Ali- Yli- vai Piilo-

Hexex

tajunta?

Yleensä kuulee puhuttavan alitajunnasta, joskus myös neutraalimmin piilotajunnasta. Mutta jos se onkin ylitajunta? Olemme vain ajatuksissamme kääntäneet kipon nurinpäin.

Minä näen ihmismielen aina suppilonkaltaisena, kapeammassa päässä on pieni pisara joka on valvemieli, loppu on piilotajuntaa, ja se avarampi pää on auki koko maailmankaikkeuteen. Mutta kumminpäin se suppilo on?

Mitkä on mietteet?

262

4039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noidan Tytär

      se ei olekkaan suppilo vaan kukka, joka voi olla nupullaankin, ainakin joillain ihmisillä?
      Mitäs siihen sanot?

      • Hexex

        Mitäpä tuohon sanoisin!? Näkemyksesi ei oikeastaan vastannut ihan siihen mitä kysyin, mutta nupun käsittäisin vertauksena jostain sellaisesta mikä vielä voi kasvaa ja kehittyä. Minä pidän kuitenkin ihmismieltä täysin valmiina, vain ulosannissa on pahoja puutteita. Eli kaikki on jo valmiina, mutta emme osaa ottaa ulos kaikkea sitä potentiaalia mikä aivoissamme piilee.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Mitäpä tuohon sanoisin!? Näkemyksesi ei oikeastaan vastannut ihan siihen mitä kysyin, mutta nupun käsittäisin vertauksena jostain sellaisesta mikä vielä voi kasvaa ja kehittyä. Minä pidän kuitenkin ihmismieltä täysin valmiina, vain ulosannissa on pahoja puutteita. Eli kaikki on jo valmiina, mutta emme osaa ottaa ulos kaikkea sitä potentiaalia mikä aivoissamme piilee.

        voi mitään ottaa panematta ensin sisälle! ;D
        Jos ei ole mitään pantu sisälle, niin eihän sieltä mitään voi ottaa. :D


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        voi mitään ottaa panematta ensin sisälle! ;D
        Jos ei ole mitään pantu sisälle, niin eihän sieltä mitään voi ottaa. :D

        Kyllä rakenneosat on valmiina aikuisella ihmisellä, ja osin jo vastasyntyneellä, informaatio vain tungetaan sisään ulkopuolelta.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Kyllä rakenneosat on valmiina aikuisella ihmisellä, ja osin jo vastasyntyneellä, informaatio vain tungetaan sisään ulkopuolelta.

        se pannaan sisään. Sitten sieltä voidaan se uloskin ottaa...tarvittaessa ja panna sisään taas uutta, informaatiota... ;)


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        se pannaan sisään. Sitten sieltä voidaan se uloskin ottaa...tarvittaessa ja panna sisään taas uutta, informaatiota... ;)

        Onhan se, informaation paneminen sisään hauskaa!


      • Noidan Tytär

      • Noidan Tytär

      • Hexex

      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=E09h5flePSU&feature=related

        Oletko, olenko blondi? Miksi sitä kysyt? Onko sillä mitään merkitystä, minkä väriset ovat hiukset? Vai pidätkö vain blondeista? Hiukset voi aina värjätä vaikka minkä värisiksi.
        Mielelläni vastaisin tähän kysymykseen jossain yksityisellä sektorilla, enkä täällä suomi24:ssa, jossa ei ole tarpeeksi intiimiteettisuojaa.
        Oletko sinä blondi?
        Ehkä olen brunette, ehkä en.
        http://www.youtube.com/watch?v=YdUeqdOKBh4


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        Oletko, olenko blondi? Miksi sitä kysyt? Onko sillä mitään merkitystä, minkä väriset ovat hiukset? Vai pidätkö vain blondeista? Hiukset voi aina värjätä vaikka minkä värisiksi.
        Mielelläni vastaisin tähän kysymykseen jossain yksityisellä sektorilla, enkä täällä suomi24:ssa, jossa ei ole tarpeeksi intiimiteettisuojaa.
        Oletko sinä blondi?
        Ehkä olen brunette, ehkä en.
        http://www.youtube.com/watch?v=YdUeqdOKBh4

        Tässä esiintyy Aku Ankan lähes yhtä tunnettu serkku:

        http://www.youtube.com/watch?v=fuTbB-d12A0


      • Hexex

      • Noidan Tytär

      • Hexex

      • Noidan Tytär

      • Hexex

      • Hexex

    • Qad

      ...suosikkikuvioni tai -kappaleeni voisi olla vaikka tiimalasi. Tavanomaiset askareet tulisi siis hoideltua sillä keskimmäisellä mielellä jota vastaa tiimakasin keskikohta, ja sitten olisi suppilo kohti ylämieltä ja suppilo kohti alamieltä. Tässä kuvitelmassani tukeudun siihen että shamaanit puhuvat ylisestä ja alisesta, sekä siihen että maailmanpuu Ygdrasil omaa sekä oksat että juuret joissa kummassakin paikassa on tietty "maailmansa".

      http://en.wikipedia.org/wiki/Yggdrasil

      Ylämieli voisi olla sellainen jumalien maailma, eli siellä esiintyisi kyky nähdä ylhäältä alaspäin, ja alamieli olisi eläinten maailma jossa katsoaan alhaalta ylöspäin. Jumalat eivät olisi mitään kaikkivoipia koko universumin luojia, vaan tietynlaisia osasia ihmisen omassa tietoisuudessa vähän siihen malliin kuin Tiibetin Kuolleiden kirja taitaa kuvailla. Eläinten ja jumalien maailmoilla ei olisi mitään erikoisempaa hyvä/paha-viritelmää; hyvää olisi olla maassa maan tavalla. Jos on eläimellinen jumalien joukossa tai jumalallinen eläinten joukossa niin se on taitamatonta käytöstä.

      Keskitajuntaa ei sovi toki vähätellä, siinä tapahtuu fokustaminen.

      (Olen aivan hemmetin väsynyt eli tööt, mutta on mielenkiintoista lukea huomenna mitä on tullut horistua moisessa tilassa...!)

      • Qad

        Ja kun eläimet ja jumalat yhdistää, saa egyptiläisiä eläinpäisiä jumalia.

        Historioitsijoilla on eläimenpääjumaliin tietenkin ihan ikioma oikea selityksensä, mutta voihan sitä leikkimielisesti ajatella että tuollainen eläin/jumala-yhdistelmä merkkaisi että joku ihminen on täydellisesti tasapainottanut itsessään eläimellisyytensä ja jumaluutensa.


    • Rev Love

      //Yleensä kuulee puhuttavan alitajunnasta/

      Kyllä, se on hyvin yleistä. Luulisin, että alitajunta sanan ajatuksena on vain kertoa, että jokin on piilossa, jonkin alla, jonne ei näe. Niinkuin murkku maton alla, vaikka. Tai että se on kannen alla, säilössä. Piparipurkki, jossa varoittava käsky "Don't know!"

      //joskus myös neutraalimmin piilotajunnasta//

      Kyllä. Piilossahan voi olla missä tahansa. Voi olla, että koska piilotajunnassa on myös voimakkaita kehollisia, seksuaalisia (alhaisia alapään asioita) ja negatiivisia tunteita, sitä sen takia on kutsuttu alitajunnaksi.

      //Mutta jos se onkin ylitajunta?/

      Miksei se voisi olla vaikka mikromakropsykosomapseudometatietoisuus?

      //Olemme vain ajatuksissamme kääntäneet kipon nurinpäin./

      Olisiko se parempi toisinpäin?

      //Minä näen ihmismielen aina suppilonkaltaisena/

      Kuulostaa järkevältä, koska minulla on samansuuntaisia tuntemuksia.

      //Mutta kumminpäin se suppilo on?/

      Mitäs jos onkin tiimalasi?

      (tai mikä pahinta, Wagner-tuuba)

      • Hexex

        Qad toi myös tuolla esiin tiimalasimallin. Samantapainen mallinnos löytyy myös psykologiasta; superego-ego-id, eli; yliminä-minä-id. Tuo id on himoja syytävä aliminä, yliminä on moralisti, ja minä on edellisten ristitulessa oleva stressaantunut valvemieli.


      • kirjis
        Hexex kirjoitti:

        Qad toi myös tuolla esiin tiimalasimallin. Samantapainen mallinnos löytyy myös psykologiasta; superego-ego-id, eli; yliminä-minä-id. Tuo id on himoja syytävä aliminä, yliminä on moralisti, ja minä on edellisten ristitulessa oleva stressaantunut valvemieli.

        Tiimalasi on kelpo mielikuva yliselle, aliselle ja keskiselle siinä missä muutkin.

        Mutta missä kulkee tiimalasin alareuna ja yläreuna, lattia ja katto?


      • Saag Paneer
        kirjis kirjoitti:

        Tiimalasi on kelpo mielikuva yliselle, aliselle ja keskiselle siinä missä muutkin.

        Mutta missä kulkee tiimalasin alareuna ja yläreuna, lattia ja katto?

        >>Mutta missä kulkee tiimalasin alareuna ja yläreuna, lattia ja katto?


      • Noidan Tytär

      • kirjis
        Saag Paneer kirjoitti:

        >>Mutta missä kulkee tiimalasin alareuna ja yläreuna, lattia ja katto?

        Näin on näkyleipä. Reiässä on rattoisaa.


      • kirjis
        Saag Paneer kirjoitti:

        >>Mutta missä kulkee tiimalasin alareuna ja yläreuna, lattia ja katto?

        Vaan entäpä hula-hula-vanne?


    • Noidan Tytär

      alitajunta on sitä oikeaa tajuntaa ja kaikki muu onkin sitten tajuamatonta, eli harhaa.
      Jos luulemme olevamme hereillä, mutta todellisuudessa uneksimmekin. Ja kun näemme unta, niin todellisuudessa se onkin unen unta. Eli uneksumme uneksuvamme. Ja kun joskus kuolemme, heräämme unestamme todellisuuteen. Ja kaikki tämä kokemamme täällä elämässä onkin unta, harhaa. Todellisuuspohjaista kuvitelmaa. Eli kuolema herättää meidän unestamme ja totuus on tuolla toisella puolen, jonka kohtaamme kuoleman jälkeen. Ja tässä "elämässä" voimme itse päättää, pääsemmekö askeleen eteenpäin, vai joudummeko ottamaan askeleen, kaksi taaksepäin.

    • fbeee

      se olla vähemmän symmetrisesti että se valvemieli on levinyt koko suppilon alueelle osasina

      • fbeee

        ihmisen tieto ja kokemus asioista leviää laikuttain alueille oma itse ja ympäröivä maailmankaikkeus


    • Noidan Tytär
    • Noidan Tytär
      • Noidan Tytär

      • Hexex

        Onko noissa musiikkilinkeissä kätkettynä jokin salainen koodi jota en ole osannut purkaa?

        Tässä elävätä elämää. En löytänyt Kujua joten sinun pitää tyytyä tällaiseen sekavampaan esitykseen:

        http://www.youtube.com/watch?v=n_w0iN_xG0U


      • Hexex

      • Noidan Tytär

      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Onko noissa musiikkilinkeissä kätkettynä jokin salainen koodi jota en ole osannut purkaa?

        Tässä elävätä elämää. En löytänyt Kujua joten sinun pitää tyytyä tällaiseen sekavampaan esitykseen:

        http://www.youtube.com/watch?v=n_w0iN_xG0U

        et laitoin samat hirviönaamat tonne edelliseen viestiini, ennen kuin katsoin tän pätkän. :D

        Vaikka tää on lastenlaulu, niin tämä on kaunis;
        http://www.youtube.com/watch?v=s3gZI1XHAzE&NR=1

        Tämän myötä hyviä unia.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        et laitoin samat hirviönaamat tonne edelliseen viestiini, ennen kuin katsoin tän pätkän. :D

        Vaikka tää on lastenlaulu, niin tämä on kaunis;
        http://www.youtube.com/watch?v=s3gZI1XHAzE&NR=1

        Tämän myötä hyviä unia.

        Huomenta!

        Toivotan Oikein Hyvää pakanallista Suvijuhlaa sinulle Noidan Tytär, ja muille kans!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Huomenta!

        Toivotan Oikein Hyvää pakanallista Suvijuhlaa sinulle Noidan Tytär, ja muille kans!

        toivotan sinulle hyvää Juhannusta!

        Ruisleivän päällä maistuu ruohosipuli mitä ihanimmalta. Nam nam.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        toivotan sinulle hyvää Juhannusta!

        Ruisleivän päällä maistuu ruohosipuli mitä ihanimmalta. Nam nam.

        Toivottavasti oli hauska Suvijuhla sinulla! Minä olin lavatansseissa ja näin parikin komeaa kokkoa järvellä. Upea muinaispakanallinen tapa muuten tuo kokonpoltto. Tyhjin käsin palasin kotiin, ei juhannusheilaa :(

        Olen lähiaikoina hieman reissussa, joten tämän viestin jälkeen voi kestää ennen kuin olen taas linjoilla, mutta palaan kyllä, aikanaan!

        Siihen asti, kauniita rantailmoja!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Toivottavasti oli hauska Suvijuhla sinulla! Minä olin lavatansseissa ja näin parikin komeaa kokkoa järvellä. Upea muinaispakanallinen tapa muuten tuo kokonpoltto. Tyhjin käsin palasin kotiin, ei juhannusheilaa :(

        Olen lähiaikoina hieman reissussa, joten tämän viestin jälkeen voi kestää ennen kuin olen taas linjoilla, mutta palaan kyllä, aikanaan!

        Siihen asti, kauniita rantailmoja!

        ja meneekö siinä kauankin? Siinä, että palaat linjoille?


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        ja meneekö siinä kauankin? Siinä, että palaat linjoille?

        Kukkuu! Kävin kurkkaamassa ja ilmoittamassa että elossa ollaan vielä. Ehkä parin päivän päästä käväsen taas.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Kukkuu! Kävin kurkkaamassa ja ilmoittamassa että elossa ollaan vielä. Ehkä parin päivän päästä käväsen taas.

        meni pieleen ja viilsin vielä fileerausveitsellä sormeeni eilen, johon sitten vielä tökkäsin tiskiharjalla tänään illalla, joka sitten avautui ja vuosi taas verta.
        Kaikin puolin se eilinen viiltohaavakin oli sitä parempaa päivää kuin Juhannuspäivä. Mutta Juhannuksesta on turha enää puhua, koska haluan unohtaa sen.
        En ehdi minäkään nyt pahemmin täällä käydä ainakaan vähään aikaan.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        meni pieleen ja viilsin vielä fileerausveitsellä sormeeni eilen, johon sitten vielä tökkäsin tiskiharjalla tänään illalla, joka sitten avautui ja vuosi taas verta.
        Kaikin puolin se eilinen viiltohaavakin oli sitä parempaa päivää kuin Juhannuspäivä. Mutta Juhannuksesta on turha enää puhua, koska haluan unohtaa sen.
        En ehdi minäkään nyt pahemmin täällä käydä ainakaan vähään aikaan.

        Nonnii, oman koneen ääres taas!

        Vai olet heilunut vaarallisesti veitsen kans!

        Et kai pihdannut Juhannuksena? Taisit, ja nyt se harmittaa! No, minullakin oli kuiva ja tylsähkö Suvijuhla. Olkoon loppukesä meille parempi!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Nonnii, oman koneen ääres taas!

        Vai olet heilunut vaarallisesti veitsen kans!

        Et kai pihdannut Juhannuksena? Taisit, ja nyt se harmittaa! No, minullakin oli kuiva ja tylsähkö Suvijuhla. Olkoon loppukesä meille parempi!

        aloittamassa sinulle vastaamisen kun ulkoa kuului omituinen ininä, kuin hyttysen ininä lennossa, paitsi että jos se oli hyttynen se oli sitten ainakin kissan kokoinen sellainen, äänestä päätellen. Ääni tuli läheltä ikkunaa ja siirtyi ilmassa aivan selvästi. Kylässä on pari ystävää ja hekin kuulivat ja ihmettelivät. Se ei siis voinut olla harhakuulokaan. Ikinä kukaan meistä ei ole kuullut vastaavaa. Ylivoluuminen hyttysääni ja sellainen ilmassa leijuva ääni.

        Joo, pihtasin juhannuksena ja pihtaan muutenkin eikä se edes harmita. Annan harvalle valitulle, enkä kenelle tahansa. Jos elän suhteessa, en vehtaa muiden kanssa. Jos en elä suhteessa, en harrasta irtonumeroitakaan. Silti en ole kylmä siinä suhteessa. Mottoni; Hillitse himosi, hallitse halusi. Itsekuri kannattaa.

        Joo tavallisesti en hutki veitsien kanssa itselleni haavoja, mutta se sattuikin kun otin veitsen laatikosta ja kalanfileerausveitsi oli terä ylöspäin.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        aloittamassa sinulle vastaamisen kun ulkoa kuului omituinen ininä, kuin hyttysen ininä lennossa, paitsi että jos se oli hyttynen se oli sitten ainakin kissan kokoinen sellainen, äänestä päätellen. Ääni tuli läheltä ikkunaa ja siirtyi ilmassa aivan selvästi. Kylässä on pari ystävää ja hekin kuulivat ja ihmettelivät. Se ei siis voinut olla harhakuulokaan. Ikinä kukaan meistä ei ole kuullut vastaavaa. Ylivoluuminen hyttysääni ja sellainen ilmassa leijuva ääni.

        Joo, pihtasin juhannuksena ja pihtaan muutenkin eikä se edes harmita. Annan harvalle valitulle, enkä kenelle tahansa. Jos elän suhteessa, en vehtaa muiden kanssa. Jos en elä suhteessa, en harrasta irtonumeroitakaan. Silti en ole kylmä siinä suhteessa. Mottoni; Hillitse himosi, hallitse halusi. Itsekuri kannattaa.

        Joo tavallisesti en hutki veitsien kanssa itselleni haavoja, mutta se sattuikin kun otin veitsen laatikosta ja kalanfileerausveitsi oli terä ylöspäin.

        Et ole ensimmäinen joka kertoo oudosta ininästä! Mikä lie näkymätön hyttys-ufo-olio kyseessä.

        Ihminen on valikoiva parittelukumppanin suhteen, mutta pitää tiedostaa mikä on todella aitoa omaa rimaa, ja mikä kasvatuksen tuotosta. Valikoiminen on luonnollista, pihtaaminen ei! AINA löytyy kiinnostavia parittelukumppaneita kuhan vain antaa terveille vieteilleen mahdolisuuden. Sexuaalisesti terve nainen lutherilaisessa kulttuurissamme on toki harvinaisuus.
        -Hillitse himosi, hallitse halusi... Se on lutherilaista itsensäkieltämistä "parhaimmillaan".

        Uskollisuus parisuhteessa on aina hyvä asia!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Et ole ensimmäinen joka kertoo oudosta ininästä! Mikä lie näkymätön hyttys-ufo-olio kyseessä.

        Ihminen on valikoiva parittelukumppanin suhteen, mutta pitää tiedostaa mikä on todella aitoa omaa rimaa, ja mikä kasvatuksen tuotosta. Valikoiminen on luonnollista, pihtaaminen ei! AINA löytyy kiinnostavia parittelukumppaneita kuhan vain antaa terveille vieteilleen mahdolisuuden. Sexuaalisesti terve nainen lutherilaisessa kulttuurissamme on toki harvinaisuus.
        -Hillitse himosi, hallitse halusi... Se on lutherilaista itsensäkieltämistä "parhaimmillaan".

        Uskollisuus parisuhteessa on aina hyvä asia!

        eräs toinenkin seikka, nimittäin mulla on kumiallergia ja vieras, paljas patukka saa pöpöfobian kummittelemaan mielessäni. (saat vapaasti nauraa).
        Ja sitten on eräs kolmaskin seikka, nimittäin se, että seksuaalinen halukkuus ja tunnetilani käyvät rinnakkain. Ei tunteita = ei halukkuutta. Tunteita = sellaista halua, ettei muuta uskoiskaan, kun et oon nymfi.
        Mua on turha petkuttaa, huomaan heti jos toinen on kiinnostunut pelkästään seksin takia ja alan jotenkin halveksia sellaista miestä, eikä sillä ole enää ikinä mahiksia meikäläiseen. En koskaan arvosta sellaisia miehiä jotka haluavat vain fyysisille haluilleen tyydytyksen.
        Sekin seikka vielä, että oudot voimat minussa ilmenevät sitä voimakkaammin, mitä voimakkaammin hallitsen halujani. Vihantunne saa aikaan myös voimakkaita ilmiöitä. Ehkä siinä on mukana patoutunutta seksuaalisuutta. Kuitenkin sen verran minusta löytyy masokistin vikaa, että tykkään halun tunteesta ja ihan tahallani ruokin sitä, saadakseni tuntea polttavaa halua. Joskus aiemmin menin sitten kylmään suihkuun tai niin pitkälle lenkille, että olin aivan rätti ja en jaksanut suihkussa edes seistä, vaan istuin lattialla. (En'ks oo'kin outo? Saat nauraa, kestän sen, luonnetta löytyy). Seksuaalienergiaa ei pidä haaska'ta. Mutta, olen sitä mieltä että jos tapaan sen oikean, se ei ole haaskausta vaan päinvastoin. Ja sitä 'oikeaa' ei etsimällä löydä.
        Sitten siihen seikkaan, että viihdyn mainiosti itsekseni omien juttujeni parissa. Olen tullut äitiini siinä asiassa.
        Melkein kaikki tapaamani vapaat miehet ovat olleet jotenkin 'tyhjiä', rajoittuneita ajatteluissaan.
        Tutustuin erääseen mieheen, mutta väärään aikaan väärässä paikassa, mutta mies ehti tehdä vaikutuksen sen lyhyen tuttavuutemme aikana, jolloin tapasimme. Mitään fyysistä kanssakäymistä välillämme ei tapahtunut, vaikka lataus oli molemminpuolisesti suuri. Jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Ihan kuin 'voimat' olisivat tulleet väliimme ja halunneet estää meitä. Tapahtui niin paljon kaikenlaista. Hän oli sielunkumppanini, tai yksi niistä, sillä niitä on enemmän kuin yksi jokaisella. Joka tapauksessa emme näe enää tässä elämässä. Hän kuoli tapaturmaisesti ja minä tiesin vain jotenkin sen sillä hetkellä ja tunsin ahdistusta sekä hätää hänen vuokseen, vaikka olin satojen kilometrien päässä hänestä.
        Siitä on aikaa 10 vuotta. Mutta tuttavuus jätti jotain kumminkin jälkeensä. Nimittäin tiedon siitä, millainen mies tekee vaikutuksen minuun, enkä tällä tarkoita rahallista tai vaikutusvaltaista ihmistä, en todellakaan.
        Enempää en paljasta miesihanteestani.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Et ole ensimmäinen joka kertoo oudosta ininästä! Mikä lie näkymätön hyttys-ufo-olio kyseessä.

        Ihminen on valikoiva parittelukumppanin suhteen, mutta pitää tiedostaa mikä on todella aitoa omaa rimaa, ja mikä kasvatuksen tuotosta. Valikoiminen on luonnollista, pihtaaminen ei! AINA löytyy kiinnostavia parittelukumppaneita kuhan vain antaa terveille vieteilleen mahdolisuuden. Sexuaalisesti terve nainen lutherilaisessa kulttuurissamme on toki harvinaisuus.
        -Hillitse himosi, hallitse halusi... Se on lutherilaista itsensäkieltämistä "parhaimmillaan".

        Uskollisuus parisuhteessa on aina hyvä asia!

        En tunne ollenkaan pihtaavani. Tarpeen niin vaatiessani voin antaa itse itselleni.
        Häiritsee vaan, kun osaan lukea kanssaihmisten ajatukset (en nyt sanasta sanaan). Tiedän kuka pitää minua 'helppona nakkina' (väärä luulo, luulo ei ole tiedon väärti), tiedän kuka on kuullut minusta hyvää, kuka kuullut pahoja juoruja, kertomattakin. Tunnen toisen ihmisen tunteet ja ajatuksen suunnan. Tosin aina en ole jaksanut kuunnella itseäni ja olen saanut kärsiä sitten siitä.

        Mulle tuli äsken yks intuitio, en voi tässä sitä kertoa sen tarkemmin (huvittaa). Nyt meinaan väkisin nukahtaa jo - Hyvät yöt.

        Mut pakko kasvatuksestani on sen verran vielä kerrottava, että sitä en toivo kenenkään kohdalle, mitä isäpuolen taholta sain kokea. Mitä nyt psykopaatti voi lapselle ja nuorelle aiheuttaa? Henkistä ja fyysistä pahaa oloa. Onneksi pääsin pois ajoissa. Onneksi mitään seksuaalista ei ollut kuvioissa, ainakaan minun tapauksessani. Mutta mielipuolista väkivaltaa. Tosin en olisi ihmetellyt jos sekin olisi tullut mukaan kuvioihin. Olin silloin 12v, kun pääsin psykopaatista eroon. 3 vuotta (vähän kuin panttivankitilannetta) riitti.
        Päästyäni pois kotoa sain kokea ahdistelua eri tahoilta. (Joku "voima" kuitenkin suojeli aina tarpeen niin vaatiessa, ettei pahempaa päässyt sattumaan). Silloin pelkäsin miehiä, 12-16v. Kiitos isäpuolen ja näiden ahdistelijoiden. Moni kärkkyi impeyttäni ja koin sen taakkana. Tiesin sen että jos sen väkisin joku veisi, en kestäisi sitä, vaan silloin menisin lopullisesti rikki. Siksi päätin valita itse viejän, kohteen. Ajattelin näin, että itse päätän kenen kanssa teen sen ja hankkiudun neitsyydestäni eroon ennen kuin joku ottaa sen väkisin. Näin kukaan ei pysty vahingoittamaan minua henkisesti 'syvältä'. 3 vuotta olin valitsemani 'kumppanin' kanssa. Hän ei olisi uskonut, että olen neitsyt. Olin 16v. Miespelko lähti, mutta halveksunta jäi niihin miehiin, joiden ajatukset tunsin intuitiona ja koin ne kehittymättömiksi (siis ajatukset), rajoittuviksi, omahyväisiksi jne. Kokoajan myös tunsin, ettei eka poikaystäväni ole minulle se oikea ja tunne vain vahvistui. Pidin hänestä paljon, mutta tosirakkauteen se ei yltänyt. En pidä siitä, että minua ohjaillaan omien mielipiteiden ja halujen mukaan. En pidä mistään valmiista kaavoista, miten on minkin asian mentävä. Arvostan vapauttani päättää omista asioista, enkä halua olla johdettavana, kun joku zombi vailla omaa tahtoa. Zombina elin 9-12 vuotiaana isäpuolen alaisena tai tuli turpiin. Siinä välillä yritettiin murtaa henkisesti mitätöimällä minua ja läheisiäni ja kaikkea muuta paskaa. Myös tappouhkauksia sateli. Elin tavallaan kuin panttivankitilanteessa tuon 3v. Panttivankitarinat kiinnostavatkin. Tappaja hän olikin. Tappoi lastensa äidin. Istui alle 4v!
        Olen miettinyt teinkö väärin itselleni valitessani tunteettomasti neitsyyteni viejän, mutta mitä enemmän ajattelen, sitä enemmän olen vakuuttunut, että jos en olisi itse sitä siihen johdattanut, olisin saanut kärsiä. Ihan varmasti sen olisi joku väkisin vienyt, tai ainakin yrittänyt. Niin monet ahdistelujen torjumiset ja jopa itsepuolustukset koin, että alkoi jo raivostuttamaan. 4 poikaa tuli (olin 14v) yrittämään onnea (vanhin pojista 16v). Sain raivarin kun vanhin tarttui takaa päin rintoihini ja puristi niin että teki kipeää. Hetken päästä jätkä istui asfaltilla persuksillaan suu auki. Oli lentänyt selkäni yli, 20kg painavampi jätkä. En ollut käynyt itsepuolustuskursseja, toimin vain vaistojeni varassa. Tartuin käsivarsiin (tai hihoihin), riuhtaisin täysillä samaan aikaan kuin kumarruin. Taisi jätkää siinä sattua palleihin, kun asfaltille persuksilleen lensi suu auki ja jäi siihen pitkäksi aikaa istumaan, suu yhä auki. Sen jälkeen ne 4 poikaa eivät olleet enään kiinnostuneita. Eniten rassasi se, että hyvä ystäväni, eräs poika oli mukana saattamassa minua kotiini juna-asemalle eikä uskaltanut tehdä vuokseni mitään. Itse jouduin selviytymään yksin tilanteestani.

        Se siitä. Enään ei muuten nukuta. Kesäyöt ovat ihania. On hiljaisempaa ja silloin on ihana liikkua luonnossa.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Et ole ensimmäinen joka kertoo oudosta ininästä! Mikä lie näkymätön hyttys-ufo-olio kyseessä.

        Ihminen on valikoiva parittelukumppanin suhteen, mutta pitää tiedostaa mikä on todella aitoa omaa rimaa, ja mikä kasvatuksen tuotosta. Valikoiminen on luonnollista, pihtaaminen ei! AINA löytyy kiinnostavia parittelukumppaneita kuhan vain antaa terveille vieteilleen mahdolisuuden. Sexuaalisesti terve nainen lutherilaisessa kulttuurissamme on toki harvinaisuus.
        -Hillitse himosi, hallitse halusi... Se on lutherilaista itsensäkieltämistä "parhaimmillaan".

        Uskollisuus parisuhteessa on aina hyvä asia!

        kurkkimassa.

        Älä huoli, en minä kaikkia miehiä halveksu. Fiksujakin on. Tuppaavat vain olemaan naimisissa, joten se siitä.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        kurkkimassa.

        Älä huoli, en minä kaikkia miehiä halveksu. Fiksujakin on. Tuppaavat vain olemaan naimisissa, joten se siitä.

        Aika ikäviä tuollaiset lapsuuden kokemukset kuin sinulla on, sellaiset vääristää tunne- ja viettielämän, eikä luonnollisiin asioihin enää pysty eläytymään normaalisti.

        Tuo sama pätee koko populaatioon, ihmiset kasvatetaan lapsesta pitäen pois omsta todellisesta itsestään milloin mihinkin oppiin uskontoon ja perinteeseen vedoten. Ihmisten ei anneta olla ihmisiä. Ja jos jostain luonnottomuudesta hetkeksi ollaan pääsemässä, niin siihen pian taas palataan, tai luodaan jotain uutta vääristymää tilalle. Muut eläinlajit elävät sopusoinnussa kukin oman lajityyppinsä psyyken kanssa, mutta ihmisen on oltava aina perverssi. Se kuulemma nostaa meidät eläinten yläpuolelle!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Aika ikäviä tuollaiset lapsuuden kokemukset kuin sinulla on, sellaiset vääristää tunne- ja viettielämän, eikä luonnollisiin asioihin enää pysty eläytymään normaalisti.

        Tuo sama pätee koko populaatioon, ihmiset kasvatetaan lapsesta pitäen pois omsta todellisesta itsestään milloin mihinkin oppiin uskontoon ja perinteeseen vedoten. Ihmisten ei anneta olla ihmisiä. Ja jos jostain luonnottomuudesta hetkeksi ollaan pääsemässä, niin siihen pian taas palataan, tai luodaan jotain uutta vääristymää tilalle. Muut eläinlajit elävät sopusoinnussa kukin oman lajityyppinsä psyyken kanssa, mutta ihmisen on oltava aina perverssi. Se kuulemma nostaa meidät eläinten yläpuolelle!

        "Aika ikäviä tuollaiset lapsuuden kokemukset kuin sinulla on, sellaiset vääristää tunne- ja viettielämän, eikä luonnollisiin asioihin enää pysty eläytymään normaalisti. "
        |
        v
        Tuonko perusteella arvioit minua ihmisenä? Tuntematta todellista minää. Jokainen kokee tapahtumat eri tavoin ja joku kestää toista paremmin tapahtumat. Epäiletkö minua tunnevammaiseksi? Minulla oli nuorena omat itsesuojelukeinoni. Mahdollisimman paljon poissa kotoa, ulkona luonnossa - onkimassa, patikointiretkillä, kavereilla, ratsailla jne.

        Miksi epäilet, etten pystyisi eläytymään luonnollisiin asioihin normaalisti? Luuletko että en pysty kokemaan seksuaalista mielihyvää siinä missä muutkin ja jopa vielä voimakkaammin kuin keskivertoihmiset? Pitäisikö mielestäsi toimia vain pelkkien eläimellisten viettien varassa vaihtamatta mitään älyllistä ja henkistä? Etsin miehestä muutakin kuin ulkokuorta, mutta monille miehille viettielämä on se tärkein elämä. Ja tämä häiritsee minua eniten. Tuntuu kuin he, siis miehet, ajattelisivat välillä vain munilla ja palleillaan. Ei siinä mielestäni ole mitään epäluonnollista jos tunnen näin, koska se on totuus.
        Tunne-elämäni ei myöskään ole mitenkään epänormaali, enkä syö puolta-yhtäkään pilleriä päivittäin. Ainoastaan buranaa joskus päänsärkyyn, joka johtuu niskahartiakivuista. Ei tartte myöskään käydä psykiatrilla. Osaan ajatella omilla aivoilla ja jäsentää tapahtumia. Tunnevammaisuutta ei ole myöskään nähdä toisen ihmisen lävitse ja osata lukea häntä. Olen osannut lukea toista ihmistä jo aivan siitä asti kuin muistan.

        Henkisesti tunnen olevani vahvempi kuin moni muu. Mikä ei tapa se vahvistaa. Osaan myös nauttia seksistä, mutta tahdon paljon enemmän kuin pelkkää seksiä - se ei yksin riitä.

        Ei huvita mennä pelkäksi piiaksi ja seksiobjektiksi jollekkin miehenketaleelle, jolla ei ole edes syvällisiä ajatuksia ja elämänviisauksia, vaan joka on niin rajoittunut, ettei voi kehittyä henkisesti eteenpäin, tai on jumiutunut omaan egoonsa. Harvassa ovat ne miehet, joiden kanssa voi ottaa puheeksi asiat kuin asiat ja keskustella vuorovaikutuksessa (ei siis yksinpuheluna) toisen kanssa. Vai ovatko miehet niin arkoja, että pelkäävät miehisyytensä siitä jotenkin kärsivän? Pelkäävätkö he kenties homoksi leimautumista? Eräälle miesystävälleni ylivoimainen kynnys oli roskapussin vieminen roskikseen. Pelkäsi varmasti anonyymiksi kotikiusatuksi leimaamista.

        Ei se mitään. Kokemus on opettanut, että tässä maailmassa vain jokainen on itse itselleen se tärkein ja muilla ei ole väliä. Täydellisesti voit luottaa vain itseesi ja vain jos olet sinut itsesi kanssa. Opin pitämään huolta itsestäni pienestä pitäen. Eikä kohtaloni ole edes raaimmasta päästä, eikä edes harvinaista. Maailma on brutaalimpi kuin uskotkaan.

        Empatiankykyni on myös säilynyt läpi lapsuuden kovat ajat. En koe olevani ollenkaan tunnevammainen. Tunnen vain oppineen kovassa koulussa enemmän kuin muut tästä elämästä. Huumeisiin en ole koskaan sortunut - kertaakaan, vaikka tarjottu on. Sekin on mielestäni luonteenvahvuutta. Myöskään alkoholista en etsi lohtua. Saatan ottaa jos tarjotaan, mutta muuten pahemmin ei kiinnosta. En siis pakene "siltä osin" todellisuutta. Siltä osin siksi, että jos on vaikea tilanne muuten elämässä, syvennyn kirjallisuuden pariin.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Aika ikäviä tuollaiset lapsuuden kokemukset kuin sinulla on, sellaiset vääristää tunne- ja viettielämän, eikä luonnollisiin asioihin enää pysty eläytymään normaalisti.

        Tuo sama pätee koko populaatioon, ihmiset kasvatetaan lapsesta pitäen pois omsta todellisesta itsestään milloin mihinkin oppiin uskontoon ja perinteeseen vedoten. Ihmisten ei anneta olla ihmisiä. Ja jos jostain luonnottomuudesta hetkeksi ollaan pääsemässä, niin siihen pian taas palataan, tai luodaan jotain uutta vääristymää tilalle. Muut eläinlajit elävät sopusoinnussa kukin oman lajityyppinsä psyyken kanssa, mutta ihmisen on oltava aina perverssi. Se kuulemma nostaa meidät eläinten yläpuolelle!

        nainen on jotenkin outo, jos hän ei alennu heidän alapuolelleen ja toimi kotiorjan ja seksiorjan tavoin ja ilman omaa ajatteluaan tai mielipidettään.
        Henkinen kehitys ei ole minusta kovinkaan korkea jos ihminen kulkee pelkkien viettiensä varassa tai se esittää suurta osaa hänen elämästään.
        Uskon että se mitä olen kokenut elämässäni, on ollut minulle omaksi parhaakseen, kaikesta menneestä kurjuudestakin huolimatta. En tunne vihaa edes isäpuoltani kohtaan. Sääliä lähinnä ja ehkä halveksin jonkin verran.

        Monilta ihmisiltä tuntuu kyky eläytyä toisen ihmisen tunteisiin, ajatella toisen parasta välillä, ettei aina vain omaa parastaan. Monet ihmiset ovat ahneita ja jopa suorastaan ilkeitä ja niin rajoittuneita tunteissaan, että sortuvat väkivaltaan, kun eivät osaa muuten ratkaista tunnetilojaan tai olla normaalissa sosiaalisessa kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa. Moni ihminen käyttäytyy 3-5 vuotiaan uhmaikäisen lapsen tavoin aikuisiällä, jos ei saa tahtoaan tai haluaan lävitse. Moni ihminen on kärsimätön. Kaiken pitäisi tapahtua mahdollisimman pian.
        Minä, minä, minä asenne on raivostuttava. Ahdasmielisyydestä puhumattakaan.

        Kannattaa lukea kirja: Uskalla rikkoa rajasi "W. Dyer",
        mutta se ei tarkoita sitä, että rikkomalla rajat, voisi purkaa seksuaalista viettiään rajattomasti, vaan aivan muuta.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        "Aika ikäviä tuollaiset lapsuuden kokemukset kuin sinulla on, sellaiset vääristää tunne- ja viettielämän, eikä luonnollisiin asioihin enää pysty eläytymään normaalisti. "
        |
        v
        Tuonko perusteella arvioit minua ihmisenä? Tuntematta todellista minää. Jokainen kokee tapahtumat eri tavoin ja joku kestää toista paremmin tapahtumat. Epäiletkö minua tunnevammaiseksi? Minulla oli nuorena omat itsesuojelukeinoni. Mahdollisimman paljon poissa kotoa, ulkona luonnossa - onkimassa, patikointiretkillä, kavereilla, ratsailla jne.

        Miksi epäilet, etten pystyisi eläytymään luonnollisiin asioihin normaalisti? Luuletko että en pysty kokemaan seksuaalista mielihyvää siinä missä muutkin ja jopa vielä voimakkaammin kuin keskivertoihmiset? Pitäisikö mielestäsi toimia vain pelkkien eläimellisten viettien varassa vaihtamatta mitään älyllistä ja henkistä? Etsin miehestä muutakin kuin ulkokuorta, mutta monille miehille viettielämä on se tärkein elämä. Ja tämä häiritsee minua eniten. Tuntuu kuin he, siis miehet, ajattelisivat välillä vain munilla ja palleillaan. Ei siinä mielestäni ole mitään epäluonnollista jos tunnen näin, koska se on totuus.
        Tunne-elämäni ei myöskään ole mitenkään epänormaali, enkä syö puolta-yhtäkään pilleriä päivittäin. Ainoastaan buranaa joskus päänsärkyyn, joka johtuu niskahartiakivuista. Ei tartte myöskään käydä psykiatrilla. Osaan ajatella omilla aivoilla ja jäsentää tapahtumia. Tunnevammaisuutta ei ole myöskään nähdä toisen ihmisen lävitse ja osata lukea häntä. Olen osannut lukea toista ihmistä jo aivan siitä asti kuin muistan.

        Henkisesti tunnen olevani vahvempi kuin moni muu. Mikä ei tapa se vahvistaa. Osaan myös nauttia seksistä, mutta tahdon paljon enemmän kuin pelkkää seksiä - se ei yksin riitä.

        Ei huvita mennä pelkäksi piiaksi ja seksiobjektiksi jollekkin miehenketaleelle, jolla ei ole edes syvällisiä ajatuksia ja elämänviisauksia, vaan joka on niin rajoittunut, ettei voi kehittyä henkisesti eteenpäin, tai on jumiutunut omaan egoonsa. Harvassa ovat ne miehet, joiden kanssa voi ottaa puheeksi asiat kuin asiat ja keskustella vuorovaikutuksessa (ei siis yksinpuheluna) toisen kanssa. Vai ovatko miehet niin arkoja, että pelkäävät miehisyytensä siitä jotenkin kärsivän? Pelkäävätkö he kenties homoksi leimautumista? Eräälle miesystävälleni ylivoimainen kynnys oli roskapussin vieminen roskikseen. Pelkäsi varmasti anonyymiksi kotikiusatuksi leimaamista.

        Ei se mitään. Kokemus on opettanut, että tässä maailmassa vain jokainen on itse itselleen se tärkein ja muilla ei ole väliä. Täydellisesti voit luottaa vain itseesi ja vain jos olet sinut itsesi kanssa. Opin pitämään huolta itsestäni pienestä pitäen. Eikä kohtaloni ole edes raaimmasta päästä, eikä edes harvinaista. Maailma on brutaalimpi kuin uskotkaan.

        Empatiankykyni on myös säilynyt läpi lapsuuden kovat ajat. En koe olevani ollenkaan tunnevammainen. Tunnen vain oppineen kovassa koulussa enemmän kuin muut tästä elämästä. Huumeisiin en ole koskaan sortunut - kertaakaan, vaikka tarjottu on. Sekin on mielestäni luonteenvahvuutta. Myöskään alkoholista en etsi lohtua. Saatan ottaa jos tarjotaan, mutta muuten pahemmin ei kiinnosta. En siis pakene "siltä osin" todellisuutta. Siltä osin siksi, että jos on vaikea tilanne muuten elämässä, syvennyn kirjallisuuden pariin.

        Yhdyin vain omiin käsityksiisi siitä miten lapsuuden kokemuksillasi on yhteyttä myöhemmän iän asenteisiin. Totesin myös, että se pätee ihmisiin kautta linjan. Yhteiskunta manipuloi meitä siitä lähtien kun opimme puhetta ymmärtämään. Kun meidät on sitten psyykkisesti muokattu "oikeaan" uskoon, ja "oikeaan" moraliteettiin, ja "oikeaan" tapakulttuuriin, ei pää enää kykene käsittämään muita oppeja, me ollaan normaaleja, ja joka meistä tavoiltaan poikkeaa on omituinen, kuten ihmiset vieraissa kulttuureissa.

        Totta kai jokainen käsittelee ympäristön vaikutteita omilla tavoillaan, vaikeat kokemukset mukaan lukien, mutta jäljet ne jättää. Aika outoa jos ei jättäisi. Ja tämä pätee kaikkeen, ei vain huonoihin kokemuksiin, vaan myös hyviin.

        En tässä oikeastaan kirjoita mitenkään erityisesti sinusta, vaan ihmisistä yleensä ja kulttuurin vaikutteista yksilöön.

        Joku viisas joskus jo vuosisatoja sitten sanoi, että; ihminen on aikansa ja ympäristönsä tuote.


      • No'idan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Yhdyin vain omiin käsityksiisi siitä miten lapsuuden kokemuksillasi on yhteyttä myöhemmän iän asenteisiin. Totesin myös, että se pätee ihmisiin kautta linjan. Yhteiskunta manipuloi meitä siitä lähtien kun opimme puhetta ymmärtämään. Kun meidät on sitten psyykkisesti muokattu "oikeaan" uskoon, ja "oikeaan" moraliteettiin, ja "oikeaan" tapakulttuuriin, ei pää enää kykene käsittämään muita oppeja, me ollaan normaaleja, ja joka meistä tavoiltaan poikkeaa on omituinen, kuten ihmiset vieraissa kulttuureissa.

        Totta kai jokainen käsittelee ympäristön vaikutteita omilla tavoillaan, vaikeat kokemukset mukaan lukien, mutta jäljet ne jättää. Aika outoa jos ei jättäisi. Ja tämä pätee kaikkeen, ei vain huonoihin kokemuksiin, vaan myös hyviin.

        En tässä oikeastaan kirjoita mitenkään erityisesti sinusta, vaan ihmisistä yleensä ja kulttuurin vaikutteista yksilöön.

        Joku viisas joskus jo vuosisatoja sitten sanoi, että; ihminen on aikansa ja ympäristönsä tuote.

        sinun vahinkosi. Kuitenkin poikkeus vahvistaa aina säännön. Yleistäminen kertoo rajoittuneisuudesta, suppeasta näkökannasta.
        Ehkä pienenä pidin 'turpani' kiinni välttääkseni ikävyyksiä, mutta mihinkään muottiin minua ei ole koskaan onnistuttu valamaan, eikä onnistuta. Olen oman polkuni kulkija enkä kenenkään ohjailtava. Riitti se 3 vuotta zombina.

        Miksi minun pitäisi hakea seksiseuraa vailla mitään tunteita? Mielestäni sellainen yhteiskunta, jossa harrastetaan vähän kaikkien kanssa seksiä, on todella sairas ja yhteiskunnan turmio. Miksi seksuaalienergiaa pitäisi tuhlata johonkin ihmiseen, josta ei tiedä oikeastaan mitään? Sekin on yhtälailla yhteiskunnan sairautta, että kerää seksikokemuksia toisten ihmisten tunteiden kustannuksella. Se on hyvin vahingoittavaa hyväksikäytetyille ihmisille ja hyvin itsekästä toimintaa hyväksikäyttäjältä. Niin paljon ihmiset leikkivät toisten tunteilla, käyttävät toisia ihmisiä pelinappuloinaan ja jos eivät hyödy tästä toisesta ihmisestä mitään, etsivät uuden 'uhrin'. Tälläinen kokemuksien hankkija ei tiedä oikeasta elämästä paljoakaan.

        Minusta jokainen saa tehdä vehkeellään mitä lystää, kunhan ei tarkoituksella loukkaa toista ihmistä ja myös kertoo totuuden tunteistaan, ettei sitten aluksi puhu ihan muuta, kuin mitä todellisuudessa loppujenlopuksi tarkoittaa, vain päästäkseen tarkoitusperiinsä.

        Ensin pitää suhteessa olla kunnioitus, luottamus ja turvallisuus, sitten tulee seksuaalisuus.
        Pitää kunnioittaa toista ihmistä ja hänen tunteitaan. Pitää voida luottaa toiseen ihmiseen. Nämä tuovat turvallisuuden tunnetta, jota ilman mikään suhde ei kauan toimi.

        **************************************
        #Kaikki viittaakin siihen, että ihmisen on mahdotonta olla runsas ja estoton läheisissä ruumiillisissa kontakteissa joutumatta tavalla tai toisella vahvasti sidotuksi tunteidensa kohteeseen. Tämän seikan vaistomainen tajuaminen ehkä niin voimakkaasti estääkin meitä koskettamasta vieraita ihmisiä, vaikka se aiheuttaisikin suurta mielihyvää. On turha sanoa, että on sopimatonta halata ja syleillä esimerkiksi liiketuttavia. Sehän ei vielä selitä, miten periaatteet >>ole pidättyväinen>säilytä etäisyytesi muihin ihmisiin


      • Hexex
        No'idan Tytär kirjoitti:

        sinun vahinkosi. Kuitenkin poikkeus vahvistaa aina säännön. Yleistäminen kertoo rajoittuneisuudesta, suppeasta näkökannasta.
        Ehkä pienenä pidin 'turpani' kiinni välttääkseni ikävyyksiä, mutta mihinkään muottiin minua ei ole koskaan onnistuttu valamaan, eikä onnistuta. Olen oman polkuni kulkija enkä kenenkään ohjailtava. Riitti se 3 vuotta zombina.

        Miksi minun pitäisi hakea seksiseuraa vailla mitään tunteita? Mielestäni sellainen yhteiskunta, jossa harrastetaan vähän kaikkien kanssa seksiä, on todella sairas ja yhteiskunnan turmio. Miksi seksuaalienergiaa pitäisi tuhlata johonkin ihmiseen, josta ei tiedä oikeastaan mitään? Sekin on yhtälailla yhteiskunnan sairautta, että kerää seksikokemuksia toisten ihmisten tunteiden kustannuksella. Se on hyvin vahingoittavaa hyväksikäytetyille ihmisille ja hyvin itsekästä toimintaa hyväksikäyttäjältä. Niin paljon ihmiset leikkivät toisten tunteilla, käyttävät toisia ihmisiä pelinappuloinaan ja jos eivät hyödy tästä toisesta ihmisestä mitään, etsivät uuden 'uhrin'. Tälläinen kokemuksien hankkija ei tiedä oikeasta elämästä paljoakaan.

        Minusta jokainen saa tehdä vehkeellään mitä lystää, kunhan ei tarkoituksella loukkaa toista ihmistä ja myös kertoo totuuden tunteistaan, ettei sitten aluksi puhu ihan muuta, kuin mitä todellisuudessa loppujenlopuksi tarkoittaa, vain päästäkseen tarkoitusperiinsä.

        Ensin pitää suhteessa olla kunnioitus, luottamus ja turvallisuus, sitten tulee seksuaalisuus.
        Pitää kunnioittaa toista ihmistä ja hänen tunteitaan. Pitää voida luottaa toiseen ihmiseen. Nämä tuovat turvallisuuden tunnetta, jota ilman mikään suhde ei kauan toimi.

        **************************************
        #Kaikki viittaakin siihen, että ihmisen on mahdotonta olla runsas ja estoton läheisissä ruumiillisissa kontakteissa joutumatta tavalla tai toisella vahvasti sidotuksi tunteidensa kohteeseen. Tämän seikan vaistomainen tajuaminen ehkä niin voimakkaasti estääkin meitä koskettamasta vieraita ihmisiä, vaikka se aiheuttaisikin suurta mielihyvää. On turha sanoa, että on sopimatonta halata ja syleillä esimerkiksi liiketuttavia. Sehän ei vielä selitä, miten periaatteet >>ole pidättyväinen>säilytä etäisyytesi muihin ihmisiin

        Yhdyn käsityksiisi hyväksikäytön vahingollisuudesta, ja rakkaussuhteen autuudesta, mutten voi hyväksyä seksuaalikielteisyyttä sinänsä jota pidän luonnottomuutena.

        Tapakulttuurimme ja asenteemme ovat vinoutuneita, ja se aiheuttaa paljon kärsimystä ihmisissä. Pelisääntöjen tulisi olla niin selvät, että jokainen mies ja nainen toisensa kohdatessaan tietäisi ja tajuaisi heti mitä kumpikin haluaa. Signaalien tulisi olla selvät jotta pahemmilta pettymyksiltä vältyttäisiin. Jos toinen kuulee mielessään sängyn natinaa, toinen hääkellojen soittoa, on koko alkuasetelma pielessä.

        No niin, tästä aiheesta voisi varmasti tehdä vaikka väitöskirjan. Mielessäni pyörii kymmeniä asiaan liittyviä seikkoja, mutten ala niistä täällä vääntämään.

        Jospa palaisimme palstan varsinaiseen aiheeseen eli magiaan!


      • brbrb
        Hexex kirjoitti:

        Yhdyn käsityksiisi hyväksikäytön vahingollisuudesta, ja rakkaussuhteen autuudesta, mutten voi hyväksyä seksuaalikielteisyyttä sinänsä jota pidän luonnottomuutena.

        Tapakulttuurimme ja asenteemme ovat vinoutuneita, ja se aiheuttaa paljon kärsimystä ihmisissä. Pelisääntöjen tulisi olla niin selvät, että jokainen mies ja nainen toisensa kohdatessaan tietäisi ja tajuaisi heti mitä kumpikin haluaa. Signaalien tulisi olla selvät jotta pahemmilta pettymyksiltä vältyttäisiin. Jos toinen kuulee mielessään sängyn natinaa, toinen hääkellojen soittoa, on koko alkuasetelma pielessä.

        No niin, tästä aiheesta voisi varmasti tehdä vaikka väitöskirjan. Mielessäni pyörii kymmeniä asiaan liittyviä seikkoja, mutten ala niistä täällä vääntämään.

        Jospa palaisimme palstan varsinaiseen aiheeseen eli magiaan!

        Juu


    • PsyPathos

      Mielenkiintoinen kysymys, täytyy sanoa! Olen usein pohtinut samaa..

      Käsittääkseni alitajunta on Freudilaisen koulukunnan termi ja piilotajunta taas Jungilaisen. Selkeästi Freud (et co) pyrki "alistamaan/redusoimaan" alitajunnan kun Jung piti sitä suuremmassa arvossa. Tästä aiheesta voisi jauhaa vaikka pienen esseen verran ;-). Mutta pysytään nyt itse asiassa.

      Tietoinen mielemmehän on vain jäävuoren huippu kaikesta aivotoiminnasta. Tämä lienee tunnustettu fakta jopa tiedepiireissä. Erilaiset muuntuneet tajunnantilat (uni, meditaatio, transsi, kuumehoure, psykedeeliset aineet) paljastavat kuinka paljon päässämme liikkuu sellaista josta emme normaalitilassa ole edes tietoisia..

      Olen siis aika pitkälle samaa mieltä kanssasi, että valvemieli on vain naurettavan pieni aukko (jota voi tietysti suurentaa!) jonka läpi tirkistelemme todellisuutta. Kasvatus, identiteetti ja aivokemia vaikuttavat hyvin voimakkaasti mitä ja milloin näemme todellisuuden koko totaliteetista.

      • Qad

        Höpäjin aukosta jossain toisessa ketjussa juuri äsken. Mietiskelin sitä miten mielivaltaista se on mitä päätämme olla "omana itsenämme", kun kuitenkin tarjolla on oikein mahdoton määrä erilaisia (ihmisenä) olemisen muotoja ja malleja.

        Freudilla taisi olla aika pahoja fiksoitumia ja sensellaista päävaivaa, kun taas Jungia kun oikein tosissaan lukee niin alkaa päässä tuulla. Periaatteessahan Itse voi sisältää kaiken mahdollisen mitä ihmisen suinkin voi olla mahdollista olla, ja näkymät ovat huimaavat. Sekin kiinnostaa minua hemmetisti että Itsessä vaikuttaisi olevan sellainen itsekorjausjärjestelmä että kun ihminen menee liiallisuuksiin, jokin hänessä itsessään alkaa väkisinkin kompensoida tilannetta. Esim. neitsyyteensä rakastunut ikäneito alkaa nähdä mahdottomasti seksiunia, noin tavanomaisimman esimerkin mainitakseni.

        Minkäköhän takia sitten niin moni ihminen haistattaa omalle Itselleen pitkät ja jatkaa häiriökäyttäytymistään vaikka Itse yrittää ottaa yhteyttä unissa ja lopulta kenties sairauden muodossa kun ei muukaan mene pahvipäälle perille...


    • Noidan Tytär

      Hiararkia taas liian 'Deep' joten laitan tekstini tänne.

      "Jos toinen kuulee mielessään sängyn natinaa, toinen hääkellojen soittoa, on koko alkuasetelma pielessä. "

      Please, älä pelottele hääkelloilla. Siis älä edes mainitse niitä - tai mä karkaan tältä palstalta.

      Joop, mielellään vaihdetaan aihetta.

      Kevennystä;
      http://www.youtube.com/watch?v=ECxrNyOhld0&NR=1

      http://www.youtube.com/watch?v=gbx6QUoGpdY&feature=related

      Kuuntele sanoja;
      http://www.youtube.com/watch?v=i6ddBCWcfRM&feature=related

      "... kun aamulla herätät, mä alan nauraa..." heh... :D . (Mun kommentti; Mitä sitä tuli illalla otettua, kun aamulla kaverin nähdessä alkaa naurattamaan?). ;)


      Sit MAGIAAN (Magia on magiaa);
      Mulle on sattunut joskus outoja juttuja. Niitä voi verrata tapahtumaan jonka nyt kerron. Näitä 'sattumia' kun on tarpeeksi, niin laittaa miettimään.
      Olen hieman kiukkuisella päällä (lue 'puutteessa'). Aion mennä sulkemaan liiterin oven. Olen juuri kantanut puita sisälle. Ulkona on tyyntä. On pakkasta reilusti ja lumi narskuu kenkieni alla kun lähestyn liiteriä kiukkuisen reippaasti. Lähestyessä liiterin ovea ja ajatellessani sen sulkemista, juuri nenäni edestä ovi paiskautuu kiinni (eikä ensimmäinen kerta). En ehdi edes koskea siihen. Laitan hakasen paikoilleen ja lähden takaisin taloon. Naapurit seuraavat minua ja toivon etteivät he nähneet sitä tapausta.
      Sattumaa? Mutta miksi tällaisia sattumia on sitten joskus tiheämpään tahtiin ja useita?

      • Hexex

        Ellei kyseessä ole tuuli joka usein puhaltaa just siltä sunnalta että paiskaa oven kii, niin kehottaisin testaamaan mahdollisia telekineetikon kykyjäsi! Ensin jollain hyvin kevyellä kuten untuvalla. Myös kompassin neulan pyörittämistä voi kokeilla.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Ellei kyseessä ole tuuli joka usein puhaltaa just siltä sunnalta että paiskaa oven kii, niin kehottaisin testaamaan mahdollisia telekineetikon kykyjäsi! Ensin jollain hyvin kevyellä kuten untuvalla. Myös kompassin neulan pyörittämistä voi kokeilla.

        eli juttu. Mun täytyy olla aina 99%:sti kiukkuinen ja puutteessa. Sit ne voimat ovat parhaimmillaan. Ensin pitää olla hirveet halut ja sit pitää voittaa ne tunteet, koota ne energiaksi, samoin myös vihantunteet.

        "Ellei kyseessä ole tuuli joka usein puhaltaa just siltä sunnalta että paiskaa oven kii..."
        - Mut jos on tyyni ilma, niin miks se tuulikin silloin alkais puhaltaa jokakerran sekunti ennen kuin kosken oveen? Ja sen jälkeen olis taas tyyntä. Niin on tapahtunut jo monta kertaa. Tai ehkä se on joku palvelualtis henki, joka on ihastunut muhun?



        Lisää;
        Posauttelen myös 4-5 lamppua joskus saman päivän aikana koskemalla valokatkaisijaan. Siihenkin pitää olla kiukkuinen ja tietty aika kuukaudesta.
        Sitten kerran ajattelin sängyssä; 'Jos toi kukka tipahtais ruukkunsa kanssa tuolta kirjahyllyn päältä nyt lattialle...'
        ARVAA SÄIKÄHDINKÖ, KUN SE TIP'AHTI!!?? Heti kun olin ajatellut et jos se sieltä tipahtais...
        Sitten lapsena ajattelin kerran; 'Entä jos toi koira purisi tuota talon emäntää, joka tuo sille nyt ruokaa...'
        JA SE KOIRA PURI SITÄ EMÄNTÄÄ KÄTEEN! JA SE ROTU EI HELPOSTI PURE KETÄÄN.

        Jos joku vihainen koira tulee äristen kohti voin vastaraivollani ja kiukkuani kasvattamalla estää sitä tulemasta lähelleni ja jotkut koirat ovat alkaneet pelkäämään minua kiertäen kaukaa muristen. Näin olen joutunut usein tekemään, koska muuten olisi voinut tulla taistelu oman koirani kanssa, enkä halua että koiraani tulee naarmuja. Vierasta koiraahan ei saisi katsoa silmiin, mutta silloin minä katson silmiin pelottomasti ja uhkaavasti. Joskus saatan sanoa äkäisesti, sihisten tai muristen; "Ei tulla tänne!"
        Hevosten kanssa pelasin joskus sellaista peliä, että kun joku ratsasti tai ajoi ohi. Yritin saada hevosta ajatuksen voimalla rivakampaan tahtiin, sivuhyppyyn tai päätään ravistelemaan. Usein onnistuin ja jos joskus en, niin silloin hevonen ihmeellisesti alkoi juuri silloin pärskimään, tai kiskomaan ohjista.
        Osaan nähdä ihmisen tai eläimen silmistä sen tunnetilan.
        Yksi fantastinen kokemus oli korkeasaaresta kun seisoin tiikerin kanssa panssarilasi välissä. Tiikeri nojasi etutassuillaan panssarilasiin ja minä olin toisella puolen lasia. Painoin kämmeneni tiikerin tassuja vasten. Lasi oli tietysti välissä. Siinä sitten urostiikerin kanssa katselimme toisiamme suoraa silmiin useamman minuutin ajan. Se mitä tiikerin silmistä näin; näin viisaan eläimen, paljon enemmän kuin voisi kuvitella, näin. Ihminen pitää niin ylivertaisena itseään luonnon muita eläviä kohtaan, mutta todellisuudessa tiedämme niin vähän.
        Oman hevoseni kanssa kommunikoin myös sanattomasti silmillä, ratsastin ilman riimua, ohjaksi, satulaa, aitausta. Se hevonen seurasi minua kuin koira, käveli sivullani kuin koira, tuli kutsusta tai huudosta luokseni kuin koira, oli älyttömän viisas jne. Jos joskus itkin sen kaulaa vasten, se huokasi ja alkoi nuolemaan poskeni ja hiukseni märiksi. Jos kerran luottamukseni olisi horjunut siihen, olisimme nyt molemmat kuolleita. Kuitenkaan se ei ollut niitä helpoimpia hevosia, vaan sillä oli omat oikkunsa.
        En ole koskaan käynyt katsomassa delfiinejä läheltä. Sen ehkä haluan joskus tehdä.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Ellei kyseessä ole tuuli joka usein puhaltaa just siltä sunnalta että paiskaa oven kii, niin kehottaisin testaamaan mahdollisia telekineetikon kykyjäsi! Ensin jollain hyvin kevyellä kuten untuvalla. Myös kompassin neulan pyörittämistä voi kokeilla.

        kun noi mäkäräiset tulee läpi hyttysverkon näykkimään paljaita käsivarsia ja olkapäitä?
        Ne on niin pienii...


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Ellei kyseessä ole tuuli joka usein puhaltaa just siltä sunnalta että paiskaa oven kii, niin kehottaisin testaamaan mahdollisia telekineetikon kykyjäsi! Ensin jollain hyvin kevyellä kuten untuvalla. Myös kompassin neulan pyörittämistä voi kokeilla.

        Menitkö sanattomaks?


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        Menitkö sanattomaks?

        Heikko olo eikä pääkään ihan kunnossa! Jospa illemmalla jaksais skriivata.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Ellei kyseessä ole tuuli joka usein puhaltaa just siltä sunnalta että paiskaa oven kii, niin kehottaisin testaamaan mahdollisia telekineetikon kykyjäsi! Ensin jollain hyvin kevyellä kuten untuvalla. Myös kompassin neulan pyörittämistä voi kokeilla.

        mikä auttaa aurinkoihottumaan? Kämmenenselkiä ei viitsi peitellä kesäisin ja nyt niissä on pieniä rakkuloita, jotka ovat tulleet auringosta. Inhottavaa. Kokeilen niihin nyt jotain merilevägeeliä ekaa kertaa. Ainakin kutina hellitti.
        On se kun pitää olla auringollekin allerginen.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Heikko olo eikä pääkään ihan kunnossa! Jospa illemmalla jaksais skriivata.

        saanut aivan liikaa aurinkoa. Missä oli lippis tai kotsa? Huivikin kelpais... heh heh...
        Sun pitää hoitaa ittees 'sillee', niin sitten pääkipu hellittää. Kyllä se miehillekkin vaikuttaa. Miten on sun juomisen laita, siis vedenjuomisen? Juo paljon vettä. Nestevajaus aiheuttaa myös pääkipua ja sinun tulisi juoda kuumalla kesäilmalla ainakin 3 litraa vuorokauden aikana. Ehdoton minimi on 2 litraa.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        mikä auttaa aurinkoihottumaan? Kämmenenselkiä ei viitsi peitellä kesäisin ja nyt niissä on pieniä rakkuloita, jotka ovat tulleet auringosta. Inhottavaa. Kokeilen niihin nyt jotain merilevägeeliä ekaa kertaa. Ainakin kutina hellitti.
        On se kun pitää olla auringollekin allerginen.

        Alkaa olo jo helpottumaan! Tällä kertaa syy ei ole auringossa vaan enemmänkin tuolla henkisellä puolella.

        En näin äkkiseltään tiedä neuvoa aurinkoihottumaan, mutta ihon kutinalle aivan ilmiömäisen hyvä luontaislääke on johannisöljy, ja tämän tiedän omasta kokemuksesta.


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        saanut aivan liikaa aurinkoa. Missä oli lippis tai kotsa? Huivikin kelpais... heh heh...
        Sun pitää hoitaa ittees 'sillee', niin sitten pääkipu hellittää. Kyllä se miehillekkin vaikuttaa. Miten on sun juomisen laita, siis vedenjuomisen? Juo paljon vettä. Nestevajaus aiheuttaa myös pääkipua ja sinun tulisi juoda kuumalla kesäilmalla ainakin 3 litraa vuorokauden aikana. Ehdoton minimi on 2 litraa.

        Eipä tule vettä just raakana juotua, mut maitoo juon joka päivä ruoan ja sumpin kans!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Eipä tule vettä just raakana juotua, mut maitoo juon joka päivä ruoan ja sumpin kans!

        Vesi voitehista vanhin. Vesi on tärkein ihmiselle. Ihmisessä itsessäänkin on 3/4 vettä!
        Kuumuus ja kuivuus aiheuttaa ainakin minulle päänsärkyä. Nestevajaus ja auringonpistos.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Alkaa olo jo helpottumaan! Tällä kertaa syy ei ole auringossa vaan enemmänkin tuolla henkisellä puolella.

        En näin äkkiseltään tiedä neuvoa aurinkoihottumaan, mutta ihon kutinalle aivan ilmiömäisen hyvä luontaislääke on johannisöljy, ja tämän tiedän omasta kokemuksesta.

        öljyn.
        Mikä sua henkisellä puolella rassaa?


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        öljyn.
        Mikä sua henkisellä puolella rassaa?

        Pyörin keskellä liikenneympyrää enkä pääse etenemään mihinkään suuntaan!


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Pyörin keskellä liikenneympyrää enkä pääse etenemään mihinkään suuntaan!

        Oletkos kadottanut suuntavaistosi vai oletkos unohtanut mihin sinun piti mennä?
        Mikä sinua vaivaa?
        Hei, jos sä olet rakastunut johonkin? Silloin toi on ihan normaalia.
        http://www.youtube.com/watch?v=-H5WZ1q1lZA

        http://www.youtube.com/watch?v=HZBUb0ElnNY&NR=1

        http://www.youtube.com/watch?v=OGhAZZ42rEM

        http://www.youtube.com/watch?v=Sl2e1S6_RGM

        Ja ketähän mahtaa olla tämä onnellinen toinen osapuoli? heh...
        http://www.youtube.com/watch?v=ZSxliMtK1Dg


      • Noidan Tytär

      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        Oletkos kadottanut suuntavaistosi vai oletkos unohtanut mihin sinun piti mennä?
        Mikä sinua vaivaa?
        Hei, jos sä olet rakastunut johonkin? Silloin toi on ihan normaalia.
        http://www.youtube.com/watch?v=-H5WZ1q1lZA

        http://www.youtube.com/watch?v=HZBUb0ElnNY&NR=1

        http://www.youtube.com/watch?v=OGhAZZ42rEM

        http://www.youtube.com/watch?v=Sl2e1S6_RGM

        Ja ketähän mahtaa olla tämä onnellinen toinen osapuoli? heh...
        http://www.youtube.com/watch?v=ZSxliMtK1Dg

        Ei, en ole kadottanut suuntavaistoani -ainakaan kirjaimellisesti, eikä dementiakaan vielä vaivaa!

        Rakastunutkaan en ole! Entisistä on selvitty, kauheat krapulat kärsitty, ja nyt olen ihan selvin päin. Siinä mielessä oikein hyvä olo.

        Mikään toiminta vain ei onnistu. Väärä maa!


      • Hexex

      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        ajattelin ostaa kesämökiksi tämän;
        http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.thepeacock.com/images/castles/neuschwansteincastle.jpg&imgrefurl=http://www.thepeacock.com/Photo_Gallery_of_Castles.htm&h=621&w=860&sz=79&hl=fi&start=5&um=1&tbnid=lV1L1wBihStawM:&tbnh=105&tbnw=145&prev=/images?q=royal castle&um=1&hl=fi&rlz=1T4SUNA_en___FI216&sa=N

        Siellä olisi todella kiva käydä! Poikkean kylässä kun pidät tuparit!

        Linnaa asutti kummajainen, Bayerin kuningas Ludwig II. Hänen Majesteettinsa väitettiin tehneen itsemurhan hukuttautumalla järveen, mut kai hänet todellisuudessa tapettiin.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        komeita pytinkejä!

        Ajattelin ostaa tämän itselleni kesäasunnoksi:

        http://aboyfromindia.files.wordpress.com/2008/02/taj-mahal.jpg

        http://www.youtube.com/watch?v=Fse75t-UhrI

        http://www.youtube.com/watch?v=bnL4033sZHo&NR=1


        Tänään on sattunut kaikenlaista. Viimeisin sattumus on kukkaruukku, jossa on parimetrinen kasvi, joka on lipaston päällä puolen metrin korkeudella. Kasvi ylettää kattoon asti. Kyseessä on Lohikäärmepuu. Ok, että se tippui lattialle ja ruukku hajosi, mutta kun se oli 12cm korkeassa ala-astiassa, se saviruukku. Miksi sitten se alempi astia, johon ylimääräinen vesi laskee, oli paikallaan. Koira oli yli 10 metrin päässä kohteesta ja toinen koira eri kerroksessa sohvalla loikoilemassa. Kissat olivat myös yläkerrassa nukkumassa. Alakerrassa ikkunat olivat kiinni, paitsi yhdessä perähuoneessa, jonka ovi oli kuitenkin kiinni. Ei ollut ensimmäinen kerta kuin sama kasvi paukahti lattialle, niin että muovinen kevyt ala-astia jäi paikoilleen. Edellisellä kerralla ruukku säilyi ehjänä, nyt ruukku halkesi moneen osaan. kaiken järjen mukaan olisi ala-astiankin pitänyt pudota mukana.

        Väsyttää. Tää päivä oli yhtä lentoa ja joukkoon mahtui vastoinkäymisiä. Siksi en lähde enää uudelleen liikenteeseen, kauppaan. Menen huomenna. Vähän ennen kukkaruukkuepisodia lipsui käsistäni (todella harvinaista sellainen) kallis voidepurkki, kun laitoin voidetta käsiini, joka sisälsi neem-uutetta. Purkista olin ottanut vain pari kertaa aiemmin sitä voidetta. Purkissa on emulsiomaista voidetta 50ml. Lattialle meni ainakin 40ml hukkaan. Lisäksi tätä samaa voidetta et saa enää mistään ja tykästyin tähän neem-uutteeseen.
        Nyt menen laittamaan teetä. Palataan. :)


      • Hexex
        Noidan Tytär kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Fse75t-UhrI

        http://www.youtube.com/watch?v=bnL4033sZHo&NR=1


        Tänään on sattunut kaikenlaista. Viimeisin sattumus on kukkaruukku, jossa on parimetrinen kasvi, joka on lipaston päällä puolen metrin korkeudella. Kasvi ylettää kattoon asti. Kyseessä on Lohikäärmepuu. Ok, että se tippui lattialle ja ruukku hajosi, mutta kun se oli 12cm korkeassa ala-astiassa, se saviruukku. Miksi sitten se alempi astia, johon ylimääräinen vesi laskee, oli paikallaan. Koira oli yli 10 metrin päässä kohteesta ja toinen koira eri kerroksessa sohvalla loikoilemassa. Kissat olivat myös yläkerrassa nukkumassa. Alakerrassa ikkunat olivat kiinni, paitsi yhdessä perähuoneessa, jonka ovi oli kuitenkin kiinni. Ei ollut ensimmäinen kerta kuin sama kasvi paukahti lattialle, niin että muovinen kevyt ala-astia jäi paikoilleen. Edellisellä kerralla ruukku säilyi ehjänä, nyt ruukku halkesi moneen osaan. kaiken järjen mukaan olisi ala-astiankin pitänyt pudota mukana.

        Väsyttää. Tää päivä oli yhtä lentoa ja joukkoon mahtui vastoinkäymisiä. Siksi en lähde enää uudelleen liikenteeseen, kauppaan. Menen huomenna. Vähän ennen kukkaruukkuepisodia lipsui käsistäni (todella harvinaista sellainen) kallis voidepurkki, kun laitoin voidetta käsiini, joka sisälsi neem-uutetta. Purkista olin ottanut vain pari kertaa aiemmin sitä voidetta. Purkissa on emulsiomaista voidetta 50ml. Lattialle meni ainakin 40ml hukkaan. Lisäksi tätä samaa voidetta et saa enää mistään ja tykästyin tähän neem-uutteeseen.
        Nyt menen laittamaan teetä. Palataan. :)

        Alusastia voi jäädä paikalleen vain siinä tapauksessa, että sillä on riittävästi kääntötilaa, eli ruukun ympärysmitta on selvästi pienempi kuin alusastian. Ellei ole, pitää ruukun nousta ylöspäin päästäkseen alusastiasta pois.

        On tietsti pienenpieni mahdollisuus, että kaatuessaan ja pudotessaan ruukun pohjaosa jotenkin tönäisee mukana kaatunutta alusastiaa vastakkaissuuntaan, jolloin alusastia kaatuu takaisin alkuasentoon.

        Edelleen jää avoimeksi kysymys voimasta joka ruukun pudotti. Saattoiko korkea kasvi olla niin painava, -ja ruukku alusastia kevyt- että olemattoman vähäinen liikahdus siinä sai kasvin itsensä kaatumaan vieden ruukun mukanaan?

        Mikäli kasvin latvukset kaartuvat, tai kasvi on hieman kallistunut johonkin suuntaan siten, että gramman painonlisäys ylittää kriittisen pisteen, voi se keikahtaa, esim. nostaessaan vettä latvuksiin.

        Tosin, noiden kriteerien täyttyessä olisit varmasti itsekin kiinnittänyt niihin huomiota, etkä ehkä ihmettelisi tapahtunutta.


      • Noidan Tytär
        Hexex kirjoitti:

        Alusastia voi jäädä paikalleen vain siinä tapauksessa, että sillä on riittävästi kääntötilaa, eli ruukun ympärysmitta on selvästi pienempi kuin alusastian. Ellei ole, pitää ruukun nousta ylöspäin päästäkseen alusastiasta pois.

        On tietsti pienenpieni mahdollisuus, että kaatuessaan ja pudotessaan ruukun pohjaosa jotenkin tönäisee mukana kaatunutta alusastiaa vastakkaissuuntaan, jolloin alusastia kaatuu takaisin alkuasentoon.

        Edelleen jää avoimeksi kysymys voimasta joka ruukun pudotti. Saattoiko korkea kasvi olla niin painava, -ja ruukku alusastia kevyt- että olemattoman vähäinen liikahdus siinä sai kasvin itsensä kaatumaan vieden ruukun mukanaan?

        Mikäli kasvin latvukset kaartuvat, tai kasvi on hieman kallistunut johonkin suuntaan siten, että gramman painonlisäys ylittää kriittisen pisteen, voi se keikahtaa, esim. nostaessaan vettä latvuksiin.

        Tosin, noiden kriteerien täyttyessä olisit varmasti itsekin kiinnittänyt niihin huomiota, etkä ehkä ihmettelisi tapahtunutta.

        Oletpa ajatellut asiaa hyvinkin tarkkaan. Unohtui kertoa, että aivan sen vieressä oli toinen samanlainen kasvi, 80cm korkea. Kaatunut Lohikäärmepuu oli nurkassa ja pienempi oli sen vasemmalla puolella, mutta kuitenkin niin lähellä, että isomman puun lehdet olisivat kaataneet sen mukanaan lattialle. Saviruukussa oli suuria akaatteja (korukiviä) painona, joita kukkakaupat myyvät.
        Mielestäni kasvi ei ole painava suhteessa rukkuun, multaan ja kiviin, jotka on laitettu painoksi, sekä sitomaan liiat vedet. Minun pitää olla tarkka, etten kastele liikaa. Siksi se oli suuressa saviruukussa.
        Kasvilla on vihreä, muovinen kukkakeppi, joka on hieman kasvia lyhempi, joten kasvi on suorassa.
        Vielä sellainen seikka. Asento jossa kasvi oli lattialla, oli sellainen, että sen olisi pitänyt viedä mukanaan joku toinenkin kasvi, meinaan se on nurkassa ja sen molemmilla puolilla on kasveja. Lattialla se taas osoitti suoraan keittiön oviaukkoon (latvus). Kasvi on kaakkoisnurkassa.

        Mutta sitten on se ääni. Kun se aiemmin tipahti lattialle, kuului kohtuullinen kolina, mutta nyt kuului tosi kova räsähdys ja ruukku hajosi. Edellisellä kerralla se ei hajonnut. Ensin ryntäsin yläkerran rappuset alas ja menin ulkoterassille katsomaan, mikä naapurissa rysähti, kun ikkunakin oli auki. Luulin sen tulevan ulkoa, koska oli niin kova rysähdys. Sitten ajattelin, että nyt astianpesukone, joka oli päällä, hajosi, kunnes näin kasvin.

        Sitten tuli mieleen, että talo jossa asun, on vanha. Talon entiset asukkaat ovat hautausmaalla täällä lähellä. Kävin katsomassa kerran ohikulkumatkalla. Toinen saattoi olla kuollut 4pv, mutta en ole varma. Tai sitten oli syntynyt. Mutta mitä kuuta? Täytyy huomenna tarkistuttaa asia, kun ajan hautuumaan ohi. Asiasta toiseen, täällä kolisee muutenkin. Toivottavasti se pihapiirissä seikkaileva ja puissa hyppivä orava ei ole muuttanut taloni rakenteisiin. Myös rapinaa on kuulunut. No, kissani, vanhat tosin, ovat sitä varten. Tosin en haluaisi oravan joutuvan kissojeni ateriaksi.

        Mutta, olenko tulossa hulluksi? (Tuutsä mun hoitajaks sit? ;D ) Epäilykseni olisi suurempi, jollei kaksi ystävää olisi olleet todistamassa kovaäänistä ininää silloin yhtenä yönä. En ole kuullut kenenkään kuulleen vastaavaa. Sinä tosin kirjoitit, että olisit kuullut, tai jotain sinne päin.

        Tää vuosi alkoi muutenkin vastarinnalla ja on jatkunut koko ajan. Tää päiväkin on ollut ihan kamala; Ihottumaa käsissä (tai pienen pieniä rakkuloita), rasvapurkilla sotkin vaatteeni ja lattiat, eilen housuni ja valkoiset sukkani olivat pikiset, kun ajoin pikitietä pyörällä, joka oli tehty aika kehnosti. Vaatteet saa polttaa. Piki ei lähde vaaleista vaatteista. Tosin housuista saisi shortsit. Kova tuuli kaatoi pyykkitelineen ja vaalea, sekä kallis T-paita tahraantui puun pihkaan, joka oli telineen vieressä. Nyt se ei varmasti lähde enää puhtaaksi sekään. Lisäksi pesukone hajosi. Niin monta ikävää asiaa ei yleensä samaan päivään mahdu.

        Siitä nimestä vielä. Toi nimi tuli kirjoitettua lonkalta. Olen kyllästynyt jo siihen. Siispä olen tästä lähdin nyt;

        FILIA (= tytär)
        FERUS (= villi, kesytön)
        Onko vastaväitteitä?
        Ja jos toi nimi temppuilee, kai sitä Hexexina'akin voi käyttää?


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Alusastia voi jäädä paikalleen vain siinä tapauksessa, että sillä on riittävästi kääntötilaa, eli ruukun ympärysmitta on selvästi pienempi kuin alusastian. Ellei ole, pitää ruukun nousta ylöspäin päästäkseen alusastiasta pois.

        On tietsti pienenpieni mahdollisuus, että kaatuessaan ja pudotessaan ruukun pohjaosa jotenkin tönäisee mukana kaatunutta alusastiaa vastakkaissuuntaan, jolloin alusastia kaatuu takaisin alkuasentoon.

        Edelleen jää avoimeksi kysymys voimasta joka ruukun pudotti. Saattoiko korkea kasvi olla niin painava, -ja ruukku alusastia kevyt- että olemattoman vähäinen liikahdus siinä sai kasvin itsensä kaatumaan vieden ruukun mukanaan?

        Mikäli kasvin latvukset kaartuvat, tai kasvi on hieman kallistunut johonkin suuntaan siten, että gramman painonlisäys ylittää kriittisen pisteen, voi se keikahtaa, esim. nostaessaan vettä latvuksiin.

        Tosin, noiden kriteerien täyttyessä olisit varmasti itsekin kiinnittänyt niihin huomiota, etkä ehkä ihmettelisi tapahtunutta.

        meen nukkumaan, väsyttää, enenkuin mitään muuta tapahtuu. Öitä.
        T: Noidan Tytär


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        meen nukkumaan, väsyttää, enenkuin mitään muuta tapahtuu. Öitä.
        T: Noidan Tytär

        Öitä!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Öitä!

        mennytkään nukkumaan, mut nyt mä meen. Taju sumenee. Öitä.
        Ps. Olipa sulla lyhyt vastausviesti... hmm.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        mennytkään nukkumaan, mut nyt mä meen. Taju sumenee. Öitä.
        Ps. Olipa sulla lyhyt vastausviesti... hmm.

        Vastaan tuohon ruukkujuttuun myöhemmin! Taidan mennä itsekin yöpuulle!

        Hyvää Ötyä!


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        mennytkään nukkumaan, mut nyt mä meen. Taju sumenee. Öitä.
        Ps. Olipa sulla lyhyt vastausviesti... hmm.

        Niin, siitä putoilevasta kasvista! On kyllä aika outoa jos kasvi kaatuu ruukkuineen muttei pudota mennessään edessään olevia muita kasveja. No, olen kuullut oudompiakin tapahtuvan, esim. suljettujen ikkunoiden aukenemisia.

        Tee nyt ihmeessä niitä telekinesiatestejä kuten neuvoin! Olet oleva aika mahtava noita kun opit tahdonalaisesti sellaisen kyvyn hallitsemaan!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Niin, siitä putoilevasta kasvista! On kyllä aika outoa jos kasvi kaatuu ruukkuineen muttei pudota mennessään edessään olevia muita kasveja. No, olen kuullut oudompiakin tapahtuvan, esim. suljettujen ikkunoiden aukenemisia.

        Tee nyt ihmeessä niitä telekinesiatestejä kuten neuvoin! Olet oleva aika mahtava noita kun opit tahdonalaisesti sellaisen kyvyn hallitsemaan!

        tälle koneelle. Tässä on ollu vatsakramppeja.
        Tänään huomasin toisenkin seikan sen ruukkujutun myötä.
        Ruukun lähistöllä on koriste-esineitä, jotka olisivat voineet pudota. Koriste-esineiden keskellä on musta kannellinen posliinikulho, mystisen näköinen. Ok, mutta sen kansi oli pudonnut koriste-esineiden sekaan 20cm päähän siitä kulhostaan! Lisäksi kulho on matalampi kuin sen ympärillä olevat koriste-esineet. Kaiken järjen mukaan jos kaatunut kukka olisi sen kulhon kannen huitaissut, olisi koriste-esineidenkin täytynyt pudota lattialle.

        Ja, siitä noidasta puheenollen; Entä jos en haluaisikaan olla noita, vaan ihan tavallinen ihminen?

        Mä olen jotenkin alakuloinen tänään.

        Pitäis mennä ostaa sille kasville uus ruukkukin, se on siinä alusastiassaan ja joudun koko ajan vahtimaan ehtei multa pääse kuivumaan.

        Ajattelin kokeilla aurinkoihottumaani kasvonaamiota. Neem-voide oli aika hyvää. Eilen rakkulat olivat punaisia (pilkkuja), kun aurinko kävi niihin, kämmensyrjiin. Ei huvittaisi pitää kesäkuumalla hansikkaita. Sormet ovat ok.
        Pitää selvittää mahdollinen mausteallergia, sillä tämä aurinkoihottuma voi johtua tietystä/tietyistä mausteesta/mausteista. Minä kun tykkään että ruoalla on sielu ja mausteet ovat ruoan sielu. Tietysti voisi olla terveellistä asettaa viikossa yksi paastopäivä, jolloin saisi juoda vain vettä. Silloin elimistö saisi "siivouspäivän". Vuodessa tulisi siis 52 paastopäivää ja uskon sen vaikuttavan terveyteen positiivisesti. Nykyään ruoanhinnan kallistuessa siinäkin olisi selvää säästöä. Ajattele 52 päivän ruokakustannuksia. Jos olo tuntuis huteralta, niin aluksi voisi sallia paastopäivänä yhden tomaatin ja lasin appelsiinitäysmehua. Myöhemmin sitten pelkkä vesi. Uskon elimistönkin tottuvan siihen, jos paastopäivä on aina samana viikonpäivänä (jouluaattoa lukuunottamatta). Vaistoni sanoo, että tämä ihottuma johtuu elimistöni epätasapainosta. Enkä aina tule juoneeksi nestettä niin paljon kuin pitäisi.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        tälle koneelle. Tässä on ollu vatsakramppeja.
        Tänään huomasin toisenkin seikan sen ruukkujutun myötä.
        Ruukun lähistöllä on koriste-esineitä, jotka olisivat voineet pudota. Koriste-esineiden keskellä on musta kannellinen posliinikulho, mystisen näköinen. Ok, mutta sen kansi oli pudonnut koriste-esineiden sekaan 20cm päähän siitä kulhostaan! Lisäksi kulho on matalampi kuin sen ympärillä olevat koriste-esineet. Kaiken järjen mukaan jos kaatunut kukka olisi sen kulhon kannen huitaissut, olisi koriste-esineidenkin täytynyt pudota lattialle.

        Ja, siitä noidasta puheenollen; Entä jos en haluaisikaan olla noita, vaan ihan tavallinen ihminen?

        Mä olen jotenkin alakuloinen tänään.

        Pitäis mennä ostaa sille kasville uus ruukkukin, se on siinä alusastiassaan ja joudun koko ajan vahtimaan ehtei multa pääse kuivumaan.

        Ajattelin kokeilla aurinkoihottumaani kasvonaamiota. Neem-voide oli aika hyvää. Eilen rakkulat olivat punaisia (pilkkuja), kun aurinko kävi niihin, kämmensyrjiin. Ei huvittaisi pitää kesäkuumalla hansikkaita. Sormet ovat ok.
        Pitää selvittää mahdollinen mausteallergia, sillä tämä aurinkoihottuma voi johtua tietystä/tietyistä mausteesta/mausteista. Minä kun tykkään että ruoalla on sielu ja mausteet ovat ruoan sielu. Tietysti voisi olla terveellistä asettaa viikossa yksi paastopäivä, jolloin saisi juoda vain vettä. Silloin elimistö saisi "siivouspäivän". Vuodessa tulisi siis 52 paastopäivää ja uskon sen vaikuttavan terveyteen positiivisesti. Nykyään ruoanhinnan kallistuessa siinäkin olisi selvää säästöä. Ajattele 52 päivän ruokakustannuksia. Jos olo tuntuis huteralta, niin aluksi voisi sallia paastopäivänä yhden tomaatin ja lasin appelsiinitäysmehua. Myöhemmin sitten pelkkä vesi. Uskon elimistönkin tottuvan siihen, jos paastopäivä on aina samana viikonpäivänä (jouluaattoa lukuunottamatta). Vaistoni sanoo, että tämä ihottuma johtuu elimistöni epätasapainosta. Enkä aina tule juoneeksi nestettä niin paljon kuin pitäisi.

        Luin kerran mummelista joka paastosi aina kahtena peräkkäisenä päivänä viikossa -ja oli aina terve.

        Paasto taitaa olla hyväksi sekä kukkarolle että terveydelle!

        Kävin päiväkävelyllä, ja nyt vain olla möllötän kotona. Tympii! Olis edes hyvä ufokirja luettavana!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Luin kerran mummelista joka paastosi aina kahtena peräkkäisenä päivänä viikossa -ja oli aina terve.

        Paasto taitaa olla hyväksi sekä kukkarolle että terveydelle!

        Kävin päiväkävelyllä, ja nyt vain olla möllötän kotona. Tympii! Olis edes hyvä ufokirja luettavana!

        jotenkin tosi alakuloinen olo. Tuntuu jotenkin turhauttavalta, turhalta, apaattiselta... Itsearvostukseni on aikalailla alakantissa. Olen ollut tavallista herkempi eilen ja tänään. On jotenkin niin surkea olo.
        Paleltaa. Käteni ovat kylmät. Voi johtua siitä, etten ole syönyt tänään vielä mitään. Vain pari kuppia kahvia olen juonut ja vettä tietenkin. Eilen oli kuuma päivä, tänään on satanut, mutta nyt aurinko jo paistaa. Ilma on viileämpi kuin eilen ja eilisestä lähtien on tuullut kovasti tähän päivään. Nyt ilma on jo tyyntynyt. Juuri kun kerkesin kirjoittaa, että ilma on tyyntynyt alkoi uudelleen tuulla.
        Mikähän piristäisi? Eipä eilinen ulkoilukaan piristänyt, eli tuskin tänäänkään.

        Rakastan pianomusiikkia;
        http://www.youtube.com/watch?v=1CUvXEOmxQI

        http://www.youtube.com/watch?v=E377EvTuA0g

        Toinen instrumentti joka on lähellä sydäntäni on huilu ja sen sukuiset soittimet;
        http://www.youtube.com/watch?v=APp5eDgOs-I&feature=related


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Luin kerran mummelista joka paastosi aina kahtena peräkkäisenä päivänä viikossa -ja oli aina terve.

        Paasto taitaa olla hyväksi sekä kukkarolle että terveydelle!

        Kävin päiväkävelyllä, ja nyt vain olla möllötän kotona. Tympii! Olis edes hyvä ufokirja luettavana!

        intiaanimusiikkia ja se rauhoittaa.
        http://www.youtube.com/watch?v=BTri6Rf4rVU&NR=1

        Laitan jossain vaiheessa saunan päälle. Kun menen saunaan, niin laitan käsiini jotain naamiota ja sitten rasvaan ne.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        jotenkin tosi alakuloinen olo. Tuntuu jotenkin turhauttavalta, turhalta, apaattiselta... Itsearvostukseni on aikalailla alakantissa. Olen ollut tavallista herkempi eilen ja tänään. On jotenkin niin surkea olo.
        Paleltaa. Käteni ovat kylmät. Voi johtua siitä, etten ole syönyt tänään vielä mitään. Vain pari kuppia kahvia olen juonut ja vettä tietenkin. Eilen oli kuuma päivä, tänään on satanut, mutta nyt aurinko jo paistaa. Ilma on viileämpi kuin eilen ja eilisestä lähtien on tuullut kovasti tähän päivään. Nyt ilma on jo tyyntynyt. Juuri kun kerkesin kirjoittaa, että ilma on tyyntynyt alkoi uudelleen tuulla.
        Mikähän piristäisi? Eipä eilinen ulkoilukaan piristänyt, eli tuskin tänäänkään.

        Rakastan pianomusiikkia;
        http://www.youtube.com/watch?v=1CUvXEOmxQI

        http://www.youtube.com/watch?v=E377EvTuA0g

        Toinen instrumentti joka on lähellä sydäntäni on huilu ja sen sukuiset soittimet;
        http://www.youtube.com/watch?v=APp5eDgOs-I&feature=related

        Jatkuva selibaatti aiheuttaa tuollaista surkeaa oloa. Ihmisellä kun ei ole kiima-aikaa, vaan ollaan sexuaalisia ympäri vuoden, eli aina, niin psyyke vaatii aktia silloin tällöin. Liika selibaatti on hieman saman tapaista kuin autiolle saarelle joutuminen, siellä ihminen ennen pitkää tulee yksinäisyydestä hulluksi.

        Hermostomme vaatii monenlaisia asioita kuten unta, syömistä, juomista, valoa. Myös aivojen hypotalamuksella on omat vaateensa.

        Voit tietysti uskotella itsellesi syyn olevan jossain muualla, muttei se ole -ei ainakaan kokonaan. Me tarvitsemme sosiaalisia kontakteja, enemmänkin kuin vain kavereiden kanssa juttelemista.

        Täällä on ollut kauniit ja lämpimät ilmat, nytkin aurinko paistelee.

        Niin, ja Ruisrock on parast´aikaa meneillään täällä! Pitäiskö mennä vastarannalle kuuntelemaan pummilla Nightwishiä!?


    • Filia Ferus

      tänne, kun ei tonne jatkoon sopinut.
      En niinkään kaipaa seksiä nyt tähän hätään. Tietysti ei olisi ollut mitään sitä vastaan, että olisin jonkun kainalossa.
      Minä en pidä seksistä, mutta minä pidän rakastelemisesta ja niissä on suuri ero. Seksiä voi harrastaa monenkin kanssa, mutta rakastella ei voi. Seksiä voi harrastaa ilman tunteita, kun taas rakastelussa on aina tunteet mukana. Unelmoin romanttisesta rakkaudesta, johon ei kuulu seksi, vaan rakasteleminen.

      Mieltäni ei masenna seksin puutos, vaan päälaelleen menneet asiani sekä tieto siitä että on aivan yksin asioidensa kanssa. Ystäviä en viitsi rasittaa kaatamalla murheitani heidän niskaan, koska heillä on aivan tarpeeksi murheita omasta takaa. Viikonloput tuntuvat niin yksinäisiltä, mutta ei huvita lähteä rahojakaan tuhlaamaan. Tänään piti mennä kauppaan, mutta koska se ei ollut välttämätöntä, siirsin sen huomi'seksi.

      Laitoin puoli tuntia sitten syömistä ja sain pakottaa itseni syömään. Jotenkin makuaisti oli vähän hukassa.

      • Hexex

        En tarkoittanutkaan että välitön seksinpuute aiheuttaisi näppylöitä, vaan liian pitkään jatkunut puute. Tunnet varmasti tarinat kiukkusist vanhoistpiioist! Se on siis jotain joka on taustalla, muttet välttämättä osaa yhdistää syytä ja seurausta. Sillä tasolla psyyke ei tee eroa seksin ja rakastelun välillä, se noteeraa vain puutteen ja reagoi siihen negatiivisesti. Luonnolle vietti on tunnetta tärkeämpi sillä se takaa parittelun ja sitä kautta lisääntymisen joka puolestaan takaa suvun jatkumisen.

        Tottakai huono olo voi sinulla johtua monista muistakin asioista joiden syyt on helpompi tunnistaa.

        Minullekin viikonloput on usein yksinäisiä, ja odotan vain että tulisi pian maanantai.


    • Filia Ferus

      Tietyt äänitaajuudet vaikuttavat tajunnan tilaan. Herzailetko koskaan? Mulla alkoi asiaan vasta vähän aika sitten kiinnostus.

      Theta
      http://www.youtube.com/watch?v=I19dETBAaNY

      528Hz
      http://www.youtube.com/watch?v=tZrBRQn6K0A&feature=related

      741Hz
      http://www.youtube.com/watch?v=YHM8-mT6CBo&feature=related

      852Hz
      http://www.youtube.com/watch?v=hF4SFNDBAVE&feature=related

      /|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|

      "The Best"

      Solfeggio Arpeggio 396 417 528 639 741 852 963
      (Tää on "jännä")*******
      http://www.youtube.com/watch?v=_IBXRwORO2o&feature=related

      /|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|

      http://www.youtube.com/watch?v=ieGJUpRcE_U

      • Hexex

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Täytyy perehtyä noihin mitä linkitit! Itse olen jo kauan sitten käyttänyt aivoaaltogeneraattoria:

        http://www.bwgen.com/download.htm

        aivoaaltogeneraattorista jotain hempeitä hetkiä ajatellen. Miten se silloin mahtais vaikuttaa tajunnantilaan? Häiritsiskö se toimintaa vai saisko siitä lisäviboja?
        Tää vois olla yks hyvä siihen;
        http://www.youtube.com/watch?v=LB8h551LdC4

        http://www.youtube.com/watch?v=v2CvZ6MzMX0&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=ATYv6uEkUcg&feature=related

        /|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|

        http://www.youtube.com/watch?v=9SNgPTQn85A&feature=related

        /|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|

        StarGate Activation (Tää on jollain lailla vaikuttava)
        http://www.youtube.com/watch?v=qJxfigl2TtE&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=EPsN_Y-wlNo&feature=related

        Yx juttu vielä
        http://www.youtube.com/watch?v=d55CJYtHKAI


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        aivoaaltogeneraattorista jotain hempeitä hetkiä ajatellen. Miten se silloin mahtais vaikuttaa tajunnantilaan? Häiritsiskö se toimintaa vai saisko siitä lisäviboja?
        Tää vois olla yks hyvä siihen;
        http://www.youtube.com/watch?v=LB8h551LdC4

        http://www.youtube.com/watch?v=v2CvZ6MzMX0&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=ATYv6uEkUcg&feature=related

        /|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|

        http://www.youtube.com/watch?v=9SNgPTQn85A&feature=related

        /|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|/|

        StarGate Activation (Tää on jollain lailla vaikuttava)
        http://www.youtube.com/watch?v=qJxfigl2TtE&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=EPsN_Y-wlNo&feature=related

        Yx juttu vielä
        http://www.youtube.com/watch?v=d55CJYtHKAI

        Star Gate Activation oli kiva!

        Rytmeillä ei juurikaan tunnetiloihin voi vaikuttaa, siihen tarvitaan melodiaa.

        En ole päässyt jyvälle mihin noilla monen sadan Herzin taajuuksilla oikein pyritään!?

        Aivojen EEG on 0,5-30 Hz. Aivoaaltogeneraattori aloittaa yleensä jostain 13-15 Hz taajuudesta, ja hidastaa sitten hiljalleen jonnekin 3 Hz asti. Tarkoitus on saada aikaan unirytmit valvetilassa. Shamaanimatkat perustuvat samaan. Se on tiedostettu matka omaan piilotajuntaan.

        Ohjataankohan autoja joskus ajatuksen voimalla piuhat päässä? Siinä ei paljon kaupungilla naisia katsella ajon aikana!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Star Gate Activation oli kiva!

        Rytmeillä ei juurikaan tunnetiloihin voi vaikuttaa, siihen tarvitaan melodiaa.

        En ole päässyt jyvälle mihin noilla monen sadan Herzin taajuuksilla oikein pyritään!?

        Aivojen EEG on 0,5-30 Hz. Aivoaaltogeneraattori aloittaa yleensä jostain 13-15 Hz taajuudesta, ja hidastaa sitten hiljalleen jonnekin 3 Hz asti. Tarkoitus on saada aikaan unirytmit valvetilassa. Shamaanimatkat perustuvat samaan. Se on tiedostettu matka omaan piilotajuntaan.

        Ohjataankohan autoja joskus ajatuksen voimalla piuhat päässä? Siinä ei paljon kaupungilla naisia katsella ajon aikana!

        "Ohjataankohan autoja joskus ajatuksen voimalla piuhat päässä? Siinä ei paljon kaupungilla naisia katsella ajon aikana!"

        Saattaa tulla naisiin kohdistuneita yliajoja, vaikkakin vahingossa, jos naisia mieskuskit katselevat. Autohan ohjautuu silloin katseen mukaan. Mutta eikö parempi ole satelliittikarttojen mukaan liikkuva auto, jossa on tunnistuslaite, joka estää autoa poikkeamasta reitiltä. Tai jotain sinnepäin.

        http://www.youtube.com/watch?v=PbpVAwOnhY0
        heh...


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        "Ohjataankohan autoja joskus ajatuksen voimalla piuhat päässä? Siinä ei paljon kaupungilla naisia katsella ajon aikana!"

        Saattaa tulla naisiin kohdistuneita yliajoja, vaikkakin vahingossa, jos naisia mieskuskit katselevat. Autohan ohjautuu silloin katseen mukaan. Mutta eikö parempi ole satelliittikarttojen mukaan liikkuva auto, jossa on tunnistuslaite, joka estää autoa poikkeamasta reitiltä. Tai jotain sinnepäin.

        http://www.youtube.com/watch?v=PbpVAwOnhY0
        heh...

        On tutkittu tosiasia, että onnelliset ihmiset ovat vaaraksi liikenteessä, he joutuvat useammin onnettomuuksiin kuin happamat ja kireät ihmiset. Kiukkuisena huomioi ympäristöään valppaammin.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        On tutkittu tosiasia, että onnelliset ihmiset ovat vaaraksi liikenteessä, he joutuvat useammin onnettomuuksiin kuin happamat ja kireät ihmiset. Kiukkuisena huomioi ympäristöään valppaammin.

        kiukkuinen ja tuo on nyt se puolustus sille?
        Oletko kärsimätön?
        Nainen arvostaa miehessä kärsivällisyyttä eri asioiden suhteen ja vielä sitä että mies on luotettava ja turvallinen.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        On tutkittu tosiasia, että onnelliset ihmiset ovat vaaraksi liikenteessä, he joutuvat useammin onnettomuuksiin kuin happamat ja kireät ihmiset. Kiukkuisena huomioi ympäristöään valppaammin.

        vaikuttaa meidän privaattihuoneelta. Kahdenkeskistä vuoropuhelua. Kuinkahan moni on kiinnostunut ja käy säännöllisesti lukemassa nämä ja seuraa meidän jutustelua? Pitäiskö niille laittaa vähän action'ia ja romantiikkaa?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        vaikuttaa meidän privaattihuoneelta. Kahdenkeskistä vuoropuhelua. Kuinkahan moni on kiinnostunut ja käy säännöllisesti lukemassa nämä ja seuraa meidän jutustelua? Pitäiskö niille laittaa vähän action'ia ja romantiikkaa?

        Tuskin lukee! Toimintaa saataisiin kun tekisit niitä telekinesiakokeita ja kertoisit tuloksista täällä! Romantiikka muita tällä forumilla tuskin kiinnostaa, mutta jos sen kytkisi punaiseen magiaan niin tilanne varmasti muuttuisi. Siinähän on kyse toisen ihmisen mielen hallinnasta, ja sehän kiinnostaa kaikkia, varsinkin Presidenttiä, Senaattia, Kongressia, Pentagonia, FBI:ta ja CIA:ta. Niin ja minua!


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        kiukkuinen ja tuo on nyt se puolustus sille?
        Oletko kärsimätön?
        Nainen arvostaa miehessä kärsivällisyyttä eri asioiden suhteen ja vielä sitä että mies on luotettava ja turvallinen.

        Liikenteessä tulee usein hieman kiukkuseks, mut kai se on hyvä asia koska se lisää ajoturvallisuutta.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Liikenteessä tulee usein hieman kiukkuseks, mut kai se on hyvä asia koska se lisää ajoturvallisuutta.

        Onpa senkin (kiukkuisuuden takia) ajettu kolareita.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Tuskin lukee! Toimintaa saataisiin kun tekisit niitä telekinesiakokeita ja kertoisit tuloksista täällä! Romantiikka muita tällä forumilla tuskin kiinnostaa, mutta jos sen kytkisi punaiseen magiaan niin tilanne varmasti muuttuisi. Siinähän on kyse toisen ihmisen mielen hallinnasta, ja sehän kiinnostaa kaikkia, varsinkin Presidenttiä, Senaattia, Kongressia, Pentagonia, FBI:ta ja CIA:ta. Niin ja minua!

        FBI:n tai CIA:n toimesta ei kiinnosta. Siispä on elettävä hissukseen. Ja muutenkin kadottaisin kaikki ystäväni. Toivottavasti naapurit eivät ole nähneet mitään outoa.


      • Revlover
        Hexex kirjoitti:

        Tuskin lukee! Toimintaa saataisiin kun tekisit niitä telekinesiakokeita ja kertoisit tuloksista täällä! Romantiikka muita tällä forumilla tuskin kiinnostaa, mutta jos sen kytkisi punaiseen magiaan niin tilanne varmasti muuttuisi. Siinähän on kyse toisen ihmisen mielen hallinnasta, ja sehän kiinnostaa kaikkia, varsinkin Presidenttiä, Senaattia, Kongressia, Pentagonia, FBI:ta ja CIA:ta. Niin ja minua!

        //Romantiikka muita tällä forumilla tuskin kiinnostaa, mutta jos sen kytkisi punaiseen magiaan niin tilanne varmasti muuttuisi.//

        Päinvastoin. Kirjeenvaihtoanne on ollut mielenkiintoista seurata, mutta jos olisit alkanut höpisemään jostain punaisesta magiasta, olisin mieluummin mennyt vaikka istumaan vaatekaappiin ja pannut oven kiinni perässäni.

        Jengi luulee, että romantiikka on lässynläätä. Mutta romantiikka ei ole helppo puheenaihe. En muista, että sitä olisi koskaan käsitelty kunnolla täällä. Minulle se on initiaationi raison detre, primus motor ja viidakon sydän. Romantiikka on kuin huumetta, joka voi yhtä hyvin sekoittaa pään kuin kirkastaakin sen. ;-)

        Totuutta täytyy rakastaa, jotta se avautuu meille. Romantiikka on defenssien laskemista ja avautumista sille, että elämä voi koskettaa sydäntä. Soturillakin saa olla joskus tippa linssissä. Se on todellista rohkeutta.

        Ja vain totuudessa on voimaa tehdä magiaa, mennä illuusionismin yli, poistua kulissien taakse ja vedellä naruista, löytää jumala itsestään.

        Siinä vaiheessa kun harkitsee tekevänsä ihmissuhteistaan punaista, mustaa tai valkoista magiaa, kysymyksessä voi olla vain kyvyttömys normaaliin kanssakäymiseen, kyvyttömyys päästää ketään lähelleen, tai kärsiminen itsekeskeisyyden eristyssellissä. Minun mielestäni tietoinen ja läsnäoleva mieli tässä hetkessä saa aikaan kaiken mitä voimme todella tarvita.

        Sydämensä voi sulkea maailmalta niinkin, että jää nojatuoliin istumaan piippu suussa ja lukee sadanteen kertaan Alisteir Crowleyn kirjoitukset ja vetää vähän kokaiinia nokkaan ja harkitsee, että kannattaisiko ryhtyä homoksi, jotta elämä olisi vähän helpompaa...

        Mutta jos se mitä tarkoitat punaisella magialla on mielestäsi jotain mielenkiintoista ja muiden kanssa jakamisen arvoista, niin anna palaa Jack! Pane vähän "romantiikkaa" peliin niin katsotaan mitä sulla on. Täällä ei tarvitse nöyristellä niinkuin pikku luterilainen.

        Suun avaaminen on yksi olennaisimpia maagikon taitoja (oman suun tai jonkun toisen). Tai sydämen suun... luonnonsuun... mitä niitä on. Maailma puhuu noidalle, joka osaa kuunnella.


      • Hexex
        Revlover kirjoitti:

        //Romantiikka muita tällä forumilla tuskin kiinnostaa, mutta jos sen kytkisi punaiseen magiaan niin tilanne varmasti muuttuisi.//

        Päinvastoin. Kirjeenvaihtoanne on ollut mielenkiintoista seurata, mutta jos olisit alkanut höpisemään jostain punaisesta magiasta, olisin mieluummin mennyt vaikka istumaan vaatekaappiin ja pannut oven kiinni perässäni.

        Jengi luulee, että romantiikka on lässynläätä. Mutta romantiikka ei ole helppo puheenaihe. En muista, että sitä olisi koskaan käsitelty kunnolla täällä. Minulle se on initiaationi raison detre, primus motor ja viidakon sydän. Romantiikka on kuin huumetta, joka voi yhtä hyvin sekoittaa pään kuin kirkastaakin sen. ;-)

        Totuutta täytyy rakastaa, jotta se avautuu meille. Romantiikka on defenssien laskemista ja avautumista sille, että elämä voi koskettaa sydäntä. Soturillakin saa olla joskus tippa linssissä. Se on todellista rohkeutta.

        Ja vain totuudessa on voimaa tehdä magiaa, mennä illuusionismin yli, poistua kulissien taakse ja vedellä naruista, löytää jumala itsestään.

        Siinä vaiheessa kun harkitsee tekevänsä ihmissuhteistaan punaista, mustaa tai valkoista magiaa, kysymyksessä voi olla vain kyvyttömys normaaliin kanssakäymiseen, kyvyttömyys päästää ketään lähelleen, tai kärsiminen itsekeskeisyyden eristyssellissä. Minun mielestäni tietoinen ja läsnäoleva mieli tässä hetkessä saa aikaan kaiken mitä voimme todella tarvita.

        Sydämensä voi sulkea maailmalta niinkin, että jää nojatuoliin istumaan piippu suussa ja lukee sadanteen kertaan Alisteir Crowleyn kirjoitukset ja vetää vähän kokaiinia nokkaan ja harkitsee, että kannattaisiko ryhtyä homoksi, jotta elämä olisi vähän helpompaa...

        Mutta jos se mitä tarkoitat punaisella magialla on mielestäsi jotain mielenkiintoista ja muiden kanssa jakamisen arvoista, niin anna palaa Jack! Pane vähän "romantiikkaa" peliin niin katsotaan mitä sulla on. Täällä ei tarvitse nöyristellä niinkuin pikku luterilainen.

        Suun avaaminen on yksi olennaisimpia maagikon taitoja (oman suun tai jonkun toisen). Tai sydämen suun... luonnonsuun... mitä niitä on. Maailma puhuu noidalle, joka osaa kuunnella.

        Romantiikka sekä seksuaalisessa että laajemmassa merkityksessä on kaunis asia.

        "Ja vain totuudessa on voimaa tehdä magiaa, mennä illuusionismin yli, poistua kulissien taakse ja vedellä naruista, löytää jumala itsestään."

        Aivan, aivan! Samaa mieltä, mutta hyväksytkö objekttivisesti maailmantotuuden, vaiko vain sen mikä omaan tunne-elämään sopii? Luonnontotuuden hyväksyminen sellaisenaan tuntuu olevan ihmiselle mahdoton tehtävä.

        "Siinä vaiheessa kun harkitsee tekevänsä ihmissuhteistaan punaista, mustaa tai valkoista magiaa, kysymyksessä voi olla vain kyvyttömys normaaliin kanssakäymiseen, kyvyttömyys päästää ketään lähelleen, tai kärsiminen itsekeskeisyyden eristyssellissä. Minun mielestäni tietoinen ja läsnäoleva mieli tässä hetkessä saa aikaan kaiken mitä voimme todella tarvita."

        Jos ei ole itsellä siipiä, pitää ottaa lentokone avuksi jos haluaa lentää! Magia on apukeino, poppakonsti millä pyritään toteuttamaan elämässä se mikä ei tavanomaisin konstein tunnu luonnistuvan.

        "Sydämensä voi sulkea maailmalta niinkin, että jää nojatuoliin istumaan piippu suussa ja lukee sadanteen kertaan Alisteir Crowleyn kirjoitukset ja vetää vähän kokaiinia nokkaan ja harkitsee, että kannattaisiko ryhtyä homoksi, jotta elämä olisi vähän helpompaa..."

        Ensinnäkään en polta, enkä käytä kokaa! Toiseksi, Crowley on jäänyt minulla pelkästään toisenkäden tiedon varaan. Mutta kävisikö LaVeyn teokset? Homoksi minusta ei ole, paitsi homofoobikoksi, mutta olen kyllä ajatellut, että homomiespareilla on keskenään helpompaa kuin mies-nais-pareilla.

        "Mutta jos se mitä tarkoitat punaisella magialla on mielestäsi jotain mielenkiintoista ja muiden kanssa jakamisen arvoista, niin anna palaa Jack! Pane vähän "romantiikkaa" peliin niin katsotaan mitä sulla on. Täällä ei tarvitse nöyristellä niinkuin pikku luterilainen."

        Olen kaukana luterilaisesta! Olen valmis toteuttamaan punaista magiaa kyllä yhdessä muidenkin kanssa.


      • Filia Ferus
        Revlover kirjoitti:

        //Romantiikka muita tällä forumilla tuskin kiinnostaa, mutta jos sen kytkisi punaiseen magiaan niin tilanne varmasti muuttuisi.//

        Päinvastoin. Kirjeenvaihtoanne on ollut mielenkiintoista seurata, mutta jos olisit alkanut höpisemään jostain punaisesta magiasta, olisin mieluummin mennyt vaikka istumaan vaatekaappiin ja pannut oven kiinni perässäni.

        Jengi luulee, että romantiikka on lässynläätä. Mutta romantiikka ei ole helppo puheenaihe. En muista, että sitä olisi koskaan käsitelty kunnolla täällä. Minulle se on initiaationi raison detre, primus motor ja viidakon sydän. Romantiikka on kuin huumetta, joka voi yhtä hyvin sekoittaa pään kuin kirkastaakin sen. ;-)

        Totuutta täytyy rakastaa, jotta se avautuu meille. Romantiikka on defenssien laskemista ja avautumista sille, että elämä voi koskettaa sydäntä. Soturillakin saa olla joskus tippa linssissä. Se on todellista rohkeutta.

        Ja vain totuudessa on voimaa tehdä magiaa, mennä illuusionismin yli, poistua kulissien taakse ja vedellä naruista, löytää jumala itsestään.

        Siinä vaiheessa kun harkitsee tekevänsä ihmissuhteistaan punaista, mustaa tai valkoista magiaa, kysymyksessä voi olla vain kyvyttömys normaaliin kanssakäymiseen, kyvyttömyys päästää ketään lähelleen, tai kärsiminen itsekeskeisyyden eristyssellissä. Minun mielestäni tietoinen ja läsnäoleva mieli tässä hetkessä saa aikaan kaiken mitä voimme todella tarvita.

        Sydämensä voi sulkea maailmalta niinkin, että jää nojatuoliin istumaan piippu suussa ja lukee sadanteen kertaan Alisteir Crowleyn kirjoitukset ja vetää vähän kokaiinia nokkaan ja harkitsee, että kannattaisiko ryhtyä homoksi, jotta elämä olisi vähän helpompaa...

        Mutta jos se mitä tarkoitat punaisella magialla on mielestäsi jotain mielenkiintoista ja muiden kanssa jakamisen arvoista, niin anna palaa Jack! Pane vähän "romantiikkaa" peliin niin katsotaan mitä sulla on. Täällä ei tarvitse nöyristellä niinkuin pikku luterilainen.

        Suun avaaminen on yksi olennaisimpia maagikon taitoja (oman suun tai jonkun toisen). Tai sydämen suun... luonnonsuun... mitä niitä on. Maailma puhuu noidalle, joka osaa kuunnella.

        Katsoppas tuonne alas, kirjoitin sulle sinne.
        http://www.youtube.com/watch?v=YKxg4oXlHXs&feature=related


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        Katsoppas tuonne alas, kirjoitin sulle sinne.
        http://www.youtube.com/watch?v=YKxg4oXlHXs&feature=related

        Se olit siis sittenkin SINÄ joka kiusaat mua ajatuksillasi telepaattisesti! Sitä olen miettinyt että kuka kiusaa "sillee".
        Vai olitko? Epäillyt olen.

        Siinä sulle;
        http://www.youtube.com/watch?v=d8T3RFb58hg
        Tolla kappaleella osuit suoraan sydämeeni. Onneksi istuin tuolilla.

        Ok. Saat luvan laittaa sp:a, muttet linkittää sinne. Niitä en katso, niitä linkkejä.


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        Se olit siis sittenkin SINÄ joka kiusaat mua ajatuksillasi telepaattisesti! Sitä olen miettinyt että kuka kiusaa "sillee".
        Vai olitko? Epäillyt olen.

        Siinä sulle;
        http://www.youtube.com/watch?v=d8T3RFb58hg
        Tolla kappaleella osuit suoraan sydämeeni. Onneksi istuin tuolilla.

        Ok. Saat luvan laittaa sp:a, muttet linkittää sinne. Niitä en katso, niitä linkkejä.

        valvonut liikaa ja taidan olla jo aika kypsää kamaa nukkumatin matkaan, et toivotan hyvät yöt ja sillee.

        Ei pitäis kirjoittaa näin myöhään, kun rivit hyppii väsymyksestä. Joopati joo.

        Hyviä öitä ja karmeita, oho, eiku kauniita unia...

        Filia Ferus - Felia Firus


    • Filia Ferus

      Ei oikein nukuttanut. Haukottaa kylläkin.
      Kateeks käy tällaista menoo;
      http://www.youtube.com/watch?v=GowlkvZrPjk
      On muuten sympaattisen näköinen ja oloinen toi mies, joka esiintyy tossa sarjassa. Ja tyttö näyttää tyytyväiseltä. Mistäköhän tollasiin miehiin törmäis, jotka olis niin välittömiä kuten tossa pätkässä? Aika imutettavan näköinen kaveri. Kävisin minäkin tommosen kaverin kans kuumana. ;D
      Tuommoista kohtelua osais arvostaa kun on elänyt kylmässä suhteessa, missä "pääruokalaji" piti tarjoilla aina samaan kellonaikaan ilman "tippejä", eli itse oli sitä mieltä että; Tässäkö kaikki?
      Siitäs sait saippuaoopperaa aamiaiseksi.

      • Hexex

        Meno näyttää tuollaiselta vain ensimmäisen viikon aikana -lisättynä hillittömällä sexillä tietysti.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Meno näyttää tuollaiselta vain ensimmäisen viikon aikana -lisättynä hillittömällä sexillä tietysti.

        jotka harrastavat tuota, vaikka heillä oli 4 lasta, joista nuorinkin jotain 10v.
        Mitäs siihen sanot? Miksi tuollainen pitäisi lopettaa? Siinä voi loppua pikkuhiljaa jotain muutakin, niinkuin on käynytkin niin monessa storyssa.

        Asiasta toiseen, kun menen tehtävienhallintaan, prosesseihin, niin siinä rivissä ensimmäisenä on monesti licmrgr.exe, joka näkyy, mutta häviää välittömästi minun tullessani prosessisivulle. En ehtinyt katsoa nyt kuin sen licmrgr ja exe arvasin. Laitoin etsinnän, eli haun päälle ja löysin VERSAILESILLA kirjoitetun yhden tiedoston ja jemenalla kirjoitetut kaksi tiedostoa. Mutta päähäni ei mahdu, miten se on luotu 31.5.2007 ja sitten sitä on muokattu 15.5.2007, eli sitä on muokattu reilut kaksi viikkoa ennen kuin se on luotu. Juuri äsken sitä oli viimeksi muokattu. Miksi se katoaa heti tehtävienhallinnan prosessisivuilta? Onpa joskus mennessäni käyttäjäsivulle, sieltä kadonnut joku toinen käyttäjä, mutta olen ehtinyt vilaukselta näkemään. Eli heti kun menen tehtävienhallintaan, näen vilaukselta jotain poistuvan kiireesti.
        Kerrothan mielipiteesi.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Meno näyttää tuollaiselta vain ensimmäisen viikon aikana -lisättynä hillittömällä sexillä tietysti.

        et ne pienellä kirjoitetut tiedostot on tietoturvan, mutta se VERSAILESILLA kirjoitettu tiedosto on tuntematon sovellus, luotu 31.5.2007.

        Tiedosto;
        LICMGR.EXE-1731e80F.pf kansiossa C://WINDOW/Prefetch


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Meno näyttää tuollaiselta vain ensimmäisen viikon aikana -lisättynä hillittömällä sexillä tietysti.

        mietin tota asiaa, niin sitä enemmän olen varma, että koko show on teeskentelyä jos se kestää vain viikon. Selvä tarkoitusperä, joo... ja sitten kun on saanut mitä haluaa, niin kiinnostus lopahtaa. Tiedän kuitenkin pareja jotka ovat aidosti rakastuneita vielä vuosien tai vuosikymmentenkin jälkeen ja näyttävät toisilleen yhä tunteensa.

        Miten päivä muuten on mennyt?

        Kirjoitin tonne toiseen niitä aivoaaltosimulaattoreita ja nyt rupes naurattamaan sellainen ajatus, että kun laittais sellaisen päälle rakastelutuokiossa, niin ei vois rakastella pokkana nauramatta kun musiikin sijasta kuuluis niitä hertziääniä; mmnnnnn, mnnnnn, viuuuuuuuhhh, viiiiiiuuuh, jne. Pysy siinä sitten pokkana, klaks klaks jne, mitä niitä nyt onkaan. Kattilankansien paukauksien tahtiin työnnöt, heh heh...


      • Filus Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        mietin tota asiaa, niin sitä enemmän olen varma, että koko show on teeskentelyä jos se kestää vain viikon. Selvä tarkoitusperä, joo... ja sitten kun on saanut mitä haluaa, niin kiinnostus lopahtaa. Tiedän kuitenkin pareja jotka ovat aidosti rakastuneita vielä vuosien tai vuosikymmentenkin jälkeen ja näyttävät toisilleen yhä tunteensa.

        Miten päivä muuten on mennyt?

        Kirjoitin tonne toiseen niitä aivoaaltosimulaattoreita ja nyt rupes naurattamaan sellainen ajatus, että kun laittais sellaisen päälle rakastelutuokiossa, niin ei vois rakastella pokkana nauramatta kun musiikin sijasta kuuluis niitä hertziääniä; mmnnnnn, mnnnnn, viuuuuuuuhhh, viiiiiiuuuh, jne. Pysy siinä sitten pokkana, klaks klaks jne, mitä niitä nyt onkaan. Kattilankansien paukauksien tahtiin työnnöt, heh heh...

        vatsakrampit taas haittaavat keskittymistä. Ei siis //aivoaaltosimulaattoreita// vaan aivoaaltoääniä, tms. Missähän munkin ajatukset nyt on tuskan lisäksi.
        Kiire kyl on lähtee ovest kauppaan.


      • Filia Ferus
        Filus Ferus kirjoitti:

        vatsakrampit taas haittaavat keskittymistä. Ei siis //aivoaaltosimulaattoreita// vaan aivoaaltoääniä, tms. Missähän munkin ajatukset nyt on tuskan lisäksi.
        Kiire kyl on lähtee ovest kauppaan.

        siis Filia Ferus, ei Filus Ferus.

        Taidan mennä sänkyyn potemaan mahakatarria.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        et ne pienellä kirjoitetut tiedostot on tietoturvan, mutta se VERSAILESILLA kirjoitettu tiedosto on tuntematon sovellus, luotu 31.5.2007.

        Tiedosto;
        LICMGR.EXE-1731e80F.pf kansiossa C://WINDOW/Prefetch

        En osaa sanoa mitään terävää noihin kummallisuuksiin prosessissa, mut lähetän sulle tällaisen ilmaisohjelman jolla voi siivota pois haitallista roinaa ohjelmistosta:

        http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/haittaohjelmien_poisto/easycleaner.cfm

        http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/haittaohjelmien_poisto/easycleaner.cfm

        Ne on Easy Cleaner rekisterinpuhdistusohjelmia.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        siis Filia Ferus, ei Filus Ferus.

        Taidan mennä sänkyyn potemaan mahakatarria.

        Jos se on mahassa eikä hermoissa, niin paras lääke on mustikkamehu.


      • Hexex

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Jos se on mahassa eikä hermoissa, niin paras lääke on mustikkamehu.

        kohta hermot.
        Tänään se purkki putos taas kahdesti lattialle, siis se rasvapurkki. Toisella kertaa se oli pöydällä ja putos siitä huolimatta. Aiheutanko itse tapahtuman, vai onko se sama voima joka tiputti kukkaruukun? Kummitteleeko talossa joku? Alan usko jo siihen. Miksi en saa levittää voidetta aurinkoihottumaani. Tapanani ei ole sotkea rasvapurkin sisällöllä paikkoja ja nyt sitä sattuu yhtenään kun tartun tiettyyn purkkiin. Juuri siihen voiteeseen, joka auttaa näppylöihin ja jotka eivät enää punoita. Mulla kasvaa pikkuhiljaa raivo sisälläni. Silloin voi tapahtua niitä outoja juttuja. Ehkä mun täytyy etsiä joku kaveri seksuaalisille tarpeilleni, sillä sitten tilanne voi rauhoittua.
        Ihan oikeesti mikä mua vaivaa?
        Kahvin keitin oli päällä, vaikka nimenomaan sammutin sen kun join illalla teetä. Pitää repiä kaikki johdot seinästä irti. Kun menin keittämään kahvia aamulla, se jo savutti. Tää alkaa olla jo vakavaa.
        Eikä siinä vielä kaikki. Siitä en voi täällä puhua.

        Nyt mä lähden vähäks aikaa perehtymään tähän ilmiöön ja jos joku leikkii mun kustannuksella niin sille ei kunniankukko laula. Vai aiheutanko minä itse ilmiöni? Sekoanko?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        kohta hermot.
        Tänään se purkki putos taas kahdesti lattialle, siis se rasvapurkki. Toisella kertaa se oli pöydällä ja putos siitä huolimatta. Aiheutanko itse tapahtuman, vai onko se sama voima joka tiputti kukkaruukun? Kummitteleeko talossa joku? Alan usko jo siihen. Miksi en saa levittää voidetta aurinkoihottumaani. Tapanani ei ole sotkea rasvapurkin sisällöllä paikkoja ja nyt sitä sattuu yhtenään kun tartun tiettyyn purkkiin. Juuri siihen voiteeseen, joka auttaa näppylöihin ja jotka eivät enää punoita. Mulla kasvaa pikkuhiljaa raivo sisälläni. Silloin voi tapahtua niitä outoja juttuja. Ehkä mun täytyy etsiä joku kaveri seksuaalisille tarpeilleni, sillä sitten tilanne voi rauhoittua.
        Ihan oikeesti mikä mua vaivaa?
        Kahvin keitin oli päällä, vaikka nimenomaan sammutin sen kun join illalla teetä. Pitää repiä kaikki johdot seinästä irti. Kun menin keittämään kahvia aamulla, se jo savutti. Tää alkaa olla jo vakavaa.
        Eikä siinä vielä kaikki. Siitä en voi täällä puhua.

        Nyt mä lähden vähäks aikaa perehtymään tähän ilmiöön ja jos joku leikkii mun kustannuksella niin sille ei kunniankukko laula. Vai aiheutanko minä itse ilmiöni? Sekoanko?

        Mene huomenna kirjastoon, ja lainaa kirja nimeltä Linkki, niin asiat selviää sinulle!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Mene huomenna kirjastoon, ja lainaa kirja nimeltä Linkki, niin asiat selviää sinulle!

        Niin mun pitää mennäkkin kirjastoon huomenna. Meinaan on viemistä.

        Mun uteliaisuuteni heräsi. Kerro tarkemmin siitä kirjasta, please - en jaksa odottaa huomiseen ilman mitään tiedonjyvästä.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Niin mun pitää mennäkkin kirjastoon huomenna. Meinaan on viemistä.

        Mun uteliaisuuteni heräsi. Kerro tarkemmin siitä kirjasta, please - en jaksa odottaa huomiseen ilman mitään tiedonjyvästä.

        Kirjan koko nimi lienee Linkki Tuntemattomaan, ja sen on kirjoittanut Matthew Manning.

        Kun luet kirjan sinulle selviää miksi luonasi "kummittelee"!

        Sinulla on jännemmät lukuhetket kun et tiedä liikaa etukäteen :)


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Kirjan koko nimi lienee Linkki Tuntemattomaan, ja sen on kirjoittanut Matthew Manning.

        Kun luet kirjan sinulle selviää miksi luonasi "kummittelee"!

        Sinulla on jännemmät lukuhetket kun et tiedä liikaa etukäteen :)

        päivän ensimmäiseltä aterialta. Koko ajan olin; laitanko ruokaa, enkö laita, syönkö vai enkö. Sitten laitoin ihan pientä. Housut ei tunnu pysyvän jalassa. Ei ole ruoka oikein kiinnostanut vähään aikaan.

        Joskus kun menen yläkerrasta alakertaan, niin ihmettelen usein sitä, että radio soi paljon kovemmalla kuin mitä olen sen sinne jättänyt soimaan. Ja joskus se tuntuu ylös asti se äänen koveneminen. Jätän sen alas pienelle äänelle. Äänen säädän sopivaksi, ettei se häiritse minua, jos kuuntelen ylhäällä musiikkia. Joskus se tuntuu sitten ylös häiritsevältä ja lähden alakertaan. Alakerrassa totean, etten kestä sitä noin kovalla. Napukastakin on niinkuin sitä olisi säädetty. Sitten jos asia toistuu, nappaan johdon irti seinästä.

        Vatsakouristuksiini palaten; ne on niitä kouristuksia, jotka tyystin miehiltä puuttuvat, eli ne on hormonaalisia. ;)

        Kun kirjoitin edellisen juttuni, niin sen jälkeen tunsin kyllä että en olisi yksin. Suuttumukseni laantui myös ihmeen nopeasti. Ihmeellinen rauhoittuminen. Olo tuntui turvalliselta. Käytyäni alakerrassa, haistoin miehen tuoksun, vaikka "ketään" ei ollut alakerrassa, ei ainakaan ketään näkyvää. Tuoksu ei ollut hienhajua, eikä omaa tuoksuani, vaan selvästi miehen tuoksu. Tuoksui jopa todella miellyttävältä - se mies vaan puuttui. Hajuaistini on normaalia parempi. (Tätäkö se puute teettää? :D )

        Tota, pitäiskö mennä lääkäriin?
        No, jos ensin vaikka etsin jonkun miehen ja katson tilannetta sen jälkeen uudelleen.
        Tuota, olisitko valmis tulemaan tänne tarvittaessa? (Se oli suora kysymys).


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        päivän ensimmäiseltä aterialta. Koko ajan olin; laitanko ruokaa, enkö laita, syönkö vai enkö. Sitten laitoin ihan pientä. Housut ei tunnu pysyvän jalassa. Ei ole ruoka oikein kiinnostanut vähään aikaan.

        Joskus kun menen yläkerrasta alakertaan, niin ihmettelen usein sitä, että radio soi paljon kovemmalla kuin mitä olen sen sinne jättänyt soimaan. Ja joskus se tuntuu ylös asti se äänen koveneminen. Jätän sen alas pienelle äänelle. Äänen säädän sopivaksi, ettei se häiritse minua, jos kuuntelen ylhäällä musiikkia. Joskus se tuntuu sitten ylös häiritsevältä ja lähden alakertaan. Alakerrassa totean, etten kestä sitä noin kovalla. Napukastakin on niinkuin sitä olisi säädetty. Sitten jos asia toistuu, nappaan johdon irti seinästä.

        Vatsakouristuksiini palaten; ne on niitä kouristuksia, jotka tyystin miehiltä puuttuvat, eli ne on hormonaalisia. ;)

        Kun kirjoitin edellisen juttuni, niin sen jälkeen tunsin kyllä että en olisi yksin. Suuttumukseni laantui myös ihmeen nopeasti. Ihmeellinen rauhoittuminen. Olo tuntui turvalliselta. Käytyäni alakerrassa, haistoin miehen tuoksun, vaikka "ketään" ei ollut alakerrassa, ei ainakaan ketään näkyvää. Tuoksu ei ollut hienhajua, eikä omaa tuoksuani, vaan selvästi miehen tuoksu. Tuoksui jopa todella miellyttävältä - se mies vaan puuttui. Hajuaistini on normaalia parempi. (Tätäkö se puute teettää? :D )

        Tota, pitäiskö mennä lääkäriin?
        No, jos ensin vaikka etsin jonkun miehen ja katson tilannetta sen jälkeen uudelleen.
        Tuota, olisitko valmis tulemaan tänne tarvittaessa? (Se oli suora kysymys).

        Kysyit: (Tätäkö se puute teettää? :D )

        Minä vastaan: Kyllä! :)


        "Tuota, olisitko valmis tulemaan tänne tarvittaessa? (Se oli suora kysymys)."

        Öööö.... montakos sataa kilometriä "tänne" on? Kysyn nyt sen ensin?


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Kysyit: (Tätäkö se puute teettää? :D )

        Minä vastaan: Kyllä! :)


        "Tuota, olisitko valmis tulemaan tänne tarvittaessa? (Se oli suora kysymys)."

        Öööö.... montakos sataa kilometriä "tänne" on? Kysyn nyt sen ensin?

        "Öööö.... montakos sataa kilometriä "tänne" on? Kysyn nyt sen ensin? "

        ... jos nyt vaikka muutamia.... satoja... kilometrejä... :)

        HAITTAAKO? :)

        Äkkiäkös sitä nyt tänne autolla hurauttaa. Ja lentokoneella linja-autolla pääsee vielä nopeammin. :)


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        "Öööö.... montakos sataa kilometriä "tänne" on? Kysyn nyt sen ensin? "

        ... jos nyt vaikka muutamia.... satoja... kilometrejä... :)

        HAITTAAKO? :)

        Äkkiäkös sitä nyt tänne autolla hurauttaa. Ja lentokoneella linja-autolla pääsee vielä nopeammin. :)

        Mutta sieltähän pääsee tänne helpommin, pohjoisesta etelään, alamäkeä koko matka :)

        Tuhat kilsaa käy kyl liikaa mun kukkarolle. Muuten kyllä!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Mutta sieltähän pääsee tänne helpommin, pohjoisesta etelään, alamäkeä koko matka :)

        Tuhat kilsaa käy kyl liikaa mun kukkarolle. Muuten kyllä!

        fyrkkaa kun ostin sen kesämökin? Mulla on täällä eläinystäväni jotka täytyy hoitaa. Sitä paitsi väärä luulo et olis pelkkää alamäkeä. Se vaan näyttää siltä jos katsoo karttaa. Käännä kartta väärinpäin, niin tänne on pelkkää alamäkeä.

        Taidat pelätä mua ja mun lukaaliani?

        Ei tosissaan, en uskonutkaan että tulisit ja en ollut tosissani. Annetaan asian olla. Unohdetaan koko juttu.

        Öitä.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        fyrkkaa kun ostin sen kesämökin? Mulla on täällä eläinystäväni jotka täytyy hoitaa. Sitä paitsi väärä luulo et olis pelkkää alamäkeä. Se vaan näyttää siltä jos katsoo karttaa. Käännä kartta väärinpäin, niin tänne on pelkkää alamäkeä.

        Taidat pelätä mua ja mun lukaaliani?

        Ei tosissaan, en uskonutkaan että tulisit ja en ollut tosissani. Annetaan asian olla. Unohdetaan koko juttu.

        Öitä.

        Mul ei oo kesämökkii! Sitten kun minulla on varaa lentokoneeseen tai ilmalaivaan, tulen kyläs käymään!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Mul ei oo kesämökkii! Sitten kun minulla on varaa lentokoneeseen tai ilmalaivaan, tulen kyläs käymään!

        Tulin just suihkust ja mikä ihana nautinnollinen olo. Istun tässä pelkkä pyyhe hartioillla pikkumustat päällä. Heh ;)

        "Mul ei oo kesämökkii! Sitten kun minulla on varaa lentokoneeseen tai ilmalaivaan, tulen kyläs käymään! "

        Tohon sanoisin, että kyläilysi on silloin epätodennäköinen. Eiks sulla ole autoa?

        Ei tosissaan, pitää alkaa rasvaamaan aurinkoöljyllä ihoa ja sitten pukemaan ja ulos ihmesten ilmoille. Voisin ostaa jäätelön. Äänikin on pitkästä aikaa laulukelpoinen. En uskaltanut aikoihin koittaa laulamista. Eihän se vielä entisen veroinen ole mutta aika lähelle. Harjoituksen puutetta. En edes avannut ääntäni.

        Palataan myöhemmin asiaan.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Tulin just suihkust ja mikä ihana nautinnollinen olo. Istun tässä pelkkä pyyhe hartioillla pikkumustat päällä. Heh ;)

        "Mul ei oo kesämökkii! Sitten kun minulla on varaa lentokoneeseen tai ilmalaivaan, tulen kyläs käymään! "

        Tohon sanoisin, että kyläilysi on silloin epätodennäköinen. Eiks sulla ole autoa?

        Ei tosissaan, pitää alkaa rasvaamaan aurinkoöljyllä ihoa ja sitten pukemaan ja ulos ihmesten ilmoille. Voisin ostaa jäätelön. Äänikin on pitkästä aikaa laulukelpoinen. En uskaltanut aikoihin koittaa laulamista. Eihän se vielä entisen veroinen ole mutta aika lähelle. Harjoituksen puutetta. En edes avannut ääntäni.

        Palataan myöhemmin asiaan.

        On mul auto, mut ei oo varaa ajella leveyspiirilt toiselle!

        Pitäisköhän minunkin mennä suihkuun, tääl on tylsää!


      • Rev Love
        Filia Ferus kirjoitti:

        Tulin just suihkust ja mikä ihana nautinnollinen olo. Istun tässä pelkkä pyyhe hartioillla pikkumustat päällä. Heh ;)

        "Mul ei oo kesämökkii! Sitten kun minulla on varaa lentokoneeseen tai ilmalaivaan, tulen kyläs käymään! "

        Tohon sanoisin, että kyläilysi on silloin epätodennäköinen. Eiks sulla ole autoa?

        Ei tosissaan, pitää alkaa rasvaamaan aurinkoöljyllä ihoa ja sitten pukemaan ja ulos ihmesten ilmoille. Voisin ostaa jäätelön. Äänikin on pitkästä aikaa laulukelpoinen. En uskaltanut aikoihin koittaa laulamista. Eihän se vielä entisen veroinen ole mutta aika lähelle. Harjoituksen puutetta. En edes avannut ääntäni.

        Palataan myöhemmin asiaan.

        //Istun tässä pelkkä pyyhe hartioillla pikkumustat päällä. Heh ;)//

        Voi vitsi miten romanttista, tämä on kyllä magia-palstan huippuhetkiä. Anteeksi törmäämiseni tähän näin herkkänä hetkenä, mutta koska tämä on kuitenkin julkinen magia-palsta, tuli vaan mieleeni ehdottaa... että miksette te hullut kokeilisi tele-erottiikkaa eli telepaattista seksiä?

        Voisitte edullisesti postittaa kirjeitse toisillenne jonkin omistamanne esineen, jonka hallussa pitäminen vielä helpottaisi yhteyden muodostamista (esim. koru, valokuva, huivi tms).

        Minulla on tästä hyviä kokemuksia. Yllätti. En olisi ikinä uskonut, että se voi toimia niin hyvin jopa maapallon toiselle puolelle.

        Kun bensa on liian kallista, niin telepatia sentään ei maksa muuta kuin sen teelusikallisen verran sokeria minkä aivot kuluttavat.

        Pitäkää hauskaa. ;-)


    • Filia Ferus

      me ollaan samalla leveyspiirillä, äläkä sinä aina usko kaikkea mitä kirjoitan siinä asiassa missä minä asustelen.
      Käy suikussa se helpottaa. Nyt on mentävä - kirjasto menee kohta kiinni ja mä en ole vielä pukenut.

    • Hexex

      Menihän se Rev Love lopulta ansaan kun aikamme vedätettiin, paljasti suuret maagisen tekniikkansa salaisuudet:


      "Voisitte edullisesti postittaa kirjeitse toisillenne jonkin omistamanne esineen, jonka hallussa pitäminen vielä helpottaisi yhteyden muodostamista (esim. koru, valokuva, huivi tms)."

      "Minulla on tästä hyviä kokemuksia. Yllätti. En olisi ikinä uskonut, että se voi toimia niin hyvin jopa maapallon toiselle puolelle."


      Mahtaa Rev Lovea harmittaa ja kauhistuttaa! Nyt pääsee musta magia ja pahuuden tuhoisat voimat valloilleen maailmassa.

      • Filia Ferus

        "Mahtaa Rev Lovea harmittaa ja kauhistuttaa! Nyt pääsee musta magia ja pahuuden tuhoisat voimat valloilleen maailmassa. "

        Mitä tällä tarkoitat?


      • Hexex

      • Filia Ferus

      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        mutta mitä mahdoit tarkoittaa?
        Tällä;
        "Mahtaa Rev Lovea harmittaa ja kauhistuttaa! Nyt pääsee musta magia ja pahuuden tuhoisat voimat valloilleen maailmassa."

        :-)


      • Revlover

        //Mahtaa Rev Lovea harmittaa ja kauhistuttaa! Nyt pääsee musta magia ja pahuuden tuhoisat voimat valloilleen maailmassa.//

        Ai nytkö vasta? Oletko BTW katsonut ympärillesi viime aikoina??! Tulhut ovat täällä jo.

        R


      • Hexex
        Revlover kirjoitti:

        //Mahtaa Rev Lovea harmittaa ja kauhistuttaa! Nyt pääsee musta magia ja pahuuden tuhoisat voimat valloilleen maailmassa.//

        Ai nytkö vasta? Oletko BTW katsonut ympärillesi viime aikoina??! Tulhut ovat täällä jo.

        R

        BTW? Tulhut?

        Mistä muuten tuo Rev tulee? Onko se revoluutio?


      • Revlover
        Hexex kirjoitti:

        BTW? Tulhut?

        Mistä muuten tuo Rev tulee? Onko se revoluutio?

        //BTW? Tulhut?//

        By The Way, Tarkoitiko kenties WTF?

        Tulhu on yleinen Cthulhun lempinimi.

        //Mistä muuten tuo Rev tulee? Onko se revoluutio?//

        Kyllä vain! Eikä siinä vielä kaikki. Ei ole niin, että Rev tulee revoluutiosta, vaan on niin, että revoluutio tulee Revistä, eikä siinä vielä kaikki, mitä Revistä tulee, mitä siitä voi tulla ja mitä sinne vieläpä menee.


    • Filia Ferus

      Vai ehdotat sinä sellaista. Yritätkö parittaa?
      Ei, en ole ollenkaan pahastunut välikommenttiisi, vaan minua huvittaa ja naurattaa se.
      Tiedän, että se mitä kirjoitit on mahdollista, sillä olen siten "kiusannut" erästä henkilöä ja kun olen ottanut puheeksi asian, on hän myöntänyt jotain tunteneensa "siellä". Eikä siihen ole tarvittu mitään esineitä tai kuvia, vaan pelkästään, että ajattelen henkilöä intensiivisesti koko ajan. Ja minähän olen kuuma pakkaus.

      En kuitenkaan ole lämmennyt sille asteelle, että alkaisin harrastamaan sitä nyt tähän hätään. Sillekkin on harvat valitut kohteet. Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit?
      Heh heh ;)

      • Filia Ferus

        Onkos sulla kiire tän asian suhteen? Siis minun ja Hexex'in suhteen?


      • Hexex

        "Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit?
        Heh heh ;)"

        Nyt säikäytit Rev Loven niin pahanpäiväisesti että raukalla menee loppuvuos siitä tointumiseen... jos riittääkään!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        "Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit?
        Heh heh ;)"

        Nyt säikäytit Rev Loven niin pahanpäiväisesti että raukalla menee loppuvuos siitä tointumiseen... jos riittääkään!

        sen voit tietää? Ties vaikka kuinka innostuis asiasta... :)


      • Revlover

        //Vai ehdotat sinä sellaista. Yritätkö parittaa?//

        Kyllä teidät minun mielestäni voisi jo laittaa pussauskoppiin! Kuuna päivänä nähty tällaista söpöilyä magiapalstalla... ;-)

        //olen siten "kiusannut" erästä henkilöä ja kun olen ottanut puheeksi asian, on hän myöntänyt jotain tunteneensa "siellä".//

        Juu. Olin aika ihmeissäni kun luin ilmiöstä ensimmäisen kerran, enkä halunnut uskoa sitä. Mutta sittemmin olen tullut vakuuttuneeksi, että toiselle on mahdollista antaa jopa orgasmi pelkästään keskittymällä ajattelemaan häntä. Mutta on se aikamoinen temppu, jos siinä onnistuu niin, ettei toinen lainkaan tiedä asiasta tai ole halukas vastaanottamaan sitä energiaa tai itse mitenkään osallistu siihen omilla voimillaan.

        //Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit? Heh heh ;)//

        Aijaijai, flirttailu omalla vastuulla. :-)

        Minä olen jo kymmenen vuotta sitten tehnyt hierosgamokset hyvin julman ja omistushaluisen demonijumalattaren kanssa, joka valvoo karmani suorittamista ja hallitsee kaikilla olemassoloni tasoilla ihmissuhdekuvioitani puolestani. Sopimus on sellainen, että hän vie ja minä saan vikistä, jos tahdon.

        Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni hänen luvallaan, mikä on tuottanut minulle suruakin. On ollut sydäntä riipivää joutua katsomaan voimattomana kuinka moni minua lähestynyt hyvä ja vilpitön nainen toisensa jälkeen jää hänen ansaverkkoihinsa, mihin olen voimaton puuttumaan. Se on hänen pedagoginen menetelmänsä, jonka olen ajan kanssa oppinut hyväksymään.

        Siitä huolimatta rakastan sydämeni pohjasta Valtiatarta ja luotan häneen, enkä valita. Hän on julma, mutta pätevä, ja tiedän, että hän tahtoo vain minun parastani, eikä anna minun tyytyä yhtään vähempään.

        Tai sitten olen vain pysyvästi psykoosissa. Olipa totuus mikä vain, tervetuloa kokeilemaan onneasi! On täällä sellainen sirkus... :-D


      • Filia Ferus
        Revlover kirjoitti:

        //Vai ehdotat sinä sellaista. Yritätkö parittaa?//

        Kyllä teidät minun mielestäni voisi jo laittaa pussauskoppiin! Kuuna päivänä nähty tällaista söpöilyä magiapalstalla... ;-)

        //olen siten "kiusannut" erästä henkilöä ja kun olen ottanut puheeksi asian, on hän myöntänyt jotain tunteneensa "siellä".//

        Juu. Olin aika ihmeissäni kun luin ilmiöstä ensimmäisen kerran, enkä halunnut uskoa sitä. Mutta sittemmin olen tullut vakuuttuneeksi, että toiselle on mahdollista antaa jopa orgasmi pelkästään keskittymällä ajattelemaan häntä. Mutta on se aikamoinen temppu, jos siinä onnistuu niin, ettei toinen lainkaan tiedä asiasta tai ole halukas vastaanottamaan sitä energiaa tai itse mitenkään osallistu siihen omilla voimillaan.

        //Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit? Heh heh ;)//

        Aijaijai, flirttailu omalla vastuulla. :-)

        Minä olen jo kymmenen vuotta sitten tehnyt hierosgamokset hyvin julman ja omistushaluisen demonijumalattaren kanssa, joka valvoo karmani suorittamista ja hallitsee kaikilla olemassoloni tasoilla ihmissuhdekuvioitani puolestani. Sopimus on sellainen, että hän vie ja minä saan vikistä, jos tahdon.

        Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni hänen luvallaan, mikä on tuottanut minulle suruakin. On ollut sydäntä riipivää joutua katsomaan voimattomana kuinka moni minua lähestynyt hyvä ja vilpitön nainen toisensa jälkeen jää hänen ansaverkkoihinsa, mihin olen voimaton puuttumaan. Se on hänen pedagoginen menetelmänsä, jonka olen ajan kanssa oppinut hyväksymään.

        Siitä huolimatta rakastan sydämeni pohjasta Valtiatarta ja luotan häneen, enkä valita. Hän on julma, mutta pätevä, ja tiedän, että hän tahtoo vain minun parastani, eikä anna minun tyytyä yhtään vähempään.

        Tai sitten olen vain pysyvästi psykoosissa. Olipa totuus mikä vain, tervetuloa kokeilemaan onneasi! On täällä sellainen sirkus... :-D

        et on vipinää ja piristystä tällekkin palstalle?
        :D


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        "Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit?
        Heh heh ;)"

        Nyt säikäytit Rev Loven niin pahanpäiväisesti että raukalla menee loppuvuos siitä tointumiseen... jos riittääkään!

        mitä pidit tuolla ylempänä aloituksessa olevasta hautajaismusiikistani? Jos olis paneutunut paremmin, niin olis voinut tulla vielä parempi, mut välttäkööt. Kiirees tehty.


      • Filia Ferus
        Revlover kirjoitti:

        //Vai ehdotat sinä sellaista. Yritätkö parittaa?//

        Kyllä teidät minun mielestäni voisi jo laittaa pussauskoppiin! Kuuna päivänä nähty tällaista söpöilyä magiapalstalla... ;-)

        //olen siten "kiusannut" erästä henkilöä ja kun olen ottanut puheeksi asian, on hän myöntänyt jotain tunteneensa "siellä".//

        Juu. Olin aika ihmeissäni kun luin ilmiöstä ensimmäisen kerran, enkä halunnut uskoa sitä. Mutta sittemmin olen tullut vakuuttuneeksi, että toiselle on mahdollista antaa jopa orgasmi pelkästään keskittymällä ajattelemaan häntä. Mutta on se aikamoinen temppu, jos siinä onnistuu niin, ettei toinen lainkaan tiedä asiasta tai ole halukas vastaanottamaan sitä energiaa tai itse mitenkään osallistu siihen omilla voimillaan.

        //Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit? Heh heh ;)//

        Aijaijai, flirttailu omalla vastuulla. :-)

        Minä olen jo kymmenen vuotta sitten tehnyt hierosgamokset hyvin julman ja omistushaluisen demonijumalattaren kanssa, joka valvoo karmani suorittamista ja hallitsee kaikilla olemassoloni tasoilla ihmissuhdekuvioitani puolestani. Sopimus on sellainen, että hän vie ja minä saan vikistä, jos tahdon.

        Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni hänen luvallaan, mikä on tuottanut minulle suruakin. On ollut sydäntä riipivää joutua katsomaan voimattomana kuinka moni minua lähestynyt hyvä ja vilpitön nainen toisensa jälkeen jää hänen ansaverkkoihinsa, mihin olen voimaton puuttumaan. Se on hänen pedagoginen menetelmänsä, jonka olen ajan kanssa oppinut hyväksymään.

        Siitä huolimatta rakastan sydämeni pohjasta Valtiatarta ja luotan häneen, enkä valita. Hän on julma, mutta pätevä, ja tiedän, että hän tahtoo vain minun parastani, eikä anna minun tyytyä yhtään vähempään.

        Tai sitten olen vain pysyvästi psykoosissa. Olipa totuus mikä vain, tervetuloa kokeilemaan onneasi! On täällä sellainen sirkus... :-D

        neitosten pitää olla syntyneet?

        "Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni ..."

        Kerro nyt, kiinnostaa tietää... :)
        Mistä sen tietää vaikka se täsmäis meikäläiseen?

        http://www.youtube.com/watch?v=l5R8jS0RGcs


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        mitä pidit tuolla ylempänä aloituksessa olevasta hautajaismusiikistani? Jos olis paneutunut paremmin, niin olis voinut tulla vielä parempi, mut välttäkööt. Kiirees tehty.

        Over the Rainbow on upea, ja Cat Stewensin kipale oli myös kaunis, mut.. mut..

        Mielestäni olisi hyvin mautonta soittaa suomalaisissa hautajaisissa ulkomaankielistä musiikkia. Soolon pitää olla suomea, tai sitten soitetaan vain pelkkää instrumentaalia.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Over the Rainbow on upea, ja Cat Stewensin kipale oli myös kaunis, mut.. mut..

        Mielestäni olisi hyvin mautonta soittaa suomalaisissa hautajaisissa ulkomaankielistä musiikkia. Soolon pitää olla suomea, tai sitten soitetaan vain pelkkää instrumentaalia.

        mulla on kansainvälistä sukuakin ja kaikki ei ymmärrä Suomea, esimerkiksi jos serkkujenkin siipat tulevat niihin hautajaisiin.

        Niistä kahdesta ekasta en luovu!!!
        Ja sit siitä viimeisestä!


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        mulla on kansainvälistä sukuakin ja kaikki ei ymmärrä Suomea, esimerkiksi jos serkkujenkin siipat tulevat niihin hautajaisiin.

        Niistä kahdesta ekasta en luovu!!!
        Ja sit siitä viimeisestä!

        Mut kenenkäs hautajaiset ne on, sinun vai serkkujes siippojen? Jos minulla olis vaikka saksalainen vaimo, ja olisimme hänen sukulaisensa hautajaisissa Saksassa, siellä ei taatusti laulettaisi suomea eikä englantia minun läsnäoloni vuoksi.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Mut kenenkäs hautajaiset ne on, sinun vai serkkujes siippojen? Jos minulla olis vaikka saksalainen vaimo, ja olisimme hänen sukulaisensa hautajaisissa Saksassa, siellä ei taatusti laulettaisi suomea eikä englantia minun läsnäoloni vuoksi.

        hautajaiseni ja jos ei miellytä jotakuta niin pysykööt poissa niistä. Valinta on vapaa! :|

        Ja mä tahdon vetää sen pitkän kaavan mukaan. Ihan vaikka kidutuksen vuoksi. :


      • Filia Ferus
        Revlover kirjoitti:

        //Vai ehdotat sinä sellaista. Yritätkö parittaa?//

        Kyllä teidät minun mielestäni voisi jo laittaa pussauskoppiin! Kuuna päivänä nähty tällaista söpöilyä magiapalstalla... ;-)

        //olen siten "kiusannut" erästä henkilöä ja kun olen ottanut puheeksi asian, on hän myöntänyt jotain tunteneensa "siellä".//

        Juu. Olin aika ihmeissäni kun luin ilmiöstä ensimmäisen kerran, enkä halunnut uskoa sitä. Mutta sittemmin olen tullut vakuuttuneeksi, että toiselle on mahdollista antaa jopa orgasmi pelkästään keskittymällä ajattelemaan häntä. Mutta on se aikamoinen temppu, jos siinä onnistuu niin, ettei toinen lainkaan tiedä asiasta tai ole halukas vastaanottamaan sitä energiaa tai itse mitenkään osallistu siihen omilla voimillaan.

        //Entä jos ajattelen sinua Rev Love, mitä siihen sanoisit? Heh heh ;)//

        Aijaijai, flirttailu omalla vastuulla. :-)

        Minä olen jo kymmenen vuotta sitten tehnyt hierosgamokset hyvin julman ja omistushaluisen demonijumalattaren kanssa, joka valvoo karmani suorittamista ja hallitsee kaikilla olemassoloni tasoilla ihmissuhdekuvioitani puolestani. Sopimus on sellainen, että hän vie ja minä saan vikistä, jos tahdon.

        Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni hänen luvallaan, mikä on tuottanut minulle suruakin. On ollut sydäntä riipivää joutua katsomaan voimattomana kuinka moni minua lähestynyt hyvä ja vilpitön nainen toisensa jälkeen jää hänen ansaverkkoihinsa, mihin olen voimaton puuttumaan. Se on hänen pedagoginen menetelmänsä, jonka olen ajan kanssa oppinut hyväksymään.

        Siitä huolimatta rakastan sydämeni pohjasta Valtiatarta ja luotan häneen, enkä valita. Hän on julma, mutta pätevä, ja tiedän, että hän tahtoo vain minun parastani, eikä anna minun tyytyä yhtään vähempään.

        Tai sitten olen vain pysyvästi psykoosissa. Olipa totuus mikä vain, tervetuloa kokeilemaan onneasi! On täällä sellainen sirkus... :-D

        "Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni hänen luvallaan, mikä on tuottanut minulle suruakin. On ollut sydäntä riipivää joutua katsomaan voimattomana kuinka moni minua lähestynyt hyvä ja vilpitön nainen toisensa jälkeen jää hänen ansaverkkoihinsa, mihin olen voimaton puuttumaan. Se on hänen pedagoginen menetelmänsä, jonka olen ajan kanssa oppinut hyväksymään. "

        Kerroppa tästä hieman lisää. Kiinnostaa aihe, koska olen varmaan itsekkin loppujen lopuksi aika vaikea tapaus. Ehkä osani on olla yksinään. Kun pettyy riittävästi, on koko ajan varpaillaan ja on vaikeaa luottaa toiseen ja koko juttu menee sitten mönkään.

        En ole se helpoin ihmissuhde itsekkään. Minusta kiinnostuneelta ja minun kanssani toimeentulevalta vaaditaan henkisiä kykyjä paljon. Kärsivällinen pitää ihmisen olla. En tarkoita sitä, että kärsivällinen yksin minun suhteeni, vaan yleensäkin. Itse olen ihminen, joka ei tykkää riidellä. Kärsimättömät ihmiset kuitenkin saavat minut varovaiseksi. Avoin ja suora on parempi kuin sulkeutunut ja kiero ihminen. Kunnioitus toista ihmistä kohtaan on myös tärkeää. On tärkeää huomioida toinen, eikä vain etsiä omaa mielihyväänsä. En pidä siitä että suhteessa ollessa toinen tekee kaikki päätökset kysymättä minun mielipidettäni. Silloin tuntuu ettei toinen arvosta minun mielipidettäni tai kunnioita minua tarpeeksi ottaakseni minun näkökantaani huomioon. Mikäli puuttuu kunnioitus, puuttuu kaikki oleellinen muutenkin.
        Itse yritän opiskella tulemaan paremmaksi ihmiseksi. Avoimuus on yksi oppiaineeni ollut jo pidemmän aikaan. Kotikasvatus opetti, ettei asioista saa/tule keskustella vaan pitää olla niistä hiljaa. Asiat pitää pitää omassa "mölyssään". Kotona asioita ei puhuttu. Tämä on yksi pahimpia virheitä ihmissuhteissa noin yleisestikin. Kaikki tuskat jouduin lapsesta saakka pitämään omassa sisimmässäni ja niistä ei saanut puhua. Tunteita ei saanut näyttää, eikä käyttäytyä lapsen lailla.
        Jos en olisi ollut niin optimistinen ja elämänhaluinen ihminen, en olisi kestänyt kaikkea sitä tuskaa, jonka olen kokenut. Mutta kuten sanonta kuuluu; mikä ei tapa, se vahvistaa.
        Aika kovasti tuo elämä kuitenkin on riepotellut, mutta on antanut "hengähdystaukojakin" että pysyn yhä hengissä (tietysti uusia riepotteluja varten).

        Kyllä sitä haaveilee kuitenkin "kaverista" ja toisaalta taas on tyytyväinen yksinoloon. Mutta ensinhän pitää oppia olemaan yksin, että voi oppia olemaan kaksin. Tosin tätä yksinoloa on jo jatkunut (omasta halusta) jo kyllästymiseen saakka ja vaihtelu virkistäis. Yks este siinä vain on se, että heti kun tapaan jonkun, varovaisuuteni herää heti ja tarkkailen kriittisesti häntä ja muodostan 'omat' mielipiteeni hänestä. Tietysti siinä on se heikkous, että aina ne omat mielipiteet eivät ole oikeutettuja, mutta toisaalta taas jos en ole kuunnellut intuitiotani, olen erehtynyt väärään henkilöön.

        Nyt lähden ulkoilmaan - tarvitsen sitä - tekee hyvää.


      • Revlover
        Filia Ferus kirjoitti:

        et on vipinää ja piristystä tällekkin palstalle?
        :D

        Joo joo, antaa mennä vaan. Setä vaan kiusaa.


      • Revlover
        Filia Ferus kirjoitti:

        neitosten pitää olla syntyneet?

        "Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni ..."

        Kerro nyt, kiinnostaa tietää... :)
        Mistä sen tietää vaikka se täsmäis meikäläiseen?

        http://www.youtube.com/watch?v=l5R8jS0RGcs

        //Ja koskahan neitosten pitää olla syntyneet?//

        Sen kun tietäisin. Syntymäaika ei voi olla koko jutun juoni, vaikka olenkin varma, että se kertoo jotain.

        //Mistä sen tietää vaikka se täsmäis meikäläiseen?//

        Tuskinpa sitä voi loogisella päättelyllä tietää. Täytyy vain kuunnella tarkasti mitä Pyhä Kaaos-Ökly neuvoo ja ottaa siitä vaari niin hyvin kuin osaa, jos oikeasti tahtoo omaa parastaan, eikä vain sitä mitä ego milloinkin haluaa.


      • Revlover
        Filia Ferus kirjoitti:

        "Vain täsmälleen oikeiden tähtien alla syntyneet naiset saavat tulla avaruuteeni hänen luvallaan, mikä on tuottanut minulle suruakin. On ollut sydäntä riipivää joutua katsomaan voimattomana kuinka moni minua lähestynyt hyvä ja vilpitön nainen toisensa jälkeen jää hänen ansaverkkoihinsa, mihin olen voimaton puuttumaan. Se on hänen pedagoginen menetelmänsä, jonka olen ajan kanssa oppinut hyväksymään. "

        Kerroppa tästä hieman lisää. Kiinnostaa aihe, koska olen varmaan itsekkin loppujen lopuksi aika vaikea tapaus. Ehkä osani on olla yksinään. Kun pettyy riittävästi, on koko ajan varpaillaan ja on vaikeaa luottaa toiseen ja koko juttu menee sitten mönkään.

        En ole se helpoin ihmissuhde itsekkään. Minusta kiinnostuneelta ja minun kanssani toimeentulevalta vaaditaan henkisiä kykyjä paljon. Kärsivällinen pitää ihmisen olla. En tarkoita sitä, että kärsivällinen yksin minun suhteeni, vaan yleensäkin. Itse olen ihminen, joka ei tykkää riidellä. Kärsimättömät ihmiset kuitenkin saavat minut varovaiseksi. Avoin ja suora on parempi kuin sulkeutunut ja kiero ihminen. Kunnioitus toista ihmistä kohtaan on myös tärkeää. On tärkeää huomioida toinen, eikä vain etsiä omaa mielihyväänsä. En pidä siitä että suhteessa ollessa toinen tekee kaikki päätökset kysymättä minun mielipidettäni. Silloin tuntuu ettei toinen arvosta minun mielipidettäni tai kunnioita minua tarpeeksi ottaakseni minun näkökantaani huomioon. Mikäli puuttuu kunnioitus, puuttuu kaikki oleellinen muutenkin.
        Itse yritän opiskella tulemaan paremmaksi ihmiseksi. Avoimuus on yksi oppiaineeni ollut jo pidemmän aikaan. Kotikasvatus opetti, ettei asioista saa/tule keskustella vaan pitää olla niistä hiljaa. Asiat pitää pitää omassa "mölyssään". Kotona asioita ei puhuttu. Tämä on yksi pahimpia virheitä ihmissuhteissa noin yleisestikin. Kaikki tuskat jouduin lapsesta saakka pitämään omassa sisimmässäni ja niistä ei saanut puhua. Tunteita ei saanut näyttää, eikä käyttäytyä lapsen lailla.
        Jos en olisi ollut niin optimistinen ja elämänhaluinen ihminen, en olisi kestänyt kaikkea sitä tuskaa, jonka olen kokenut. Mutta kuten sanonta kuuluu; mikä ei tapa, se vahvistaa.
        Aika kovasti tuo elämä kuitenkin on riepotellut, mutta on antanut "hengähdystaukojakin" että pysyn yhä hengissä (tietysti uusia riepotteluja varten).

        Kyllä sitä haaveilee kuitenkin "kaverista" ja toisaalta taas on tyytyväinen yksinoloon. Mutta ensinhän pitää oppia olemaan yksin, että voi oppia olemaan kaksin. Tosin tätä yksinoloa on jo jatkunut (omasta halusta) jo kyllästymiseen saakka ja vaihtelu virkistäis. Yks este siinä vain on se, että heti kun tapaan jonkun, varovaisuuteni herää heti ja tarkkailen kriittisesti häntä ja muodostan 'omat' mielipiteeni hänestä. Tietysti siinä on se heikkous, että aina ne omat mielipiteet eivät ole oikeutettuja, mutta toisaalta taas jos en ole kuunnellut intuitiotani, olen erehtynyt väärään henkilöön.

        Nyt lähden ulkoilmaan - tarvitsen sitä - tekee hyvää.

        No, kun olen itse hieman erikoinen, vaikkakin varsin ehjä psyykkisesti ja vailla vakavia neurooseja, on ollut löydettävä toinen juuri oikealla tavalla erikoinen, ja riittävän ehjä tyyppi. Mikä on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Löytymistä onneksi vauhdittavat uhraukset ja rituaalit rakkauden jumalattarille, sekä arkinen kaaosmagia, holistinen individuaatio ja syvimmän itsen ytimen olennaisen intohimon täyttymyksen toteuttaminen.

        BTW: Miksi kirjoitan tälläisella kummallisella tavalla, johtuu siitä, että minussa on rahtunen tilannekoomikkoa. Varmistaakseni, ettei argumenttejani hyväksytä pelkästään auktoriteettini ja karismani vuoksi, teen itseni mieluummin hieman naurunalaiseksi keskusteluissa. Näin pysyn tilanteen niskan päällä.

        //Kun pettyy riittävästi, on koko ajan varpaillaan ja on vaikeaa luottaa toiseen ja koko juttu menee sitten mönkään.//

        Tämä on kyllä yleinen ilmiö. Ehkä se johtuu ylitsekin huolehtivasta yhteiskunnastamme, että käsityksemme vaarasta on niin naivi, että pelästymme melkein mitä vain. Elämä lienee joskus sellaista masokistin hauskaa, ja on tervettä alkaa vähän yrittää tykkäämään siitäkin puolesta, koska se joka pelkää elämää, ei voi elää, eli voi vaikka alkaa kaivamaan hautaa itselleen. Ei siis oikeastaan ole muita vaihtoehtoja kuin joko pelätä tai ei, ja se on viime kädessä oma valinta. Luodinkestävää sydäntä ei ole keksitty, ja uudelleen koottu sydän voi olla alkuperäistä sata kertaa vahvempikin. Näitä elämän läksyjä.

        Kuvailit mielestäni oikein hyvin, minkälainen on toimiva parisuhdemalli. Aiheesta voisi jatkaa vieläkin mielenkiintoisemmille vesille, mutta ehkäpä siitä toinen kerta.

        //Avoimuus on yksi oppiaineeni ollut jo pidemmän aikaan. Kotikasvatus opetti, ettei asioista saa/tule keskustella vaan pitää olla niistä hiljaa.//

        Tämäkin on tuttua, tiedän joitakin, joilla tämä on pahana. Minä sanoisin, että kaikki panostaminen itseilmaisun vapauttamiseen ja kehittämiseen kaikissa muodoissaan on hyväksi tällaisessa tapauksessa, jossa "suun avaaminen" on toivottava tapahtuma.

        Itse soitan kitaraa, laulan, joogaan, tanssin, kirjoitan, piirrän ja heitän tietenkin läppää kavereitten kanssa. Siinä on ollut aika hyvät välineet sydän- ja kurkkuchakrojen avaamiseen.

        Sanoisin, että itsetuntemuksen kasvattaminen on avain hyviin syviin ihmissuhteisiin, koska niin kauan kuin teeskentelet olevasi jotain muuta kuin todella olet, et houkuttele seuraasi sellaisia ystäviä, jotka arvostavat sinua juuri sellaisena kuin olet, vai mitä luulet?

        Omana itsenä oleminen, itsensä hyväksyminen eli teeskentelyn lopettaminen myös karkottaa pois sellaiset ihmiset, jotka eivät oikeasti pidä sinusta, ja haluavat vain hyötyä sinusta jotenkin. Aidon ja teeskentelemättömän ihmisen läsnäolo tekee teeskentelijät hermostuneiksi ja paljastamaan todelliset kasvonsa.

        TEIDÄT ON PALJASTETTU
        TEIDÄN HÄNTÄNNE NÄKYVÄT

        JOKA KATSOO ITSEÄÄN
        SAA UNOHTAA MITÄ OLI

        (cmx)


      • Filia Ferus
        Revlover kirjoitti:

        No, kun olen itse hieman erikoinen, vaikkakin varsin ehjä psyykkisesti ja vailla vakavia neurooseja, on ollut löydettävä toinen juuri oikealla tavalla erikoinen, ja riittävän ehjä tyyppi. Mikä on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Löytymistä onneksi vauhdittavat uhraukset ja rituaalit rakkauden jumalattarille, sekä arkinen kaaosmagia, holistinen individuaatio ja syvimmän itsen ytimen olennaisen intohimon täyttymyksen toteuttaminen.

        BTW: Miksi kirjoitan tälläisella kummallisella tavalla, johtuu siitä, että minussa on rahtunen tilannekoomikkoa. Varmistaakseni, ettei argumenttejani hyväksytä pelkästään auktoriteettini ja karismani vuoksi, teen itseni mieluummin hieman naurunalaiseksi keskusteluissa. Näin pysyn tilanteen niskan päällä.

        //Kun pettyy riittävästi, on koko ajan varpaillaan ja on vaikeaa luottaa toiseen ja koko juttu menee sitten mönkään.//

        Tämä on kyllä yleinen ilmiö. Ehkä se johtuu ylitsekin huolehtivasta yhteiskunnastamme, että käsityksemme vaarasta on niin naivi, että pelästymme melkein mitä vain. Elämä lienee joskus sellaista masokistin hauskaa, ja on tervettä alkaa vähän yrittää tykkäämään siitäkin puolesta, koska se joka pelkää elämää, ei voi elää, eli voi vaikka alkaa kaivamaan hautaa itselleen. Ei siis oikeastaan ole muita vaihtoehtoja kuin joko pelätä tai ei, ja se on viime kädessä oma valinta. Luodinkestävää sydäntä ei ole keksitty, ja uudelleen koottu sydän voi olla alkuperäistä sata kertaa vahvempikin. Näitä elämän läksyjä.

        Kuvailit mielestäni oikein hyvin, minkälainen on toimiva parisuhdemalli. Aiheesta voisi jatkaa vieläkin mielenkiintoisemmille vesille, mutta ehkäpä siitä toinen kerta.

        //Avoimuus on yksi oppiaineeni ollut jo pidemmän aikaan. Kotikasvatus opetti, ettei asioista saa/tule keskustella vaan pitää olla niistä hiljaa.//

        Tämäkin on tuttua, tiedän joitakin, joilla tämä on pahana. Minä sanoisin, että kaikki panostaminen itseilmaisun vapauttamiseen ja kehittämiseen kaikissa muodoissaan on hyväksi tällaisessa tapauksessa, jossa "suun avaaminen" on toivottava tapahtuma.

        Itse soitan kitaraa, laulan, joogaan, tanssin, kirjoitan, piirrän ja heitän tietenkin läppää kavereitten kanssa. Siinä on ollut aika hyvät välineet sydän- ja kurkkuchakrojen avaamiseen.

        Sanoisin, että itsetuntemuksen kasvattaminen on avain hyviin syviin ihmissuhteisiin, koska niin kauan kuin teeskentelet olevasi jotain muuta kuin todella olet, et houkuttele seuraasi sellaisia ystäviä, jotka arvostavat sinua juuri sellaisena kuin olet, vai mitä luulet?

        Omana itsenä oleminen, itsensä hyväksyminen eli teeskentelyn lopettaminen myös karkottaa pois sellaiset ihmiset, jotka eivät oikeasti pidä sinusta, ja haluavat vain hyötyä sinusta jotenkin. Aidon ja teeskentelemättömän ihmisen läsnäolo tekee teeskentelijät hermostuneiksi ja paljastamaan todelliset kasvonsa.

        TEIDÄT ON PALJASTETTU
        TEIDÄN HÄNTÄNNE NÄKYVÄT

        JOKA KATSOO ITSEÄÄN
        SAA UNOHTAA MITÄ OLI

        (cmx)

        "No, kun olen itse hieman erikoinen"
        Ihan niinkuin minäkin, hieman erikoinen...

        - Millainen on sitten riittävän ehjä tyyppi?

        "Löytymistä onneksi vauhdittavat uhraukset ja rituaalit rakkauden jumalattarille, sekä arkinen kaaosmagia, holistinen individuaatio ja syvimmän itsen ytimen olennaisen intohimon täyttymyksen toteuttaminen. "

        - Millaiset uhraukset? Kerroppa lisää, kiinnostaa... niiku yleisesti noista 'uhrauksista'.

        "BTW: Miksi kirjoitan tälläisella kummallisella tavalla, johtuu siitä, että minussa on rahtunen tilannekoomikkoa."

        - Tilannekomiikka on elämänsuolaa. Olen aina pitänyt ihmisistä, jotka osaavat heittäytyä välillä hupaisiksi ja saavat minut nauramaan. Se on myös hyvä tunnelmankeventäjä. Ihminen joka osaa tehdä itsensä hupaisaksi tai nauraa itselleen, on mielestäni hyvinkin vahva ihminen. Ei kangistu kaavoihin jne.

        "Näin pysyn tilanteen niskan päällä."
        - Luulet vain pysyväsi, heh heh. ;)

        "Kuvailit mielestäni oikein hyvin, minkälainen on toimiva parisuhdemalli. Aiheesta voisi jatkaa vieläkin mielenkiintoisemmille vesille, mutta ehkäpä siitä toinen kerta. "
        - Jos et halua jatkaa aihetta täällä, kirjoita sähköpostiini. Olen sen aiemmin tuolla Hexexille antanut.
        - Etsi.
        - Nouda.

        - Ei vainkaan, pallo on sulla. ;)


        "Itse soitan kitaraa, laulan, joogaan, tanssin, kirjoitan, piirrän ja heitän tietenkin läppää kavereitten kanssa. Siinä on ollut aika hyvät välineet sydän- ja kurkkuchakrojen avaamiseen. "

        - Minä taas tykkään soittaa pianoa. Tosin sähköurut, joista saa pianonäänenkin esille, saa pianon puutteessa kelvata. Joskus soitan huilua, mutta harvemmin. Minäkin laulan mielelläni, kirjoitan, piirrän, teen käsitöitä (kudon, neulon, virkkaan, ompelen, korjaan), leivon (vierashyvää) ja paljon muutakin mukavaa.

        "
        Tämäkin on tuttua, tiedän joitakin, joilla tämä on pahana. Minä sanoisin, että kaikki panostaminen itseilmaisun vapauttamiseen ja kehittämiseen kaikissa muodoissaan on hyväksi tällaisessa tapauksessa, jossa "suun avaaminen" on toivottava tapahtuma. "

        - Minulla oli jo lapsena selkeä käsitys omasta kasvatuksestani ja kyseenalaistin sen aina mielessäni. Oli vaikeaa oppia avoimuutta, kun mistään ei voinut tai saanut puhua, mutta onneksi olen elämän aikana tavannut oikeanlaisia ihmisiä ja oppinut heiltä jotain tärkeää. Arvostin myös vanhoja ihmisiä ja heidän elämänviisauttaan. (Tietysti arvostan vieläkin).

        "Sanoisin, että itsetuntemuksen kasvattaminen on avain hyviin syviin ihmissuhteisiin, koska niin kauan kuin teeskentelet olevasi jotain muuta kuin todella olet, et houkuttele seuraasi sellaisia ystäviä, jotka arvostavat sinua juuri sellaisena kuin olet, vai mitä luulet? "

        - En luule, vaan olen kanssasi samaa mieltä.

        "Omana itsenä oleminen, itsensä hyväksyminen eli teeskentelyn lopettaminen myös karkottaa pois sellaiset ihmiset, jotka eivät oikeasti pidä sinusta, ja haluavat vain hyötyä sinusta jotenkin. Aidon ja teeskentelemättömän ihmisen läsnäolo tekee teeskentelijät hermostuneiksi ja paljastamaan todelliset kasvonsa."

        - Edelleen olen kanssasi samaa mieltä.


    • Filia Ferus

      http://www.youtube.com/watch?v=dyxjtZXIvi4
      Mitä oot puuhannut?
      Voi olla että ensi viikolla en ehdi koneelle, ainakaan kovin paljoa jos ne vieraat tulevat.
      Keksin muuten uuden herkullisen reseptin ja nyt täytyy sovellella sitä eri systeemeihin.

      • Hexex

        Pankis oon käyny, ja kaupas! Nyt vaan oon ja ihmettelen! Pitäis kai tehdä päiväkävely.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Pankis oon käyny, ja kaupas! Nyt vaan oon ja ihmettelen! Pitäis kai tehdä päiväkävely.

        enemmän ilta- tai yökävelyistä. Hiljainen yö (mikäli taustamelu on mahdollisimman pientä) tuo mukanaan jotain mystistä, joka taasen herättää aistini ja kiinnostukseni. Oletteko koskaan kuunnelleet täydellistä hiljaisuutta? Ilma on tyyni ja seisotte vuorenhuipulla ja kuuntelette; Ei kuulu mitään. On kuin aika seisahtuisi ja olisitte siinä ja ei missään. Puhuttavaa. Tuntisitte jotain suurta. (Sorry, teitittelymuoto, mutta kirjoitin tämän yleisesti kaikille lukijoille, kun kuitenkin niitäkin on).

        Kaunis kipale jota juuri kuuntelen parhaillaan;
        http://www.youtube.com/watch?v=0LWF4rf68fI&NR=1


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        enemmän ilta- tai yökävelyistä. Hiljainen yö (mikäli taustamelu on mahdollisimman pientä) tuo mukanaan jotain mystistä, joka taasen herättää aistini ja kiinnostukseni. Oletteko koskaan kuunnelleet täydellistä hiljaisuutta? Ilma on tyyni ja seisotte vuorenhuipulla ja kuuntelette; Ei kuulu mitään. On kuin aika seisahtuisi ja olisitte siinä ja ei missään. Puhuttavaa. Tuntisitte jotain suurta. (Sorry, teitittelymuoto, mutta kirjoitin tämän yleisesti kaikille lukijoille, kun kuitenkin niitäkin on).

        Kaunis kipale jota juuri kuuntelen parhaillaan;
        http://www.youtube.com/watch?v=0LWF4rf68fI&NR=1

        Täällä on ainainen melusaaste, hiljaista paikkaa vaikea löytää. Saariston suunnalla on hieman hiljaisempaa.

        Enkä ehtinyt lähteä kävelylle, täällä alkoi satamaan. Mieluiten kävelisin aurinkoisena kesäpäivänä jonkun neitokaisen kanssa maaseudulla hiekkatiellä, metsäpolulla, tai pellon laitaa.


      • Hexex
        Hexex kirjoitti:

        Täällä on ainainen melusaaste, hiljaista paikkaa vaikea löytää. Saariston suunnalla on hieman hiljaisempaa.

        Enkä ehtinyt lähteä kävelylle, täällä alkoi satamaan. Mieluiten kävelisin aurinkoisena kesäpäivänä jonkun neitokaisen kanssa maaseudulla hiekkatiellä, metsäpolulla, tai pellon laitaa.

        kirkkaan tähtitaivaan alla...jos on lämmintä!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Täällä on ainainen melusaaste, hiljaista paikkaa vaikea löytää. Saariston suunnalla on hieman hiljaisempaa.

        Enkä ehtinyt lähteä kävelylle, täällä alkoi satamaan. Mieluiten kävelisin aurinkoisena kesäpäivänä jonkun neitokaisen kanssa maaseudulla hiekkatiellä, metsäpolulla, tai pellon laitaa.

        tuo valtatie lähellä ja öisin kuulee rekkojen äänet aivan selvästi. Se on pikitie joka pihaltani lähtee, mutta kyllä täällä hiekkateitäkin löytyy.

        Olen tässä penkomassa tavaroitani ja revin joutavia kirjoja palasiksi. Joskus tekee hyvää repiä jotain. Hmm, muistutankohan mä jo liiaksi kissojani. Laitoin ne alakerran makuuhuoneen uunin viereen. Kohta sytytän tulen uuniin ja siellä ne vanhat joutavat kirjat palavat ja tuottavat mukavaa lämpöä viileeseen kesään. Niissäkin on monta kiloa painoa. Niissä on oma homma raahata niitä minnekkään. Liiterissä on kyllä puita monen monta mottia, mutta on niin mukava katsella kun joutavat tavarat palavat tulessa makuuhuoneen uunissa. Olen nyt nukkunut yläkerrassa, koska siellä on lämpimämpää ja alakerran makuuhuonetta ei ole tarvinnut lämmittää. Jotkut kesät taas ovat niin kuumia, että yläkerrassa on 33 astetta lämmintä jos ei laita läpivetoa, eli ikkunat auki vastakkaiselta puolelta yläkertaa.
        Jatkan taas järjestelyitäni, eli tavaroitteni penkomista ja valitsemista jotain poisheitettäväksi. Tiedätkö muuten, että kun heitän jonkin tavaran pois, se tuntuu ihmeen hyvältä, vapauttavalta - varsinkin jos et ole sitä raaskinut aiemmin pois heittää.
        Jos et heitä mitään pois, tavarat vaan kasautuu kasaantumistaan ja lopulta hukuttavat sinut paljouteensa. Olo kevenee poistamalla turhat tavarat.
        Kuuntelen samalla;
        http://www.youtube.com/watch?v=gEgXDhiayz4


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        kirkkaan tähtitaivaan alla...jos on lämmintä!

        on kiva pakkasellakin tähtitaivaan alla katsella sitä ja kunnella - ei niin mitään.
        Vielä mukavampaa on jos on mukava kaveri jonka kanssa jakaa lämpö. Seistä ja katsella tähtitaivasta kiinni toisissaan ja vaihtaa lämpöä ym.
        http://www.youtube.com/watch?v=o7PbgPo8J5M&NR=1


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        tuo valtatie lähellä ja öisin kuulee rekkojen äänet aivan selvästi. Se on pikitie joka pihaltani lähtee, mutta kyllä täällä hiekkateitäkin löytyy.

        Olen tässä penkomassa tavaroitani ja revin joutavia kirjoja palasiksi. Joskus tekee hyvää repiä jotain. Hmm, muistutankohan mä jo liiaksi kissojani. Laitoin ne alakerran makuuhuoneen uunin viereen. Kohta sytytän tulen uuniin ja siellä ne vanhat joutavat kirjat palavat ja tuottavat mukavaa lämpöä viileeseen kesään. Niissäkin on monta kiloa painoa. Niissä on oma homma raahata niitä minnekkään. Liiterissä on kyllä puita monen monta mottia, mutta on niin mukava katsella kun joutavat tavarat palavat tulessa makuuhuoneen uunissa. Olen nyt nukkunut yläkerrassa, koska siellä on lämpimämpää ja alakerran makuuhuonetta ei ole tarvinnut lämmittää. Jotkut kesät taas ovat niin kuumia, että yläkerrassa on 33 astetta lämmintä jos ei laita läpivetoa, eli ikkunat auki vastakkaiselta puolelta yläkertaa.
        Jatkan taas järjestelyitäni, eli tavaroitteni penkomista ja valitsemista jotain poisheitettäväksi. Tiedätkö muuten, että kun heitän jonkin tavaran pois, se tuntuu ihmeen hyvältä, vapauttavalta - varsinkin jos et ole sitä raaskinut aiemmin pois heittää.
        Jos et heitä mitään pois, tavarat vaan kasautuu kasaantumistaan ja lopulta hukuttavat sinut paljouteensa. Olo kevenee poistamalla turhat tavarat.
        Kuuntelen samalla;
        http://www.youtube.com/watch?v=gEgXDhiayz4

        Tässä on magiaa...

        http://www.youtube.com/watch?v=9SWBXWlEWr4&feature=related


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        tuo valtatie lähellä ja öisin kuulee rekkojen äänet aivan selvästi. Se on pikitie joka pihaltani lähtee, mutta kyllä täällä hiekkateitäkin löytyy.

        Olen tässä penkomassa tavaroitani ja revin joutavia kirjoja palasiksi. Joskus tekee hyvää repiä jotain. Hmm, muistutankohan mä jo liiaksi kissojani. Laitoin ne alakerran makuuhuoneen uunin viereen. Kohta sytytän tulen uuniin ja siellä ne vanhat joutavat kirjat palavat ja tuottavat mukavaa lämpöä viileeseen kesään. Niissäkin on monta kiloa painoa. Niissä on oma homma raahata niitä minnekkään. Liiterissä on kyllä puita monen monta mottia, mutta on niin mukava katsella kun joutavat tavarat palavat tulessa makuuhuoneen uunissa. Olen nyt nukkunut yläkerrassa, koska siellä on lämpimämpää ja alakerran makuuhuonetta ei ole tarvinnut lämmittää. Jotkut kesät taas ovat niin kuumia, että yläkerrassa on 33 astetta lämmintä jos ei laita läpivetoa, eli ikkunat auki vastakkaiselta puolelta yläkertaa.
        Jatkan taas järjestelyitäni, eli tavaroitteni penkomista ja valitsemista jotain poisheitettäväksi. Tiedätkö muuten, että kun heitän jonkin tavaran pois, se tuntuu ihmeen hyvältä, vapauttavalta - varsinkin jos et ole sitä raaskinut aiemmin pois heittää.
        Jos et heitä mitään pois, tavarat vaan kasautuu kasaantumistaan ja lopulta hukuttavat sinut paljouteensa. Olo kevenee poistamalla turhat tavarat.
        Kuuntelen samalla;
        http://www.youtube.com/watch?v=gEgXDhiayz4

        Katson vielä tämän ja sitten menen nukkumaan!

        http://www.youtube.com/watch?v=Jkkzi00fMoM&feature=related

        Öitä!


      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        öitä ja kauniita unia.

        kuuhullu?


      • Filia Ferus

      • Hexex

      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Hexex

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Masentava päivä. Ulkona komea ilma, mut minä sisällä turhautumassa. Missä hitossa ne kaikki tututkin on?

        olisi sinun vuoro mennä tuttujesi luokse. Vuorovaikutusta kehiin, eikä odottaa että he tulisivat aina sinun luokse. Ole sinä välillä heitä varten, äläkä odota heidän olevan aina sinua varten.
        Anteeksi, enhän voi tietää todellista tilannettasi, mutta tuntui vain, että tämä oli pakko tänne kirjoittaa. Itse taas tykkään välillä vetäytyä yksinäisyyteen, mutta en unohda ystäviäni. Eilen hyvä ystävättäreni soitti minulle ja se tuntui mukavalta. Välimatkaa on satoja kilometrejä, emmekä olleet nähneet vuosiin. Se soitto sai minut ajattelemaan, miten tärkeä hän minulle onkaan ja vaikka olen ollut yhteydenpidossa paljon passiivisempi, olisi minunkin vuoroni pitää häneen yhteyttä. Sellaisia ystäviä ei kasva puissa, jotka itse yrittää ja yrittää pitää yhteyttä. Menin siinä asiassa itseeni ja päätin tehdä parannuksen. Laitankin hänelle pian sähköpostia. Muista sitten kysyä minulta laitoinko hänelle sitä sähköpostia, OK? Noin parin viikon päästä, OK? Samoin pitää ottaa yhteyttä myös serkkuuni, koska sekin on pyörinyt mielessäni jo pitemmän aikaan. Pidimme paljonkin yhteyttä mutta sekin on jäänyt vähemmälle.
        Taidan lähteä nyt ulos koiran kanssa lenkille.
        Olen juonut tänään vain kahvia - aamulla. Eilen olin minä alakuloinen ja ruoka ei ole oikein maistunut. Pitää syöttää loppu koirille. Tänään kyllä nälkä kävi, mutta kun samalla oli janokin ja join reilusti vettä, ei nälkä enää haitannutkaan. En viitsi enää syödäkkään, ei edes huvita.
        Pitää suunnitella, ensi viikosta lähtien olisi tulossa vieraita vähän sieltä sun täältä suunnalta. Pitää miettiä nukkumisjärjestelyt ymt.

        Muuten, et ole vielä kertonut itämaista horoskooppimerkkiäsi.???

        Nostan sulle tarot kortin;
        KOHTUUS XIV/ TAITO XIV (Gerd Ziegler)
        Avainsanat:
        Jousimies; vastakohtien yhdistäminen, tasapaino; sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel; luova voima.

        Merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin.

        Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulautuminen on on suuri askel kohti ykseyttä.

        Lyhyesti.

        *** *** ****
        Ja sitten nostan itselleni;
        LANTTIEN X
        - RIKKAUS
        Avainsanat;
        Merkurius Neitsyessä; sisäinen ja ulkoinen rikkaus; kyky saada sisäinen yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa se muiden kanssa.

        Ja plaa plaa..., en oikein usko tuota korttia täydellisesti, joten nostan toisen.
        Nostin SAUVOJEN VIII; ja samalla TÄHTI XVII putosi lattialle.
        SAUVOJEN VIII - NOPEUS;
        Merkurius Jousimiehessä; selkeä, suora, nopea kommunikointi; väärinkäsitysten selvittäminen.
        (Pitäis tulla entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, joista välitän - totta).
        TÄHTI; (kortti joka putosi lattialle)
        Avainsanat;
        Vesimies; inspiraatio, kiteytyminen, itsetuntemus, säteily, selkeä näkemys, itseluottamus; yhteys maailmankaikkeuden tietämykseen.

        Anna tähtesi nousta, mutta pysy yhteydessä maahan. Hedelmistään puu tunnetaan.

        **************


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        olisi sinun vuoro mennä tuttujesi luokse. Vuorovaikutusta kehiin, eikä odottaa että he tulisivat aina sinun luokse. Ole sinä välillä heitä varten, äläkä odota heidän olevan aina sinua varten.
        Anteeksi, enhän voi tietää todellista tilannettasi, mutta tuntui vain, että tämä oli pakko tänne kirjoittaa. Itse taas tykkään välillä vetäytyä yksinäisyyteen, mutta en unohda ystäviäni. Eilen hyvä ystävättäreni soitti minulle ja se tuntui mukavalta. Välimatkaa on satoja kilometrejä, emmekä olleet nähneet vuosiin. Se soitto sai minut ajattelemaan, miten tärkeä hän minulle onkaan ja vaikka olen ollut yhteydenpidossa paljon passiivisempi, olisi minunkin vuoroni pitää häneen yhteyttä. Sellaisia ystäviä ei kasva puissa, jotka itse yrittää ja yrittää pitää yhteyttä. Menin siinä asiassa itseeni ja päätin tehdä parannuksen. Laitankin hänelle pian sähköpostia. Muista sitten kysyä minulta laitoinko hänelle sitä sähköpostia, OK? Noin parin viikon päästä, OK? Samoin pitää ottaa yhteyttä myös serkkuuni, koska sekin on pyörinyt mielessäni jo pitemmän aikaan. Pidimme paljonkin yhteyttä mutta sekin on jäänyt vähemmälle.
        Taidan lähteä nyt ulos koiran kanssa lenkille.
        Olen juonut tänään vain kahvia - aamulla. Eilen olin minä alakuloinen ja ruoka ei ole oikein maistunut. Pitää syöttää loppu koirille. Tänään kyllä nälkä kävi, mutta kun samalla oli janokin ja join reilusti vettä, ei nälkä enää haitannutkaan. En viitsi enää syödäkkään, ei edes huvita.
        Pitää suunnitella, ensi viikosta lähtien olisi tulossa vieraita vähän sieltä sun täältä suunnalta. Pitää miettiä nukkumisjärjestelyt ymt.

        Muuten, et ole vielä kertonut itämaista horoskooppimerkkiäsi.???

        Nostan sulle tarot kortin;
        KOHTUUS XIV/ TAITO XIV (Gerd Ziegler)
        Avainsanat:
        Jousimies; vastakohtien yhdistäminen, tasapaino; sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel; luova voima.

        Merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin.

        Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulautuminen on on suuri askel kohti ykseyttä.

        Lyhyesti.

        *** *** ****
        Ja sitten nostan itselleni;
        LANTTIEN X
        - RIKKAUS
        Avainsanat;
        Merkurius Neitsyessä; sisäinen ja ulkoinen rikkaus; kyky saada sisäinen yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa se muiden kanssa.

        Ja plaa plaa..., en oikein usko tuota korttia täydellisesti, joten nostan toisen.
        Nostin SAUVOJEN VIII; ja samalla TÄHTI XVII putosi lattialle.
        SAUVOJEN VIII - NOPEUS;
        Merkurius Jousimiehessä; selkeä, suora, nopea kommunikointi; väärinkäsitysten selvittäminen.
        (Pitäis tulla entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, joista välitän - totta).
        TÄHTI; (kortti joka putosi lattialle)
        Avainsanat;
        Vesimies; inspiraatio, kiteytyminen, itsetuntemus, säteily, selkeä näkemys, itseluottamus; yhteys maailmankaikkeuden tietämykseen.

        Anna tähtesi nousta, mutta pysy yhteydessä maahan. Hedelmistään puu tunnetaan.

        **************

        No joo, olen kyllä ollut jo pitkään se odotteleva osapuoli, eli en juuri pidä yhteyttä kavereihin ellei asiaa ole, annan heidän soitella minulle. En oikein jaksa, eikä ole kiinnostusta. Paria lähipiirin kaveria en ole nähnyt vuosiin. Minulla on nykyisin nuo magiapiirit, ja kaipaisin sillä suunnalla paljon enemmän yhteistyötä ja toimintaa kuin mitä saan.

        En tiedä moneenko ihmiseen tuo nostamasi tarotkortti sopi, mut minä jotenkin tunnistin siitä itseni.

        Muuten, et ole vielä kertonut asuinkuntaasi.???


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        No joo, olen kyllä ollut jo pitkään se odotteleva osapuoli, eli en juuri pidä yhteyttä kavereihin ellei asiaa ole, annan heidän soitella minulle. En oikein jaksa, eikä ole kiinnostusta. Paria lähipiirin kaveria en ole nähnyt vuosiin. Minulla on nykyisin nuo magiapiirit, ja kaipaisin sillä suunnalla paljon enemmän yhteistyötä ja toimintaa kuin mitä saan.

        En tiedä moneenko ihmiseen tuo nostamasi tarotkortti sopi, mut minä jotenkin tunnistin siitä itseni.

        Muuten, et ole vielä kertonut asuinkuntaasi.???

        pitäisi kertoa yleisesti asuinpaikkani?
        Horoskooppimerkin kertominen on aivan eri juttu, varsinkin itämaisen. Kerroinhan minäkin.
        Palataan asiaan myöhemmin, nyt pitää hoitaa yks tärkee asia puhelimella. Moi.


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        olisi sinun vuoro mennä tuttujesi luokse. Vuorovaikutusta kehiin, eikä odottaa että he tulisivat aina sinun luokse. Ole sinä välillä heitä varten, äläkä odota heidän olevan aina sinua varten.
        Anteeksi, enhän voi tietää todellista tilannettasi, mutta tuntui vain, että tämä oli pakko tänne kirjoittaa. Itse taas tykkään välillä vetäytyä yksinäisyyteen, mutta en unohda ystäviäni. Eilen hyvä ystävättäreni soitti minulle ja se tuntui mukavalta. Välimatkaa on satoja kilometrejä, emmekä olleet nähneet vuosiin. Se soitto sai minut ajattelemaan, miten tärkeä hän minulle onkaan ja vaikka olen ollut yhteydenpidossa paljon passiivisempi, olisi minunkin vuoroni pitää häneen yhteyttä. Sellaisia ystäviä ei kasva puissa, jotka itse yrittää ja yrittää pitää yhteyttä. Menin siinä asiassa itseeni ja päätin tehdä parannuksen. Laitankin hänelle pian sähköpostia. Muista sitten kysyä minulta laitoinko hänelle sitä sähköpostia, OK? Noin parin viikon päästä, OK? Samoin pitää ottaa yhteyttä myös serkkuuni, koska sekin on pyörinyt mielessäni jo pitemmän aikaan. Pidimme paljonkin yhteyttä mutta sekin on jäänyt vähemmälle.
        Taidan lähteä nyt ulos koiran kanssa lenkille.
        Olen juonut tänään vain kahvia - aamulla. Eilen olin minä alakuloinen ja ruoka ei ole oikein maistunut. Pitää syöttää loppu koirille. Tänään kyllä nälkä kävi, mutta kun samalla oli janokin ja join reilusti vettä, ei nälkä enää haitannutkaan. En viitsi enää syödäkkään, ei edes huvita.
        Pitää suunnitella, ensi viikosta lähtien olisi tulossa vieraita vähän sieltä sun täältä suunnalta. Pitää miettiä nukkumisjärjestelyt ymt.

        Muuten, et ole vielä kertonut itämaista horoskooppimerkkiäsi.???

        Nostan sulle tarot kortin;
        KOHTUUS XIV/ TAITO XIV (Gerd Ziegler)
        Avainsanat:
        Jousimies; vastakohtien yhdistäminen, tasapaino; sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel; luova voima.

        Merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin.

        Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulautuminen on on suuri askel kohti ykseyttä.

        Lyhyesti.

        *** *** ****
        Ja sitten nostan itselleni;
        LANTTIEN X
        - RIKKAUS
        Avainsanat;
        Merkurius Neitsyessä; sisäinen ja ulkoinen rikkaus; kyky saada sisäinen yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa se muiden kanssa.

        Ja plaa plaa..., en oikein usko tuota korttia täydellisesti, joten nostan toisen.
        Nostin SAUVOJEN VIII; ja samalla TÄHTI XVII putosi lattialle.
        SAUVOJEN VIII - NOPEUS;
        Merkurius Jousimiehessä; selkeä, suora, nopea kommunikointi; väärinkäsitysten selvittäminen.
        (Pitäis tulla entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, joista välitän - totta).
        TÄHTI; (kortti joka putosi lattialle)
        Avainsanat;
        Vesimies; inspiraatio, kiteytyminen, itsetuntemus, säteily, selkeä näkemys, itseluottamus; yhteys maailmankaikkeuden tietämykseen.

        Anna tähtesi nousta, mutta pysy yhteydessä maahan. Hedelmistään puu tunnetaan.

        **************

        viestini;
        Tänään tuo kortti tuntuu ihan osuvalta. Joskus on vain vaikea myöntää itselleen totuuksia.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        No joo, olen kyllä ollut jo pitkään se odotteleva osapuoli, eli en juuri pidä yhteyttä kavereihin ellei asiaa ole, annan heidän soitella minulle. En oikein jaksa, eikä ole kiinnostusta. Paria lähipiirin kaveria en ole nähnyt vuosiin. Minulla on nykyisin nuo magiapiirit, ja kaipaisin sillä suunnalla paljon enemmän yhteistyötä ja toimintaa kuin mitä saan.

        En tiedä moneenko ihmiseen tuo nostamasi tarotkortti sopi, mut minä jotenkin tunnistin siitä itseni.

        Muuten, et ole vielä kertonut asuinkuntaasi.???

        puuhaillut?

        http://www.youtube.com/watch?v=jBtVvCPxd2g&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=sSuHxEiJGos&feature=related


      • Hexex

      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Hexex

    • Filia Ferus
      • Filia Ferus

      • Hexex

        What is love on komia, minäkin pidän siitä!

        Ja Suomi-pop on muuten myös komiaa!


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        kappaleen sanat tarkoitettu minulle?
        (Antti Huovila - Vaskikellot)

        http://www.youtube.com/watch?v=ffLG-8pEkbM

        ...öh...emmää niinku....kuis sen ny sanos...ni että..

        *ujo maalaispoika*


      • Filia Ferus

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        ...öh...emmää niinku....kuis sen ny sanos...ni että..

        *ujo maalaispoika*

        ihmeessä. Mä haluan että sä kerrot.
        Otitko eilen "kuppia"? Vai ihanko selvin päin laitoit ton "Vaskikellot"?


      • Filia Ferus

      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        ihmeessä. Mä haluan että sä kerrot.
        Otitko eilen "kuppia"? Vai ihanko selvin päin laitoit ton "Vaskikellot"?

        Otin kyllä kuppia! Otan joka päivä! Oisko ollut Presidenttiä, tai sit Saludoo, jompaa kumpaa.

        Suomi-pop on rautaa, ja siitä löytyy melodiaa. Melodia on musiikkia, musiikki on melodiaa. Ellei oo melodiaa, ei oo musiikkia. Kuuntelen kaikenlaista rockista klassiseen, musiikkilaji ei ole ratkaisevinta. Tärkeintä että löytyy selvä ja kaunis melodia joka aktivoi aivojen hyväolokeskusta.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Otin kyllä kuppia! Otan joka päivä! Oisko ollut Presidenttiä, tai sit Saludoo, jompaa kumpaa.

        Suomi-pop on rautaa, ja siitä löytyy melodiaa. Melodia on musiikkia, musiikki on melodiaa. Ellei oo melodiaa, ei oo musiikkia. Kuuntelen kaikenlaista rockista klassiseen, musiikkilaji ei ole ratkaisevinta. Tärkeintä että löytyy selvä ja kaunis melodia joka aktivoi aivojen hyväolokeskusta.

        Tässä sulle vaikuttava melodia suoraan sydämeen;
        http://www.youtube.com/watch?v=x9GPFsVJuu4

        Yksi kappale, jonka halusin oppia soittamaan ja opettelin. Soittaminen on hyvä keino purkaa myös tunteita ja yritän tuoda tunnetilaani soittamalla esiin. Melodiasta tulee silloin syvempi ja vaikuttavampi kun soittajalla on tunteet siinä mukana ja sukeltaa itse soittamaansa melodiaan, eli on yhtä soittamansa melodian kanssa. Soittaminen on vähän niinkuin rakastelemista melodian kanssa.


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        Tässä sulle vaikuttava melodia suoraan sydämeen;
        http://www.youtube.com/watch?v=x9GPFsVJuu4

        Yksi kappale, jonka halusin oppia soittamaan ja opettelin. Soittaminen on hyvä keino purkaa myös tunteita ja yritän tuoda tunnetilaani soittamalla esiin. Melodiasta tulee silloin syvempi ja vaikuttavampi kun soittajalla on tunteet siinä mukana ja sukeltaa itse soittamaansa melodiaan, eli on yhtä soittamansa melodian kanssa. Soittaminen on vähän niinkuin rakastelemista melodian kanssa.

        myös mielelläni. Ja soitan mielelläni myös silmät kiinni korvakuulolta, silloin pystyn tuomaan tunnetilaani paremmin esiin musiikissa tai laulamisessa;
        http://www.youtube.com/watch?v=pyx2n_p9OZ8


    • Filia Ferus
      • Hexex

        Juuri tuollaista tarkoitan punaisella magialla, sellaisen haluan hallintaani!

        Kerro nyt jo se asuinkuntasi. Minähän jo olenkin sinulle kertonut sen.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Juuri tuollaista tarkoitan punaisella magialla, sellaisen haluan hallintaani!

        Kerro nyt jo se asuinkuntasi. Minähän jo olenkin sinulle kertonut sen.

        ...palstalla... en voi... sitä... kertoa...


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Juuri tuollaista tarkoitan punaisella magialla, sellaisen haluan hallintaani!

        Kerro nyt jo se asuinkuntasi. Minähän jo olenkin sinulle kertonut sen.

        sen hallintaasi, mitä tekisit sillä?

        Kirjoitit;
        #"Juuri tuollaista tarkoitan punaisella magialla, sellaisen haluan hallintaani! "#


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        sen hallintaasi, mitä tekisit sillä?

        Kirjoitit;
        #"Juuri tuollaista tarkoitan punaisella magialla, sellaisen haluan hallintaani! "#

        ...mainetekoja kuten Casanova aikoinaan!


      • Hexex

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        ...mainetekoja kuten Casanova aikoinaan!

        sellainen "Häntäheikki" joku sukeltelee sinne sun tänne välittämättä toisten ihmisten tunteista?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        sellainen "Häntäheikki" joku sukeltelee sinne sun tänne välittämättä toisten ihmisten tunteista?

        Ei, en suinkaan! Siksi minä en koskaan alakaan ns. seurustelemaan kenenkään kanssa ellen ole ihan vakavissani. Jutut joihin ryhdyn ovat aina sellaisia jotka molemmille sopii.

        Itse asiassa minä olen se joka on kärsimään joutunut. Siis kun minä olen ollut se tunteileva osapuoli, toinen ei.


      • Hexex

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Ei, en suinkaan! Siksi minä en koskaan alakaan ns. seurustelemaan kenenkään kanssa ellen ole ihan vakavissani. Jutut joihin ryhdyn ovat aina sellaisia jotka molemmille sopii.

        Itse asiassa minä olen se joka on kärsimään joutunut. Siis kun minä olen ollut se tunteileva osapuoli, toinen ei.

        puhuminen ei aina ole helppoa, vaan se voi olla yllättävänkin vaikeaa ja tahdotonta - olla puhumatta, vaikka kuinka olisi siihen tarve. Kun tunteet myllertävät sisällä, ne pitäisi saada ilmaistua oikeilla sanoilla, jottei tule väärinymmärretyiksi, mutta pelko väärinymmärretyksi tulemisesta johtaa usein siihen, ettemme uskalla avata sanaista arkkua tunnelokerosta.
        Jos ei tuo tunteitaan esille, voi vain hävitä. Mutta jos saa tunteet ilmaistua on vaihtoehtona häviölle voitto. Tunteiden ilmaiseminen siis kannattaa, vaikka siinä sitten olisi ne riskitkin. Mikään ei harmita niin, kuin lausumatta jätetyt sanat. Rakkauteen kuuluu epäitsekkyys, toisen tunteiden kunnioittaminen jne.

        Tässä sulle kotimaista tunteisiin vetoavaa musaa;
        http://www.youtube.com/watch?v=6MCPpGT5v8o

        http://www.youtube.com/watch?v=OQm39D9brkY&feature=related

        Tää on kanssa kaunis kipale;
        http://www.youtube.com/watch?v=vNYDyt0tEfc&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=J2j9ecjlpGg&feature=related
        Tätä kappaletta kokeilin äsken soittaa ekaa kertaa ja oli yllättävän helppo melodia soittaa. Kaunis kipale, kiva soittaa. Taas uusi kipale mun soittolistaan.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Ei, en suinkaan! Siksi minä en koskaan alakaan ns. seurustelemaan kenenkään kanssa ellen ole ihan vakavissani. Jutut joihin ryhdyn ovat aina sellaisia jotka molemmille sopii.

        Itse asiassa minä olen se joka on kärsimään joutunut. Siis kun minä olen ollut se tunteileva osapuoli, toinen ei.

        kipaleita;
        http://www.youtube.com/watch?v=N1NUwGD8YnU
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=9fy91mHAPpE
        Ei ole salaisuus, että pidän keith Urban'ista.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        puhuminen ei aina ole helppoa, vaan se voi olla yllättävänkin vaikeaa ja tahdotonta - olla puhumatta, vaikka kuinka olisi siihen tarve. Kun tunteet myllertävät sisällä, ne pitäisi saada ilmaistua oikeilla sanoilla, jottei tule väärinymmärretyiksi, mutta pelko väärinymmärretyksi tulemisesta johtaa usein siihen, ettemme uskalla avata sanaista arkkua tunnelokerosta.
        Jos ei tuo tunteitaan esille, voi vain hävitä. Mutta jos saa tunteet ilmaistua on vaihtoehtona häviölle voitto. Tunteiden ilmaiseminen siis kannattaa, vaikka siinä sitten olisi ne riskitkin. Mikään ei harmita niin, kuin lausumatta jätetyt sanat. Rakkauteen kuuluu epäitsekkyys, toisen tunteiden kunnioittaminen jne.

        Tässä sulle kotimaista tunteisiin vetoavaa musaa;
        http://www.youtube.com/watch?v=6MCPpGT5v8o

        http://www.youtube.com/watch?v=OQm39D9brkY&feature=related

        Tää on kanssa kaunis kipale;
        http://www.youtube.com/watch?v=vNYDyt0tEfc&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=J2j9ecjlpGg&feature=related
        Tätä kappaletta kokeilin äsken soittaa ekaa kertaa ja oli yllättävän helppo melodia soittaa. Kaunis kipale, kiva soittaa. Taas uusi kipale mun soittolistaan.

        Mari Rantasilalla on upeaa musiikkia, minäkin pidän! Tietyllä tapaa tunteisiin vaikuttavaa musiikkia kutsun fataaliseksi, tämä on sellainen:

        http://www.youtube.com/watch?v=bC3zOdFKHDg&feature=related


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Mari Rantasilalla on upeaa musiikkia, minäkin pidän! Tietyllä tapaa tunteisiin vaikuttavaa musiikkia kutsun fataaliseksi, tämä on sellainen:

        http://www.youtube.com/watch?v=bC3zOdFKHDg&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=J9rkHalCOLo
        Nyt lähden tekemään vaihteeksi jotain hyödyllistä, kuten tyhjentämään tiskikoneen. Palaan kyllä sitten pian.
        Eilen elin vain pelkällä kahvilla. Tänäänkään en ole vielä syönyt, juonut vain pari mukillista kahvia. Nälkä on kadonnut johonkin???? Minne??? No, kaipa se takaisin tulee kun on pakko.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=J9rkHalCOLo
        Nyt lähden tekemään vaihteeksi jotain hyödyllistä, kuten tyhjentämään tiskikoneen. Palaan kyllä sitten pian.
        Eilen elin vain pelkällä kahvilla. Tänäänkään en ole vielä syönyt, juonut vain pari mukillista kahvia. Nälkä on kadonnut johonkin???? Minne??? No, kaipa se takaisin tulee kun on pakko.

        Kuulehan! Tuollaisesta pelkällä sumpilla elämisestä ei hyvä seuraa. Ellei välillä syö kunnolla niin joku paikka sanoo pox. Jos terveys menee, se ei välttämättä enää koskaan palaa entiselleen. Syö nyt edes vähän yoghurttia, voileipää, ja jotain vihanneksia ja hedelmiä.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Kuulehan! Tuollaisesta pelkällä sumpilla elämisestä ei hyvä seuraa. Ellei välillä syö kunnolla niin joku paikka sanoo pox. Jos terveys menee, se ei välttämättä enää koskaan palaa entiselleen. Syö nyt edes vähän yoghurttia, voileipää, ja jotain vihanneksia ja hedelmiä.

        kaapissa ruokaa. Jos lähtis huomenna kauppaan ostamaan omenoita. Löytyisköhän mansikoita? :)
        http://www.youtube.com/watch?v=WaM6aKNYc48


      • Hexex

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Kuulehan! Tuollaisesta pelkällä sumpilla elämisestä ei hyvä seuraa. Ellei välillä syö kunnolla niin joku paikka sanoo pox. Jos terveys menee, se ei välttämättä enää koskaan palaa entiselleen. Syö nyt edes vähän yoghurttia, voileipää, ja jotain vihanneksia ja hedelmiä.

        Otin paljaan näkkileivän ja järsin sitä ihan vain sinun mieliksesi... :) Ootko ny tyytyväinen...? :)
        Makuaisti on vaan jossain... missä lie???
        Eikös me keskustelukin paaston terveellisyydestä?

        http://www.youtube.com/watch?v=bibtqDxXv1o
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=zrOwedd2ghs&feature=related
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=dBHhSVJ_S6A&NR=1


      • Filia Ferus

      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Otin paljaan näkkileivän ja järsin sitä ihan vain sinun mieliksesi... :) Ootko ny tyytyväinen...? :)
        Makuaisti on vaan jossain... missä lie???
        Eikös me keskustelukin paaston terveellisyydestä?

        http://www.youtube.com/watch?v=bibtqDxXv1o
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=zrOwedd2ghs&feature=related
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=dBHhSVJ_S6A&NR=1

        Juu, oon tyytyväinen ku vähän syöt!

        Olipa ne tanssijat pökkelöitä! Minun pitäisi mennä opettamaan.

        Tehdään työnjako, sinä musisoit, minä opetan askelia!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Juu, oon tyytyväinen ku vähän syöt!

        Olipa ne tanssijat pökkelöitä! Minun pitäisi mennä opettamaan.

        Tehdään työnjako, sinä musisoit, minä opetan askelia!

        voisit aloittaa sen opettamisen minusta. Tanssini on jäänyt niin vähälle. Jotain askelia koulussa opetettiin ja teininä tanssittiin vain rock'ia. Minkä pituinen muuten olet?
        http://www.youtube.com/watch?v=jcNxj3756C8


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        voisit aloittaa sen opettamisen minusta. Tanssini on jäänyt niin vähälle. Jotain askelia koulussa opetettiin ja teininä tanssittiin vain rock'ia. Minkä pituinen muuten olet?
        http://www.youtube.com/watch?v=jcNxj3756C8

        Olen 74 tuumaa pitkä!

        Tanssin opettaminen etänä on kyl aika vaikeeta.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Olen 74 tuumaa pitkä!

        Tanssin opettaminen etänä on kyl aika vaikeeta.

        olla 68 tuumaa 2cm päälle paljain jaloin. Tarkalleen. Riittääkö?

        Niin onhan se etäopetus aika hankalaa... Ainakin paritanssissa.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Olen 74 tuumaa pitkä!

        Tanssin opettaminen etänä on kyl aika vaikeeta.

        Voidaanko ajatella toisistamme "jotain kivaa" vaikka kello 22.30?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        olla 68 tuumaa 2cm päälle paljain jaloin. Tarkalleen. Riittääkö?

        Niin onhan se etäopetus aika hankalaa... Ainakin paritanssissa.

        Riittää oikein hyvin!


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Voidaanko ajatella toisistamme "jotain kivaa" vaikka kello 22.30?

        Nyt tulee muutenkin paussi kirjuutteluun, sillä kohta alkaa Hyvät Pahat ja Rumat telkusta. Minä taltioin se tietokoneen kautta.

        Sihen asti!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Nyt tulee muutenkin paussi kirjuutteluun, sillä kohta alkaa Hyvät Pahat ja Rumat telkusta. Minä taltioin se tietokoneen kautta.

        Sihen asti!

        antaisin sulle jonkinlaisen privaattisähköpostiosoitteen, niin mistä tietäisin, että se olet sinä, jonka vastausviestiä luen, sillä joku toinen voisi myös vastata?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        antaisin sulle jonkinlaisen privaattisähköpostiosoitteen, niin mistä tietäisin, että se olet sinä, jonka vastausviestiä luen, sillä joku toinen voisi myös vastata?

        Siis se elokuva oli Vain muutaman dollarin tähden. Koko s..tanan taltiointi epäonnistui koska sitä ei löytynyt mistään. Yks perkeleen sekasotku tää digi.

        Ajattelin mukavia sinusta 22.30! Olin niin kiukkuinen tuon epäonnistuneen taltioinnin takia etten kyennyt keskittymään kunnolla.

        Sposti? Hmmm..? Niin, en tiedä, joku feikki voi huijata. Pitää miettiä!


    • Filia Ferus

      ajattelemasta sua ja tuntui ettet ole oikein täysillä mukana telepatiassa. Tuntuikin et olis jotain häiriötekijöitä. Pitää ottaa uusiks parempana päivänä. OK? Huomasitko mun telepatiayritystäni edes ohimennen? Sovitaan silloin uus aika, kun sulla ei ole mitään muuta säätöä. OK?

      • Filia Ferus

        että olemme olleet tänään aika tiiviisti yhteydessä. :)
        Koska menet nukkumaan?


    • Filia Ferus
      • Hexex

        En pystynyt kunnolla keskittymään tuohon telepatiajuttuun enkä saanut minkäänlaista tuntumaa, mut kokeillaan vaan toiste paremmalla ajalla uudelleen.

        Maagisia unia!


      • Hexex

        Olipa upeita...ne kuvat nimittäin! Nyt tulee yöllä kauniit unet.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Olipa upeita...ne kuvat nimittäin! Nyt tulee yöllä kauniit unet.

        Olinpa ajattelematon. (Nauran nyt ihan hillitysti). En ajatellut sitä niin, hahahahahaaa!

        Sorry....


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Olipa upeita...ne kuvat nimittäin! Nyt tulee yöllä kauniit unet.

        kysymän, että näitkö niitä "kauniita" unia?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        kysymän, että näitkö niitä "kauniita" unia?

        kun pääs unohtumaan....ne unet!


    • Filia Ferus

      Eilen ennenkuin lopetin koneella olon, tuli silmiini näköhäiriö. Oli vaikeaa lukea tekstiä ym. Se näköhäiriö oli läpikuultava, ovaalinmuotoinen jonka reunat olivat sahalaitaiset ja sateenkaaren väriset. Se oli näkökentän oikealla, yläpuolella. Vähän aiemmin sattui samanlainen näköhäiriö, mutta vastakkaisella puolella, ylhäällä. Silloin hieman säikähdin ja googletin näköhäiriön ja sain sen verran selville, että se voisi liittyä jotenkin migreeniin. Luin aiheesta ja sain tietoon, että noin. 20min. päästä tulee kova päänsärky perään ja kannattaa ottaa heti särkylääke tai sitten se ei enää auta siinä vaiheessa kun se päänsärky iskee. Ok, otin silloin viimeisen särkylääkkeeni, Burana 400mg. No, nyt sitten totesin, ettei minulla ole pillerinpilleriä kaapissani ja hieman jännittyneenä odottelin sitä päänsärkyä tulevaksi. Samalla hieroin herkiltä tuntuvia ohimoitani sormenpäilläni. Onneksi päänsärky jäi tulematta hyvin heikosta jomotuksesta huolimatta (- ja se jomotus oli vastakkaisella puolella), mutta sen verran laittoi ajattelemaan, että josko minulle tapahtuisi jotain keskellä yötä, kun asun yksinään (jos koiria ja kissoja ei lasketa), kuka voisi auttaa minua? Vähän tuli tuli turvaton olo. Mieleen tuli, miten hauras elämä onkaan. Ajattelin kaikkia niitä tuttavia, joita on kohdannut äkillinen pois meno tai ovat säästyneet aivoverisuonen katkeamisesta huolimatta. Etukäteen ei voi tietää milloin on se viimeinen päivänsä, mutta asialle voi toki tehdä jotain, että se viimeinen päivä olisi mahdollisimman hyvä ja että tuntisi elävänsä ainakin ennen sitä viimeistä hetkeään. Ymmärsin miten vahvasti olenkaan kiinni olen tässä elämässä. Jotain on vielä kesken.

      • Hexex

        migreeniä, tiedän kokemuksesta, mut ei edellytä ett sitä seuraisi aina päänsärky.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        migreeniä, tiedän kokemuksesta, mut ei edellytä ett sitä seuraisi aina päänsärky.

        sain pengottuani nettiä hakusanalla "näköhäiriö". Ilmeisesti tarkoittaa sitä, että pitää pitää valot päällä hämärässä kun on tietokoneen näytön ääressä, koska hämärässä ja pimeässä tietokoneen näytön valossa se on ilmennyt kaksi kertaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe