Tykkimäen Uutuus 2009

Minä se vaan olen xD

2009 tykkimäkeen saapuu uusi laite joka kantaa nimeä Star flyer .
Star flyer vie Calypson paikan mutta HUOM: Calypson rakastajille tiedoksi se että laite palaa takaisin Entistä ehompana .
No... takaisin Star flyeriin...
Star flyeristä tulee tietojeni mukaan Suomen pisin laite Eli se ohittaa Raketin ja megadropin 60 metrin riman. pituutta laitteella on siis huikeat 75 metriä.
Star flyer on keinukarusellimainen laite jonka istuimet ovat perus keinukaruselli tavaraa tai no ei nyt ihan.
Laite lähtee hitaasti ylös ja alkaa pyöriä .
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
http://www.jamessalter.me.uk/personal/blog/images_upload/dub06_starflyer.jpg
Tykkimäki aikoo jatkossakin hankkia hurjia laitteita.

Lähde: www.huvipuisto.net

12

4585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se vaan olen xD

      Ois kiva saada omia mielipiteitänne.

      • roppikoira

        aion ainakin mennä star flyerin kun se tulee


      • ghilp

        Ei ollut yhtään hurja, pikemminkin todella rentouttava
        ja vauhtiajossakin pystyin hyvin katselemaan maisemia!
        Todella mukava, mutta kannattaa laittaa vaatteita päälle
        ennen siihen menoa, siellä ylhäällä pyörityksessä tulee ihan
        kivasti!


    • niin ku

      Powerparkin Fiesta Mexicania vastaava, mutta ilmeisesti sitten korkeampi ja vähemmän nätimpi.

    • kyllä testaamatta

      Viihdyn huvipuistossa lähinnä perheen seurassa. Tänään tuli tehtyä joka vuotinen tykkimäki -keikka. Alle kouluikäiset muksut olivat innoissaan. Vahin oli jopa saavuttanut kriitisen 120 cm mitan ja pääsi niihin laitteisiin mihin uskolti.

      Hyvä, että Tykkimäki kehittyy eikä vain kierrätä Lintsin laitteita. Toivottavasti Tykkimäki muistaa pysyä lapsien sekä perheiden huvipuistona.

      Niin ne lasten suosikit: Kouvola-pyörä, väärinpäin oleva talo, mysteeritalo ja leikkipuisto. Viimeisimmän voi kokea ilman ranneketta. Pojan piti päästä vesiliukumäkeen 3 kertaa. Muksut arvostavat sitä, että pääsevät liikkumaan ja itse kokemaan.

    • wewrrwrwew
      • N Oras

        Ainakin alkukesästä Tykkimäen star flyer on toiminut hyvin. Niinkuin uuden laitteen pitääkin toimia. eikä pienet tuuletkaan näytä sitä paljon haittaavan


    • enemmän...
    • eerok

      minun tykkimäen top5 laiteet 5. mysteeriluola 4.taifun 3. kumitusjuna 2- 1. starflyer

    • ElenaDAA

      Haluun käydä siinä mutta pelkään että oksennan kun se pyörii?? Onko joku oksentanut käydessään tässä laitteessa?? Tai onko joku korkeanpaikan kammoinen käynyt tässä?? Itselläni ei Korkeanpaikan kammoa ole.

    • Yksvaa

      Paskat ei tässä mitään vitun oksennuksia tarvita saatana!

    • jeeppep

      megadrop on kylä 30 metriä eikä 60. Paruttaako kun powerpark on niin köyhä paska eikä ole varaa linnanmäkeen. Älä itke lapsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe