Olen menossa maistraattiin todistajaksi. Sinne ei varmaan tarvitse pukeutua mitenkään erityisen juhlavasti? Riittääkö siistit vaatteet?
Kuitenkin on sitten hääjuhlat tulossa erikseen johon pistetään sitten juhlavampaa vaatetusta päälle..
Maistraatti ja pukeutuminen
4
708
Vastaukset
- Nimetön
no jos on erillinen juhla tulossa niin minä luulen että tavan siistit vaatteet käy, kunhan hieman on laittautunut.
- Rouva O
Mitä ymmärrät sanoilla "siistit vaatteet", ei kai mitään tyyliin "siistit farkut"??
Kyllä maistraattiin saa pukeutua asiallisesti kunnioituksesta solmittavaa avioliittoa kohtaan, vihkiminen on kuitenkin tärkeämpi tapahtuma kuin ne juhlat. Ilman vihkimistä ei tulisi hääjuhliakaan.
Laita jakkupuku tai leninki. Jos olet mies, niin sitten tumma puku.- Nimetön
Pukeutuisin samaan asuun kuin niihin juhliinkin. Eli jakkupuku tai mekko, kuten edellinen kirjoittaja ehdotti
- vieras**
Oli jo tuol maistraatissa käynti ja laitoin aika normaalit vaatteet mut vähän siistimmässä muodossa :)
ei muillakaan sen kummempia ollut, ei edes parilla :)
Hääjuhla on erikseen ja sinne sitten juhlamekkoa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936