Mitä tehdä juhannuksena forssassa?? baaritkin on kiinni!!!?? ainoo mahdollisuus lähtee saareen??
Vastaukset 12
- roydonary
Ei kai Juhannus -merkkinen viikonloppu mitenkään velvoita suorittamaan?
Vedä kalsarikännit tai ole vetämättä. Ei siellä Saaressakaan oo ikinä ollu muuta kuin toisia samanlaisia örveltäjiä ja luulen ettei siinä suhteessa asiat oo kovasti vuosien saatossa mihinkään muuttuneet.
Omista Juhannus itsellesi, tee just mitä sattuu huvittamaan ja lopeta laumaeläminen. Itsenäisty vaikka! Tai lähde sitten pois sieltä liukkaasti seuduille joka ei kuole pystyyn Juhannuksenakaan.- minzku89
No ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua mut en mä ainakaan jaksais istuu yksin himaskaan,,! Ois kiva esim. ottaa vähän alkoholia ja tehdä jotain kivaa kavereitten kans.. Mut ei oo mitään paikkaa!! Baarit kiinni jne!! ei oo rahaa lähtee kauemmas.... Mitä muut forssalaiset teette??
- kasvattaja
minzku89 kirjoitti:
No ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua mut en mä ainakaan jaksais istuu yksin himaskaan,,! Ois kiva esim. ottaa vähän alkoholia ja tehdä jotain kivaa kavereitten kans.. Mut ei oo mitään paikkaa!! Baarit kiinni jne!! ei oo rahaa lähtee kauemmas.... Mitä muut forssalaiset teette??
Koskenniska on ainakin auki.
- jussin viettoon
Statuskin näyttää olevan auki juhannuksena joten viihtyisää yöelämää on tarjolla keleistä riippumatta.
- Statukseen
Statuksessa bailataan!! =D
- Anonyymi
Pitää mennä satakilsaa, niin on runsaasti tapahtumia kaikenikäisille vauvasta vanhukseen.
- Anonyymi
Hämeentien "karsinassa" musisoitiin klo. 21 asti.
- Anonyymi
Kannattaa grillata lidlin makkaaraa omassa pallogrillissä takapihalla.
- Anonyymi
Enää ei tarvitse olla huolissaan mitä Forssassa juhannuksena tekee,Juhannus meni nyt on aikaa vuosi miettiä mitä vuonna 2023 juhannuksena tekee.
- Anonyymi
Kappas vaan, joko se meni....en huomannutkaan? :)
- Anonyymi
Onko siellä Karsinassa muulloinkin jotain ohjelmaa?
- Anonyymi
Nyt ei tarvitse huolestua Juhannuksen viettoa miettiessä,on reilusti aikaa miettiä juhannusta ensivuonna.Eli missä ja miten tai kenenkanssa viettää vuoden 2023 Juhannusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60513
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496