Laservisioon Eesti

trombeliini

Onko kenelläkään kokemuksia Tallinnalaisesta silmäklinikasta? Hinnat 50% Suomen hinnoista. Miten laatu?

Kuka käynyt? Itse harkitsen.

16

3746

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeako ?

Kannattaa miettiä monta kertaa vaikka hinta pienempi. Jos tulee ongelmia, täällä hoituu kaikki jälkitarkastukset samaan rahaan ja on hoitotakuu. Halvalla ei saa hyvää. Kannattaako ?? Itse jouduin leikkauksen jälkeen muutaman kerran käydä tarkistuttamassa, mutta milläs Tallinnassa käyt yks kaks, aina maksaa. Leikkauksesta on puoli vuotta ja lähtöarvot oli yli -10, nyt saan hoitotakuusta toisen silmän korjauksen, kun jäi miinukselle 1.5 eikä maksa mitään. Tuskin virossa on hoitotakuuta.
      MIETI !!

• näköback

Suosittelen Tallinnaa. En näe mitään syytää maksaa ylihintaa.

• Tähti

Ainakin laservisioon-niminen paikka lupaa 2v hoitotakuun perus-lasikille ja femtolasikille muistaakseni jopa 5v takuun.

• Kupilainen

Sun tekstissä ei ollut totuuden häivääkään uuvatti! Sama laite kuin suomessa ja väität ettei saa halvalla hyvää. Tallinnassa kuuluu kaikki jälkitarkastukset samaan rahaan, toisin kuin väität. Tietysti jos sä oot ollut niin skotti et oot jostain keltaisesta pörssistä bongannut et joku nyrkkipaja leikkaa 50 eurolla sun molemmat lamput ni oma vika, ilmaiseksi ei ehkä saa hyvää.

• näköback

Ihan mielettömän hyvä mesta. Palvelu, ammattitaito ihan huippuluokkaa. Kävin Suomessa esitutkimuksessa mut päätin tehdä kuitenkin puolet halvemmalla Tallinassa ja kannatti. Laservisioon oli huomattavasti siistimpi ja vakuuttavampi paikka kuin Helsinkiläinen kilpailijansa. Klo. kahdelta päivällä leikattiin ja illalla kuudelta oltiinkin jo ravintolassa syömässä. Tippoja menee parin tunnin välein mutta maailma aukeni uudestaan. Otin sen halvemman joka maksoi 1500,-.

• kävijä123

Hi,

kävin pari viikkoa sitten. Klinikalla oli myös 5 muuta suomalaista. Femtolaser 2100e. Yhtenä päivänä tarkastus, tutki silmät todella kunnolla monin eri tavoin ( samat tutkimukset kuin suomessa esim mehiläisessä) sekä leikkaava lääkäri ja toinen lääkäri. Kaiki puhuivat suomea. Toisena päivänä leikkaus ja kolmantena tarkastus.itse operaatio ei edes sattunut ja kaikki toimi hienosti, kertoivat mitä tehdään jne.Ennen leikkausta hieman rauhoittavaa lääkettä, puudutustipat silmiin. Leikkauksen jälkeen reilu tunti silmät kiinni ja sitten tarkastus, näin itse kävellä hotellille. Tippoja piti laittaa silmiin usein, muuten ei kipuja. Tarkastus oli seuraavana päivänä ja näkö oli paras mahdollinen. Klinikka oli hyvin siisti ja kaikki toimi hienosti, ei ollut yhtään liukuhihnameininkiä. Nyt vielä toinen tarkastus edessä. Sanoivat tallinnassa, että mulle oli suomessa määrätty liina vahvat rillit ja sen myös huomasi kun siellä näköä tarkasteltiin. En epäröisi suositella tätä klinikkaa. Meileihein vastaavat heti ja kaikki tuntuu olevan kunnossa!!! Ihana herätä aamulla, kun näkee heti

• jj

Hyvin samanlaiset kokemukset. Ammattitaito, premissit yms. aivan samalla tasolla kuin suomalaisissa yksityisen puolen lääkärikeskuksissa. Jos leikkaus kiinnostaa, ehdottomasti kannattaa harkita myös tätä vaihtoehtoa.

• jeejee--
        jj kirjoitti:

Hyvin samanlaiset kokemukset. Ammattitaito, premissit yms. aivan samalla tasolla kuin suomalaisissa yksityisen puolen lääkärikeskuksissa. Jos leikkaus kiinnostaa, ehdottomasti kannattaa harkita myös tätä vaihtoehtoa.

Premissit? Oletko suomalainen? Vai Laaaaazzzervizionin mainospupu? Suomessa ei käytetä missään tuollaista sanaa. Lisää rahaa taloon!!!

• Järkevä päätös:)
        jeejee-- kirjoitti:

Premissit? Oletko suomalainen? Vai Laaaaazzzervizionin mainospupu? Suomessa ei käytetä missään tuollaista sanaa. Lisää rahaa taloon!!!

jeejee!

Täällä ei mainostetaan, vaan kirjoitetaan kokenuksia ja mielipiteitä Ensin oppi arvostamaan toisesta maasta kansalaisuus "Olet tosi rasisti" HÄPEÄÄ! joka on pahin ajattelua!!! Satoja Suomalaista povat suorittänyt lääkärikoulutusta Virossa. Itse olen lääkär ammatiltani, ei mitään eroja löydy laitteesta, hyvin kolutettuja lääkäreitä. Ikävä monet ajattelee aina kallis on hyvä!! Suomi on yksi kallis maa EU:ssa. Vero on järkyttävä paljon. mm. Samalainen Saksalainen auto, täällä on tupla hinta verrattuna Saksassa!! Onko Suomen Saksalainen auto on parempi kuin Saksassa oleva auto?

Mieti ja kannattaa tehdä järkevä päätös. Lähiidässä tuo laserleikkaus maksaa 800$!! Yhtä hyvä ja laadukas kuin Suomi, mun ystävä on tehnyt 7 vuotta, näkee kuin leikkauksen jälkeen!! laite on kallis ja haluavat sillä kovalla hinnalla saada Laser hinnan takaisin voitto, toimenpide noin 20 sekunttia!!

• järkevä päätös:)
        jeejee-- kirjoitti:

jeejee!
        Täällä ei mainostetaan, vaan kirjoitetaan kokenmksia ja mielipiteitä. Ensin oppi arvostamaan toisen maan kansalaisuustta "Olet tosi rasisti" HÄPEÄÄ! joka on pahin ajattelua!!! Satoja Suomalaista povat suorittanut lääkärikoulutusta Virossa tai muuaalla ulkomailla. Itse olen lääkär ammatiltani, ei mitään eroja löydy laitteesta, hyvin kolutettuja lääkäreitä. Ikävä monet ajattelee aina kallis on hyvä!! Suomi on yksi kallis maa EU:ssa. Vero on järkyttävä paljon. mm. Samalainen Saksalainen auto, täällä on tupla hinta verrattuna Saksassa!! Onko Suomessa oleva Saksalainen auto on parempi kuin Saksassa oleva sama auto? Tietysti ei.

Mieti ja kannattaa tehdä järkevä päätös. Lähiidässä tuo laserleikkaus maksaa 800$!! Yhtä hyvä ja laadukas kuin Suomi, mun ystävä on tehnyt 7 vuotta, näkee kuin leikkauksen jälkeen!! laite on kallis ja haluavat sillä kovalla hinnalla saada Laser hinnan takaisin voitto, toimenpide noin 20 sekunttia!! Ehdottaisin kannattaa tehdä Laser leikkaus: Virossa tai muualla luotettavissa maissa.

• femtolasikissa käynyt

Kävin vähän yli kuukaus sitten siel Laservisioonissa, aivan mahtava =)
      Näkö oli -3.75 ja -4, nyt molemmissa 0 =))))))) Aivan mahtavaa! Silmiä ei ees kuivaa enää, tippoja menee vaan aamusin ja iltasin. Suosittelen geelimäisiä, aivan parhaita! =)

• Laser

Omalla kohdalla totesivat memirassa femtolasik leikkauksen menevän riskirajoille sarveiskalvon paksuuden takia (n.500µm) .Taittovirheet -3.5 ja -4. Lisäksi oli hajataittoa. Jospa kävisi vielä laservisioonin esitutkimuksessa. Ei kyllä luottamusta herätä jos siellä ilmoitetaan femto mahdolliseksi. Aina jää tuo kivulias prk/lasek mahdollisuus jäljelle.

• 9q8pjörg

Kävin itse tällä viikolla femtolasik-leikkauksessa. Suosittelen kyllä. Palvelu on hyvä ja leikkaus lähes kivuton. Kokonaisarvosana laservisioonille on kyllä kiitettävä. Ensimmäisenä päivänä sai odotella hieman ja ravata tarkastuksesta toiseen. Kaikki henkilökunta oli kielitaitoista. Kaikki muut asiakkaat, joita näin, olivat suomalaisia.

Toisena päivänä oli itse leikkaus. Rauhoittava lääke annettiin kysymättä ja se kyllä kannatti ottaa. Toimenpide on kyllä lähes kivuton, mitä nyt silmänlevittimet aiheuttavat vähän epämiellyttävää painetta ja läpänteko laserilla samoin. Mutta rauhoittava tuli tarpeeseen sillä kyllä se kun silmään tungetaan kaiken maailman härveliä aiheuttaa melkoista stressiä. Henkilökunta rauhoitteli kyllä kun puristin rystyset valkeina käsinojia. Toimitus kesti jotain viisi minuuttia. Sitten odoteltiin pitkään silmät kiinni toisessa huoneessa, jossa oli myös toinen potilas. Ihan hyvä, tuli juteltua äskeisestä koettelemuksesta.

Kolmannen päivän jälkitarkastukseen meni ihan muutama minuutti.

Kaikin puolin hyvä kokemus.

Rauhoittava tarjottiin

• KokemusHyvä

Suosittelen KSA:ta Tallinnassa. 3 vuoden hoitotakuu, kaikki esi-, ja jälkitutkimukset Helsingissä ja aivan mahtava ja ammatitaitoinen henkilökunta.
        Hintaan sisältyy matkat, majoitus ja huipputekniikka. Ihana kokemus, vaikka aluksi pelkäsin hulluna koko leikkausta. (2190e)

• manzku

Onko kokemuksia Tallinnan Laservisioonista tai KSA:sta?! Mietin näiden välillä kumpaan menisin!!

• Pexu

Laservisioon on ihan Euroopan kärkeä ja pelkästään hyvää sanottavaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe