Benefon twin + kokemuksia

suomalaista!

2kk olen nyt omistanut tuon 2 simkortin benefonin ja voin kyllä kertoa ja vakuuttaa että aivan oiva keksintö!!! kun nyt omistan 2 puhellinliittymää..mun päänumeron j akakkosnumeronan DNAmaratonin jolla hoitelen saman operattorin kaverit yms ja hyvin pyyhkii :)

eli kertokaas muut käyttäjät kokemuksistanne twin pluussan ja asiasta jotka eivät tiedä,niin www.benefon.fi ja löytyy lisäinfoa englanniksi.

14

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaivoonsukeltaja

Salossa on järvet täynnä pois heitettyjä benefonin romupuhelimia ja osuman saaneita vesilintuja.

• Jalli

Benefon Q oli paras puhelin joka minulla on ikinä ollut.
        Hyvää oli ainakin pieni koko,ja se toimi aina,toisin kuin nokian romut jotka toimivat viikon ostopäivästä ja kun vie huoltoon niin sanotaan että on kastunut! vaikka kyseinen 5210 pitäisi olla vedenkestävä ja eikä se ole ikinä ollut vedessä!

Lisäksi puhelimen arvo nousi koko ajan, ostin 100e ja myin 150egellä nyt saa jo 200egee!

Huonoa oli pienet napit ja ruma ulkonäky,tosin joidenkin mielestä oli hieno.

• Mievaan

ollaan, taitaapa olla malli, joka on työllistänyt kuluttajansuojaa oikein urakalla. Eipä muistu urani varrelle toista yhtä surkeaa puhelinmallia. Olen myynyt noita murheenkryynejä ja jälkihoita oli samanverran, kun kaikissa muissa yhteensä.

• sarza
        Mievaan kirjoitti:

ollaan, taitaapa olla malli, joka on työllistänyt kuluttajansuojaa oikein urakalla. Eipä muistu urani varrelle toista yhtä surkeaa puhelinmallia. Olen myynyt noita murheenkryynejä ja jälkihoita oli samanverran, kun kaikissa muissa yhteensä.

toimii kuin ajatus, helppo hallita, iso näyttö, GPS!, Friend Find, kartta, kompassi, eMeil, automaattinen sammutus/päälletulo, äänenlaatu loistava, 7 peliä ym. ym.

• Benefon ESC NT 2002
        sarza kirjoitti:

toimii kuin ajatus, helppo hallita, iso näyttö, GPS!, Friend Find, kartta, kompassi, eMeil, automaattinen sammutus/päälletulo, äänenlaatu loistava, 7 peliä ym. ym.

Olen ajatellut tuota sitkeää matkapuhelinyritystä Benefonia! Kiinnostus on kasvanut myös heidän laitteitaan kohtaan haluaisinkin nyt tietää enemmän (specifioidusti) vioista ja eduista muihin merkkeihin nähden erityisesti näistä uudemmista malleista, kuten ESC Nt 2002 -navigaattorista!
        Voisitteko kertoa mm latauksen kestosta, käytettävyydestä, ohjelmista(saako jotain musiikkiääniä, lisälaitteista(mp3 playeri?) jne!

• illu

Kyllähän se on paras puhelin suomessa ainoa jossa on metallia kuoret, muut on muovi korppuja

• v60

tarkoitat motorola v60 kun metallikuorita kirjoitat.

• Hande

Meillä kaverin kanssa on Twini plussat ja kokemuksia on vuosien varrella kertynyt: Plussaa muita merkkejä parempi toimivuus kaukana mastoista, pieni koko ja kevyt, kaksi liittymää helposti käytettävissä ja T9 ja pitkät (640) viestit. Miinusta: vajaan 3 pv. toiminta-aika, eli akku voisi olla suurempi. Tällaista ei muilta saa..

• Palkansaaja Salosta

Konkurssia odotellesssa on tietysti hyvä että olet tyytyväinen Benefoniin, toivottavasti et sentään joutunut maksamaan kyseisestä puhelimesta?
      Mikäli käräjäoikeus ei päästä Benefonia yrityssaneeraukseen niin konkka on varma ja "takuu" on ohi. Joka tapauksessa Benefon on ilmoittanut keskittyvänsä "vaativiin telematiikkalaitteisiin" ja Twinin kaltaiset tuotteet eivät siihen kuulu, tosin ei 30 tuotekehitysihmistä muuutenkaan enää mitään saa aikaan kun muut myytiin Elcoteqille. Sinuna hankkiutuisin eroon Twinistä niin kauan kun valmistaja on vielä olemassa.

• QQQ

Minulla on ollut sekä bebefon twin yhdellä sim-kortilla ja nyt on Q ollut jo 2,5 vuotta.

Twin oli tosi kevyt ja näppärä puhelin, ainut "vika" ainakin minun omistamassani yksilössä oli se että jos kirjoitti tekstiviestejä liian nopeasti, se jumiutui.

Q:sta ei ole ollut muuta moittimista kuin että laturin "urosliitintä" saa näin "vanhemmiten" aina heilutella että rupeis lataamaan. On toiminut muuten tosi hyvin. Ja akku on semmonen että se sinnittelee puhelun loppuun asti, ja loppuu vasta heti sen jälkeen.

Harmi kun oli benefonilla huono markkinointi sillon aikoinaan niin nokia pääs niin johtamaan asemaan että pikku benefonille kävi ohrasesti. Ne oli hyviä puhelimia nuo benefonit.

Q oli vielä vuosi sitten ihan ok valinta, mutta nyt alkaa olla jo vanhaa kamaa. Eikä uusia ole näköpiirissä...

• no joo

Ehdottomasti paras mitä minulla on ollut.Todella yksi syy siihen on se,että olen ollut mukana ideoimassa 2sim ideaa.Mutta vakavasti sanottuna ainut vika on huoltoverkoston suppeus.

• eikö vain

Hyvä laite,ehdoton heille jotka tarvitsevat työssä ja siviilissä eri liitymää.Markkinointi olisi pitänyt suunnata laitoksiin tehokkaammin niin ei olisi ollut asiakaspulaa.

• easy living...

itselläni on saunalahden liittymä ykkösliittymänä ja DNAmaraton, dna tuttuja varten ja tää on aivan oiva peli kahden simkortin omistajille...päivääkään en ole katunut ja puuttuvat ominaisuudet (lue tilpehöörit) ei mun puhelimenkäyttöä miksikään muuta...

• tapaus
        easy living... kirjoitti:

itselläni on saunalahden liittymä ykkösliittymänä ja DNAmaraton, dna tuttuja varten ja tää on aivan oiva peli kahden simkortin omistajille...päivääkään en ole katunut ja puuttuvat ominaisuudet (lue tilpehöörit) ei mun puhelimenkäyttöä miksikään muuta...

En ole ikinä omistanut nokian puhelimia ja jos on uskomista että esc päihittää nokian olen erittäin tyytyväinen että puhelimeni on ollut tämän surkeuden jälkeen philips.Muutaman täydellisen jumittumisen jälkeen varas vei escin..onneksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe