Saako hamsterille hunajaa? Vai onko se liian
makeaa?
Honey!
7
3461
Vastaukset
- kamikaze85
mun tietääkseni ei hamsulle saa antaa mitään
makeaa/suolaista/rasvaista tai ei ainakaan oo
suositeltavaa. korjatkaa jos oon väärässä =) - HK
Mä käytän Miksille (syyris) hunajaa, koska se
inhoaa sitä (hamsut yleensä inhoavat hunajaa)
käytän sitä hunajaa siis silloin kun se nakertaa
kaltereita (kaltereihin), Miks inhoaa sitä niin
paljon että se juoksee pari rundia häkkiä ympäri
jos siihen osuu hunajaa...
http://www.expage.com/heidinkotari - Piritta
Kyllä hunajaa voi antaa, mutta sekoitettuna
johonkin vellimäiseen ruokaan esim:Viiliin taikka
jogurttiin. Sokeri on tärkeää hamsterin
elimmistillö, mutta rajansa kaikella. Liika on
aina liikaa ja sokeri liikana määränä käy pumpun
päälle. Hamsterihan on kaikki ruokainen, oma
hamsterini söi miltein mitä vain, mutta ei
lainkaan oikeastaan makeaa..Jännää:) - maihmämöö
saako antaa leipää??
- Anonyymi
Minä ainakin annan kuivattuja ruisleivän palasia hamsterilleni ja välillä vaaleaa leipää mutta vähän
- KiRaHvI000000
Saa antaa leipää :)
- Näkkäri123
Tummaa, kuivunutta ruisleipää voi antaa nakerrettavaksi. Ja näkkileipää. Vaaleaa leipää ei kannata antaa, ellei nyt joskus silloin tällöin pientä hippusta anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933504Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142384Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632254Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162128Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.841145Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939