Miksi Gotham Racing 4 on para peli Xboxilla!
Xboxin paras peli!
7
417
Vastaukset
- wewegwegwegegwwegeg
En tiedä mitä para tarkoittaa.
Mutta jos parasta kysyt niin Battlefield bad company.- Lähden viroon huomenna!
Paras Xboxin 360 pelikonsolin peli on Cotham Racig 4 auto ja moottoripyötä peli!
Opetele kirjoittamaan oikein paras eikä para!
Para ei ole suomen kieltä!
Sillä välin kun olen kaksi päivää poissa suomesta olen virossa Keskiviikosta perjantaihin päivinä 18-20.6.2008 opetele kirjoittamaan oikein para ei ole suomen kieltä paras on suomen kieltä! Lähden viroon huomenna! kirjoitti:
Paras Xboxin 360 pelikonsolin peli on Cotham Racig 4 auto ja moottoripyötä peli!
Opetele kirjoittamaan oikein paras eikä para!
Para ei ole suomen kieltä!
Sillä välin kun olen kaksi päivää poissa suomesta olen virossa Keskiviikosta perjantaihin päivinä 18-20.6.2008 opetele kirjoittamaan oikein para ei ole suomen kieltä paras on suomen kieltä!onpas taas asiallista
- Frozen Cranberry
BlackGuard kirjoitti:
onpas taas asiallista
Todella asiallista.
Itselläni on lukihäiriö joten välillä tulee tehtyä pari kirjoitus virhettä ihan vahingossa. Mutta ei se mikään maailman loppua ole. - M1K1
BATTLEFIELD BAD COMPANY PARAS EI KANNATA OSTAA ELLEI SE TUU ALENNUKSEE KOSKA ESIM MINÄ VEDIN SEN KAHES PÄIVÄS. EIKÄ SIINÄ OO GRAFIIKAT HYVÄT NO SIIS IHA SOPIVAT MUT EI MITÄÄ HUIPPULUOKKAA. OSTA BIOSHOCK LIMITED EDITION VAIN 52E ALENNUKSESSA http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=59005&lang=fi&subsite=games&&ref= TILASIN JUST MÄ SAAN SEN TÄNÄÄÄÄÄÄÄ
- xxxlivexxx
M1K1 kirjoitti:
BATTLEFIELD BAD COMPANY PARAS EI KANNATA OSTAA ELLEI SE TUU ALENNUKSEE KOSKA ESIM MINÄ VEDIN SEN KAHES PÄIVÄS. EIKÄ SIINÄ OO GRAFIIKAT HYVÄT NO SIIS IHA SOPIVAT MUT EI MITÄÄ HUIPPULUOKKAA. OSTA BIOSHOCK LIMITED EDITION VAIN 52E ALENNUKSESSA http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=59005&lang=fi&subsite=games&&ref= TILASIN JUST MÄ SAAN SEN TÄNÄÄÄÄÄÄÄ
bad company:ssa on maailman paras live peli, tällähetkellä. ostakaa live pelejä niin saatte rahoille vastinetta=)
- shotgan
...oliskohan Doom tai Moh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402