aiheuttaako hampaiden tulo oksentelua?

onni9kk

aiheuttaako hampaiden tulo oksentelua,vatsan löysyyttä ja kuumetta. pojalleni puhkesi ensimmäinen hammas pari päivää sitten ja sitten eilen illalla rupesi oksentelemaan ja kakka oli ihan löysää. yöllä sitten nousi kuume.illalla ei mikään pysyny puolta tuntia kauempaa sisällä kun yrjö lens.yö meni ihan hyvin. aamullaki on oli aika pirteä kunnes taas päivällä oksensi kerran.nestettä on juonu ja soseen syönny ja jopa pysy sisällä. vai onko tämä vaan oksennustautia?

2

5085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan vatsataudilta.

Kuumetta ja kakan löysyyttä voi ilmetä juuri puhkeamishetkellä mutta ei sen jälkeen. Oksentelusta en ole ikinä edes kuullut tai lukenut.

• Mä_vain

Meillä poika nyt 10,5kk ja nyt joitain kertoja oksennellut muutaman viikon sisään, syö todella huonosti ja on tosi pahalla päällä. Poika on tähän asti ollut kaikki ruokanen ja muutenkin reipas syömään mutta nyt on varmaan kolmatta viikkoa kun ollut kiukkuinen ja ruokakaan ei oikein maistu. Lääkärillä kävin tänään ja poika oli sen vaa an mukaan laihtunut 300g kuukauden aikana ja huomenna neuvolaan parempaan punnitukseen ja jos on siltikin sen 300g mennyt alas päin niin ei muuta kuin soittoa lastenlääkärille. Pojalla jo 8 hammasta ennestään. Ja kakkakaan ei ole ollut normaalia hetken aikaan, välillä todella löysää ja välillä ihan kuin jotain vahaa ja värikään ei ole ihan normaalia. Toivottavasti jollain olis kokemusta, vaikka valitettavaa tämmöinen tilanne onkin :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe