Mikä mättää kun en pääse kirjautumaan sisään minnekään, esim hotmailiin tai pankkipalveluihin? Hermot menee, olen yrittänyt säätää kaikkia mahdollisia suojausasetuksia..
Käyttis on xp home/fin, voisiko joku tietävä neuvoa missä vika on?
thanxxx
Missä vika?
7
244
Vastaukset
- Sami Laihonen
Tuleeko sinulle joku 'error' message tai joku sellainen vai väittääkö aina että salasana väärin?
- ItIsMe
Salasana !
- -.
ItIsMe kirjoitti:
Salasana !
jopa vuodelta 2003.
Alat edistymään tietokonepuuhissasi.
- Juki
Käytätkö mahdollisesti jotain palomuuriohjelmaa? Jos käytät - koita katsoa sen säädöistä, josko siellä olisi joku raksi väärässä ruudussa. Toisaalta Xp:ssäsi on myös palomuuri, joten kokeilepa laittaa se hetkeksi pois päältä, ja kokeile sen jälkeen kirjautumista. Jos onnistuu niin saattaa vikana olla se. Sitä voit koittaa myös säätää sen niukoista säädöistä.
- ....
evästeet tai Java-sovellukset.
Tai Exploreriin laitettu muut, kuin oletusasetukset
Selaintasi emme tiedä.ThreeMice kirjoitti:
enää sama selain on kuin vuonna 2003.
Tämähän on suomi24 ja Apua elämänsä aloittelijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062