Gotham racing 4 on xboxin paras peli juuri minun makuuni!

Gotham racing 4

Gotham racing 4 on xboxin ylivoimasesti paras peli juuri minun makuuni!!

15

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YES!.

      Xbox 360:lle on uusin Toca Race driver GRID!!!.

      • Project Gotham Racing on Autopeleistä paras


    • oookooo

      PGR:t ovat aina olleet laatukamaa, eikä PGR4 ole poikkeus, mutta meillä ehdottomasti eniten pelitunteja on kerännyt Forza 2.

      Ja Test Drive Unlimited hyvänä kakkosena, lähinnä moninpelin sekä upean (ja erittäin laajan) ajoympäristön vuoksi.

      • En tiedä sitä vielä!

        Olet näkäjään asiantuntija!
        Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä!


      • hei poika!
        En tiedä sitä vielä! kirjoitti:

        Olet näkäjään asiantuntija!
        Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä!

        jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun


      • Miksi otit siitä pultit!
        hei poika! kirjoitti:

        jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun

        Hei spurku ja bussi liftaaja!
        Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
        Miksi otit pultit!
        Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään!


      • sä tyhmiö
        Miksi otit siitä pultit! kirjoitti:

        Hei spurku ja bussi liftaaja!
        Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
        Miksi otit pultit!
        Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään!

        menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
        sitten sinä niele ja ime

        ja sitten ime ja niele

        niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten

        sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy!


      • Olet narkomaani!
        sä tyhmiö kirjoitti:

        menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
        sitten sinä niele ja ime

        ja sitten ime ja niele

        niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten

        sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy!

        Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
        Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella!


      • älä raivoo!
        Olet narkomaani! kirjoitti:

        Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
        Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella!

        älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan

        siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat?


      • Olet pelkkä raukka!
        älä raivoo! kirjoitti:

        älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan

        siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat?

        Minua ei kukaan lyö ja jos löisi tappaisin ne!


    • pyyyyh

      Ei kyllä ole!Ajopeleistä forza motorsport 2 pieksee jo keposesti gothamit.

      • Mutta ei kaikkien mielestä!

        Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!


      • mitä???
        Mutta ei kaikkien mielestä! kirjoitti:

        Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!

        sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa


      • Hakeudu avohoitoon!
        mitä??? kirjoitti:

        sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa

        En ole järjiltäni ja saan sanoa oman mielipiteeni niinkun sinäkin!
        Mielestäni kuitenkin paras Xboxin autopeli on Gotham racing 4!
        Tajua sekin että maailmassa on muitakin sinä ja sinun mielipiteesi!
        Se että mielestäni tämä Gotham racing 4 on paras Xboxin paras autopeli on vain mielipiteeni kunnioita mielipidetäni niin minäkin voin kunnioittaa sinun mielipidetäsi!


    • Ixa

      Mullaki on pgr4 ja sitä ku alkaa pelaan niin pelaa pitkään ku siihen jää koukkuun eikä pysyty lopettaa, niin on pgr4 ainaki hyvä autopeli!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe