http://koti.phnet.fi/elohim/Jarinkuvia
Tosi hienoja luontokuvia!
upeita
5
1185
Vastaukset
- ei . . .
Ei paskempia. Ihan perus settiä : )
- no jaaaa
aika tylsiä nuo mun silmään olivat
ja ihan liian pieninä esillä....
tollasia nappaa kuka vaan ku jaksaa vaan pitää pokkarin taskussa ku kävelee metässä.- samaa mieltä
Ihan normi kuvia. Kaikissa sama vika, keskipäivän tylsät valot, ei yhtään kunnon maisemakuvaa. Kivoissa paikoissa herra on käynyt, mutta niistä saisi kyllä taitava kuvaaja enemmänkin irti. On huonompiakin kuvia kyllä nähty kuin nuo.
- ei sytyttänyt, sorry
Eipä ollut yhtään sellaista jonka laittaisin seinälle jos itse olisin nuo ottanut. Jotenkin jäi sellainen aloittelijamainen fiilis. Suurin osa kuvista näytti kärsivän lievästä kontrastin puutteesta. Ihan kaikkia ei jaksanut aukoa kun thumbnail jo kertoi ettei paljoa katseltavaa ole.
- jenna27
Ihan ok.kuvia olivat.Kontrastia olisin kaivannut enemmän. Helppohan se on tässä toki muiden kuvia arvostella...eipä sitä omatkaan kuvat mitään ihmeellisä ole =), mutta tsemppiä kuvaajalle tekemällä oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839