Paula ilmoittaa lehdessä haaveilevansa nuorista miehistä. Heh, jos joku nuori mies haaveilee mummo-ikäisistä naisista hän on lääkityksen ja terapian tarpeessa.
Nuoret miehet !
4
883
Vastaukset
- Joku raja kuitenkin
Olen samaa mieltä! Mummot ja papat kuuluvat yhteen...
- vähän ihastunut nuori
Olen kolmekymppinen ja ihan hyvin voisin ihastua Paulaan. Ottaisin mielelläni Paulan kesäheilaksesi jos vaan saisin. eihän ihastuminen tai rakastuminen katso ikää tai ikäeroa. Paula on erittäin kaunis, nuorekas ja seksikäs. Kääntää edelleen kaiken ikäisten päät. Paulan musa on hyvää. Paula on timanttinen nainen isolla N:llä.
- satsukka
...passittaa sitten tuo mun kihlattu hoitoon, ikää on 25 vuotta ja sanoo Koivuniemen olevan Suomen seksikkäin nainen =) ...onhan se hyvännäköinen kun pakkelit on naamassa, täytyy myöntää... *hih*
- eräs hänen
kolleegoistaan ei haaveile enään minkäänlaisista miehistä, ei nuorista eikä vanhoista.Se on elon merkki, että ihminen haaveilee, sillä elämä ilman haaveita ei ole elämää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848