Koiranhoitaja

epuuu

Hei tarvitsetko koirallesi luotettavan 14v tytön huolehtivan koirastasi/koiristasi olen innokas ja rakastan koiria minulla on paljon kokemusta koirista sillä ensimmäinen hoitokoirani tuli jo hoitoon kun olin 7v tämä voi olla joko päiväksi tunneiksi tai jopa viikoiksi voit jättää koiran meille ja itse lähteä lomalle tai jonnekkin muualle

jos haluat kysyä lisää tai jotain muuta lähetä sähköpostiini viesti
[email protected]

2

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvetta olisi

      luotettavalle ja hyvälle koirahoitajalle. Kuitenkin, kun kyseessä on tyttö 14v, kannattaisi varmaan mainita alkuperäisessä viestissä se maailmakolkka, jossa kyseisen palvelun tarjoaja vaikuttaa.

      Vai pystytkö todellakin tulemaan vaikkapa Kajaaniin hoitamaan meän koiruuksia 12 tunniksi? Pelkällä tuntipalkalla, ilman matkakorvauksia?

    • sulle

      käy 4H-liiton dogsitter-kurssi (n.1v, parisataa €). Sen jälkeen saat töitä liiton työnvälityksen kautta ja niitä luulisi riittävän! Vakuutuksetkin sisältyvät ja saat taloudellista turvaa mm.asiakkaiden tekemiä viime hetken peruutuksia varten, joita ikävä kyllä ainakin ennen esiintyi jonkin verran ts. dogsitteri hankittiin vain varalle, jos hoitajaksi lupautunut mummon serkku ei olisikaan pääsyt tms. Ja kun keikkaa ei tullutkaan ei myöskään palkkaa vaikka olit tehnyt varauksen kalenteriisi ja sen vuoksi ehkä kieltäytynyt muista keikoista. Mutta tällainen nuorten hyväksikäyttö ei siis enää onnistu, rahan joutuu maksamaan joka tapauksessa. Hyvä niin!

      Saat myös aikanaan aidon työtodistuksen eli sinun ei vanhempana tarvitse työhaastattelussa vain selitellä setien ja tätien hauveleiden hoidosta, mikä ei välttämättä vakuuta. Liiton eläintenhoitajana toimiminen vastuullisissa tehtävissä jo noin nuorena useilla eri asiakkailla mielletään taas työkokemukseksi, kun sen voi todistaa.

      Asiakkaasi voivat saada kotitalousvähennyksen liiton kautta tilatusta koiranhoidosta.

      Verojen maksulta et tosin välty, koska rahat menevät nykyään liiton kautta, joka on myös työnantajasi.

      Itse kyllä jo sinun ikäisenäsi ja vähän nuorempanakin menin tarvittaessa yksin asumaan matkojen ym. ajaksi jopa viikoiksi hoitokoirien luokse. Se on usein koiralle pienempi stressi, kun hoitajan lisäksi ei vaihdu myös ympäristö. Tämä seikka yhdistettynä yksilölliseen hoitoon juuri erottaa dogsitterit edukseen koirahoitoloista. Tietenkään tämä ei onnistu jos koulumatkasi vaikeutuu paljon, pelkäät yöpyä "yksin" vieraassa paikassa tai vanhempasi eivät katso sinua kypsäksi sellaiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe