Miksi Gotham Racing 4 on para peli Xboxilla!
Xboxin paras peli!
7
417
Vastaukset
- wewegwegwegegwwegeg
En tiedä mitä para tarkoittaa.
Mutta jos parasta kysyt niin Battlefield bad company.- Lähden viroon huomenna!
Paras Xboxin 360 pelikonsolin peli on Cotham Racig 4 auto ja moottoripyötä peli!
Opetele kirjoittamaan oikein paras eikä para!
Para ei ole suomen kieltä!
Sillä välin kun olen kaksi päivää poissa suomesta olen virossa Keskiviikosta perjantaihin päivinä 18-20.6.2008 opetele kirjoittamaan oikein para ei ole suomen kieltä paras on suomen kieltä! Lähden viroon huomenna! kirjoitti:
Paras Xboxin 360 pelikonsolin peli on Cotham Racig 4 auto ja moottoripyötä peli!
Opetele kirjoittamaan oikein paras eikä para!
Para ei ole suomen kieltä!
Sillä välin kun olen kaksi päivää poissa suomesta olen virossa Keskiviikosta perjantaihin päivinä 18-20.6.2008 opetele kirjoittamaan oikein para ei ole suomen kieltä paras on suomen kieltä!onpas taas asiallista
- Frozen Cranberry
BlackGuard kirjoitti:
onpas taas asiallista
Todella asiallista.
Itselläni on lukihäiriö joten välillä tulee tehtyä pari kirjoitus virhettä ihan vahingossa. Mutta ei se mikään maailman loppua ole. - M1K1
BATTLEFIELD BAD COMPANY PARAS EI KANNATA OSTAA ELLEI SE TUU ALENNUKSEE KOSKA ESIM MINÄ VEDIN SEN KAHES PÄIVÄS. EIKÄ SIINÄ OO GRAFIIKAT HYVÄT NO SIIS IHA SOPIVAT MUT EI MITÄÄ HUIPPULUOKKAA. OSTA BIOSHOCK LIMITED EDITION VAIN 52E ALENNUKSESSA http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=59005&lang=fi&subsite=games&&ref= TILASIN JUST MÄ SAAN SEN TÄNÄÄÄÄÄÄÄ
- xxxlivexxx
M1K1 kirjoitti:
BATTLEFIELD BAD COMPANY PARAS EI KANNATA OSTAA ELLEI SE TUU ALENNUKSEE KOSKA ESIM MINÄ VEDIN SEN KAHES PÄIVÄS. EIKÄ SIINÄ OO GRAFIIKAT HYVÄT NO SIIS IHA SOPIVAT MUT EI MITÄÄ HUIPPULUOKKAA. OSTA BIOSHOCK LIMITED EDITION VAIN 52E ALENNUKSESSA http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=59005&lang=fi&subsite=games&&ref= TILASIN JUST MÄ SAAN SEN TÄNÄÄÄÄÄÄÄ
bad company:ssa on maailman paras live peli, tällähetkellä. ostakaa live pelejä niin saatte rahoille vastinetta=)
- shotgan
...oliskohan Doom tai Moh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619