Office Outlook ja Outlook Express

Auttaja**

Outlook Express ei tarkoita samaa kuin Office Outlook !

Olen huomannut kuinka useat valittaa Outlook Expressistä vaikka tämä on Office Outlook osasto.

Toivonkin että tarkentaisitte kummasta Outlookista on kyse jotta ei sekaannuksia syntyisi.

ps. Outlook Express asiaa voi käsitellä "Yleistä sähköpostista" osastolla.

11

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaja**

      Huomasinpa myös sen että Tietotekniikka valikosta ohjataan Outlook tänne joten ei ihme jos nuo 2 menevät sekaisin.

      • Ylläpito on pösilö

        Kaksi täysin erilaista ohjelmaa ja ujutettu vain siksi samalle osastolle kun molemmissa Outlook.


    • eerops

      Tämä on yleisesti Outlook-osasto.

      Outlook Express tulee yleensä Windowsin mukana "automaattisesti".

      Office Outlook kuuluu erikseen ostettavaan Office-pakettiin (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

      • alaosastona, Office-ohjelmien

        Katsoppas polkua tänne paremmin. Kyllä on laitettu Office-ohjelmien alle minne ei todellakaan kuulu.


      • eerops
        alaosastona, Office-ohjelmien kirjoitti:

        Katsoppas polkua tänne paremmin. Kyllä on laitettu Office-ohjelmien alle minne ei todellakaan kuulu.

        Tulin tänne; Tietotekniikka => Sähköposti => Outlook.

        Monessa muussakin Tietotekniikan aiheessa voi tulla vähintään kahta kautta ko. keskustelualueelle. Ehkäpä siitä sekaannus...


      • Auttaja**

        Luuletko etten tiedä mikä on Office paketti ? Siitähän ei ollut kyse tuntemus.

        Minä olen käyttänyt Officea vuodesta -96-97 tähän päivään asti, joten aika tuttu on mulle.

        Outlook Express ei tule vistan mukana.


      • eerops
        Auttaja** kirjoitti:

        Luuletko etten tiedä mikä on Office paketti ? Siitähän ei ollut kyse tuntemus.

        Minä olen käyttänyt Officea vuodesta -96-97 tähän päivään asti, joten aika tuttu on mulle.

        Outlook Express ei tule vistan mukana.

        En voinut tietää, tiesitkö vai et, kun heitit tuollaisen alkukysymyksen... Toivottavasti sait kuitenkin vastauksen kysymykseesi. Sorry, kun minulla ei ole kokemusta Vistasta, joten en tiennyt, että ei ole OE mukana.
        Hyvää kesän jatkoa!


      • Auttaja*
        eerops kirjoitti:

        En voinut tietää, tiesitkö vai et, kun heitit tuollaisen alkukysymyksen... Toivottavasti sait kuitenkin vastauksen kysymykseesi. Sorry, kun minulla ei ole kokemusta Vistasta, joten en tiennyt, että ei ole OE mukana.
        Hyvää kesän jatkoa!

        En alkuperäisessä ja muissakaan viestissä kysellyt mitään, vaan pyysin tarkentamaan kummasta ohjelmasta on kyse.


      • tyhmänki...
        Auttaja* kirjoitti:

        En alkuperäisessä ja muissakaan viestissä kysellyt mitään, vaan pyysin tarkentamaan kummasta ohjelmasta on kyse.

        ...huomata, että et kysyny mitään, kun sun eka viestissä ei ollu kysymysmerkkiä... pyysit vain tarkennusta...


      • Auttaja*
        tyhmänki... kirjoitti:

        ...huomata, että et kysyny mitään, kun sun eka viestissä ei ollu kysymysmerkkiä... pyysit vain tarkennusta...

        Taisi muutenkin sillä kaverilla mennä jutut ristiin.;))


      • pitäis lukea...
        Auttaja* kirjoitti:

        Taisi muutenkin sillä kaverilla mennä jutut ristiin.;))

        ...tarkennuspyyntö tarkemmin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe