois että paljon on häiriöö...

        voihan sitä benellistäkin maksaa ihtensä kipeeksi jos haluaa koristeen takanpäälle.

        työllä ja tuskalla etsiä patruunaa joka toimii satavarmasti joka tilanteessa.
        olen omistanut tuon kehumasti pumppu remingtonin ja nykyään on benelli,
        joka remingtonilta kyllä vie pisteet 100- 0 kaikilta ominaisuuksiltaan, niin
        hirveältä kuin se sinusta varmasti tuntuukin.


      • hohhojjaa
        on... kirjoitti:

        remington 870 pumppu. Yllättävän paljon häiriöitä vaikka asetta on kehuttu idioottivarmaksi. Tarkoittanee että vain idiootit ostaa sen....! Menee ensi viikolla vaihtoon joko benelliin tai berettaan.

        joko sulla on maanantai kappele tai sitten et osaa käyttää sitä...
        remington 870 on yksi toimintavarmimmista pumpuista mossen lisäksi :)


    • extremeHUNTER

      minun veljellä on benelli armi urbino,oon testannu itekki,aivan kelpo ase

      • nova group

        Itse ostin Benelli novan 2v sitten..ase toimii ja istuu hyvin mutta....se matta kromi pinnoite on ihan"shai.." Ei kestä kosteaa.Jatkeena oli normi sinistyksen omaava suppari...joka kesti sää olot hyvin.Verrattuna rinnakkais piipuiseen Baikal aseeseen ja vanhaan Sauer Shull(meniköhän oikein)En suosittele asetta muuta kuin hyvään keliin jotta ei ruostu..


      • on siinä
        nova group kirjoitti:

        Itse ostin Benelli novan 2v sitten..ase toimii ja istuu hyvin mutta....se matta kromi pinnoite on ihan"shai.." Ei kestä kosteaa.Jatkeena oli normi sinistyksen omaava suppari...joka kesti sää olot hyvin.Verrattuna rinnakkais piipuiseen Baikal aseeseen ja vanhaan Sauer Shull(meniköhän oikein)En suosittele asetta muuta kuin hyvään keliin jotta ei ruostu..

        tapauksessa viallinen, kyllä kestää muuten kosteutta.
        jos takuu on voimassa marssita liikkeeseen ennen kuin
        on sen näköinen että ruvetaan puhumaan huonosta
        huollosta.


    • se on siinä!!!

      Vanhanajan inetriatoiminen beretta 1201f. Toimii ja kestää! O se niin vitun vissi!!

    • benelli mies

      ainaki mulla on benelli montefeltro super 90 ei oo ongelmia toimii ku unelma

    • lubra

      Osta Browning. On hyvä ase.

      • Franchi

        Franchi predator on kans hyvä luotettava puoliautomaatti. Ittellä semmonen ei syötöhäiriöitä ja kaikki panokset toimii. Olen myös muualta kuullut kehuja kyseisestä aseesta


      • : DD

        Browning on hyvä ase, mutta myös pieni munan jatke :D


    • Anonyymi

      Ollu beretta extrema2 siitä asti kun maahan tuotiin.kick of perä eli geeli peräpala ja vaimennin männät.ammut 60grammasia ku savikiekkopateja.polymeeri tukki ja meriveen kestävä piipun pinnote.ruostumaton lukko ja kaasumäntä.patit lähtee niin nopeesti ku sormi liikkuu vaikka on kaasutoiminen.ei yhtään syöttöhäiriöö vaikka ammuttu vähän kaikkee latausta sekasin.elämäni paras ostos.

    • Anonyymi

      Unohtu beretasta vielä mainita lukon kehys lentokoneissa käytettävää alumiiniseosta.ruostumaton.

    • Anonyymi

      Mikä on puoliautomaatti haulikko? Tykistä tiedän, miten puoliautomaatti toimii, mutta haulikkoa joka niin toimii, en ole tavannut.

      • Anonyymi

        Minullapa on 2 piippuinen varttiautomaatti. poistaa ammutut hylsyt, kun avaa piiput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullapa on 2 piippuinen varttiautomaatti. poistaa ammutut hylsyt, kun avaa piiput.

        Qqq


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Qqq

        v. 72 hankittu FN Brovning 05 piipurekyyli toiminto. Yksi toiminto häiriö, ei ladannut. Vanhanajan laatua. Hankipa sellainen. 😁😁😁


    • Anonyymi

      Itselläni ollut pari vuotta Super Black Eagle 3, johon olen ollut tosi tyytyväinen. Omistan lisäksi kaksi muutakin haulikkoa, mutta tuota on yleensä tullut nykyään käytettyä.

    • Anonyymi

      Jos lompakossa on painemittari punasella osta Benelli m4. Et varmasti pety

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe