Savo rules!

mies savosta

Huomenta kaikille! Olenko muistanut kertoa, että kyllä elämä savossa on ihanaa? NO SE ON!

Pitäisiköhän lähteä ottamaan pari tuoppia tänään, mitä mieltä?

15

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savon kingi

      sinä olet pahassa kyykyssä, miksi harrastat täällä kyykkyhyppelyä, nuolaisepa välillä sefua, niin kyllä se siitä.
      Niin ja itke ylläpitoon.

    • savon kingi

      sinä olet pahassa kyykyssä, miksi harrastat täällä kyykkyhyppelyä, nuolaisepa välillä sefua, niin kyllä se siitä.
      Niin ja itke ylläpitoon.

    • ratikkarami

      Hei M***,jos olet lähössä ottamaan soittele mulle
      R

      • mies savosta

        Vieläkö sä painat duunia? Jumalauta, ei rapulassa saa töitä tehdä...

        Taidan jättää sen viinanoton väliin, ku olis ne kemut tossa parin viikon päästä...


    • mies savosta

      Mites on lähtenyt päivä liikkeelle?

      VITSI:

      Mistä johtuu, että savolaisten väitetään olevan eteviä liikemiehiä?

      - He ovat nauraneet monet makoisat naurut laihialaisten kustannuksella

      • Vetteman

        Savon hemmo vitsiä vääntää,feikeiltä nenät kipeäksi kääntää.

        Vastausten tietäjä tuttu tuo _oi,lukenut mies ehkä kirjan loi..


      • mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

        Savon hemmo vitsiä vääntää,feikeiltä nenät kipeäksi kääntää.

        Vastausten tietäjä tuttu tuo _oi,lukenut mies ehkä kirjan loi..

        _oi ratkoo hyvällä prosentilla arvoitukset!

        Tietääköhän itse vai tsekkaako googlella?

        Jos satut _oi paikalle, pistäpä vastaus?


      • Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

        _oi ratkoo hyvällä prosentilla arvoitukset!

        Tietääköhän itse vai tsekkaako googlella?

        Jos satut _oi paikalle, pistäpä vastaus?

        Taas vaihteeks. Välillä saa venata monta minuuttia,että saa vastauksia lähetettyä... Liekö kaapeliyhteydet ylikuormitettuja...?


      • mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

        Taas vaihteeks. Välillä saa venata monta minuuttia,että saa vastauksia lähetettyä... Liekö kaapeliyhteydet ylikuormitettuja...?

        Taitaa olla jokapuolella sama ongelma. Eiköhän se siitä korjaannu illaksi.

        Onko sulla muuten omaa nettiyhteyttä? Ajattelin kun et iltaisin kirjoittele?


      • Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

        Taitaa olla jokapuolella sama ongelma. Eiköhän se siitä korjaannu illaksi.

        Onko sulla muuten omaa nettiyhteyttä? Ajattelin kun et iltaisin kirjoittele?

        Ei oo tullu vielä hommattua.. 2 harrastusta vie paljon aikaa illoista, Jos hommaan yhteydet,tulee netin kanssa todennäkösesti vietettyä aikaa enemmänkin..

        Sais tonne mun kämppään kyllä helposti linkin laitettua kun on valmiudet olemassa.

        Päätekkin olis jo valmiina pöydällä... täytyy nyt kattoa jos syksyn aikana hommais liittymän...? Maksaisi ainoastaan 50€ /kk


      • mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

        Ei oo tullu vielä hommattua.. 2 harrastusta vie paljon aikaa illoista, Jos hommaan yhteydet,tulee netin kanssa todennäkösesti vietettyä aikaa enemmänkin..

        Sais tonne mun kämppään kyllä helposti linkin laitettua kun on valmiudet olemassa.

        Päätekkin olis jo valmiina pöydällä... täytyy nyt kattoa jos syksyn aikana hommais liittymän...? Maksaisi ainoastaan 50€ /kk

        Mulla maksaa 45,90€/kk ja ADSL-laite 4€/kk elikkä samanhintaisia olisivat! :-)


      • fröökenni

        taas kokkous. Taisin mie myöhästyy pahemmastikkin, kun karkelot on menossa. Mutta lohkasen teitille jonkinmooseen vitsinkarjun.

        Kaks pikkupoikaa kinastel. Toinen sano, että olet ihan perseestä.
        Niin sinäkin.
        Enkä oo, minut on leikattu keisarinleikkauksella.


      • _oi
        mies savosta kirjoitti:

        _oi ratkoo hyvällä prosentilla arvoitukset!

        Tietääköhän itse vai tsekkaako googlella?

        Jos satut _oi paikalle, pistäpä vastaus?

        esim tuo oli tosi vanha juttu, eli tiesin.
        Muutkin olen tiennyt paitsi sitä mikä oli joka kolmannella. Olin senkin kuullut, mutta en muistanut ennenkuin joku kertoi ratkaisun. Se on uudempaa kansanperinnettä.
        Aikanaan noita arvoituksia harrasteltiin, oli jokin paksu kirja pelkkiä arvoituksia ...


      • mies savosta
        _oi kirjoitti:

        esim tuo oli tosi vanha juttu, eli tiesin.
        Muutkin olen tiennyt paitsi sitä mikä oli joka kolmannella. Olin senkin kuullut, mutta en muistanut ennenkuin joku kertoi ratkaisun. Se on uudempaa kansanperinnettä.
        Aikanaan noita arvoituksia harrasteltiin, oli jokin paksu kirja pelkkiä arvoituksia ...

        niitä on minustakin hauskaa ratkoa. Kavereiden kanssa kyseltiin kirjasta, jokainen vastasi vuorollaan. Lopussa ynnättiin pisteet ja katsottiin kuka tietää.


      • Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

        Mulla maksaa 45,90€/kk ja ADSL-laite 4€/kk elikkä samanhintaisia olisivat! :-)

        Miksi halusit siirtyä raamattupalstalle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe