Mukava ortopedi hukassa

taas olkapäästä

Hei kaikille olkapää ongelmaisille..mulla on nyt sellanen tilanne että jostain syystä kemiat ei vaan kohtaa ortopedin kanssa, informaatiota aivan liian vähän ja kun hänen kanssaan keskustelee tulee olo ettei häntä juuri kiinnosta kuunnella, eli mietinkin nyt kun on tarkotus mennä olkapään tähystyksen jälkeiseen kontrolliin, niin onko se nyt välttämätöntä katsoa tätä samaista tylyä lääkäriä?? hän varmasti on hyvä alallaan ja tähystys meni hyvin, mutta muuten hän on aika vähäsanainen ja välinpitämätön...
Onhan se hyvä leikanneen lääkärin juttusilla käydä ja hän kai katsoo onko kaikki sitte ok, mutta niin nihkeetä on että melkein mietin sen väliin jättämistä..en jaksa koittaa edes kysellä häneltä mitään kun vastauksia ei vain saa....

8

4971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä tiedän

Hei,

Kerropa ensin mistäpäin olet. Jos olet pääkaupunkiseudulta, voin suositella sinulle muutamaa oikein hyvää ja mukavaa ortopedia!

• ja espoon kupeessa

Kyllä täällä pääkaupunki seudulla olen, muutaman ortopedn tiedän, mutta toinen on hän joka minut hoiti ja jota suositeltiin..ja aivan mahdottoman kiireinen, joten siksi vastaanotolle on mahdoton päästä ja kun pääsee tuntuu ettei tosiaan ole asiaa olla siellä. Ei kai kiire ole syy olla välinpitämätön ja sellainen että asiat jää puolitiehen vaikka luvataan muuta..no jo a toinen on Heliö, häntä en saanut edes kiinni joten kaipa hänenkin aikaaulu on buukattu täyteen!

• minäpä tiedän
        ja espoon kupeessa kirjoitti:

Kyllä täällä pääkaupunki seudulla olen, muutaman ortopedn tiedän, mutta toinen on hän joka minut hoiti ja jota suositeltiin..ja aivan mahdottoman kiireinen, joten siksi vastaanotolle on mahdoton päästä ja kun pääsee tuntuu ettei tosiaan ole asiaa olla siellä. Ei kai kiire ole syy olla välinpitämätön ja sellainen että asiat jää puolitiehen vaikka luvataan muuta..no jo a toinen on Heliö, häntä en saanut edes kiinni joten kaipa hänenkin aikaaulu on buukattu täyteen!

Minä olen ollut Heliön hoidossa ja olin erittäin tyytyväinen. Tiedän, että hänelle on vaikeata saada aikoja. Mutta kun olet saanut ajan ja käynyt vastaanotolla, hän kyllä hoitaa asian kunnolla loppuun.On todella taitava ortopedi, joka myös kuuntelee potilasta. Minä sain häneltä kännykkänumeron johon sain soittaa. Soitin aika "usein" ja mietin, että onkohan asiani liian simppeli. Heliöllä oli aina aikaa kuunnella jne. Mukava tyyppi.

Itselläni ei ole kokemusta mutta muutama tuttuni on käynyt myös Diacorissa Ilkka Sinisaaren hoidossa. Ovat kovasti kehuneet.

Kukahan tämä sinun mainitsemasi ortopedi on? Missä ottaa vastaan?

• olisi hienoa
        minäpä tiedän kirjoitti:

Minä olen ollut Heliön hoidossa ja olin erittäin tyytyväinen. Tiedän, että hänelle on vaikeata saada aikoja. Mutta kun olet saanut ajan ja käynyt vastaanotolla, hän kyllä hoitaa asian kunnolla loppuun.On todella taitava ortopedi, joka myös kuuntelee potilasta. Minä sain häneltä kännykkänumeron johon sain soittaa. Soitin aika "usein" ja mietin, että onkohan asiani liian simppeli. Heliöllä oli aina aikaa kuunnella jne. Mukava tyyppi.

Itselläni ei ole kokemusta mutta muutama tuttuni on käynyt myös Diacorissa Ilkka Sinisaaren hoidossa. Ovat kovasti kehuneet.

Juuri noin kun kerroit,olisi kiva - voisi luottaa siihen lääkäriin jonka luona käy.Eikä vain hoidettaisi "asioita pois alta", ihan kun jotain laskuja.

Voin vain kuvitella että hektistä on ortopedillä kun ortopedillä..mutta että silti...

En viitsi nimeä mainita, ettei tule sitten sanomista..sen verran von sanoa että erikoinen on hänen sukunimensä, vaikkakin perisuomalainen sellainen.

• nalle22
        olisi hienoa kirjoitti:

Juuri noin kun kerroit,olisi kiva - voisi luottaa siihen lääkäriin jonka luona käy.Eikä vain hoidettaisi "asioita pois alta", ihan kun jotain laskuja.

Voin vain kuvitella että hektistä on ortopedillä kun ortopedillä..mutta että silti...

En viitsi nimeä mainita, ettei tule sitten sanomista..sen verran von sanoa että erikoinen on hänen sukunimensä, vaikkakin perisuomalainen sellainen.

mä suosittelen myös harri heliötä!
        vaikka aikoja onkin vaikea saada, niin en millään jaksa uskoa että pettyisit palveluun.

• Jopezu64
        minäpä tiedän kirjoitti:

Heliö on huippuammattilainen, joka todellakin kuuntelee potilasta ja on ammattitaitoinen. Menisin itsekin ehdottomasti hänen vastaanotolle ja hoidettavaksi.

Mitä tulee Ilkka Sinisaareen... täysi amatööri ja törppö, niin ammatillisesti kui myös suustaan! Hänen vastaanotolleen ja hoidettavaksi en menisi kuin kilon kappaleina kärrättynä! HYI!

• Hyvät ortopedit
        Jopezu64 kirjoitti:

Heliö on huippuammattilainen, joka todellakin kuuntelee potilasta ja on ammattitaitoinen. Menisin itsekin ehdottomasti hänen vastaanotolle ja hoidettavaksi.

Mitä tulee Ilkka Sinisaareen... täysi amatööri ja törppö, niin ammatillisesti kui myös suustaan! Hänen vastaanotolleen ja hoidettavaksi en menisi kuin kilon kappaleina kärrättynä! HYI!

Oho. Mulla on kokemusta kummastakin. Ovat "yhdessä" hoitaneet olkapääni kuntoon. Mukavia ja ammattitaitoisia tyyppejä kumpikin.

• Nhjkpppp
        Jopezu64 kirjoitti:

Samaa mieltä ilkka sinisaaresta. Ei kuuntele potilasta ja on töykeä. Liekö oikeesti edes osaa mitään. Hymisee vaan ja kyselee mitä sä tänne tulit. Mikset mennyt edellisen leikkauksen tehneelle taholle. Tällästä kohtelua minä sain ja rahat meni täysin harakoille. Heikunkeikun 130e maksoi katsella hänen tympeää syyttävää naamaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe