heips.
Pohdiskelen tässä työpaikan vaihtoa ja mietin että minkälainen palkka on keittäjällä/suurtalouskokilla?
Tällä hetkellä työskentelen sairaalan keittiössä ja meno alkaa olla sellaista että paikanvaihdos olisi tarpeen..
Eli kokemuksia/tietoja erillaisista paikoista (amica, Palmia ymm ) otetaan mielenkiinnolla vastaan :)
minkälaista palkkatasoa..?
9
2993
Vastaukset
- kokkina
11e tunti lisät!
- helsingin kaupungin paikat
Ruokapalveluesimies, kiertävä
Tehtäväkohtainen palkka: 1639,87€ kiertävän lisä
Kokki, Kontulan vanhustenkeskus
Tehtäväkohtainen palkka: 1539,87 mahdolliset lisät (viikonloput)
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus
Työaika: 38.15 h/vko, noin 7.00-17.15 välisenä aikana - maksetaan
11,30 h tällähetkellä, työskentelen suurtalous kokkina. Tietääkseni amica, sodexho ja katri antell maksavat tästä paljon parempaa palkkaa.
- ennen amicalla
saat hyvän palkan, ei amicalla makseta hyvin, suurtalouskokin palkka 9.80 euroa tunti 6 vuotta kokemusta, kinumalla sain palkan korotuksen 10,50 tunti,
- Suirro
ennen amicalla kirjoitti:
saat hyvän palkan, ei amicalla makseta hyvin, suurtalouskokin palkka 9.80 euroa tunti 6 vuotta kokemusta, kinumalla sain palkan korotuksen 10,50 tunti,
Mun tilinauha näyttää tuntipalkaksi amicalla 15,10e, mutta mä en ole ihan suurtalouskokki vaan teen edustusruokia. En kuitenkaan ole esimies.
- tietoa ;(
factaa
- Tympiintynyt
tietoa ;( kirjoitti:
factaa
Palkka riippuu paljon myös siitä onko paikalla anniskeluoikeudet. Eikä Antellinkaan palkat mitkään hyvät ole, ei edes useiden vuosien jälkeen.
- kokki kolmonen
Suirro kirjoitti:
Mun tilinauha näyttää tuntipalkaksi amicalla 15,10e, mutta mä en ole ihan suurtalouskokki vaan teen edustusruokia. En kuitenkaan ole esimies.
Tuo kuullostaa helvetin hyvälle
- Tympiintynyt
ei maksa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808