10.10.2008 Hesperia Playa El Agua

Ekaa kertaa Venezuelaan

Onkos ketään lähdössä samaan suuntaan noihin aikoihin.
Millaisia kokemuksia on ollut vuonna 2008 käyneillä.

Ekaa kertaa Venezuelaan

10

2512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläkin

      Ollaan vaimon kanssa suunnittelemassa matkaa juuri tuohon samaan hotelliin lokakuussa. Onko jollain hotellissa olleella tietoa, kannattaako ottaa bungalow vai hotellihuone isommasta rakennuksesta. Vai onko väliä?

      • Ekaa kertaa Venezuelaan

        Me otettiin bungalow.

        Ekaa kertaa Venezuelaan


    • 2 viikkoa bungalowissa

      Me oltiin Helmikuussa 2 viikkoa samassa hotellissa ja nimenomaan Bungalowissa, 2 alle kouluikäistä muksua mukana.

      Ottakaa Bungalow ilman muuta jos saatte, me ei edes varattu bungalowia mutta semmoinen meille annettiin. Bungalow ryhmillä on omia pienempiä uima-altaita, joitten ympärillä on välillä kiva loikoa ja uida rauhassa jos ei jaksa pääaltaalle(ihan vieressä sekin) mennä.

      Hotellissa on hyvät urheilumahdollisuudet, jos haluaa välillä vähän hikoilla.

      Tykättiin hotellista todella paljon. Ihmiset oli ystävällisiä ja kaikki toimi hienosti. Parilla retkellä käytiin ja niiden järjestelyt toimi hienosti. Retkivalikoima on paikanpäällä laajempi kuin suomesta tilattuna ja hinta halvempi. Retkifirmoja löytyy rantakadulta mm. Magic Tours Hesperian rantaportista 100m oik. Viidakkoretki(1 yö) varattiin jo suomesta ja se oli virhe, retket on just samoja paikanpäältä varattuna mutta halvempia.


      Ostosmahdollisuudet on vähän rajalliset Playa el Aguassa, mutta ottakaa Hesperian rantaportin vierestä taksi ja ajakaa Sambil ostoskeskukseen, sieltä löytyy ihan kaikki kamat mitä ihminen elämässään tarvitsee. Taksit oli rehellisiä ja hinta oli aina sama kun etukäteen kysyi.

    • joopp

      Oltiin Playa el Aguassa toukokuun lopulla. Ilmat olivat erinomaiset: aurinko paistoi ja lämpöä riitti ainakin 30c joka pv! Juuri kyseinen hotelli vaikutti ainakin mielestäni parhaalta, tai ainakin kun paluupäivänä kierrettiin saaren muut hotellit, niin ne tuntuivat olevan paljon huonompia kuin aguan hesperia. Ruuista ei saanut vatsatautia mutta hotellin ilmaisista drinkeistä saattoi saada, varsinkin maidollisista.
      Rannalla oli sopivasti tilaa ja hiekka oli pehmeää. Tosin kaupustelijat sekä suuret meduusamäärät voivat häiritä. Hotellin toinen, isompi uima-allas oli juuri remontissa eli sinne ei tuolloin päässyt. Hotellialueen lähellä on pari mukavaa kauppaa josta saa halvalla esim. viiniä ja smirnoff icea sekä limuja ja vettä. Muuten hotellin lähellä ei ole juurikaan mitään erikoista. Yöelämä oli hotelliauleen ulkopuolella melkein kuollutta mutta allasalueilla oli menoa yömyöhään joka ilta. Toivottavasti viihdytte matkallanne!

    • JariPekka77
      • oltiin joulukuussa 2007

        En voi suositella Playa el Aquaa kenellekään. Paikalliset turistit otettiin kyllä hyvin huomioon. Mut eurooppalaisia ei.Iltaisin hirveä meteli = musiikki soi täysillä ja kuului osaan bungaloweista todella häiritsevästi. Hotellin ruokaa on mahdoton syödä kahta viikkoa putkeen. Lihat sitkeitä ja ruoka mautonta. Lisä mausteita ei pyynnöstä huolimatta saanut.Astiat likaisia. Ottakaa espanjan kielen sanakirja mukaan. Ilman ei pärjää. Hotelli on todella hyvin vartioitu. Molemmilla porteilla vartijat ja yöllä kaksi. Aseiden kanssa.Lisäksi betoniaita jonka yläosassa rikottua lasia.


    • Tammikuu2007

      Oikein hyvää matkaa teille, olen kade!

      Haluan vain sellaisen vinkin antaa, että Playa el Aguan ranta on todella tuulinen ihan jatkuvasti ja sinne on kertynyt myös paljon merilevää yms "roskaa". Saaren tämä puoli on ns Atlantin puolta. Kun haluatta lekotella ja uida rannalla, niin ottakaa taksi ja menkää Playa Caribelle saaren toiselle puolelle. Siellä aistii sen oikean Karibian, ihan pieniä ja loivia aaltoja, ei tuulta lähes nimeksikään, eikä ranta ole roskan peitossa. Taksit on tosi halpoja, ei montaa euroa mene matkaan saaren toiselle laidalle.

      Eikä kannata ottaa niin vakavasti kitisijöiden kommentteja matkakohteesta. Jos oikeesti valitetaan siitä, että on vaikea löytää taksia, jossa on ilmastointi, niin huh huh! Mä olin tyytyväinen aina, ku löydettiin taksi, jossa oli kaikki ovet paikoillaan. :D Taksikuskit oli asiallisia ja ystävällisiä, vaiks ei yhteistä kieltä olis ollutkaan.

      Oon herkkävatsanen, enkä saanut ripulia. Söin ja join kaikkea mitä tarjolla oli. Saa sen turistiripulin välillä Välimerelläkin, joten taas ihan turhaa rutinaa, että tuolla kaikki sairastuis. Itseasiassa en ole kertaakaan käynyt Välimerellä saamatta turistiripulia...

      Rentouttavaa lomaa! Sitähän se eksotiikka on, ettei kaikki palvelut pelaa, niinkuin Katajanokalla. Ja löytyyhän sieltä Margaritaltakin se paikallinen Hilton-ketjun hotelli, jos mikään muu ei riitä. ;)

      • 2 viikkoa lähtöön

        Kiitos vastauksestasi.
        Kiva lukea tällaisiakin kommentteja. Tällä kun näkyy liikkuvan noita odotuksenpilaajiakin. Olitko muuten hotellissa vai bungalow:ssa. Ja jos olis b:ssä....Millainen kuva jäi? Olisi kiva tietää lisää jos jaksat kirjoittaa.

        Terv 10.10.2008========>Playa el Aqua


      • 10.10.2008=====Playa el Aqua

        Sellaista vielä, että, Miten kannattaisi menetellä digikuvaamisen kanssa. Kannattaako ottaa läppäriä mukaan jotta voi siirtää kuvia nettiin wlanin kautta vai onko siellä "internetpiste" josta pystyisi muistikortinlukijan avulla siirtään kuvat nettiin ettei tarvitsisi ostaa monta muistikorttia.
        Kannattako sinne yleensäkään ottaa "järkkäriä" katoamisen pelosta vai ottaako vain "pokkaridigikameran"....Kummatkin kamerat löytyy.

        Terv 10.10.2008=====>Playa el Aqua


    • Matkalta palannut

      Nonniin. Nyt sitä sitten palattiin matkalta.
      Oli hieno matka. Suosittelen. Ainoastaan 2 päivää meni sairastellessa kun omaa tyhmyyttään meni syömää ulos asetelluista leipäpaloista.... Luultavasti tarkoitettu koirille ja kissoille vietäviksi. Barbadoksella oltiin yksi yö mennessä kun jokin pumppu petti koneesta. Matkatoimisto välitti hetimiten tiedon, että korvaavat yhden vuorokauden osalta. Hienoa palvelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe