Mitäs mieltä tästä Cubesta?
Itse olen etsimässä seuraajaa -04 Primeralle ja tuollainen voisi olla passeli.
Se on niin ruma, että se on oikeastaan jo kaunis.
Nissan Cube
6
3707
Vastaukset
- farkku Primu
Mutta pahoin pelkään että tuo auto on pienempi kuin kuvat antaa ymmärtää. Ja perheellinen ei mihinkään pieneen koppiin mahdu. Taitaa tulla merkin vaihto.
- suomessa myydä.
malli on sellainen että sinne mahtuu perhe ihan hyvin. Japanissa näitä näkyi jonkin verran liikenteessä.
- Suomessakin
suomessa myydä. kirjoitti:
malli on sellainen että sinne mahtuu perhe ihan hyvin. Japanissa näitä näkyi jonkin verran liikenteessä.
Tosta saattaisi tulla oikein "kulttiauto" Suomessakin. Käytännöllisyyden perikuva. Tosiaan niin ruma että se kääntyy jo kauneudeksi =)
- mahtuu, mutta
suomessa myydä. kirjoitti:
Sinne mahtuu Japanilainen perhe. Tuo auto on väkisin lyhyempi kuin Primera ja se on jalkatiloista pois ja mahdollisesti myös tavaratilasta.
- totta, mutta
mahtuu, mutta kirjoitti:
Sinne mahtuu Japanilainen perhe. Tuo auto on väkisin lyhyempi kuin Primera ja se on jalkatiloista pois ja mahdollisesti myös tavaratilasta.
cube tilavampi matkustamosta. Cube on primeraa lyhyempi 57,5 cm mutta cuben akseliväli on 2 cm pidempi. Cube korkeampi jolloin penkin ryhti parempi. Tästä johtuen sisätilat primeraa paremmat. suurin pituusero konepellistä.
- aloittaja
Tämän mukaan pidempi versiokin löytyy:
http://www.iltalehti.fi/autot/200806137748481_au.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667