Juhannus forssassa?? Mitä tehdä??

minzku89

Mitä tehdä juhannuksena forssassa?? baaritkin on kiinni!!!?? ainoo mahdollisuus lähtee saareen??

12

3428

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roydonary

Ei kai Juhannus -merkkinen viikonloppu mitenkään velvoita suorittamaan?
      Vedä kalsarikännit tai ole vetämättä. Ei siellä Saaressakaan oo ikinä ollu muuta kuin toisia samanlaisia örveltäjiä ja luulen ettei siinä suhteessa asiat oo kovasti vuosien saatossa mihinkään muuttuneet.
      Omista Juhannus itsellesi, tee just mitä sattuu huvittamaan ja lopeta laumaeläminen. Itsenäisty vaikka! Tai lähde sitten pois sieltä liukkaasti seuduille joka ei kuole pystyyn Juhannuksenakaan.

• minzku89

No ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua mut en mä ainakaan jaksais istuu yksin himaskaan,,! Ois kiva esim. ottaa vähän alkoholia ja tehdä jotain kivaa kavereitten kans.. Mut ei oo mitään paikkaa!! Baarit kiinni jne!! ei oo rahaa lähtee kauemmas.... Mitä muut forssalaiset teette??

• kasvattaja
        minzku89 kirjoitti:

No ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua mut en mä ainakaan jaksais istuu yksin himaskaan,,! Ois kiva esim. ottaa vähän alkoholia ja tehdä jotain kivaa kavereitten kans.. Mut ei oo mitään paikkaa!! Baarit kiinni jne!! ei oo rahaa lähtee kauemmas.... Mitä muut forssalaiset teette??

Koskenniska on ainakin auki.

• jussin viettoon

Statuskin näyttää olevan auki juhannuksena joten viihtyisää yöelämää on tarjolla keleistä riippumatta.

• Statukseen

Statuksessa bailataan!! =D

• Anonyymi

Pitää mennä satakilsaa, niin on runsaasti tapahtumia kaikenikäisille vauvasta vanhukseen.

• Anonyymi

Hämeentien "karsinassa" musisoitiin klo. 21 asti.

• Anonyymi

Kannattaa grillata lidlin makkaaraa omassa pallogrillissä takapihalla.

• Anonyymi

Enää ei tarvitse olla huolissaan mitä Forssassa juhannuksena tekee,Juhannus meni nyt on aikaa vuosi miettiä mitä vuonna 2023 juhannuksena tekee.

• Anonyymi

Kappas vaan, joko se meni....en huomannutkaan? :)

• Anonyymi

Onko siellä Karsinassa muulloinkin jotain ohjelmaa?

• Anonyymi

Nyt ei tarvitse huolestua Juhannuksen viettoa miettiessä,on reilusti aikaa miettiä juhannusta ensivuonna.Eli missä ja miten tai kenenkanssa viettää vuoden 2023 Juhannusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      173
      1506
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      698
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      526
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      508
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe