Moro, mikähän olisi hyvä 2.1 setti tietokoneeseen liitettäväksi? Kiinni tuohon tarvitsisi saada tieska, pleikka, kuulokkeet ja satunnaisesti mp3 soitin. Eli muutamaa sisäänmenoa kaivattaisiin.
Musiikkia/pelejä/Tvtä tasaisesti 40/30/30 suhteessa.
Onko kenelläkään kokemusia noista pakettiratkaisuista tuossa alle 150€ hintahaarukassa.
Kiitos vastanneille
juse
2.1 settiä tietokoneeseen
juseksi
1
280
Vastaukset
- aaasasds
Itse jättäisin nuo logitech,creative (2.1 , 5.1 yms) pelleilyt väliin.. Kyllä jotkut saattavat aluksi kuulostaa hyvältä mutta totuus on toinen.. Osta vaikka 200e vahvistin ja lainaa papan kaijuttimia ja säästä rahaa jottai voit ostaa periaatteessa ikuisia vehkeitä toisin kuin nuo setit Kun laatikon avaa voi melkeen jopa haistaa sen käryn joka tulee vahvana nenään 6kk päästä ku subbari repeää ja satelliitit lentelee... Tee miten itse parhaaksi näet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1585462
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2543208
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442698- 361844
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411586- 161457
- 231447
- 241347