Minulla on iso esitys johon olen linkittänyt word tiedostoja. Esitys sijaitsee muistitikulla aina siirrettäessä tikun asemankirjain muuttuu ja esitys kadottaa linkityksen tiedostoihin. Miten tämän saa korjattua niin että kaikki tiedostot liikkuvat pakettina ja yhteys niiden välillä ei katoa.
Kiitos jo etukäteen!!
Linkitetyt tiedostot
PP2007
3
823
Vastaukset
- fundamentalist
kirjaimeksi joku niin kaukaa ettei se ole yleisessä käytössä, vaikka "Z". Laita sille linkit kuntoon ja aina kun laitat tikun toiseen koneeseen niin ihan ensi töiksesi vaihda seman kirjaimeksi "Z".
Jaa..miten se kirjain valitaan?
Siihen voi joku vastata kun kerrot tarkan käyttiksesi.- pp2007
Windows XP service pack 2
- hallinta
pp2007 kirjoitti:
Windows XP service pack 2
oma tietokone -> hallinta -> levyn hallinta -> muuta aseman kirjain ja polku
klikkaa hiiren oikealla jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27911081
- 1326978
- 955643
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa375001- 524231
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru232947- 632753