Saako hamsterille hunajaa? Vai onko se liian
makeaa?
Honey!
7
3447
Vastaukset
- kamikaze85
mun tietääkseni ei hamsulle saa antaa mitään
makeaa/suolaista/rasvaista tai ei ainakaan oo
suositeltavaa. korjatkaa jos oon väärässä =) - HK
Mä käytän Miksille (syyris) hunajaa, koska se
inhoaa sitä (hamsut yleensä inhoavat hunajaa)
käytän sitä hunajaa siis silloin kun se nakertaa
kaltereita (kaltereihin), Miks inhoaa sitä niin
paljon että se juoksee pari rundia häkkiä ympäri
jos siihen osuu hunajaa...
http://www.expage.com/heidinkotari - Piritta
Kyllä hunajaa voi antaa, mutta sekoitettuna
johonkin vellimäiseen ruokaan esim:Viiliin taikka
jogurttiin. Sokeri on tärkeää hamsterin
elimmistillö, mutta rajansa kaikella. Liika on
aina liikaa ja sokeri liikana määränä käy pumpun
päälle. Hamsterihan on kaikki ruokainen, oma
hamsterini söi miltein mitä vain, mutta ei
lainkaan oikeastaan makeaa..Jännää:) - maihmämöö
saako antaa leipää??
- Anonyymi
Minä ainakin annan kuivattuja ruisleivän palasia hamsterilleni ja välillä vaaleaa leipää mutta vähän
- KiRaHvI000000
Saa antaa leipää :)
- Näkkäri123
Tummaa, kuivunutta ruisleipää voi antaa nakerrettavaksi. Ja näkkileipää. Vaaleaa leipää ei kannata antaa, ellei nyt joskus silloin tällöin pientä hippusta anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1454823Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2524448Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat314291Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,104234Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1913501Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis863190Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813119Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2382810Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769992777Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432772