Gotham racing 4 on xboxin paras peli juuri minun makuuni!

Gotham racing 4

Gotham racing 4 on xboxin ylivoimasesti paras peli juuri minun makuuni!!

15

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YES!.

Xbox 360:lle on uusin Toca Race driver GRID!!!.

• Project Gotham Racing on Autopeleistä paras

• oookooo

PGR:t ovat aina olleet laatukamaa, eikä PGR4 ole poikkeus, mutta meillä ehdottomasti eniten pelitunteja on kerännyt Forza 2.

Ja Test Drive Unlimited hyvänä kakkosena, lähinnä moninpelin sekä upean (ja erittäin laajan) ajoympäristön vuoksi.

• En tiedä sitä vielä!

Olet näkäjään asiantuntija!
        Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä!

• hei poika!
        En tiedä sitä vielä! kirjoitti:

Olet näkäjään asiantuntija!
        Myytkö työksesi pelejä kulutajille vai oletko myymäläpäälikkö vai hänen sihteerinsä!

jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun

• Miksi otit siitä pultit!
        hei poika! kirjoitti:

jos erilaiset mielipiteet harmittavat noin paljon, sinun varmaan kannattaisi pysyä pois keskustelupalstoilta ja keskittyä vain äitisi likaisten pikkupöksyjen haisteluun

Hei spurku ja bussi liftaaja!
        Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
        Miksi otit pultit!
        Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään!

• sä tyhmiö
        Miksi otit siitä pultit! kirjoitti:

Hei spurku ja bussi liftaaja!
        Kysyin vain että oletko myymälöpäälikkö ei ollut kyse mistään muusta!
        Miksi otit pultit!
        Vedä sinä vain vaimosi pikkuhousut alas ja runkkaa sitä se ei minua kiinnosta pätkääkään!

menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
        sitten sinä niele ja ime

ja sitten ime ja niele

niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten

sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy!

• Olet narkomaani!
        sä tyhmiö kirjoitti:

menet alas, ota kikkeli huulen väliin ja ime ja niele
        sitten sinä niele ja ime

ja sitten ime ja niele

niin sä tienaat kolikon pc-autopelin ostamista varten

sitte mä kysyn vaan sulta et ootsä huarrrrra, HUARRRRRRRA. lol! minä naura ahahaa, sinä itke byhyhyy!

Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
        Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella!

• älä raivoo!
        Olet narkomaani! kirjoitti:

Olet siis joku hullu enpä viitsi vautua vastaaman ääliömäiseen kysymykseeni!
        Hakeudu hoitoon jos halaut että ammun sinut senkin voin tehdä lailisesti vain sinun suostumuksella!

älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan

siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat?

• Olet pelkkä raukka!
        älä raivoo! kirjoitti:

älä hullu huuda ja meuhkaa tai valkotakkiset tulee ja lyö sua taas kumipampulla niskaan

siinä sä sitten makaat avuttomana kylmällä betonilattialla kun ne painaa sua väkisin hanuriin. oletsä sitten tyytyväinen, häh? sitäkö sä haluat?

Minua ei kukaan lyö ja jos löisi tappaisin ne!

• pyyyyh

Ei kyllä ole!Ajopeleistä forza motorsport 2 pieksee jo keposesti gothamit.

• Mutta ei kaikkien mielestä!

Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!

• mitä???
        Mutta ei kaikkien mielestä! kirjoitti:

Se on sinun mielipide minun mielestä kuitenkin cotham racing 4 on xboxin paras autopeli!

sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa

• Hakeudu avohoitoon!
        mitä??? kirjoitti:

sinä olet väärässä ja mielipiteesi on täysin merkityksetöntä paskaa

En ole järjiltäni ja saan sanoa oman mielipiteeni niinkun sinäkin!
        Mielestäni kuitenkin paras Xboxin autopeli on Gotham racing 4!
        Tajua sekin että maailmassa on muitakin sinä ja sinun mielipiteesi!
        Se että mielestäni tämä Gotham racing 4 on paras Xboxin paras autopeli on vain mielipiteeni kunnioita mielipidetäni niin minäkin voin kunnioittaa sinun mielipidetäsi!

• Ixa

Mullaki on pgr4 ja sitä ku alkaa pelaan niin pelaa pitkään ku siihen jää koukkuun eikä pysyty lopettaa, niin on pgr4 ainaki hyvä autopeli!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4282
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2515
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1585
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77