Onko Porvoossa, keskustan alueella mitään eloa juhannuksena? Tänä vuonna ei mökkeily eikä festarit innosta, joten kaupunki juhannus. Ihmisiä liikkeellä? (edes vähän) missään?
Juhannus Porvoossa?
24
10810
Vastaukset
- unski 4ever
kamppulassa varmaan olisi jonkinlaiset puukkohippajaiset.
- Kahvikuppinen
Voi voi tota tomppaa. Ton ikäinen mies ja vielä viitsi olla noin lapsellinen.
Sen mitä mä tiedän niin yleensä kamppulassa on aika hiljaista juhannuksena.
Alottaja halusi varmasti aiheelliset vastaukset eikö trollien sadut. - 25 v-mies
Kahvikuppinen kirjoitti:
Voi voi tota tomppaa. Ton ikäinen mies ja vielä viitsi olla noin lapsellinen.
Sen mitä mä tiedän niin yleensä kamppulassa on aika hiljaista juhannuksena.
Alottaja halusi varmasti aiheelliset vastaukset eikö trollien sadut.juu, asiallisia, mutta jotenkin aavistelin "asiattomiakin" vastauksia, mutta alkuperäinen kysymykseni on edelleen voimassa? Mikä meininki keskustan alueella, jos minkäänlaista?:)
- Kahvikuppinen
25 v-mies kirjoitti:
juu, asiallisia, mutta jotenkin aavistelin "asiattomiakin" vastauksia, mutta alkuperäinen kysymykseni on edelleen voimassa? Mikä meininki keskustan alueella, jos minkäänlaista?:)
Asiallinen piti kirjoittaa mutta vääntyi aiheelliseen. ;) ...se dementia, se dementia...
- tule jussiksi kamppulaan..
Kylläpäs vitsin murjaisit ;) *hysteeristä hekotusta*
- Ystävien kanssa
Niin porvoo on täysin kuollut juhannuksena, mutta ystävät ja seurahan sen juhannuksen tekee - ihan sama missä sitä on.
Hamarissa muistaakseni on ollut jotain tapahtumaa, mutta en tiedä onko siellä nyt mitään - ainakin -90 luvulla vielä oli kokkoa yms.
Hamarilaiset!! Olenko jo fossiili vai onko vielä tapahtumia?- 25 v-mies
heh, no on ystäviä juu, mutta osa töissä juhannuksena, ja osa seurustelee, ja itse sinkkumiehenä ei jaksaisi mennä yksin mökkeilemään pariskuntien keskelle :)
- S^C
Hamarissa tosiaan jsoskus 90-luvulla oli tapana kokkoa poltella, mutta nykyään sekään ei enää onnistu paloturvallisuuden vuoksi. Mutta kyllä siellä Hamarissa yleensä juhannuksena on porukkaa ollut... ainakin Seolla olutta litkimässä. :)
- sulle mies kaksviis
S^C kirjoitti:
Hamarissa tosiaan jsoskus 90-luvulla oli tapana kokkoa poltella, mutta nykyään sekään ei enää onnistu paloturvallisuuden vuoksi. Mutta kyllä siellä Hamarissa yleensä juhannuksena on porukkaa ollut... ainakin Seolla olutta litkimässä. :)
kun oot vapaa ja villi, niin mikä estää vain hyppäämästä pyörän selkään ja ajaa jokirantaan istuskelemaan ja sieltä eteenpäin, miltä ilta näyttää. aina sitä jotain keksii sitten ja ehkä ihan ekstempore löytää juttukaveria.ole rohkea ja kokeile ihan yksin jotakin, niin tutustuu helpommin uusiin ihmisiin.
- tuuli puissa soi
sulle mies kaksviis kirjoitti:
kun oot vapaa ja villi, niin mikä estää vain hyppäämästä pyörän selkään ja ajaa jokirantaan istuskelemaan ja sieltä eteenpäin, miltä ilta näyttää. aina sitä jotain keksii sitten ja ehkä ihan ekstempore löytää juttukaveria.ole rohkea ja kokeile ihan yksin jotakin, niin tutustuu helpommin uusiin ihmisiin.
Miksi et suuntaisi viestiäsi oikealle kohdalle vai oliko vahinko suunnata tänne.
- 25 v-mies
sulle mies kaksviis kirjoitti:
No näin olin suunnitellut, tosin tuskin pyörää tarvitsen kun tuo jokiranta on ihan vieressä :)
- just joo..
EIX SULLA O YSTÄVIÄ?? omien aivojen käyttö sallittu..haloo
- mä vaan :)
25 v-mies kirjoitti:
heh, no on ystäviä juu, mutta osa töissä juhannuksena, ja osa seurustelee, ja itse sinkkumiehenä ei jaksaisi mennä yksin mökkeilemään pariskuntien keskelle :)
Mulla vähän sama tilanne: lähes kaikki ystävät ovat nykyään perheellisiä, naimisisissa, festareilla tai töissä..itsellä myös edessä 'jussi porvoossa' -meiningillä. Ei huvita festarit eikä sinkkuna katella naimisissa olevien ystävien perhejusseja mökillä..
Välillä kaupunkijuhannus, ei se tarkota et EI OLIS YSTÄVIÄ!! Hiukka outo johtopäätös jollakulla..:( - anteeksi
tuuli puissa soi kirjoitti:
Miksi et suuntaisi viestiäsi oikealle kohdalle vai oliko vahinko suunnata tänne.
että osui väärään,ok?
- Myös porvoossa
25 v-mies kirjoitti:
No näin olin suunnitellut, tosin tuskin pyörää tarvitsen kun tuo jokiranta on ihan vieressä :)
Hei, eiköhän sovita paikka ja kaikki sinkut ja muuten Porvoossa juhannusta viettävät kokoonnutaan samaan paikkaan ja pidetään omat juhannuspippalot?
Täällä myös tyttö, jonka kaverit joko seurustelevia mökkeilijöitä tai muuten vaan laiskoja lähtemään festareille. - Titterman
Myös porvoossa kirjoitti:
Hei, eiköhän sovita paikka ja kaikki sinkut ja muuten Porvoossa juhannusta viettävät kokoonnutaan samaan paikkaan ja pidetään omat juhannuspippalot?
Täällä myös tyttö, jonka kaverit joko seurustelevia mökkeilijöitä tai muuten vaan laiskoja lähtemään festareille.hmm, me too borgå, what to do???Kuullostaa hyvältä toi et kaikki sinkut yhteen ja samaan paikkaan. ;)
- bra bätre bäst
S^C kirjoitti:
Syy Hamarin kokokkotapahtuman loppumiseen ei ollut paloturvallisuus. Siellä oli aina Hamarin VPK. Syy loppumiseen oli juuri tuolloin alkaneet järjestyshäiriöt. Vapaaehtoiset eivät jaksaneet kärrätä känniläisiä ja tappelevia juhlijoita.
- Anonyymi
Myös porvoossa kirjoitti:
Täällä myös tyttö, jonka kaverit joko seurustelevia mökkeilijöitä tai muuten vaan laiskoja lähtemään festareille.Hyvä idea!!
- Paperilintu
En osaa sanoa millasta meno on Porvoossa Juhannuksena, mutta ajattelin ehkä itse eksyä sinne katselemaan menoa. :)
Majapaikka mulla löytyy kamppulasta, mutta eiköhän ne ihmiset enemmän siellä keskustassa liiku, joenrannassa varmaankin. Jos sää sallii siis. :) - alchatraz
ei tääl kyl ihmisii kaupungis oo.. ehkä länsirannal ja sompparis..
- aiuko
Voi ystävä, voi ystävä. Mies 25v. Hanki itsellesi ystäviä. Hanki jokin harrastus jos sitä kautta edes jonkinlaisia ihmiskontakteja saisit. Ei ole hyvä olla yksin. Mars mars nyt harrastamaan.
- Bra bätre bäst.
Runebergin kotia voi ihailla kadulta portit on suljettu. Hamarin vesitornille voi tehdä exkursion ja katsella millaiselta se näyttää huputettuna. Linnamäelle kannattaa nyt mennä katsomaan Edelfeltin maalaamaa mäntyä ja vallihautoja. samalla voi kohdentaa katseensa merelle josta Tanskalaiset tulivat ja polttivat Porvoon. Näsi näköalakivelle kannattaa kiiveetä ja tuijotella joen yli terasseille. Brunbergin karkkitehtaan pihalla voi käydä haistelemassa. kauppa on kylläkin kiinni. Raatihuoneen torilla voi kävellä korkokengissä mukulakivillä ja taittaa nilkkannsa. Tämä on porvoolaista ekstriimiä. Vanhan sillan luona olevalla tykillä voi palata historiaan ja matka raskaan patterin mukana sotaan.Kiipeä myös Honkalan rinteille ja ihaile suola-aittoja. Voit myös tutustua Gammelbackaan ja sen arkkitehtuuriin jonka on suunnitellut Alvar Aalto. Hyvää ja kulturellia Juhannusta Porvoossa juhannusta viettäville.
- Anonyymi
Bätreltä jäi varmaan yks t pakkoruotsintunnilta unholaan ? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bätreltä jäi varmaan yks t pakkoruotsintunnilta unholaan ? :)
Bra, brare, brast.
Ja tämä on taivahan tosi!
Ai niin, keneltä se on pois jos luo uutta, rikasta murretta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344548Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752964- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211351
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884