Hyvä taulu

JalmariXO

Onko kellään kokemusta Winmaun Blade kolmosesta,
se kun mainostaa ohuilla sektorilangoilla, tuleeko paljon kumitikkoja?

19

8831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.....

      .......mietitty...

      • Powerless

        Kaksi taulua olen kuluttanut loppuun ja olen tyytyväinen. Kumitikat käytännöllisesti katsoen nollassa. Langat ovat siis kolmion muotoiset, tikka ohjautuu sektoriin hyvin. Muuten jo sektorit kuluneet, joten olen ajatellu Eric Bristowin vastaavaa taulua.


      • kari am
        Powerless kirjoitti:

        Kaksi taulua olen kuluttanut loppuun ja olen tyytyväinen. Kumitikat käytännöllisesti katsoen nollassa. Langat ovat siis kolmion muotoiset, tikka ohjautuu sektoriin hyvin. Muuten jo sektorit kuluneet, joten olen ajatellu Eric Bristowin vastaavaa taulua.

        Tulee tikkoja tosi harvoin "langasta" alas. En enää koskaan kotiin osta tavallista taulua. On se 20€ hintaeron väärtti.


      • Powerless
        Powerless kirjoitti:

        Kaksi taulua olen kuluttanut loppuun ja olen tyytyväinen. Kumitikat käytännöllisesti katsoen nollassa. Langat ovat siis kolmion muotoiset, tikka ohjautuu sektoriin hyvin. Muuten jo sektorit kuluneet, joten olen ajatellu Eric Bristowin vastaavaa taulua.

        Ihan merkittömän? taulun eli Champion Boardin Balls.fi nettikaupasta. Tässä on kanssa niitittömät kolmion muotoiset langat, kumitikkoja ei tule mutta viikossa jo kulahtaa melkoisesti. Välillä tikka putoaa vaikka osuu suoraan sektoriin, siis kun on jo hieman kulunut. Huipputaulu saa olla jo loppuuheitetty ettei enää tikka tartu. Kosmeettisesti taulun mustat sektorit näyttää nopesti kuin olisi enemmänkin ollut jo käyttöä. Hintaa oli 40 joten hieman halvempi kuin Blade, Bristow ym,. Käännellään taulu ympäri mutta sitten ostan taas brittituotteen. Tämä oli jostain muualta.


      • Powerless
        Powerless kirjoitti:

        Ihan merkittömän? taulun eli Champion Boardin Balls.fi nettikaupasta. Tässä on kanssa niitittömät kolmion muotoiset langat, kumitikkoja ei tule mutta viikossa jo kulahtaa melkoisesti. Välillä tikka putoaa vaikka osuu suoraan sektoriin, siis kun on jo hieman kulunut. Huipputaulu saa olla jo loppuuheitetty ettei enää tikka tartu. Kosmeettisesti taulun mustat sektorit näyttää nopesti kuin olisi enemmänkin ollut jo käyttöä. Hintaa oli 40 joten hieman halvempi kuin Blade, Bristow ym,. Käännellään taulu ympäri mutta sitten ostan taas brittituotteen. Tämä oli jostain muualta.

        Taulusta putoaminen loppui kun teroitin tikat neulanteräviksi. Ennen olivat naulanterävät. Jossain ohjeissa kerrottiin että ei saa olla liian terävät. Ainakin apex-wire tauluissa ja pyöreälankaisissa oli eri suositukset. Liian terävä kärki kyllä uppoaa pyöreään lankaan siihen osuessaan, mutta ei näihin uusiin apexeihin.


      • kariam taas
        Powerless kirjoitti:

        Ihan merkittömän? taulun eli Champion Boardin Balls.fi nettikaupasta. Tässä on kanssa niitittömät kolmion muotoiset langat, kumitikkoja ei tule mutta viikossa jo kulahtaa melkoisesti. Välillä tikka putoaa vaikka osuu suoraan sektoriin, siis kun on jo hieman kulunut. Huipputaulu saa olla jo loppuuheitetty ettei enää tikka tartu. Kosmeettisesti taulun mustat sektorit näyttää nopesti kuin olisi enemmänkin ollut jo käyttöä. Hintaa oli 40 joten hieman halvempi kuin Blade, Bristow ym,. Käännellään taulu ympäri mutta sitten ostan taas brittituotteen. Tämä oli jostain muualta.

        Toisaan ko. taulu ei oo virallinen, mutta hinta oli kyllä kohdallaan. Ikävää, että laatu ei ole lähelläkään normaalitasoa. Aika kovaa saa olla käyttö jos ei vuotta kestä kotikäytössä. (vai treenaanko liian vähä?)


      • Powerless
        kariam taas kirjoitti:

        Toisaan ko. taulu ei oo virallinen, mutta hinta oli kyllä kohdallaan. Ikävää, että laatu ei ole lähelläkään normaalitasoa. Aika kovaa saa olla käyttö jos ei vuotta kestä kotikäytössä. (vai treenaanko liian vähä?)

        Laatu / hinta on ihan kohillaan Balls.fi taulussa, etenkin kun on terävät tikat. Nyt ei enää kulu niin nopeasti ja langat kestää ryhdissä. Itse kulutan Bladen vuodessa ja tämä menee varmaan lähelle samaa. Missä vaiheessa hylkää niin näkee sitten. Heiteltyä tulee varmaankin kymmenisen tuntia viikossa.


    • nimimerkillä kake

      Blade 3 ollut toista kuukautta nyt aktiivisessa käytössä. Kaksi kumitikkaa on tainnut tulla tänä aikana sektorien langoista, että eipä juuri ollenkaan. Merkittävä ero aikaisempaan pyöreälankaiseen Winmaun Pro-Sfp-tauluun, enkä kyllä enää itselleni "normitaulua" ostaisi tommosella parin kympin hintaerolla.

      Se täytyy kyllä sanoa että noihin kolmiolankoihin jää aika selvät kolot osumista vaikka tikkani ovat melko terävät. Voi tosin olla että taulu joka tapauksessa kulahtaa ennen kuin langat pyöristyvät oleellisesti

      • Bleiditön

        Blade III on todella huono taulu, raudat "nousee" irti taulusta. Lopputulemana paksu metalli kehikko taulun päällä. Kokemusta kahdesta taulusta.


    • vanhanaikaista

      Blade kolmosia ei ole valmistettu enää hetkeen, nelonen on vielä ohuemmilla langoilla. Muutaman päivän heitelly eikä ainoatakaan pompputikkaa.
      Tilasin tuolta:
      http://www.biljarditarvikkeet.fi

      Taulu oli seuraavana päivänä postissa joten palvelu ainakin pelasi.
      Muutenkin aika paljon kaikkea sälää myytävänä eikä kauhean kalliita.
      Suosittelen.

      • toivotontoivo

        Mitä tuli tuon taulun hinnaksi postikuluineen? Katselin sama taulua Darts Cornerista ja Englannista tilattuna kokonaishinnaksi muodostuu postikuluineen 62.44€...

        Sulat ja varret tilaamme kokonaisuudessaan tuolta. Viimeksi meni viikko tilauksen saapumiseen ja postikulut olivat huikeat 7€ ja paketissa oli 20 settiä varsia ja 40 settiä sulkia. Hinnaksi jäi kaikkineen kuluineen alle 40€!


        Onko jollain kokemusta seuraavasta taulusta:
        Dartboards - Darts Corner - Dartboard Bulk Buy - 4x Tri Wire - Advanced
        http://www.dartscorner.co.uk/index.php?cPath=342¤cy=EUR
        Ei tunnu olevan ainakaan kallis setti...


      • 9 and out
        toivotontoivo kirjoitti:

        Mitä tuli tuon taulun hinnaksi postikuluineen? Katselin sama taulua Darts Cornerista ja Englannista tilattuna kokonaishinnaksi muodostuu postikuluineen 62.44€...

        Sulat ja varret tilaamme kokonaisuudessaan tuolta. Viimeksi meni viikko tilauksen saapumiseen ja postikulut olivat huikeat 7€ ja paketissa oli 20 settiä varsia ja 40 settiä sulkia. Hinnaksi jäi kaikkineen kuluineen alle 40€!


        Onko jollain kokemusta seuraavasta taulusta:
        Dartboards - Darts Corner - Dartboard Bulk Buy - 4x Tri Wire - Advanced
        http://www.dartscorner.co.uk/index.php?cPath=342¤cy=EUR
        Ei tunnu olevan ainakaan kallis setti...

        Laskussa luki: toimituskulut,paketti 2-5 kg 10,05 €

        eli 60,05 pelkän taulun hinta olisi ollut, mukana tuli jotain tikkoja ja vähän sulkia samalla hinnalla.

        Varret ja sulat tulee aina kirjeessä ainakin tuolta joten postikulut on pelkästään kirjeen hinta tai ei mitään jos tilaa vähän enemmän. Taitaa lukeakin siinä kaupan "etusivulla".


    • Blade4

      Blade 3 on kyllä hyvä taulu ja voi suositella. Nyt on Blade 4 käytössä. Suosittelen!

    • mpudas

      Oma iät ja ajat sitten jostakin halpamarketista ostettu darts-taulu oli ihan loppu. Päädyin ostamaan Unicornin tikat ja taulun. Ei itsellä ole käryäkään näistä mutta on toiminut. Taulu (radius)ja tikksetti (gt185)kustansi 85€ postikulujen kanssa.

      Tilasin nämä osoitteesta www.pohjavirta.fi. Toimitus oli ainakin nopea, paketti oli postissa muutaman päivän sisällä.

    • mallashaukka
    • Dartscorner

      Briteistä Unicornin Eclipse Pro. Parasta mitä rahalla saa, jää hintakin ihan suomen hintatasoihin postimaksuineen!

    • perttihermanni
      • 24g

        Huomaathan kuitenkin, että kolmiomallin lanka ei ola sama kuin ns"ohut lanka". Tuossahan on ainakin tekstin mukaan kolmiolanka

        vrt. winmau diamond taulu, jossa on kolmiomallin langat. Tuttavapiirissäni juuri tuo kolmiomalli ei ole ollut tykätty...


    • uudet taulut

      Uudet Winmau:n Blade4 taulut olisi tarjolla Tallinnassa hintaan 35 EUR/kpl. Lisääntyy postimaksu tai voi käydä itse hakemassa Tallinnasta. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe