Apulannan hinta tänäpäivänä?

jaakkoo

Kertokaas millä hinnoilla olette nyt ostaneet/tilanneet apulantoja? Onko hinnoissa alueellisia eroja vai samat joka puolella?

12

13142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Y-4

Toukokuussa maksoi pohjanmaalla 600e/t ja siihen vielä rahti päälle.

• kohta köyhä

eikö apulantaa saa muualta kuin yaralta tai sen sisarfirmoilta suomessa? Minä ainakin ostan jos semmonen on mahdollista ja niin olisi hyvä tehdä muidenkin niin kauan kuin yara pudottaisi hintoja ainakin alkuun 20prosenttia. Pitäisi kerätä mtk:n kimppa laiva vaikka intiasta.

• kimppalaivalla

MTK torpedois kimppalaivan het satamassa.

Kai sää vitsinä tuollaista ehdottelet, et tosissasi?

• kohta köyhä
        kimppalaivalla kirjoitti:

kylläpä tässä vitsit on vähissä. Olisi hyvä jos joku tuonti firma toisi edes pikkusen halvemmalla, sais tämän monopolin särjettyä.

• kohta tuodaan
        kohta köyhä kirjoitti:

kylläpä tässä vitsit on vähissä. Olisi hyvä jos joku tuonti firma toisi edes pikkusen halvemmalla, sais tämän monopolin särjettyä.

Tossa oli jo vuoden vaihteessa yhden kokeneen toimijan kanssa puhetta, että aloittelee taas, joten seuratkaa vaan, muistaakseni pari päivää sitten oli jo pieni preferaatti lehdessäkin, hinnat 10% alle nykyisen monopoolin.
        Itse en osta yaran pussosia, jollei ole pakko, olen lannoitellut yli 10 vuotta peltojani plendeillä ja lannoitan jatkossakin. Varastossani on ensi kaudelle lantaa hankittuna!

• korkeat lannoitehinnat

pääministeri sanoi että viljelijöiden pitää voida siirtää hinnat tuotteisiin.Em jehu tietää hyvin suomen vilj. teollis. ja kaupan keskinäiset suhteet ja vaikutusmahdollisuudet hintoihin .Lausumasta voitasiin todeta että puhut kuin sulla ei olis alaleukaa ollenkaan.Tarkoittaa että ei kannata avata suuta jos ei ole mitään sanomista.

• tuossa
        kohta tuodaan kirjoitti:

Tossa oli jo vuoden vaihteessa yhden kokeneen toimijan kanssa puhetta, että aloittelee taas, joten seuratkaa vaan, muistaakseni pari päivää sitten oli jo pieni preferaatti lehdessäkin, hinnat 10% alle nykyisen monopoolin.
        Itse en osta yaran pussosia, jollei ole pakko, olen lannoitellut yli 10 vuotta peltojani plendeillä ja lannoitan jatkossakin. Varastossani on ensi kaudelle lantaa hankittuna!

Miksi tämä uusi lannoitelähde myisi Suomeen halvemmalla kuin mitä saa muualta? Kuljetuskin maksaa tänne jotai. Kannattaa miettiä minkä laatuisia nämä maailmalta tuodut tavat on, raskasmetallit ja muut. Itse tilasin Belagrolta, pitäsi olla ihan hyvää tavaraa onhan sitä tuotu tänne ennekin.

• Ei muutu meno muuten
        kimppalaivalla kirjoitti:

Voisi kerätä kaikki yhteen paattiin ja sen laivan voisi siiten torpeedoida

• Tilasin jo

Tilasin tänään Belor Agron lantaa 27-3-5 hintaan 611,22 euroa tonni.(Sis.alv ja rahti,puran itse kuorman)

Toimitus heinäkuussa.

Lähin vastaava Yaran apulanta olis maksanu 85 euroa/tonni enemmän. Enkä olisi ottanu Yaraa ihan periaatteesta vaikka olis ollu hinta sama.

• tilannut myös

Yara typpi 1, 26-2-3 640€ tn kotona, sis alv.

• lannoite?

Ei Yaralla ole lähellekään vastaavaa kuin tuo

• jasu
        lannoite? kirjoitti:

Ei Yaralla ole lähellekään vastaavaa kuin tuo

lehemänliettettä tarjolla ilimaaseksi. kaikille ei kelepaa pitääs iliman ajaa valamihiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      134
      1202
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe