Turvallista juhannusta

Jesse.Jeesiö

Ennusteiden mukaan koko maahan on tulossa sateinen juhannus. Onhan se kesäsade ihan mukava, jos osaa suhtautua luonnollisesti sään vaihtelevuuteen ja luojamme antamaan hellään kasteeseen.

Leirintäalueet ovat perin vaarallisia oleskelupaikkoja, jollemme suhtaudu asianmukaisesti vallitseviin olosuhteisiin. Juhannuksena kun monella on tapana örveltää sen alkoholin kanssa siihen malliin, että syntyy vähintään vaaratilanteita ja vahinkoja, niin itselle kuin oleskeluympäristölle. Juopuneet kun alkavat grillata leirintäalueilla sateisella ilmalla, leiriytyjien teltat ja asuntovaunut ovatkin juopuneen grillikatoksena vaarallinen yhdistelmä. Kausipaikkalaisten hökkelirakelmista puhumattakaan, on leirintäalue turvaton paikka sateisena juhannuksena. Kaiken lisäksi muutamilla on se järki jäänyt, vastaanoton narikkaan.

Helppo onkin jo ennustaa, että tulevana juhannuksena sattuu taas niitä turhia vahinkoja entistä monimuotoisemmin. Jollei tuli polta, niin hukkumisia tapahtuu siellä ja täällä. Liikenteessä on jälleen törpöt ja ääliöt tuhojaan tekemässä, niin itselle kuin ympäristölleen.

Jesse Jeesiö ®

1

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne Kauas, ja kiitokset varoituksen sanoista.

Tuosta tuleekin mieleen eräs juhannus tuolta takaapäin, kun tuli hommattua sellainen hieman kuumempi juhannusheila. Seurauksena tästä hölmöilystä oli erittäin tulinen, mutta miellyttävän lyhyt suhde tuon Pirskatin matkakiukaan kanssa. Muistoksi jäi kirveleviä arpia pitkin ja poikin kylkiä ja käsivarsia.
      Lääkitys oli kuitenkin kairassa lähellä, sillä puolen tunnin istuskelu kaulaa myöten alle 10 asteisessa jokivedessä toveri-OlutTölkkiPussin kanssa oli Oiva ensiapu.
      Isomman ensihuuman näin kivuliaasti mentyä ohitse olemmekin taas vaan pelkkiä ystäviä.

Tämä varoituksena muillekin juhannusheilanjahtaajille, parempi on siis pitää tunteet asiallisen viileinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4377
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4215
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3619
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3203
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2850
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2592
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2414
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      33
      1585
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1322
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      83
      1136
    Aihe