Puhuimme jussin vietosta ja sanoin meneväni kaverini luo tuohon vähän matkan päähän johon nuorin likka kommentoi isälleen : "Niin,siinäs kuulit,äiti kutsuu sinne kavereitaan,mäkin meen mukaan ja sitten vietetään tyttöjen ilta eikä huolita mukaan tyhmiä poikia!" ;D
Nuorintytär kysyi vanhimmalta siskoltaan joka lähti kaverilleen yöksi : "Miks sä aina meikkaat ja pukeudut niin hienosti kun lähdet ulos?"
Siskonsa vain nauroi vakavalle kysymykselle ja sanoin että niinhän sinäkin teet kun kasvat johon tyttö "No hyi ällöö,en varmasti hienostele!"
Niinpä niin,tämän minä muitutan kun tyttö samassa iässä ;)
tyttöjenilta
4
1534
Vastaukset 4
- ällö-äiti
kaikkia pimpsaansa jakelevia tyttölapsiasi siitä etteivät jakele joka kadun kulmassa, niin kuin äitinsä tekee.
- jo puoli vuotta
ollut kyrpiintynyt "blondi-72-villiruusu-kristalliin" ja sen jutut menevät ihan överiksi.Mutta tuo sinun kommenttisi meni kyllä ihan överiksi!
- hih hih hih hoooooo
olipa hauska
Sulla fiksut penskat oon huomannut
Ja arvostan sinua kovasti.
Lisää näitä äläkä-välitä muista oot todella aito nainen ja hyvä äiti lapsillesi..
Ihan kateeksi käy!- kirjottanu tän
ylemmän viestin. NAURAN!
aito nainen. Hmm. no siihen tarvitaan vaan pillu. Hyvä äiti, no siihen tarvitaan aivot jota sulta ei löydy!
Lisää viinaa penskoille ja pakkelia naamaan se on just jees hihihoho!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241405
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1011347Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1421299Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2441199Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571066- 691002
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492516991- 83901
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42730- 66724
- 37646
- 42630
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15588- 101587
- 34575
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28549Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.45540En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40538- 65518
- 92505