eli tilasin 1luckybridelta hääpukuni ja nyt se jäi tulliin :/ olen vuorotellen surullinen ja vuorotellen vihainen...kokemusta tulliasioista ei ole...osaisiko joku neuvoa miten tästä päästäisiin... :unsure:
kun kirjoittivat vielä pakettiin että on "lahja" mutta tullimiehet eivät usko ja sanovat että näyttää arvokkaalta...ja epäilevät että menee myyntiin...
olen erittäin hermostunut...
onko kellään kokemusta asiasta kun tullimiehet sanoivat vielä että näitä samankaltaisia paketteja juuri kiinasta tulee paljon... :(
hääpuku jäi tulliin kiinni,mitä teen(ei aiempaa kokemusta)
3
1398
Vastaukset
- Että näin
Ensimmäisenä nyt tuli mieleen, että maksa puvustasi kiltisti tulli. Miksi pitäisi yrittää valehdella jostain "lahjasta"?
- ............
Tullimaksuhan on 22% siitä 12% vaatteille, tulisiko liian arvokkaaksi maksaa? Kiinasta tulee todella paljon tuotteita ja nykyään ne lhes poikkeuksetta narahtavat tulliin, vaikka mitä lukisi paketin päällä. Tietävät kyllä, että ihmiset kusettavat. Millä tavoin maksoit tuotteen?
- siinä mitään
ongelmaa ole. Jos olet lähellä tullikonttoria niin menet sinne (ja ota kaikki paperit mukaan, eli olethan printannut nettikaupasta ostoksesi tiedot, tai PayPalista, kuitenkin selvitys siitä, paljonko olet tuotteesta maksanut), maksat tullin ja alvin (vain käteinen tai pankkikortti käy) ja saat mekon mukaan.
Jos asut kaukana, posti tai se kuljetusyhtiö, jolla kolttu tulossa (UPS, DHL?) voi hoitaa tullaamisen puolestasi. Ottavat vain provikkaa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839