Savo rules!

mies savosta

Huomenta kaikille! Olenko muistanut kertoa, että kyllä elämä savossa on ihanaa? NO SE ON!

Pitäisiköhän lähteä ottamaan pari tuoppia tänään, mitä mieltä?

15

1937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savon kingi

sinä olet pahassa kyykyssä, miksi harrastat täällä kyykkyhyppelyä, nuolaisepa välillä sefua, niin kyllä se siitä.
      Niin ja itke ylläpitoon.

• savon kingi

sinä olet pahassa kyykyssä, miksi harrastat täällä kyykkyhyppelyä, nuolaisepa välillä sefua, niin kyllä se siitä.
      Niin ja itke ylläpitoon.

• ratikkarami

Hei M***,jos olet lähössä ottamaan soittele mulle
      R

• mies savosta

Vieläkö sä painat duunia? Jumalauta, ei rapulassa saa töitä tehdä...

Taidan jättää sen viinanoton väliin, ku olis ne kemut tossa parin viikon päästä...

• mies savosta

Mites on lähtenyt päivä liikkeelle?

VITSI:

Mistä johtuu, että savolaisten väitetään olevan eteviä liikemiehiä?

- He ovat nauraneet monet makoisat naurut laihialaisten kustannuksella

• Vetteman

Savon hemmo vitsiä vääntää,feikeiltä nenät kipeäksi kääntää.

Vastausten tietäjä tuttu tuo _oi,lukenut mies ehkä kirjan loi..

• mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

Savon hemmo vitsiä vääntää,feikeiltä nenät kipeäksi kääntää.

Vastausten tietäjä tuttu tuo _oi,lukenut mies ehkä kirjan loi..

_oi ratkoo hyvällä prosentilla arvoitukset!

Tietääköhän itse vai tsekkaako googlella?

Jos satut _oi paikalle, pistäpä vastaus?

• Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

Taas vaihteeks. Välillä saa venata monta minuuttia,että saa vastauksia lähetettyä... Liekö kaapeliyhteydet ylikuormitettuja...?

• mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

Taas vaihteeks. Välillä saa venata monta minuuttia,että saa vastauksia lähetettyä... Liekö kaapeliyhteydet ylikuormitettuja...?

Taitaa olla jokapuolella sama ongelma. Eiköhän se siitä korjaannu illaksi.

Onko sulla muuten omaa nettiyhteyttä? Ajattelin kun et iltaisin kirjoittele?

• Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

Taitaa olla jokapuolella sama ongelma. Eiköhän se siitä korjaannu illaksi.

Onko sulla muuten omaa nettiyhteyttä? Ajattelin kun et iltaisin kirjoittele?

Ei oo tullu vielä hommattua.. 2 harrastusta vie paljon aikaa illoista, Jos hommaan yhteydet,tulee netin kanssa todennäkösesti vietettyä aikaa enemmänkin..

Sais tonne mun kämppään kyllä helposti linkin laitettua kun on valmiudet olemassa.

Päätekkin olis jo valmiina pöydällä... täytyy nyt kattoa jos syksyn aikana hommais liittymän...? Maksaisi ainoastaan 50€ /kk

• mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

Ei oo tullu vielä hommattua.. 2 harrastusta vie paljon aikaa illoista, Jos hommaan yhteydet,tulee netin kanssa todennäkösesti vietettyä aikaa enemmänkin..

Sais tonne mun kämppään kyllä helposti linkin laitettua kun on valmiudet olemassa.

Päätekkin olis jo valmiina pöydällä... täytyy nyt kattoa jos syksyn aikana hommais liittymän...? Maksaisi ainoastaan 50€ /kk

Mulla maksaa 45,90€/kk ja ADSL-laite 4€/kk elikkä samanhintaisia olisivat! :-)

• fröökenni

taas kokkous. Taisin mie myöhästyy pahemmastikkin, kun karkelot on menossa. Mutta lohkasen teitille jonkinmooseen vitsinkarjun.

Kaks pikkupoikaa kinastel. Toinen sano, että olet ihan perseestä.
        Niin sinäkin.
        Enkä oo, minut on leikattu keisarinleikkauksella.

• _oi
        mies savosta kirjoitti:

esim tuo oli tosi vanha juttu, eli tiesin.
        Muutkin olen tiennyt paitsi sitä mikä oli joka kolmannella. Olin senkin kuullut, mutta en muistanut ennenkuin joku kertoi ratkaisun. Se on uudempaa kansanperinnettä.
        Aikanaan noita arvoituksia harrasteltiin, oli jokin paksu kirja pelkkiä arvoituksia ...

• mies savosta
        _oi kirjoitti:

esim tuo oli tosi vanha juttu, eli tiesin.
        Muutkin olen tiennyt paitsi sitä mikä oli joka kolmannella. Olin senkin kuullut, mutta en muistanut ennenkuin joku kertoi ratkaisun. Se on uudempaa kansanperinnettä.
        Aikanaan noita arvoituksia harrasteltiin, oli jokin paksu kirja pelkkiä arvoituksia ...

niitä on minustakin hauskaa ratkoa. Kavereiden kanssa kyseltiin kirjasta, jokainen vastasi vuorollaan. Lopussa ynnättiin pisteet ja katsottiin kuka tietää.

• Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

Mulla maksaa 45,90€/kk ja ADSL-laite 4€/kk elikkä samanhintaisia olisivat! :-)

Miksi halusit siirtyä raamattupalstalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8817
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3762
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1332
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      996
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      817
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe