Mitä mä nyt en tajua? Miksi Espanjan viimeinen peli on "merkityksetön" ja miksi Espanja on jo automaattisesti lohkovoittaja?
Espanjalla nyt 6 p ja maaliero 6-2. Jos Ruotsi voittaa Venäjän 4-0 ja Espanja pelaa vaikkapa maalittoman tasapelin Kreikkaa vastaan, eikö Ruotsi silloin nouse lohkon voittoon?
Epätodennäköistä, kyllä mutta silti...
Espanja???
4
253
Vastaukset
- tasapisteissä
keskinäinen ottelu ratkaisee
- futisfani
Tiedän, että luultavasti tarkotit tätä mutta korjaan nyt kuitenkin, jos Espanja pelaa maalittoman tasapelin Kreikkaa vastaan Espanjalla on silloin kylläkin 7p ja Ruotsin voittaessa Venäjän Ruotsilla on vain 6p.
Tiedän että pilkun viilantaa, mut piti silti korjata :)- ap.
No niin tietenkin...
Tarkoitin siis että Espanja häviää eikä tee maaleja. No mutta selvisipä kuitenkin. Mistäs lähtien tasapisteissä KAIKKIEN otteluiden maaliero ei olekaan enää se kakkosratkaisija?
Huomaa että omasta peliurasta on aikaa... - hmm...
ap. kirjoitti:
No niin tietenkin...
Tarkoitin siis että Espanja häviää eikä tee maaleja. No mutta selvisipä kuitenkin. Mistäs lähtien tasapisteissä KAIKKIEN otteluiden maaliero ei olekaan enää se kakkosratkaisija?
Huomaa että omasta peliurasta on aikaa...Niin kauan kuin olen urheilua katsonut (noin 15 vuotta, olen 23) muistelisin että keskinäinen ottelu on ratkaissut, niin jääkiekossa kuin jalkapallossa. Toki en nyt voi päätäni pistää pantiksi että muistan oikein miten asian laita oli silloin kun olin esim. 10 vuotias, mutta ainakin koko 2000-luvun on ollut näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789