heips.
Pohdiskelen tässä työpaikan vaihtoa ja mietin että minkälainen palkka on keittäjällä/suurtalouskokilla?
Tällä hetkellä työskentelen sairaalan keittiössä ja meno alkaa olla sellaista että paikanvaihdos olisi tarpeen..
Eli kokemuksia/tietoja erillaisista paikoista (amica, Palmia ymm ) otetaan mielenkiinnolla vastaan :)
minkälaista palkkatasoa..?
9
3055
Vastaukset
- kokkina
11e tunti lisät!
- helsingin kaupungin paikat
Ruokapalveluesimies, kiertävä
Tehtäväkohtainen palkka: 1639,87€ kiertävän lisä
Kokki, Kontulan vanhustenkeskus
Tehtäväkohtainen palkka: 1539,87 mahdolliset lisät (viikonloput)
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus
Työaika: 38.15 h/vko, noin 7.00-17.15 välisenä aikana - maksetaan
11,30 h tällähetkellä, työskentelen suurtalous kokkina. Tietääkseni amica, sodexho ja katri antell maksavat tästä paljon parempaa palkkaa.
- ennen amicalla
saat hyvän palkan, ei amicalla makseta hyvin, suurtalouskokin palkka 9.80 euroa tunti 6 vuotta kokemusta, kinumalla sain palkan korotuksen 10,50 tunti,
- Suirro
ennen amicalla kirjoitti:
saat hyvän palkan, ei amicalla makseta hyvin, suurtalouskokin palkka 9.80 euroa tunti 6 vuotta kokemusta, kinumalla sain palkan korotuksen 10,50 tunti,
Mun tilinauha näyttää tuntipalkaksi amicalla 15,10e, mutta mä en ole ihan suurtalouskokki vaan teen edustusruokia. En kuitenkaan ole esimies.
- tietoa ;(
factaa
- Tympiintynyt
tietoa ;( kirjoitti:
factaa
Palkka riippuu paljon myös siitä onko paikalla anniskeluoikeudet. Eikä Antellinkaan palkat mitkään hyvät ole, ei edes useiden vuosien jälkeen.
- kokki kolmonen
Suirro kirjoitti:
Mun tilinauha näyttää tuntipalkaksi amicalla 15,10e, mutta mä en ole ihan suurtalouskokki vaan teen edustusruokia. En kuitenkaan ole esimies.
Tuo kuullostaa helvetin hyvälle
- Tympiintynyt
ei maksa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745