Videokuvan näkyminen soittoikkunassa

Heikkonen

Ongelma on, että en saa kaverini videokuvaa näkymään omassa skype-ikkunassani. Olen valinnut asetuksistani "Salli Skype video" ja "käynnistä video automaattisesti", sekä automaattinen vastaanotto kontaktiluettelon henkilöiltä. (Itselläni ei ole omaa webkameraa.)

Outo juttu on se, että voin puhelun aikana valita, että video näytetään erillisessä videoikkunassa tai koko ruudun kokoisena - ja nämä näkyvätkin ongelmitta! En kuitenkaan millään saa kuvaa tulemaan automaattisesti puhelun alkaessa "pikkuikkunaan" eli soittoikkunaan. Erillisestä videoikkunasta kuvaa ei saa millään vaihdettua soittoikkunaan, kuva vain häviää näkyvistä.

Onko kellään esiintynyt samaa ilmiötä?

3

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellovi

en ymmärtänyt, mutta jos tarkoitat, että kuva näkyy siinä isompana mutta ei siinä pikkuikkunassa niin se on ihan normaalia.Siinä pienemmässä näkyisi sinulta lähtevä kuva, mutta koska sulla ei ole kameraa niin ei tietenkään näy.

• Heikkonen

Ei kun tarkoitan sitä, että uuden puhelun alkaessa skypeen tulee erillinen välilehti tälle uudelle puhelulle. Tässä välilehdellä pitäisi näkyä puhekumppanin videokuva (tai jos videota ei ole, siinä näkyy perus-skypeukkeli). Mutta mulla ei näy video tuossa välilehdellä, vaan vasta sitten jos valitsen, että videokuva avataan uuteen ikkunaan/kokoruututilaan. Eli silloin lopputuloksena on, että mulla on skype auki, ja toinen ikkuna jossa videokuva.

Automaattisesti videokuva ei siis näy heti alkuun, vaan vasta sitten kun klikkaan puhelun jo ollessa käynnissä, että video erilliseen ikkunaan.

(Siitä en tiedä, missä oma videokuvani näkyisi, mutta tiedän että ongelma ei liity siihen. käytin toisella koneella videopuhelujuttua aiemmin, ja siinä videokuva tuli heti alkuun tuohon välilehdelle, joten tiedän siis itselläni olevan ongelman :) )

• Puhelun aikana

Kun olet yhteydessä toiseen ja teillä on puhelu auki, ota kuvan alta valikko ja sieltä näkymä, näkymä valikko tulee esille vain kun sinulla on puhelu auki ja kamerat kytkettynä, Valitse sieltä video lehdellä siihen ruksi. Se päivittyy kun aloitat uuden puhelun ja pitäisi silloin toimia. Eli lopeta puhelu ja ota uudelleen näet että sen pitäisi toimia.
      Näin me sen korjasimme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      86
      4108
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      124
      3614
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      85
      3406
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe