Solisti katkaisuhoitoon

Minnikki

Olen ollut yölinnun fani jo pitkään mutta petyin erittäin suuresti kun katselin kesäillan valssin. En koskaan maksa enää 15 euroa tanssilipusta, jos laulaja on niin törkeässä humalassa. Töihin pitää mennä selvin päin! Voinko vaatia jatkossa lipun hinnan takaisin, kun lähdemme perheen kanssa tanssimaan ja sama toistuu?

33

3611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa...

      En oo koskaan nähnyt simoa keikoilla kännissä... Tää keskustelun aihe on täysin turha..

      • ....

        Turhaa on myös ongelman kieltäminen...Kyllä jokainen saa tuoda julki myös huonot kokemuksensa...


    • että näitä

      viisaita sanoja laitettais sen topicin jatkoksi, mitä aihe koskee. Tästäkin kesäillan valssista on tossa jo jokunen alotus, ois jatkettu sinne vaan. Tarvitte jokaisen alottaa uutta kun tääki on jo vanha juttu.
      No kohta loppuu poikien loma ni pääsette taas tarkkailee simon känniysastetta....

    • Jacke 36

      Osuit asian ytimeen, duunissa pitää olla selvinpäin.

      • Per Saukko

        Seuraavalla kerralla kun olet Yölinnun keikalla niin voit tehdä seuraavan ratkaisun!Ota yhteyttä paikalliseen alkoholitarkastajaan ja ilmoita että Työntekijä on humalassa työpaikallaan ,tarkastaja tulee paikalle ja promilemittarin kanssa puhalluttaa esiintyjän ja mikäli artisti on humalassa niin esiintymispaikalle tulee huomautus asiasta.


    • AK

      Ei koskaan ole ollut kännissä keikoilla Simo , itse olet ilmeisesti tuolloin ollut .

    • T.Maarit

      Ei Simo ole ollut humalassa,eikä kyse ole mistään kieltämisestä...olen ainakin yli 20 keikkaa nähny ja selvinpäin on pojat olleet...mitä oon katsellu,pannu merkille,niin suurin osa yleisöstä on änkyrä kännissä,sikailee ja hölmöilee,inhottavaa....

      • niin 12

        Kyllä ainaskin viime kesänä oli Simo ottanut kuppia aikaslailla. Olin tooosi pettynyt häneen. Ja tämä tapahtui kesälavalla.


      • t.maarit
        niin 12 kirjoitti:

        Kyllä ainaskin viime kesänä oli Simo ottanut kuppia aikaslailla. Olin tooosi pettynyt häneen. Ja tämä tapahtui kesälavalla.

        Se on jokaisen oma asia mitä,kukakin vapaa-ajallaan tekee....mun mielestä Simppa on ollut joka,mitä olen hänet nähnyt,niin ehdottomasti selvinpäin.....mie ainakin olen häneen täysin tyytyväinen.....eiköhän asia ole niin että,te kirjoittelijat haluatte vaan kiukutella,mollata ja herjata Simoa,kieltää oman alkoholiongelmanne,joka on itsellänne tai jollakin läheisellänne,niinhän se taitaa ollakin vai kuinka? voisitteko ystävällisesti lopettaa Simon riepottelun? se on todella typerää.


      • t.maarit
        t.maarit kirjoitti:

        Se on jokaisen oma asia mitä,kukakin vapaa-ajallaan tekee....mun mielestä Simppa on ollut joka,mitä olen hänet nähnyt,niin ehdottomasti selvinpäin.....mie ainakin olen häneen täysin tyytyväinen.....eiköhän asia ole niin että,te kirjoittelijat haluatte vaan kiukutella,mollata ja herjata Simoa,kieltää oman alkoholiongelmanne,joka on itsellänne tai jollakin läheisellänne,niinhän se taitaa ollakin vai kuinka? voisitteko ystävällisesti lopettaa Simon riepottelun? se on todella typerää.

        Ei Simoa tarvii alkaa riepottelee ja alkaa liikoja vaatii,hänkin myös väsyy ja sen kyllä huomaa....onko pakko mennä keikoille ja tv:n ja radion voi sulkee jos Simppa ja pojat niin ärsyttää ja kyllästyttää,ettei heitä kestä katsella ja kuunnella? Antaisin neuvoksi että pysytte pois keikoilta ja kun tv:stä ja radiosta tulee vähänkin Yölintua niin suljette heti ne.Tämä viesti on tarkoitettu teille narisijoille,mua nimittäin alkaa kyllästyttää ja ärsyttää teidän narinat.Mie ainakin aion edelleen käydä keikoilla ja en sulje tv:tä ja radiota kun tulee Yölinnusta jotain.


      • t.mirja
        t.maarit kirjoitti:

        Ei Simoa tarvii alkaa riepottelee ja alkaa liikoja vaatii,hänkin myös väsyy ja sen kyllä huomaa....onko pakko mennä keikoille ja tv:n ja radion voi sulkee jos Simppa ja pojat niin ärsyttää ja kyllästyttää,ettei heitä kestä katsella ja kuunnella? Antaisin neuvoksi että pysytte pois keikoilta ja kun tv:stä ja radiosta tulee vähänkin Yölintua niin suljette heti ne.Tämä viesti on tarkoitettu teille narisijoille,mua nimittäin alkaa kyllästyttää ja ärsyttää teidän narinat.Mie ainakin aion edelleen käydä keikoilla ja en sulje tv:tä ja radiota kun tulee Yölinnusta jotain.

        Oon miekin ollut kesälavakeikoilla ja mun mielestä Simppa on ollut selvinpäin,eikä mitään muuta ja jos on ollut jotain muuta,niin sitten väsynyt.Voi Simokin olla väsynyt taikka sitten flunssassa,ehkä nyt ei kuitenkaan kännissä,niinkun väitätte noita tyhmiä juttuja,uskomatonta...


      • Ada2070
        t.mirja kirjoitti:

        Oon miekin ollut kesälavakeikoilla ja mun mielestä Simppa on ollut selvinpäin,eikä mitään muuta ja jos on ollut jotain muuta,niin sitten väsynyt.Voi Simokin olla väsynyt taikka sitten flunssassa,ehkä nyt ei kuitenkaan kännissä,niinkun väitätte noita tyhmiä juttuja,uskomatonta...

        Voi tytöt sinisilmäiset. Aivan varmasti on Simo keikkoja vedellyt myös kännissä. Aivan paskan jauhantaa väittää muuta. Pikku hiprakkaa teistä kukaan yleisöön edes huomaa.


      • Yölintu fani
        Ada2070 kirjoitti:

        Voi tytöt sinisilmäiset. Aivan varmasti on Simo keikkoja vedellyt myös kännissä. Aivan paskan jauhantaa väittää muuta. Pikku hiprakkaa teistä kukaan yleisöön edes huomaa.

        mul on sori vaan ruskeet silmät ja olen nainen.mitä sitte vaikka pojat oliski hiukka kännis,ei se mua haittaa.kyl hauskaa saa pitää saatana ottaa päähän tollaset tiukkapipoilijat! meen ryyppää ja pitää hauskaa poikain kaa.


      • Yölintu fanitar
        Yölintu fani kirjoitti:

        mul on sori vaan ruskeet silmät ja olen nainen.mitä sitte vaikka pojat oliski hiukka kännis,ei se mua haittaa.kyl hauskaa saa pitää saatana ottaa päähän tollaset tiukkapipoilijat! meen ryyppää ja pitää hauskaa poikain kaa.

        Ei Simo ole koskaan kännissä keikoilla ollut.Olette kaikki ilmeisesti itse olleet ja viitsittekin kirjoitella tänne kaikenmaailman höpöjuttujanne,eikö teitä yhtään hävetä?toi on suoranaista keljuilua ja vittuilua,noi höpöjutut.Korostan edelleenkin että jokainen saa vapaa-ajallaan mitä haluaa,myös Simo.Luuletteko olevanne jotain Simon määräilijöitä,kyllä Simo itse tietää mitä tekee.Sanon että teillä on pahasti älykapasiteetissa vikaa,höpöjutut alkaa olla vipi vipi pää on pipi juttuja,menee liiallisuuksiin.


    • jk

      paha juttu

    • turha kyllä Simoa puolustaa. Mäkin oon mähnyt Simon useamman kerran kännissä esintyessään ja tiedän myos että Simolle maistuu hyvin vettä väkevämpi enkä tarkoita mehua

      • yölintu fanitar

        En yritä puolustella ketään.Tunnen ja tiedän Simon,se on hänen oma asiansa mitä vapaa-ajallaan tekee.Olen myöskin ollut monilla,monilla keikoilla mukana ja Simo on ollut selvinpäin,ei kännissä.Mistä lie kotoisin nää höpöjutut,keksittyjä ja tekaistuja.


    • Simo-fani

      en mäkään oo simoo nähny koskaan niin päissään ettei pysty keikkaa vetää...

      • myös Simo fani

        enkä myöskään mä oo nähny simoo kännis ettei se pystyis keikkaa vetää.omituisia höpöjuttuja simosta.no eräillä heittää sen verran päästä ettei tajua mitä kirjoittelee.


    • jk

      et voi vaatia

    • jk

      voiha sitä yritätää

      • yölintu fani

        mitä oikein sössötät?mitä ei voi vaatia tai yrittää?outoja kommentteja noi sun viestit jk


    • jk

      voihansitä yrittää saada takaisinlpunn hinnan

    • yölintu fani

      nii voi jos viittii ja haluaa tai sitte olla menemättä keikoille.ootko jotenki tyhmä ku et tiiä mitä teet jk?

    • kissannaamamies

      Aika hauska huomata että monet nuo "ei simppa juo" kirjoitukset ovat saman, ilmeisesti vaihdevuosista kärsivän naisen kirjoituksia.
      Vinkki: naamioi paremmin ensi kerralla kirjoitustyylisi.

      Simo Silmun juomisesta en sen enempää tiedä,muuta kuin että kerran olen käynyt keikalla.Silloin hän ainakin pystyi seisomaan jaloillaan,soittamaan haitaria käsillään ja laulamaan suullaan.

      Muuten,kuinkahan iso "Simpalla" on?

    • yölintu fani

      Niimpä voipi olla,mutta empä usko että on saman ihmisen kirjoituksia ja tuskin mikään vaihdevuosista kärsivä kun se voi olla nuori nainenkin 20-30 vuotias.

    • s

      Ei ole välttämättä saman,saati vaihdevuosista kärsivän naisen kirjoituksia.Ne kirjoitukset voi olla yhtä hyvin nuoren naisen tai tytön ja eri henkilöiden.Joo tosiaan joo hauskahan näitä juttuja on seurata.VINKKINÄ MYÖS: hankkikaa jokainen oma elämä ja lopettakaa toisten haukkuminen,arvosteleminen ja höpöjuttujen kirjoittaminen,kertominen.

    • hyhhyi

      Sinun pitäisi tuosta kehotuksestasi itse ottaa vaarin.
      "Vinkkinä myös"
      Minkähänlainen ylipainoinen kellohame siellä kujeilee?

      • s

        Sinulle myös nimimerkki hyhhyi että sinunkin pitäisi ottaa tuosta kehotuksesta vaari,se koskee myös sinua.Sori vaan mutta olen sopivanpainoinen eli pieni ja sirokokoinen ja käytän farkkuja.Mikäs tollukka siellä sekoilee,itse taidat olla se ylipainoinen kellohame?jos on tarvis ryhtyä tollaselle typerälle vittuilulinjalle,niin antaa tulla ihan vapaasti vaan,osaan kyllä myös sen vittuilutaidon ja osaan myös kiusata.Tapellaan ja riidellään sitten vaan,mikäs siinä.


    • hyhhyi

      Hyvin näkyi provovointi uppoavan,kertoo vähäisestä älykkyydestä.

    • s

      Näköjään,riippuu tietty kenen tai keiden vähäisestä älykkyydestä kertoo.Kertoisiko kenties tämän viestiketjun aloittajan vai sinun hyhhyi vai nimimerkkien kissannaamamies ja jk älykkyydeestä?

    • lol...

      ^Olipas harvinaisen sekava lause.

      • lol lol vaan....

        Niimpä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe