mä en oikein tiiä onko g36c hyvä, mä ostin sen mut tää vaikuttaa aika huonolta, että kertokaa jos tää on paska... tän tgiedot on: lähöt: 31m/S teho:0.1 joule kantomatka: 35m et onko tää hyvä ase???
Onko ASG G36C hyvä???
11
1700
Vastaukset
- asasasddf
Ei, kyseisellä aseella kelpaa vain heittää vesi lintua.
- 4514564515
osta tämä: http://plasticsoldier.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=248&option=com_virtuemart&Itemid=64&vmcchk=1&Itemid=64 Paljon tehokkaampi!!
- hemmetistä...
Mistä oikeen oot saanu noin huonon aseen?
- jotaiiin
Helvetin honkkaria
- kjkjkjkjkjkjkj
31ms mitä vittua?? sen kuulan voi juosta kiinni
- randomi777
ASG g36c ei oo mikää tollane paska.
!!!se ampuu 115 m/s!!!
(jos puhut sähkökäyttösestä proairsoftista ostetusta ASG g36c:stä - asdasdsa
taisit sekoittaa gsg g36c?
- Ihan hyvin toimeehpi
Itsellä on ASG:n G36C... ollu jo 2 vuotta ja ei ole ilmennyt yhtään ongelmia.. O__o olet tainnut sekoittaa sen toisen mekin kanssa...
- Allu245
Onko se hyvä? Ja mtä kuulia käytät ja mitä akkua käytät??
- KelpoTietäjä
Proairsoftissa lukee, että se ampuu 115 m/s (se sähkötoiminen siis)...
- Asepoju
Ite oon ostamassa tuota samaista ASG G36C ja proairsoftin mukaan vaikuttaa hyvältä ja laadukkaalta aseelta, voitteko vähän kertoa kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030