Hei!
Haluasin kehittää hienon tavallisen laskun. Vilkaisin microsoftin sivuilla mutta siellä löytyy aivan erityyppisiä malleja..
Lasku template
5
2985
Vastaukset
- Tehdä itse
Oletan, että kyseessä Word.
Eli tee mieleisesi laskumalli ja tallenna se esim. nimellä lasku.dot. Huomioi tarkenne DOT.
Tai jos käytössä Office2007, niin .dotx tai dotm.
Nyt sinulla on laskustasi malli. Tuo malli kannattaa suojata joko kirjoitussuojauksella tai Wordin omilla työkaluilla, ettet myöhemmin tärvele sitä.
Kun sitten haluat käyttää sitä mallia, niin avaat vain tuon lasku.dot tiedoston ja talletettaessa käytät joko .doc tai .rtf muotoa. - Poro1
lataa ja asenna itsellesi ARKHIMEDES niminen ilmainen suomenkielinen laskutusohjelma:
http://www.liiketoimintasovellus.fi/
Saat paljon muutakin ilmaiseksi. Tietysti lisäosat maksavat mutta peruslaskutus onnistuu ihan ilmaiseksikin...
:)- ohjelmisto
Loistava, kiitos
- dsadsadasdassaassasa
ensinnäkin kaveri sai jo apua
toiseksi siitäkin on JO YLI 3 VUOTTA aikaa...
OPETTELE NUMEROT niin tiedät koska keskustelu on aloitettu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628