Office Outlook ja Outlook Express

Auttaja**

Outlook Express ei tarkoita samaa kuin Office Outlook !

Olen huomannut kuinka useat valittaa Outlook Expressistä vaikka tämä on Office Outlook osasto.

Toivonkin että tarkentaisitte kummasta Outlookista on kyse jotta ei sekaannuksia syntyisi.

ps. Outlook Express asiaa voi käsitellä "Yleistä sähköpostista" osastolla.

11

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaja**

Huomasinpa myös sen että Tietotekniikka valikosta ohjataan Outlook tänne joten ei ihme jos nuo 2 menevät sekaisin.

• Ylläpito on pösilö

Kaksi täysin erilaista ohjelmaa ja ujutettu vain siksi samalle osastolle kun molemmissa Outlook.

• eerops

Tämä on yleisesti Outlook-osasto.

Outlook Express tulee yleensä Windowsin mukana "automaattisesti".

Office Outlook kuuluu erikseen ostettavaan Office-pakettiin (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

• alaosastona, Office-ohjelmien

Katsoppas polkua tänne paremmin. Kyllä on laitettu Office-ohjelmien alle minne ei todellakaan kuulu.

• eerops
        alaosastona, Office-ohjelmien kirjoitti:

Katsoppas polkua tänne paremmin. Kyllä on laitettu Office-ohjelmien alle minne ei todellakaan kuulu.

Tulin tänne; Tietotekniikka => Sähköposti => Outlook.

Monessa muussakin Tietotekniikan aiheessa voi tulla vähintään kahta kautta ko. keskustelualueelle. Ehkäpä siitä sekaannus...

• Auttaja**

Luuletko etten tiedä mikä on Office paketti ? Siitähän ei ollut kyse tuntemus.

Minä olen käyttänyt Officea vuodesta -96-97 tähän päivään asti, joten aika tuttu on mulle.

Outlook Express ei tule vistan mukana.

• eerops
        Auttaja** kirjoitti:

Luuletko etten tiedä mikä on Office paketti ? Siitähän ei ollut kyse tuntemus.

Minä olen käyttänyt Officea vuodesta -96-97 tähän päivään asti, joten aika tuttu on mulle.

Outlook Express ei tule vistan mukana.

En voinut tietää, tiesitkö vai et, kun heitit tuollaisen alkukysymyksen... Toivottavasti sait kuitenkin vastauksen kysymykseesi. Sorry, kun minulla ei ole kokemusta Vistasta, joten en tiennyt, että ei ole OE mukana.
        Hyvää kesän jatkoa!

• Auttaja*
        eerops kirjoitti:

En voinut tietää, tiesitkö vai et, kun heitit tuollaisen alkukysymyksen... Toivottavasti sait kuitenkin vastauksen kysymykseesi. Sorry, kun minulla ei ole kokemusta Vistasta, joten en tiennyt, että ei ole OE mukana.
        Hyvää kesän jatkoa!

En alkuperäisessä ja muissakaan viestissä kysellyt mitään, vaan pyysin tarkentamaan kummasta ohjelmasta on kyse.

• tyhmänki...
        Auttaja* kirjoitti:

En alkuperäisessä ja muissakaan viestissä kysellyt mitään, vaan pyysin tarkentamaan kummasta ohjelmasta on kyse.

...huomata, että et kysyny mitään, kun sun eka viestissä ei ollu kysymysmerkkiä... pyysit vain tarkennusta...

• Auttaja*
        tyhmänki... kirjoitti:

...huomata, että et kysyny mitään, kun sun eka viestissä ei ollu kysymysmerkkiä... pyysit vain tarkennusta...

Taisi muutenkin sillä kaverilla mennä jutut ristiin.;))

• pitäis lukea...
        Auttaja* kirjoitti:

Taisi muutenkin sillä kaverilla mennä jutut ristiin.;))

...tarkennuspyyntö tarkemmin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      67
      1863
    2. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1518
    3. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      113
      1500
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1263
    5. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      43
      874
    6. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      236
      823
    7. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      50
      801
    8. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      57
      729
    9. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      715
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      129
      703
    Aihe