Ostin hienon mekon, joka on valkoruskea väritykseltään. Valkoisella pohjalla ruskeita kuvioita. Ostettuani ihastuksissani mekon, aloin vasta jälkeenpäin miettiä että onko valkoinen kielletty vierailla? On minulla myös ruskea polero, mutta en tiedä vielä käytänkö sitä. En kyllä raaskisi ostaa toista mekkoa jos ei ole töykeää käyttää valkeaa, koska minulla ei ole koskaan ennen ollut niin hyvin istuvaa ja kaunista mekkoa, joka vieläpä maksoi aika paljon. Mitä mieltä olette?
Saako olla valkoista vieraalla?
Deah
2
622
Vastaukset
- Rouva O
Valkoinen on varattu morsiamelle, mutta kuvauksesi mukaan mekkosi ei ole mietenkään kokovalkoinen, vaan lähinnä kirjava. Kun katsot itseäsi peilistä mekko päälläsi, näytätkö morsiamelta? Jos et, niin mekko on ok.
- Joenneito
Ei se kai nykyään enää niin paha rikkomus ole, sitä paitsi ihan ennen vanhaan, morsiusneidotkin pukeutivat kuten morsian, huijatakseen paholaista tai näin ainakin luin jostain hää-perinteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754306Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112303- 1651484
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211281
- 1151217
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601020
- 35946