Eli joukkueet, jotka teidän mielestä pelaa välierissä ja finaalissa? Itse luulen, että toinen välieräottelu on Portugali - Kroatia ja toinen Hollanti - Espanja. Loppuottelussa taas Portugali - Hollanti.
Mitä joukkueita veikkaatte välieriin ja finaaliin?
6
387
Vastaukset
- -78
varmaan just nuo 4 ja ESPAÑA VOITTAAAAAAA!!!!! :D
- futisfani
Mä haluisin kyl Espanja voittavan koko kisat, mut Hollanti on ollu nii vakuuttava täs ekois peleis et tommosella pelillä se kyl menee finaaliin eikä Espanja
- <<<<
HOLLANTI -
- Nihmis
Ap arvasi semifinalistit oikein mutta finaali on kyllä Portugal - Espanja. Ja tällä kertaa ikuinen alisuorittaja ei enää ryssi. Villa ampuu Espanjalle mestaruuden.
- Petr
Tuon A- ja B-lohkon puolivälierät ovat jo selvillä
eli veikkaus(ja toive):
Kroatia-Turkki ---> Kroatia välieriin
Portugali-Saksa ---> Saksa välieriin
Toisen kaavion tilanteeseen saadaan tänään lisää
selvyyttä. Oletan että Hollanti ei tänään häviä
Romanialle ja Italia voittaa Ranskan(arvaan 1-0).
Näin Hollanti ja Italia puolivälieriin. D-lohkosta
Espanjan kanssa jatkoon toivottavasti Ruotsi.
Hollanti-Espanja tuntuisi näin ollen varsin
mahdolliselta semifinaalilta. Tosin jos Espanja ja
Italia kohtaavat puolivälierässä niin who knows,
erittäin tiukka ottelu varmasti tulisi..
Mutta katsotaan nyt ensin nuo alkulohkot loppuun..- <<<<
TURKKI-HOLLANTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891