Office Outlook ja Outlook Express

Auttaja**

Outlook Express ei tarkoita samaa kuin Office Outlook !

Olen huomannut kuinka useat valittaa Outlook Expressistä vaikka tämä on Office Outlook osasto.

Toivonkin että tarkentaisitte kummasta Outlookista on kyse jotta ei sekaannuksia syntyisi.

ps. Outlook Express asiaa voi käsitellä "Yleistä sähköpostista" osastolla.

11

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaja**

Huomasinpa myös sen että Tietotekniikka valikosta ohjataan Outlook tänne joten ei ihme jos nuo 2 menevät sekaisin.

• Ylläpito on pösilö

Kaksi täysin erilaista ohjelmaa ja ujutettu vain siksi samalle osastolle kun molemmissa Outlook.

• eerops

Tämä on yleisesti Outlook-osasto.

Outlook Express tulee yleensä Windowsin mukana "automaattisesti".

Office Outlook kuuluu erikseen ostettavaan Office-pakettiin (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

• alaosastona, Office-ohjelmien

Katsoppas polkua tänne paremmin. Kyllä on laitettu Office-ohjelmien alle minne ei todellakaan kuulu.

• eerops
        alaosastona, Office-ohjelmien kirjoitti:

Katsoppas polkua tänne paremmin. Kyllä on laitettu Office-ohjelmien alle minne ei todellakaan kuulu.

Tulin tänne; Tietotekniikka => Sähköposti => Outlook.

Monessa muussakin Tietotekniikan aiheessa voi tulla vähintään kahta kautta ko. keskustelualueelle. Ehkäpä siitä sekaannus...

• Auttaja**

Luuletko etten tiedä mikä on Office paketti ? Siitähän ei ollut kyse tuntemus.

Minä olen käyttänyt Officea vuodesta -96-97 tähän päivään asti, joten aika tuttu on mulle.

Outlook Express ei tule vistan mukana.

• eerops
        Auttaja** kirjoitti:

Luuletko etten tiedä mikä on Office paketti ? Siitähän ei ollut kyse tuntemus.

Minä olen käyttänyt Officea vuodesta -96-97 tähän päivään asti, joten aika tuttu on mulle.

Outlook Express ei tule vistan mukana.

En voinut tietää, tiesitkö vai et, kun heitit tuollaisen alkukysymyksen... Toivottavasti sait kuitenkin vastauksen kysymykseesi. Sorry, kun minulla ei ole kokemusta Vistasta, joten en tiennyt, että ei ole OE mukana.
        Hyvää kesän jatkoa!

• Auttaja*
        eerops kirjoitti:

En voinut tietää, tiesitkö vai et, kun heitit tuollaisen alkukysymyksen... Toivottavasti sait kuitenkin vastauksen kysymykseesi. Sorry, kun minulla ei ole kokemusta Vistasta, joten en tiennyt, että ei ole OE mukana.
        Hyvää kesän jatkoa!

En alkuperäisessä ja muissakaan viestissä kysellyt mitään, vaan pyysin tarkentamaan kummasta ohjelmasta on kyse.

• tyhmänki...
        Auttaja* kirjoitti:

En alkuperäisessä ja muissakaan viestissä kysellyt mitään, vaan pyysin tarkentamaan kummasta ohjelmasta on kyse.

...huomata, että et kysyny mitään, kun sun eka viestissä ei ollu kysymysmerkkiä... pyysit vain tarkennusta...

• Auttaja*
        tyhmänki... kirjoitti:

...huomata, että et kysyny mitään, kun sun eka viestissä ei ollu kysymysmerkkiä... pyysit vain tarkennusta...

Taisi muutenkin sillä kaverilla mennä jutut ristiin.;))

• pitäis lukea...
        Auttaja* kirjoitti:

Taisi muutenkin sillä kaverilla mennä jutut ristiin.;))

...tarkennuspyyntö tarkemmin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2253
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      59
      964
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      820
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      35
      754
    Aihe