Veljen vaimoa muiden nukkuessa

Juhannusyönä saunatuvassa

Veljeni on perinteiseen tapaan perheineen viettämässä Juhannusta mökilläni. Lämmin päivä kului nopeasti saunomisen, syömisen ja uimisen merkeissä.

Alakouluikäiset lapset olivat uimisesta ja muista päivän touhuista niin väsyksissä, että tuskin jaksoivat valvoa kokon polttamiseen asti.

Veljeni otti tapansa mukaan liikaa viinaa ja hänet oli talutettu jo ennen kokon polttoa telttaan nukkumaan.

Lasten mentyä nukkumaan minä, vaimoni ja kälyni istuimme saunatuvassa juomia maistellen ja aurinkonlaskua ihaillen. Tuvan lattialla nukkui patjoilla kaksi lapsista. Kälyni lepäili selällään sohvalla ja vaimoni istui nojatuolissa häntä vastapäätä.

Kun istuin sohvalle kälyni koukisti jalkojaan, että mahduin istumaan. Vasen käteni lepäsi sohvan käsinojalla ja oikea käteni nojasi kälyni vatsaan. Kännissä kun olin, niin aloin sen kummemmin asiaa ajattelematta hieroa kädelläni kälyni vatsaa.

Vaimoni huomasi käteni kälyn oloasun housunkauluksessa ja ärähti, että mitä te oikein teette. Kälyni kuienkin rauhoitti tilanteen sanomalla, että kai sitä nyt toisen vatsaa voi vähän hieroa. Vaimoni onneksi hyväksyi selityksen ja alkoi pikkuhiljaa nuokkumaan. Sitten hän onneksi sanoikin lähtevänsä nukkumaan.

Kun vaimoni oli lähtenyt aittaan nukkumaan, kälyni nousi istualleen ja silloin käteni lipui kuin itsekseen housun sisään ja suoraan pillulle. Ja ahh, miten kuuman ja kostean pillun käteni kohtasikaan. Kokeilin kuumia pillunhuulia sormillani ja kaluni ponkaisi saman tein pystyyn. Kysyin kälyltäni haluaisiko hän kovaa kyrpää. Hän ei vastannut mitään, ynisi vain kiimaisena. Niimpä vedin omani ja kälyn housut alas ja ohjasin hänet istumaan kivikovan kaluni päälle. Käly alkoi ihanan ratsastuksen ja minä otin kälyni isot rinnat oloasun alta käsiini ja puristelin niitä voimakkaasti. Kälyni hyväili pallejani ihanan taidokkaasti, juuri sopivan lujaa.

Nainti tuntui todella hyvältä, mutta kun ottanut aika lailla viinaa, niin tiesin että tässä asennossa en saisi spermoja lentämään. Niimpä ohjasin kälyni lattiamatolla selälleen. Vilkaisin lapsia, mutta he onneksi tuhisivat sikeää unta. Aloin naida kälyäni oikein kunnolla ja kuiskasin hänen korvaansa kysymyksen siitä, että saisinko spermata hänen ihanan pillunsa. Kälyli vastasi, että anna tulla kaikki vaan. Kiihdytin tahtia ja tunsin miten orgasmi sai kälyni pillun sykkimään. Tuo syke lypsi myös minun spermani liikkeelle ja ai että miten laukeaminen veljen vaimon pilluun tuntui hyvältä ja kiihottavalta!

Mutta heti nainnin jälkeen iski ankara morkkis; mitä jos vaimoni oliskin tullut takaisin, tai lapset heränneet?

Aamupalalla kälyni valitti krapulaansa, vilkaisi vaivihkaa minua silmiin ja sanoi, että ei muista eilisillasta mitään. Toki ymmärrsin, että hän tarkoitti, että tuosta illasta ei koskaa puhuttaisi, eikä siitä ole koskaan puhuttukaan.

12

32328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käly, käly, käly ???

      Jo oli naivi kirjoitus !!

      • stupidus

        Käly - puolison sisar, veljen vaimo tai puolison veljen vaimo


      • Lanko

        Kälyt ovat naivia ihmisiä ...


      • Anonyymi

        Mitäs et nuku kyttäät täällä yötkin. Eikö niuvanniemllä ole nukkummaan meno ajat.


    • Anonyymi

      Kesällä kaikki juopotteli illalla, vaimon veljen vaimo Irja joi vähemmän olin noin 24 .
      Erkki Irjan mies joi itseltä jalat alta, mutta istui ja otti vielä. Erkki nostettiin viereiselle laverille. Irja sanoi minä lähden meidän mökkiin se oli noin sadan metrinpäässä sinne meni pieni polku, lähdin mörön syötiksi. Mökkiin ei tullut valoja, kävin katsomassa akun kenkä irti, en korjannut. Oltiin hämärässä sohvalla ja kuunneltiin radio onneksi Erkillä oli viinaa pöydällä, istuttiin vierekkäin Irja nojasi minuun nauroi jos Erkki tietäs.
      Hieroin sievästi rinnan sivua ja rintaa Irja sanoi ei ole oikein että me näin.
      Sanoin olen pitkään ihaillut sinun rintoja ja hyväilin reilummin kuiskasin saanko koskea ja avasin takaa kesämekkoa näin hämärässä kauniit rinnat käänyin ja maistelin niitä Irja huokaili ja vähän vastusteli jatkoin kun kerrankin sain imeä.
      Irja antoi jo reilusti imeä hieroin jalkaa ja ylemmäs ja käsi suoraan housuihin oli ihan märkä menin kontalleen eteen ja riuhdoin housuja pois vedin jaloista ihan reunalle vielä Irja esteli työnnyin sisään ja nain sievästi katsoin Irjaa kuiskas haluan minä sain tätä nelikymppistä kunnolla kumpikin halusi kunnolla.
      Nousin ja annoin paperia ja nakkasin kaminaan. Irja meni sänkyynsä minä nukuin laverilla heräsin yöllä kävin ulkona kusella, kun menin sisään menin Irjan viereen kuiskas ei enää sanoin ei kukaan näe, Irja levitti haarat kuiskas haluttaa niin että kohta huudan antoi tosi halukkaana naitiin pitkään, pyysi että menen omaan laveriin.
      Aamulla noin kuuden aikaan Irja nousi ja keräsi papereita lattialta, katsoin pakaroita ja jalkojen väliä, nousin taakse huokasi ei me enää hieroin yöpaidan päältä rintoja huomasin antaa mielellään hieroa, ohjasin kaln takaapäin kuiskas vain olen niin heikko nojasi pöytää vasten ja antoi selkä notkolla takaapäin kuiskasin anna kui haluat jalat leveni kiljahteli ja kuiskas pane syvälle pane kun laskin sisään sen vähäsen mitä tuli pakarat vapisi kunnolla.
      Mentiin sitten isompaan mökkiin miehet oli jo jatkanut juomista, Irja oli pahana Erkille et kyllä heti aamusta juo, Erkillä oli uhi päällä ja joi suoraan pullosta.
      Puhuttiin Erkin veljen ja sen isän kanssa jonkin aikaa Irja sanoi menen tekemään ruokaa syöttekö te molemmat miehet nauroi ei tänä pivänä.
      Päästiin mökkiin Irja meni suoraan sänkyyn kuiskas ensin jälki ruoka Irja kuiskas onneksi juovat ihanaa saada useasti koko ajan haluttaa ja nosti lantiota kuiskas sinä jaksat nyt ei pidetty kiirettä.
      Pyhäaika loppui ja lähdin kotia vaimon luo. Sain kivoja vietejä Irjalta melkein joka viikko. Sitten tuli maalikylään yöksi naitiin hotellissa ainakin kolmesti yltayöhön mennessä eri asennoissa ja ennen aamupalaa. Sitten on silloin tällöin tavattu kiihkeänä.

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat kun tiedät itsekkin niiden olevan,


      • Anonyymi

        Kaunista on ihanaa kun nautinto vie menessään.Jatkakaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat kun tiedät itsekkin niiden olevan,

        Spedellä paloi käämit buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä paloi käämit buaahaa

        Spede sulla on siis käämit päässä. Tuliko nyt overload.


    • Anonyymi

      Tää spede voisi poistua näiltä sivuilta pysyvästi .
      Sua ei täällä kaivata .
      .

      • Anonyymi

        Oohh spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh spede kilahti buaahaa

        OOOH Mistä nyt taas kilahtelet. Tyhjästä päästäsi kärsit nyt ja tulevaisuudessakin.


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe