Gotham racing 4 on xboxin ylivoimasesti paras peli juuri minun makuuni!!
Gotham racing 4 on xboxin paras peli juuri minun makuuni!
15
564
Vastaukset
- YES!.
Xbox 360:lle on uusin Toca Race driver GRID!!!.
- oookooo
PGR:t ovat aina olleet laatukamaa, eikä PGR4 ole poikkeus, mutta meillä ehdottomasti eniten pelitunteja on kerännyt Forza 2.
Ja Test Drive Unlimited hyvänä kakkosena, lähinnä moninpelin sekä upean (ja erittäin laajan) ajoympäristön vuoksi.- En tiedä sitä vielä!
Olet näkäjään asiantuntija!
Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä! - hei poika!
En tiedä sitä vielä! kirjoitti:
Olet näkäjään asiantuntija!
Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä!jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun
- Miksi otit siitä pultit!
hei poika! kirjoitti:
jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun
Hei spurku ja bussi liftaaja!
Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
Miksi otit pultit!
Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään! - sä tyhmiö
Miksi otit siitä pultit! kirjoitti:
Hei spurku ja bussi liftaaja!
Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
Miksi otit pultit!
Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään!menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
sitten sinä niele ja ime
ja sitten ime ja niele
niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten
sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy! - Olet narkomaani!
sä tyhmiö kirjoitti:
menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
sitten sinä niele ja ime
ja sitten ime ja niele
niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten
sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy!Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella! - älä raivoo!
Olet narkomaani! kirjoitti:
Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella!älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan
siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat? - Olet pelkkä raukka!
älä raivoo! kirjoitti:
älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan
siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat?Minua ei kukaan lyö ja jos löisi tappaisin ne!
- pyyyyh
Ei kyllä ole!Ajopeleistä forza motorsport 2 pieksee jo keposesti gothamit.
- Mutta ei kaikkien mielestä!
Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!
- mitä???
Mutta ei kaikkien mielestä! kirjoitti:
Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!
sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa
- Hakeudu avohoitoon!
mitä??? kirjoitti:
sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa
En ole järjiltäni ja saan sanoa oman mielipiteeni niinkun sinäkin!
Mielestäni kuitenkin paras Xboxin autopeli on Gotham racing 4!
Tajua sekin että maailmassa on muitakin sinä ja sinun mielipiteesi!
Se että mielestäni tämä Gotham racing 4 on paras Xboxin paras autopeli on vain mielipiteeni kunnioita mielipidetäni niin minäkin voin kunnioittaa sinun mielipidetäsi!
- Ixa
Mullaki on pgr4 ja sitä ku alkaa pelaan niin pelaa pitkään ku siihen jää koukkuun eikä pysyty lopettaa, niin on pgr4 ainaki hyvä autopeli!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342378Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321