Kisun vatsa kovalla

::::::

Hei!
Semmoinen ongelma on nyt, että meidän leikatulla 11 kk ikäisellä kollilla on vatsa aika kovalla. Ollut jo jonkin aikaa (muutamia päiviä). Leikkii normaalisti, riehuu, syö hyvin. Mutta ulostaminen tuntuu olevan vähän hankalaa kovalle menneen vatsan vuoksi. Kuinka auttaa kissan vatsaa, että ei niin kovalle pääsisi menemään? Syötän raksuja, märkäruokia jotka ovat kissoille tarkoitettuja, kalaakin joskus keitettynä ja vettä on tottakai aina saatavilla. Mitä siis tehdä kissan olon helpottamiseksi? :) Kiitos jo asiallisista neuvoista kaikille etukäteen!

4

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääset kun otat

yhteyden eläinlääkäriin, saat varmasti asiantuntijan neuvoja eikä soittaminen paljoa maksa.

• lohiöljyä tai vaikka rypsiöljyä antamalla voisi tulla helpotusta eloon. ja kyllähän sitä voi kissallekin kaurapuuroa esim. seipuuron muodossa antaa. kyllä se kuitu taitaa sen kissan vatsankin kunnossa pitää. jollain sivulla tuota seipuuroa kutsuttiinkin "kakankorjaussarjaksi" :)

• tapauksessa

parafiiniöljyä. Parafiiniöljyä ei kannata kuitenkaan antaa montaa päivää, koska se estää ravintoaineiden imeytymisen.

Jos parafiiniöljyä ei heti saada, voi kokeilla ruokaöljyä, sitä voi antaa reilustikin. Löhiöljy on ravintolisä, eikä sitä kannata antaa suuria määriä.

http://www.mesy.fi/kissanruokinta.html#ummetus

• Meille lääkäri käski kolmena päivänä antaa parafiiniöljyä. Ei yhtään enempää. Ei oikein ole sit kissan mieleistä. Joutuu väkisellä suuhun laittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3665
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2750
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2292
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1842
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1779
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1678
    Aihe