valkosaaren telakka

häät stadissa

Onko kellään kokemuksia valkosaaren telakasta häiden viettopaikkana? Minkälainen menu? Mitä maksoi per/hlö. Kuljetukset jne.

Olimme aikeissa varata puolisoni kanssa ko paikka mutta emme oikein tiedä mitä odottaa.

Olisimme kovin kiitollisia palautteesta

5

4871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin harkinnut

      Valkosaaren telakka. Hki
      Kirjoittanut: Töissä vain, luojan kiitos 12.2.2008 klo 23.08

      Nyt kun kesä lähestyy täytyy varoittaa huvihuoneistoa etsiviä.
      Helsingin paraatipaikalla Eteläsatamassa on vuokrattavana juhliin tila nimeltä Valkosaaren telakka.
      Samalla saarella on NJK:n klubitalo/Ravintola ja viereisellä saarella Klippan.
      ÄLKÄÄ, HYVÄ JUMALA, VAIN EDES HARKITKO SEN VUOKRAAMISTA.
      Tila on nimensä mukaan telakkahalli jonka nurkkaan on väsätty jonkinlainen "keittiö".
      Hallin lattia on koottu irtonaisista lankuista, koska talvella siellä on veneitä.
      Tästä seuraa että lattiassa on n.4x10 cm ammottavia reikiä, joihin korko mukavasti hupsahtaa. Me tarjoilijat, joilla on sentään työkengät, olimme helisemässä niiden reikien kanssa, miten mahtaa käydä vieraiden juhlakengissä?
      Jos paistaa aurinko, tila on kuin sauna, jos sataa, kukaan ei kuule mitään (peltikatto), Jos on viileää, vieraat jäätyvät.
      Käytettävänä on 3 ulkovessaa, ei huussia, mutta ulkohuussi missä pytty eikä valoja.
      Keittiö on surkeuden huippu, pari hellaa ja 3 jääkaappia, kaikki ilmeisesti purkutaloista.
      Keittiöporukka oli oikeasti peloissaan ruokien säilymisestä kuumana kesäpäivänä.
      Ketähän ruokamyrkytyksestä syytetään?
      Keittiöön tulee vain kylmä vesi, ja roskiksien siainti on arvoitus, arvatkaa vaan miltä ruuan- jämät rupeavat haisemaan.
      Kaiken kaikkiaan catering-porukalle täys helvetti.
      Eikä varmaan vieraillakaan voi olla ihan mukavaa.
      Netissä väitetään että sinne mahtuu n.250 syömään ja 350 kokkareisiin.
      Mä olen ollut 117 ja 90 hlö häissä ja 117 oli jo ihan mahdoton hoitaa kunnolla.

      Ihan Karsee Mesta
      Kirjoittanut: 44W Stadilainen 24.3.2008 klo 15.22

      Tila on iso latomainen vaja. Sanan mukaisesti telakkahalli, nurkassa kaamea hätäisesti kyhätty "keittotila".
      Ei kunnollisia kylmätiloja, hanasta vain kylmä vesi. Vessat (3) ulkoseinällä, ilmeisesti entisiä ulkohuusseja, nyt siellä kylläkin normaali pytty. Vain kylmä vesi.
      Minkäänlaista imetystilaa tai ylipäänsä eristettyä osaa ei telakkahallissa ole.
      Lämpötila riippuu täysin ulkolämmöstä, mutta mereltä tuulee aina. Hallin molemmat päädyt aukeavat tarvittaessa kokonaan joten helpommin siellä kylmä tulee.
      Viimeinen yhteysvene lähtee muistaakseen 01 pintaan.
      En vuokraisi mihinkään tilaisuuteen

      Valkosaaren telakka
      Kirjoittanut: valkosaaren telakka 13.5.2008 klo 17.17

      Valkosaaren telakka rakennus siis sijaintipaikka Valkosaari. Varmaan sama juhlatila tai juhlapaikka jossa olin aikoinaan vieraana. Tuttavillani oli telakka vuokrattuna juhlatila ksi kyseessä häät.

      Valkosaaren telakka näytti kyllä ihan oikealta telakalta ei juhlatilalta vaikka paikalle oli tuotu somisteita aika paljon, valkoiset liinat etc. Siis telakka mikä telakka. Kauniisti voisi sanoa "rappioromantiikkaa".

      Häät onnistuivat ohjelmaltaan varsin hyvin, mutta tunnelmaa häiritsi aika tavalla Valkosaaren sää; kova tuulija ajoittain vihmovat sadekuurot.Pelkäsimme että telakka ehkä kaatuu. Eniten säälitti morsianmen kohtalo hänen pyrkiessään ulkohuussiin vastatuuleen seinänviertä pitkin. Valkosaaen telakalla ei ole mitään erillistä soppea pukeutumista tai meikin kohentämista varten.

      Huono ja kylmä sää pilasivat varmasti suurelta osalta häät. Kauniila ilmalla Valkosaaren telakka olisi varmaankin ollut enemmän juhlatila kuin telakka.


      Me.
      Kirjoittanut: vertsukka 12.5.2008 klo 22.58


      Viestimme häämme Valkosaaren telakalla ja haluan antaa varoituksen sanan kaikille jotka suunnittelevat tilan vuokraamista. . Hinta nousee yllättäen kuljetuksineen ja lisälaskuineen helposti yli 2000 € ja mikä harmillisinta jälkiselvittelyt voivat pilata häät! En ole aiemmin törmännyt tämänlaisiin hankaluuksiin juhlien järjestämisen yhteydessä- olen yleensä asiakkaana joustava ja hyvinkin yhteistyökykyinen. Mielestäni Valkosaaren telakan kanssa rauhaisa yhteistyö on mahdotonta! Juhlien temmellyksessä kun helposti ei mennä minuuttiaikataulun mukaan ja joustoa vaaditaan puolin sun toisin. Valitettavasti jousto toisella puolella oli niin vähäinen, että häistä jäi paha maku suuhun.

      Toivottavasti kukaan ei joudu omien häidensä suhteen samanlaiseen hankalaan ja ikävään tilanteeseen Eli jos olette vuokraamassa Valkosaaren telakkaa, kannattaa vielä kerran harkita.

      Mä olen ollut vieraana siellä elokuun 07 lopussa. Mun mielestä oli mukava paikka ja pariskunnan tyyliin sopiva! Sehän on sellanen suhteellisen iso halli, jossa näissä häissä ainakin oli pöydät toisella puolella ja "esiintymistila" toisella. Toimi hyvin. Vähän viileä siellä tuli illalla, kun seinistä tyyliin tuulee sisään.Sadeilmalla olisi varmaan ollut kamalan kylmä. Vessat olivat ulkona, eivät mitenkään ihanat, mutta menetteli.

      Mä tykkäsin paikasta! Siinä on mukava henki - lattiat narisee ja se on jotenkin "maalaismainen"ja ränsistynyt. Ympäristö on merellinen. Illalla tarjoiltiin lettuja isolta muurikkapannulta pihalla Meillä oli kuljetus sinne eteläsatamasta ja sitten pois sillä normipaatilla.Tosin täytyy sanoa että kylmä tuli illan mittaan meren ääressähän oltiin.

      • ....

        ....


      • ..,
        .... kirjoitti:

        ....

        ..


    • plksmrjl

      .

      • KLJKUH

        KIITOS MONIPUOLISESTA TIEDOSTA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe