Teen ainetta perheen ja työn yhteensovittamisesta ja siitä millä tavalla suomalaiset kokevat oman tilanteensa. Jos haluat voit vapaamuotoisesti vastata alla oleviin kysymyksiin. Mainitsen vastaajan vain nimerkillä aineessani ja tuon aineen lukee yksi opettaja. Eli ainetta ei missään yhteydessä julkaista. Kiitos mielenkinnosta:)
Onko sinulla kokemuksia/ongelmia tms. perheen ja työn yhteensovittamisesta?
Jos ongelmia on Miten ne ilmenevät?Mistä ongelmat johtuvat?
Millä alalla olet töissä?
Mitä parannusehdotuksia sinulla olisi jos voit/voisit vaikuttaa työpaikkasi oloihin?
perheen ja työn yhteensovittaminen
sahram-
1
656
Vastaukset
- data-duunari
Hyviä kysymyksiä, sekä itsellekin miettimisen aiheita viestisi herätti.
En kuitenkaan usko, että näin julkisesti kukaan alkaa kertomaan omista ongelmistaan. Ainakin minulla on sellainen yksityisyyden tarve ja suoja erittäin tärkeätä.
Paremmin varmaankin saisit vastauksia, jos pistäisit viestiisi e-mail osoitteesi. Tänne en itse ainakaan ala avautua. Enkä usko kovinkaan monen muunkaan innostuvan tämmöisestä.
Juttuja ja kertomuksia varmasti anonyymisti monellakin riittää, joten heitä parempi täky. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3171737Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831257- 1331136
- 68853
- 48823
- 80813
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716