Koiranhoitaja

epuuu

Hei tarvitsetko koirallesi luotettavan 14v tytön huolehtivan koirastasi/koiristasi olen innokas ja rakastan koiria minulla on paljon kokemusta koirista sillä ensimmäinen hoitokoirani tuli jo hoitoon kun olin 7v tämä voi olla joko päiväksi tunneiksi tai jopa viikoiksi voit jättää koiran meille ja itse lähteä lomalle tai jonnekkin muualle

jos haluat kysyä lisää tai jotain muuta lähetä sähköpostiini viesti
[email protected]

2

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvetta olisi

luotettavalle ja hyvälle koirahoitajalle. Kuitenkin, kun kyseessä on tyttö 14v, kannattaisi varmaan mainita alkuperäisessä viestissä se maailmakolkka, jossa kyseisen palvelun tarjoaja vaikuttaa.

Vai pystytkö todellakin tulemaan vaikkapa Kajaaniin hoitamaan meän koiruuksia 12 tunniksi? Pelkällä tuntipalkalla, ilman matkakorvauksia?

• sulle

käy 4H-liiton dogsitter-kurssi (n.1v, parisataa €). Sen jälkeen saat töitä liiton työnvälityksen kautta ja niitä luulisi riittävän! Vakuutuksetkin sisältyvät ja saat taloudellista turvaa mm.asiakkaiden tekemiä viime hetken peruutuksia varten, joita ikävä kyllä ainakin ennen esiintyi jonkin verran ts. dogsitteri hankittiin vain varalle, jos hoitajaksi lupautunut mummon serkku ei olisikaan pääsyt tms. Ja kun keikkaa ei tullutkaan ei myöskään palkkaa vaikka olit tehnyt varauksen kalenteriisi ja sen vuoksi ehkä kieltäytynyt muista keikoista. Mutta tällainen nuorten hyväksikäyttö ei siis enää onnistu, rahan joutuu maksamaan joka tapauksessa. Hyvä niin!

Saat myös aikanaan aidon työtodistuksen eli sinun ei vanhempana tarvitse työhaastattelussa vain selitellä setien ja tätien hauveleiden hoidosta, mikä ei välttämättä vakuuta. Liiton eläintenhoitajana toimiminen vastuullisissa tehtävissä jo noin nuorena useilla eri asiakkailla mielletään taas työkokemukseksi, kun sen voi todistaa.

Asiakkaasi voivat saada kotitalousvähennyksen liiton kautta tilatusta koiranhoidosta.

Verojen maksulta et tosin välty, koska rahat menevät nykyään liiton kautta, joka on myös työnantajasi.

Itse kyllä jo sinun ikäisenäsi ja vähän nuorempanakin menin tarvittaessa yksin asumaan matkojen ym. ajaksi jopa viikoiksi hoitokoirien luokse. Se on usein koiralle pienempi stressi, kun hoitajan lisäksi ei vaihdu myös ympäristö. Tämä seikka yhdistettynä yksilölliseen hoitoon juuri erottaa dogsitterit edukseen koirahoitoloista. Tietenkään tämä ei onnistu jos koulumatkasi vaikeutuu paljon, pelkäät yöpyä "yksin" vieraassa paikassa tai vanhempasi eivät katso sinua kypsäksi sellaiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe