Puhuimme jussin vietosta ja sanoin meneväni kaverini luo tuohon vähän matkan päähän johon nuorin likka kommentoi isälleen : "Niin,siinäs kuulit,äiti kutsuu sinne kavereitaan,mäkin meen mukaan ja sitten vietetään tyttöjen ilta eikä huolita mukaan tyhmiä poikia!" ;D
Nuorintytär kysyi vanhimmalta siskoltaan joka lähti kaverilleen yöksi : "Miks sä aina meikkaat ja pukeudut niin hienosti kun lähdet ulos?"
Siskonsa vain nauroi vakavalle kysymykselle ja sanoin että niinhän sinäkin teet kun kasvat johon tyttö "No hyi ällöö,en varmasti hienostele!"
Niinpä niin,tämän minä muitutan kun tyttö samassa iässä ;)
tyttöjenilta
4
1501
Vastaukset
- ällö-äiti
kaikkia pimpsaansa jakelevia tyttölapsiasi siitä etteivät jakele joka kadun kulmassa, niin kuin äitinsä tekee.
- jo puoli vuotta
ollut kyrpiintynyt "blondi-72-villiruusu-kristalliin" ja sen jutut menevät ihan överiksi.Mutta tuo sinun kommenttisi meni kyllä ihan överiksi!
- hih hih hih hoooooo
olipa hauska
Sulla fiksut penskat oon huomannut
Ja arvostan sinua kovasti.
Lisää näitä äläkä-välitä muista oot todella aito nainen ja hyvä äiti lapsillesi..
Ihan kateeksi käy!- kirjottanu tän
ylemmän viestin. NAURAN!
aito nainen. Hmm. no siihen tarvitaan vaan pillu. Hyvä äiti, no siihen tarvitaan aivot jota sulta ei löydy!
Lisää viinaa penskoille ja pakkelia naamaan se on just jees hihihoho!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2084042Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382265Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802