mun tietääkseni ei hamsulle saa antaa mitään makeaa/suolaista/rasvaista tai ei ainakaan oo suositeltavaa. korjatkaa jos oon väärässä =)
0Äänestä
HK
Mä käytän Miksille (syyris) hunajaa, koska se inhoaa sitä (hamsut yleensä inhoavat hunajaa) käytän sitä hunajaa siis silloin kun se nakertaa kaltereita (kaltereihin), Miks inhoaa sitä niin paljon että se juoksee pari rundia häkkiä ympäri jos siihen osuu hunajaa...
Kyllä hunajaa voi antaa, mutta sekoitettuna johonkin vellimäiseen ruokaan esim:Viiliin taikka jogurttiin. Sokeri on tärkeää hamsterin elimmistillö, mutta rajansa kaikella. Liika on aina liikaa ja sokeri liikana määränä käy pumpun päälle. Hamsterihan on kaikki ruokainen, oma hamsterini söi miltein mitä vain, mutta ei lainkaan oikeastaan makeaa..Jännää:)
0Äänestä
maihmämöö
saako antaa leipää??
0Äänestä
Anonyymi
Minä ainakin annan kuivattuja ruisleivän palasia hamsterilleni ja välillä vaaleaa leipää mutta vähän
0Äänestä
KiRaHvI000000
Saa antaa leipää :)
0Äänestä
Näkkäri123
Tummaa, kuivunutta ruisleipää voi antaa nakerrettavaksi. Ja näkkileipää. Vaaleaa leipää ei kannata antaa, ellei nyt joskus silloin tällöin pientä hippusta anna.
Vastaukset 7
Vanhimmat
mun tietääkseni ei hamsulle saa antaa mitään
makeaa/suolaista/rasvaista tai ei ainakaan oo
suositeltavaa. korjatkaa jos oon väärässä =)
Mä käytän Miksille (syyris) hunajaa, koska se
inhoaa sitä (hamsut yleensä inhoavat hunajaa)
käytän sitä hunajaa siis silloin kun se nakertaa
kaltereita (kaltereihin), Miks inhoaa sitä niin
paljon että se juoksee pari rundia häkkiä ympäri
jos siihen osuu hunajaa...
http://www.expage.com/heidinkotari
Kyllä hunajaa voi antaa, mutta sekoitettuna
johonkin vellimäiseen ruokaan esim:Viiliin taikka
jogurttiin. Sokeri on tärkeää hamsterin
elimmistillö, mutta rajansa kaikella. Liika on
aina liikaa ja sokeri liikana määränä käy pumpun
päälle. Hamsterihan on kaikki ruokainen, oma
hamsterini söi miltein mitä vain, mutta ei
lainkaan oikeastaan makeaa..Jännää:)
saako antaa leipää??
Minä ainakin annan kuivattuja ruisleivän palasia hamsterilleni ja välillä vaaleaa leipää mutta vähän
Saa antaa leipää :)
Tummaa, kuivunutta ruisleipää voi antaa nakerrettavaksi. Ja näkkileipää. Vaaleaa leipää ei kannata antaa, ellei nyt joskus silloin tällöin pientä hippusta anna.