Eli ongelma on tällainen...
Kun auton pistää käyntiin ja yrittää laittaa pakin päälle niin kuuluu helvetillinen vinkuna..
mutta ei aina..
ja sama myös kun pistää pakin päälle kun auto ei ole käynnissä niin silloinkin kuuluu hirveä meteli.. tämä viimeksi mainittu tapahtuu silloin kun kun pakki ei ensin mene päälle..
Onko ongelma kytkin vai vaihteistossa?
kai se pitäis kohta viedä huoltoon..mutta kun ei raaski..
micra -93 1,3
5
793
Vastaukset
- tuntuis
Että olis kytkin sulla lopullaan,onko paljon ajettu micra?
- pikku myy
Ajettu 200.000 vähän päälle.. viimeksi kytkin remppa tehty 160.000 tkm
Ainakin kirjoista..
No tiistaina menee biili korjaamolle eiköhän se sieltä selviä...
ja maksaa kanssa hunajaa..
Nyt kun vien auton niin sanon suoraan niille että autolle ei tehdä mitään ilman minun kanssa neuvottelua...
viimeksi kun oli auto korjaamolla eräällä toisella niin siellä vaihdettiin bensapumppukin ja sit se oli joku parempi osa.. et pelkästään se pumppu oli yli 300e... kun 250 olis irronnut motonetistä tai biltemasta..
ja sit tietty työt päälle..
toista kertaa en siihen lafkaan vie autoani.. - pikku myy
pikku myy kirjoitti:
Ajettu 200.000 vähän päälle.. viimeksi kytkin remppa tehty 160.000 tkm
Ainakin kirjoista..
No tiistaina menee biili korjaamolle eiköhän se sieltä selviä...
ja maksaa kanssa hunajaa..
Nyt kun vien auton niin sanon suoraan niille että autolle ei tehdä mitään ilman minun kanssa neuvottelua...
viimeksi kun oli auto korjaamolla eräällä toisella niin siellä vaihdettiin bensapumppukin ja sit se oli joku parempi osa.. et pelkästään se pumppu oli yli 300e... kun 250 olis irronnut motonetistä tai biltemasta..
ja sit tietty työt päälle..
toista kertaa en siihen lafkaan vie autoani..Niinpä niin ..
Auto korjaamolta kotiin ja 550e lasku mukaan..
ai että on mukavaa
että lasku on melkein saman verran kun vuokra..
eli kytkin paketti uusiksi..
mutta kyllä on käytetty arvokasta öljyä kun vaihteistoöljyn hinta oli 50e.. ja sitähän kuluu vaan 2 l
no kai me sitten syödään näkkäriä ja makaronia seuraava kuukausi.. - diplinssi
pikku myy kirjoitti:
Niinpä niin ..
Auto korjaamolta kotiin ja 550e lasku mukaan..
ai että on mukavaa
että lasku on melkein saman verran kun vuokra..
eli kytkin paketti uusiksi..
mutta kyllä on käytetty arvokasta öljyä kun vaihteistoöljyn hinta oli 50e.. ja sitähän kuluu vaan 2 l
no kai me sitten syödään näkkäriä ja makaronia seuraava kuukausi..Vaihteistoöljy kalliimpaa kuin moottoriöljy.
- micramies
diplinssi kirjoitti:
Vaihteistoöljy kalliimpaa kuin moottoriöljy.
vm. 2001 Micra mulla ja lähellä vetoakselien sisäpäitä vaihteiston päällä näyttäisi olevan jokin sähköliittimen näköinen osa, ehkä nopeusmittarin anturi. Ilmeisesti tuon irrottamalla voisi tarkastaa vaihteistoöljyn määrän mutta mistähän tietäisi miten korkealla öljymäärä tulee olla? Onko mitään neuvoja anturin irrotukseen mitä pitäisi huomioida jottei hajoaisi? Käyttöohjekirjakaan ei kerro mitään tästä.
Jossain vaihteiston alla lienee myös tyhjennysproppu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882