Ei ruusua!!!

Vietin hääpäiväni Italiassa,asiasta juteltiin kepeissä tunnelmissa Venetsiassa. Minä tosi romanttisissa tunnelmissa ja matkassa oli paras ystäväni... Istuimme pubissa paikalle tullessa ruusun myyjä, josta mieheni innostui ja osti ruusun, jonka varmuudella kuvittelin itselleni... mutta menikin ystävälleni!! Miehestäni se oli hyvä vitsi, mutta itse en ymmärrä asiaa ollenkaan!! 18-vuotis hääpv meni latteissa tunnelmissa Milanossa :(...ja sama tunnelma jatkuu, ITKETTÄÄ... Tällainen "romantiikka" ei ole minua! HALEJA KAIVATEN...

6

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avokki38

...olihan tuo hiukan typerä teko. Olisihan sitä aikuisen miehen luullut hiukan ajattelevan. Olisit heti asiaa kommentoinut paikan pääällä, etkä ainakaan ala sitä pitkään murehtimaan.

• Kyllähän mielipahani heti ilmoitin, mutta mieheni sitä tyyppiä, ettei osaa anteeksi pyytää.. Itse kuvittelee sen hyväksi vitsiksi, sanoi että ajatus oli ostaa ruusu minulle, mutta muuttikin mielensä kesken kaiken?! Sitä en ymmärrä. Miksi? Itse ei osaa moukka kommentoida!! Ystäväni todella hyvä, jo 30v takaisin!! Hyvin tulee toimeen mol. kanssa ja harvoin tavataan, hänen asuessa Ruotsissa.

• voi-h

kyllä tuo on nyt sen sortin moka, että sun kannattaa laittaa avioerotuomari asialle. Jumbe!! Onko sulla muita ongelmia, ratkotaan nekin tässä saman tien.

• viitaten

, mielestäni avioliitossa on aivan sama, miten sen toisen mielen pahoittaa, niin aina pitäisi ottaa toisen tunteet huomioon ja pyytää anteeksi, jos tietää loukanneensa.

Ymmärrän sinua zippe. Itsekin olen herkkä romantikko ja noinkin tärkeänä päivänä tuollainen käytös satuttaisi paljon. Jos olisin ollut mukana ollut ystäväsi, olisin tuntenut oloni erittäin vaivautuneeksi tuossa tilanteessa..

Oletko yrittänyt jutella miehellesi tapahtuneesta tuon päivän jälkeen?

Iso rutistus sinulle ja onnea pitkän liittonne johdosta!

• more :!!!!

your moneymaker

• Alice

Ruusuepisodista loukkaantumista on helppo vähätellä ja helppo nimitellä vaimoa pikkumaiseksi ja nipottajaksi, mutta mielestäni tämän selvemmin ei mies voi naiselle kertoa, että tämä on vain arkinen itsestäänselvyys ja kuuluu kalustoon, ei rakas ystävä, kumppani jne. mitä jokainen vaimo oikeasti toivoisi olevansa. Minä olisin pahastunut eleestä syvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe