Osaisiko joku sanoa löytyykö Roomasta kokoja reilumman kokoiselle matkaajattarelle? Suomessa olen kokoa 42-44 (46 jollain merkillä) tai L-XL. Tai jos tiedät Roomassa jonkun muodikkaan liikkeen jossa myydään isompia kokoja, niin vinkkiä otetaan vastaan :) Onko mahiksia löytää esim. muodikkaita farkkuja isommalle tytölle?
Vaatteiden koot?
3
810
Vastaukset
- löytyy
En osaa tarkemmin neuvoa, mutta viime kesänä Pariisissa katselin kanssaturisteja. Aika tuhtia italialaisemäntää dallaili hyvännäköisissä muotifarkuissaan ja luksusverkkareissaan ympäriinsä, joten etköhän löydä itsellesi päällepantavaa. Ostosonnea ja hauskaa matkaa!
- varmasti on
kyllä oli melko pientä kampetta tarjolla, ainakin keskustan perusliikkeissä. muutenkin monilla italialaisilla merkeillä koot olivat pieniä, itse olen suomessa kokoa M ja kun ostin itselleni sopivan nahkatakin italiasta, se oli kokoa XL....
- lupiini
löytää ainakaan Rooman keskikaupungilta naistenvaatekaupoista kokoa 42 - 44. Olen juuri tuota kokoa ja sovittelin monia, mutta pienikokoisille oli vaikka kuinka paljon tarjolla. Toki hinnatkin olivat sitten tosi kalliita. Jotain kuitenkin löysin, mutta suunnistin Trastevereen ja sieltä löysin sopivia kauppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894