World Of Warcraft TCG Apua

WoWTCGApua

Siis oon aikomas keräilee näit korttei.
Oon aika noob, joten tarviin aika paljo neuvoi.

- Kannattaako kerätä World of Warcraft: Through the Dark Portal kortteja sekä World of Warcraft: Heroes of Azeroth kortteja?

- Voiko näillä pelata esim. kaveria vastaan?

- Olisiko missään peliopasta?

- onkos niinkuin World of Warcraft: Heroes of Azeroth - Alliance kortteja?

- onkos niinkuin World of Warcraft: Through the Dark Portal - Horde kortteja?

- Näkeekö korteista hahmon tason/enkan/taidot/yms.. Esim näenkö jos joku ehdottaa vaihtoa, niistä että kumpi on parempi/voimakkaampi/parempi skillinen

Eiköhän noilla tiedoilla lähetä ;)

Jos et jaksa kertoa, voitko lähettää linkin suomalaiselle sivulle mistä näkisi neuvoja?

- Kts.

4

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähes alusta asti pelannut

      Tällä hetkellähän tuosta kyseisestä pelistä on ilmestyneet seuraavat setit
      Heroes of Azeroth
      Through the Dark Portal
      Fires of Outland (loppu maailmalta, suomesta vielä löytyy)
      March of Legion
      Servents of Betrayer
      ja heinäkuussa ilmestyy
      Hunt for Illidan.

      "- Kannattaako kerätä World of Warcraft: Through the Dark Portal kortteja sekä World of Warcraft: Heroes of Azeroth kortteja? "

      Kyllä sanoisin, että noita ensimmäisiäkin kannattaa ehkä jonkin verran hankkia. Tällä hetkellä vielä jokaisessa setissä on pelattavia kortteja.

      "- Voiko näillä pelata esim. kaveria vastaan? "

      Juuri se on pelin idea. Aluksi kannattaa ehkä hankkia 2 kpl Startteria jommasta kummasta setistä (Azeroth tai Dark Portal) Näissä paketeissa tulee valmis 30 kortin pakka jolla voi suoraan pelata toisen pelaajan startteria vastaan. Startter on saatavilla myös March of Legionista, jossa myös hieman uusia sääntöjä ja lisää rotuja (scryer ja aldor, vaikuttaa lähinnä pakan tekoon)

      "- Olisiko missään peliopasta?"

      Valitettavasti suomeksi ei taida vielä opasta olla. Englanniksi pelistä löytyy paljon tietoa sekä interagtiivinen demo osoitteesta www.wowtcg.com ja kaikki tähän asti julkaistut kortit on löydettävissä osoitteesta www.wowtcgdb.com

      "- onkos niinkuin World of Warcraft: Heroes of Azeroth - Alliance kortteja?

      - onkos niinkuin World of Warcraft: Through the Dark Portal - Horde kortteja?"

      Molemmissa seteissä on kumpiakin kortteja.



      "- Näkeekö korteista hahmon tason/enkan/taidot/yms.. Esim näenkö jos joku ehdottaa vaihtoa, niistä että kumpi on parempi/voimakkaampi/parempi skillinen "

      Kortteja on 4 eri harvinaisuus astetta common (valkoinen), uncommon(vihreä), rare(sininen) ja epic (lila). Tämä on helposti erotettavissa korteissa setin nimen värinä

      Pelissä on 4 laisia kortteja jotka on jaettavissa vielä useampaan luokkaan

      Kaikissa korteissa on monenlaisia arvoja, sekä rajoituksia mikä hero niitä voi käyttää.

      Pelin perus idea siis on ottaa yksi Hero, joka on tarkoitus pitää hengissä. Hero kortissa on joku ominaisuus jonka hero voi kerran pelin aikana tehdä, heron elämäpisteet sekä muutamia tietoja jotka liittyvät lähinnä pakan tekoon.

      Kun Hero on valittu tehdään minimissään 60 (joissain tapauksissa 30) kortin pelipakka. Pakaan laitetaan erilaisia taitoja ja aseita joita hero voi käyttää sekä erilaisia liittolaisia jotka auttavat heroa pysymään hengissä ja/tai tappamaan vastustaja nopeammin.

      Tässä jotain perus asioita. Mutta suosittelen kokeilemaan jollain Starter setillä. Ja aina parempi jos menet johonkin paikalliseen fantasiapeliin tai vastaavaan ja kysyt sieltä. Varmasti löytyy henkilöitä jotka voivat auttaa sinua. Itse pelaan Turussa ja meillä on joka torstai turnauksia joihin varmasti voi tulla katsomaan ja oppimaan. Demotan myös mielelläni tarvittaessa.

      • WoWTCGApua

        Kiitos avustasi, ja että jaksoit selittää :)
        Nyt osaan pelata ainenkin jotenkin tuota kyseistä peliä. Käyn vielä fantasiapelissä kysymässä loput neuvot.

        - Kiitos


    • wowipoika99

      Kellään myydä spectral tiger -korttia koodilla varustettuna? :)

      • wowwaa

        käyttämätön spectral tiger kortti maksaa reilut 1000€. sinuna ostelisin buustereita kortin toivossa, itse olen huutonetistä ostellut buustereita saman kortin toivossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe