Koiranhoitaja

epuuu

Hei tarvitsetko koirallesi luotettavan 14v tytön huolehtivan koirastasi/koiristasi olen innokas ja rakastan koiria minulla on paljon kokemusta koirista sillä ensimmäinen hoitokoirani tuli jo hoitoon kun olin 7v tämä voi olla joko päiväksi tunneiksi tai jopa viikoiksi voit jättää koiran meille ja itse lähteä lomalle tai jonnekkin muualle

jos haluat kysyä lisää tai jotain muuta lähetä sähköpostiini viesti
[email protected]

2

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvetta olisi

      luotettavalle ja hyvälle koirahoitajalle. Kuitenkin, kun kyseessä on tyttö 14v, kannattaisi varmaan mainita alkuperäisessä viestissä se maailmakolkka, jossa kyseisen palvelun tarjoaja vaikuttaa.

      Vai pystytkö todellakin tulemaan vaikkapa Kajaaniin hoitamaan meän koiruuksia 12 tunniksi? Pelkällä tuntipalkalla, ilman matkakorvauksia?

    • sulle

      käy 4H-liiton dogsitter-kurssi (n.1v, parisataa €). Sen jälkeen saat töitä liiton työnvälityksen kautta ja niitä luulisi riittävän! Vakuutuksetkin sisältyvät ja saat taloudellista turvaa mm.asiakkaiden tekemiä viime hetken peruutuksia varten, joita ikävä kyllä ainakin ennen esiintyi jonkin verran ts. dogsitteri hankittiin vain varalle, jos hoitajaksi lupautunut mummon serkku ei olisikaan pääsyt tms. Ja kun keikkaa ei tullutkaan ei myöskään palkkaa vaikka olit tehnyt varauksen kalenteriisi ja sen vuoksi ehkä kieltäytynyt muista keikoista. Mutta tällainen nuorten hyväksikäyttö ei siis enää onnistu, rahan joutuu maksamaan joka tapauksessa. Hyvä niin!

      Saat myös aikanaan aidon työtodistuksen eli sinun ei vanhempana tarvitse työhaastattelussa vain selitellä setien ja tätien hauveleiden hoidosta, mikä ei välttämättä vakuuta. Liiton eläintenhoitajana toimiminen vastuullisissa tehtävissä jo noin nuorena useilla eri asiakkailla mielletään taas työkokemukseksi, kun sen voi todistaa.

      Asiakkaasi voivat saada kotitalousvähennyksen liiton kautta tilatusta koiranhoidosta.

      Verojen maksulta et tosin välty, koska rahat menevät nykyään liiton kautta, joka on myös työnantajasi.

      Itse kyllä jo sinun ikäisenäsi ja vähän nuorempanakin menin tarvittaessa yksin asumaan matkojen ym. ajaksi jopa viikoiksi hoitokoirien luokse. Se on usein koiralle pienempi stressi, kun hoitajan lisäksi ei vaihdu myös ympäristö. Tämä seikka yhdistettynä yksilölliseen hoitoon juuri erottaa dogsitterit edukseen koirahoitoloista. Tietenkään tämä ei onnistu jos koulumatkasi vaikeutuu paljon, pelkäät yöpyä "yksin" vieraassa paikassa tai vanhempasi eivät katso sinua kypsäksi sellaiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe