Kun on kaksi erillistä tietokonetta, tuleeko sama posti molempiin, vai siihen, kummalla ensin avataan OE. Näkyykö se sen jälkeen myös siinä toisessa. Molemmissa on samat postin asetukset, käyttäjätunnukset ja tilit.
OE:n posti kahdessa koneessa
5
802
Vastaukset
- Poro1
itsellesi: siihen, kummalla ensin avataan OE...
MUTTA jos sinulla on OE asetuksissa ruksi, että jättää kopion palvelimelle niin silloin saattaa tulla molempiin koneisiinkin. Lähetä jostakin itsellesi testiviesti ja kokeile sen avulla...
:) - fundamentalist
postia luetaan säännöllisesti useammalta kuin
yhdeltä koneelta, on ainoa toimiva systeemi
käyttää selaimella luettavaa postia.
Lähse kaikkien sähköpostintarjoajien systeemit
tukevat sitä. - kyyllä
Saitkin jo vastauksen, että sähköposti näkyy siinä mihin sen ensiksi asennetaan, mutta jos haluat katsoa internet palveluntarjoajasi sähköpostia toisella koneella, se onnistuu laajakaistasi palvelinsivuilta.
minulla mm. on Soneran laajakaista ja inet.fi -loppuinen sähköposti. toisella koneella saan sähköpostit luettua (ja lähetettyä) Soneran Omien sivujen kautta "laajakaista - sähköposti" palvelujen kautta.- eerops
Kun avaat Outlookilla sähköpostisi ja haet tulleet, niin viesti siirtyy Soneran palvelimelta koneellesi. Ei näy enää Soneran sivuilla.
Jos käytät vain Soneran palvelimen kautta sähköpostia, niin ne pysyvät siellä. - voi lukea
eerops kirjoitti:
Kun avaat Outlookilla sähköpostisi ja haet tulleet, niin viesti siirtyy Soneran palvelimelta koneellesi. Ei näy enää Soneran sivuilla.
Jos käytät vain Soneran palvelimen kautta sähköpostia, niin ne pysyvät siellä.palvelimen sähköposti palvleekin sitä tarkoitusta hyvin, että ei ole mahdollista kotikoneelta katsoa sähköpostista uusia viestejä. jos ne vanhat viesti on haettu, niin ne on ilmeisesti myös luettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423