Äkkilähtö

Diiba daabaa

Missä yhtiössä myydään halpoja lomia Kreikkaan?? Äkkilähtö tms. Kahlannut joitakin sivuja ja googlettanut myös, tuloksetta..

Kiitti etukäteen!

Dominalla löytyy Bulgariaan..

11

2085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikki2

      Johtuisikohan siitä, että niitä ei ole. Matkanjärjestäjät nykyisin enemmänkin alimitoittavat tarjontansa, jolloin kaikki menee kaupaksi normaalihinnoilla.

    • Toisinaan täällä
    • ilo

      sellaisia parinsadan euron äkkilähtöjä juuri ole. Itse olen päätynyt seuraamaan Finnmatkojen ja Tjareborgin lähtöjä, joissa selvästi halvenmmat hinnat kuin esim. Aurinomatkoilla tai Lomamatkoilla.

    • Aurinkomatkoilta

      itse olen taasen löytänyt lähes aina Aurinkomatkoilta kaikkein halvimmat äkkilähdöt. Etenkin, jos on mahdollisuus ottaa parin päivän varotusajalla, niin voi monesti löytyä todella edullisia, mm. vuosi sitten kesäkuussa 215e Rodokselle, 3 tähden hotelli aamupaloineen ja aivan keskeisellä paikalla. Samaan hintaan olisi päässyt myös Italiaan ja Portugaliin. Tänä vuonna nuo hinnat ovat ollee hieman korkeampia mutta esim. touko-kesäkuun alkupuolella sai kyllä alle 300 egellä jo matkoja useampaan kohteeseen ja 350 egellä oli jo ihan reilustikin valinnan varaa. Tämä ajan kohta alkaa vaan olla jo niin lomasesonkia joka maassa, että ihan noin halpoja matkoja enää tuskin tulee, ennen elo-syyskuuta.

      Tsemppiä etsintään!

    • henasto

      ei taida nyt olla halpoja matkoja kun on niin huonot säät täällä Suomessa. matkat menee kaupaksi muutenkin..
      varmaan jos päivää paria ennen on valmis lähtemään niin sitten voi olla halpaa.
      itse varattiin toukokuun puolivälissä ja nyt on meidän matka jo 80e/hlö kalliimpi. kerrankin kannatti varata ajoissa ;)

      • joka vuosi

        Ai varattiin ajoissa, jo toukokuussa....
        Minä varaan kesän matkan (jos menen valmismatkalle) jo edellisen vuoden lopussa eli heti, kun kesän matkat tulevat myyntiin. Nyt varasin Kefaloniaan jo marraskuussa ja matka on vasta syyskuussa.
        Onhan tässä kyllä ollut jo kaksi Kreikan matkaa tuossa välissäkin, mutta ne olivat reittilennoilla, joten ei tarvinnut varata ihan niin aikaisin. Ajoissa on tosin oltava niidenkin kanssa, koska reittilennoilla hinnat menevät päinvastoin eli aikaisin varatessa pääsee halvemmalla. Nyt olin kyllä tosi aikaisessa, kun viikko sitten varasin marraskuuksi reittilennot.


      • henasto
        joka vuosi kirjoitti:

        Ai varattiin ajoissa, jo toukokuussa....
        Minä varaan kesän matkan (jos menen valmismatkalle) jo edellisen vuoden lopussa eli heti, kun kesän matkat tulevat myyntiin. Nyt varasin Kefaloniaan jo marraskuussa ja matka on vasta syyskuussa.
        Onhan tässä kyllä ollut jo kaksi Kreikan matkaa tuossa välissäkin, mutta ne olivat reittilennoilla, joten ei tarvinnut varata ihan niin aikaisin. Ajoissa on tosin oltava niidenkin kanssa, koska reittilennoilla hinnat menevät päinvastoin eli aikaisin varatessa pääsee halvemmalla. Nyt olin kyllä tosi aikaisessa, kun viikko sitten varasin marraskuuksi reittilennot.

        en ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset varaavat matkansa HETI KUN ESITE ILMESTYY JA MIELUUMMIN JO KÄYDÄÄN NAUKUMASSA TUTULLE MYYJÄLLE TOIMISTOSSA JO ETUKÄTEEN... tai siis ymmärrän siinä tapauksessa, että lähdössä on iso porukka ja tarvitaan tietynlainen huone/huoneisto, mutta en muuten.
        ja itse varasin sitten kun tiesin koska lomani on ja koska matkaseurani loma on :)
        mutta eiköhän ne ensi kesän matkat tule pian myyntiin ;)

        mutta nautitaan nyt ensin tästä kesästä ja tämän kesän matkoista.. kuka milläkin hinnalla.


      • Toisinaan täällä
        joka vuosi kirjoitti:

        Ai varattiin ajoissa, jo toukokuussa....
        Minä varaan kesän matkan (jos menen valmismatkalle) jo edellisen vuoden lopussa eli heti, kun kesän matkat tulevat myyntiin. Nyt varasin Kefaloniaan jo marraskuussa ja matka on vasta syyskuussa.
        Onhan tässä kyllä ollut jo kaksi Kreikan matkaa tuossa välissäkin, mutta ne olivat reittilennoilla, joten ei tarvinnut varata ihan niin aikaisin. Ajoissa on tosin oltava niidenkin kanssa, koska reittilennoilla hinnat menevät päinvastoin eli aikaisin varatessa pääsee halvemmalla. Nyt olin kyllä tosi aikaisessa, kun viikko sitten varasin marraskuuksi reittilennot.

        on toisaalta toive toisaalta ei. Kun lähdet ajamaan 400 kn:n päästä seitsemän tuntia ennen lähtöä ja kotiinpäin tullessa sama tuntimäärä, ei aina tunnu houkuttelevalta. Eri asia kun asuu kehä kolmosen piirissä. Toiseksi täytyy olla pitkät lomat tai vapaaherra ja kolmanneksi lompsa kunnossa. Mutta jos nuo kaikki täyttyy, mikä ettei. Minä kyllä olisn pitempää kerralla tai kahdella.


    • Deemon

      Äkkilähtöjä Kreikkaan löytyy ainakin Tjäreborgilta, Finnmatkoilta ja Aurinkomatkoilta, mutta niitä ei välttämättä ole aina paljonkaan saatavilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe