Gotham racing 4 on xboxin paras peli juuri minun makuuni!

Gotham racing 4

Gotham racing 4 on xboxin ylivoimasesti paras peli juuri minun makuuni!!

15

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YES!.

Xbox 360:lle on uusin Toca Race driver GRID!!!.

• Project Gotham Racing on Autopeleistä paras

• oookooo

PGR:t ovat aina olleet laatukamaa, eikä PGR4 ole poikkeus, mutta meillä ehdottomasti eniten pelitunteja on kerännyt Forza 2.

Ja Test Drive Unlimited hyvänä kakkosena, lähinnä moninpelin sekä upean (ja erittäin laajan) ajoympäristön vuoksi.

• En tiedä sitä vielä!

Olet näkäjään asiantuntija!
        Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä!

• hei poika!
        En tiedä sitä vielä! kirjoitti:

Olet näkäjään asiantuntija!
        Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä!

jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun

• Miksi otit siitä pultit!
        hei poika! kirjoitti:

jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun

Hei spurku ja bussi liftaaja!
        Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
        Miksi otit pultit!
        Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään!

• sä tyhmiö
        Miksi otit siitä pultit! kirjoitti:

Hei spurku ja bussi liftaaja!
        Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
        Miksi otit pultit!
        Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään!

menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
        sitten sinä niele ja ime

ja sitten ime ja niele

niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten

sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy!

• Olet narkomaani!
        sä tyhmiö kirjoitti:

menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
        sitten sinä niele ja ime

ja sitten ime ja niele

niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten

sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy!

Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
        Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella!

• älä raivoo!
        Olet narkomaani! kirjoitti:

Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
        Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella!

älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan

siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat?

• Olet pelkkä raukka!
        älä raivoo! kirjoitti:

älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan

siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat?

Minua ei kukaan lyö ja jos löisi tappaisin ne!

• pyyyyh

Ei kyllä ole!Ajopeleistä forza motorsport 2 pieksee jo keposesti gothamit.

• Mutta ei kaikkien mielestä!

Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!

• mitä???
        Mutta ei kaikkien mielestä! kirjoitti:

Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!

sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa

• Hakeudu avohoitoon!
        mitä??? kirjoitti:

sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa

En ole järjiltäni ja saan sanoa oman mielipiteeni niinkun sinäkin!
        Mielestäni kuitenkin paras Xboxin autopeli on Gotham racing 4!
        Tajua sekin että maailmassa on muitakin sinä ja sinun mielipiteesi!
        Se että mielestäni tämä Gotham racing 4 on paras Xboxin paras autopeli on vain mielipiteeni kunnioita mielipidetäni niin minäkin voin kunnioittaa sinun mielipidetäsi!

• Ixa

Mullaki on pgr4 ja sitä ku alkaa pelaan niin pelaa pitkään ku siihen jää koukkuun eikä pysyty lopettaa, niin on pgr4 ainaki hyvä autopeli!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      255
      7157
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      36
      3747
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3298
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      66
      3071
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      107
      2758
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      10
      2656
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      42
      2398
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      46
      2165
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      65
      1908
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      96
      1801
    Aihe