Olen menossa maistraattiin todistajaksi. Sinne ei varmaan tarvitse pukeutua mitenkään erityisen juhlavasti? Riittääkö siistit vaatteet?
Kuitenkin on sitten hääjuhlat tulossa erikseen johon pistetään sitten juhlavampaa vaatetusta päälle..
Maistraatti ja pukeutuminen
4
791
Vastaukset
- Nimetön
no jos on erillinen juhla tulossa niin minä luulen että tavan siistit vaatteet käy, kunhan hieman on laittautunut.
- Rouva O
Mitä ymmärrät sanoilla "siistit vaatteet", ei kai mitään tyyliin "siistit farkut"??
Kyllä maistraattiin saa pukeutua asiallisesti kunnioituksesta solmittavaa avioliittoa kohtaan, vihkiminen on kuitenkin tärkeämpi tapahtuma kuin ne juhlat. Ilman vihkimistä ei tulisi hääjuhliakaan.
Laita jakkupuku tai leninki. Jos olet mies, niin sitten tumma puku.- Nimetön
Pukeutuisin samaan asuun kuin niihin juhliinkin. Eli jakkupuku tai mekko, kuten edellinen kirjoittaja ehdotti
- vieras**
Oli jo tuol maistraatissa käynti ja laitoin aika normaalit vaatteet mut vähän siistimmässä muodossa :)
ei muillakaan sen kummempia ollut, ei edes parilla :)
Hääjuhla on erikseen ja sinne sitten juhlamekkoa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656