Savo rules!

mies savosta

Huomenta kaikille! Olenko muistanut kertoa, että kyllä elämä savossa on ihanaa? NO SE ON!

Pitäisiköhän lähteä ottamaan pari tuoppia tänään, mitä mieltä?

15

2056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savon kingi

      sinä olet pahassa kyykyssä, miksi harrastat täällä kyykkyhyppelyä, nuolaisepa välillä sefua, niin kyllä se siitä.
      Niin ja itke ylläpitoon.

    • savon kingi

      sinä olet pahassa kyykyssä, miksi harrastat täällä kyykkyhyppelyä, nuolaisepa välillä sefua, niin kyllä se siitä.
      Niin ja itke ylläpitoon.

    • ratikkarami

      Hei M***,jos olet lähössä ottamaan soittele mulle
      R

      • mies savosta

        Vieläkö sä painat duunia? Jumalauta, ei rapulassa saa töitä tehdä...

        Taidan jättää sen viinanoton väliin, ku olis ne kemut tossa parin viikon päästä...


    • mies savosta

      Mites on lähtenyt päivä liikkeelle?

      VITSI:

      Mistä johtuu, että savolaisten väitetään olevan eteviä liikemiehiä?

      - He ovat nauraneet monet makoisat naurut laihialaisten kustannuksella

      • Vetteman

        Savon hemmo vitsiä vääntää,feikeiltä nenät kipeäksi kääntää.

        Vastausten tietäjä tuttu tuo _oi,lukenut mies ehkä kirjan loi..


      • mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

        Savon hemmo vitsiä vääntää,feikeiltä nenät kipeäksi kääntää.

        Vastausten tietäjä tuttu tuo _oi,lukenut mies ehkä kirjan loi..

        _oi ratkoo hyvällä prosentilla arvoitukset!

        Tietääköhän itse vai tsekkaako googlella?

        Jos satut _oi paikalle, pistäpä vastaus?


      • Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

        _oi ratkoo hyvällä prosentilla arvoitukset!

        Tietääköhän itse vai tsekkaako googlella?

        Jos satut _oi paikalle, pistäpä vastaus?

        Taas vaihteeks. Välillä saa venata monta minuuttia,että saa vastauksia lähetettyä... Liekö kaapeliyhteydet ylikuormitettuja...?


      • mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

        Taas vaihteeks. Välillä saa venata monta minuuttia,että saa vastauksia lähetettyä... Liekö kaapeliyhteydet ylikuormitettuja...?

        Taitaa olla jokapuolella sama ongelma. Eiköhän se siitä korjaannu illaksi.

        Onko sulla muuten omaa nettiyhteyttä? Ajattelin kun et iltaisin kirjoittele?


      • Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

        Taitaa olla jokapuolella sama ongelma. Eiköhän se siitä korjaannu illaksi.

        Onko sulla muuten omaa nettiyhteyttä? Ajattelin kun et iltaisin kirjoittele?

        Ei oo tullu vielä hommattua.. 2 harrastusta vie paljon aikaa illoista, Jos hommaan yhteydet,tulee netin kanssa todennäkösesti vietettyä aikaa enemmänkin..

        Sais tonne mun kämppään kyllä helposti linkin laitettua kun on valmiudet olemassa.

        Päätekkin olis jo valmiina pöydällä... täytyy nyt kattoa jos syksyn aikana hommais liittymän...? Maksaisi ainoastaan 50€ /kk


      • mies savosta
        Vetteman kirjoitti:

        Ei oo tullu vielä hommattua.. 2 harrastusta vie paljon aikaa illoista, Jos hommaan yhteydet,tulee netin kanssa todennäkösesti vietettyä aikaa enemmänkin..

        Sais tonne mun kämppään kyllä helposti linkin laitettua kun on valmiudet olemassa.

        Päätekkin olis jo valmiina pöydällä... täytyy nyt kattoa jos syksyn aikana hommais liittymän...? Maksaisi ainoastaan 50€ /kk

        Mulla maksaa 45,90€/kk ja ADSL-laite 4€/kk elikkä samanhintaisia olisivat! :-)


      • fröökenni

        taas kokkous. Taisin mie myöhästyy pahemmastikkin, kun karkelot on menossa. Mutta lohkasen teitille jonkinmooseen vitsinkarjun.

        Kaks pikkupoikaa kinastel. Toinen sano, että olet ihan perseestä.
        Niin sinäkin.
        Enkä oo, minut on leikattu keisarinleikkauksella.


      • _oi
        mies savosta kirjoitti:

        _oi ratkoo hyvällä prosentilla arvoitukset!

        Tietääköhän itse vai tsekkaako googlella?

        Jos satut _oi paikalle, pistäpä vastaus?

        esim tuo oli tosi vanha juttu, eli tiesin.
        Muutkin olen tiennyt paitsi sitä mikä oli joka kolmannella. Olin senkin kuullut, mutta en muistanut ennenkuin joku kertoi ratkaisun. Se on uudempaa kansanperinnettä.
        Aikanaan noita arvoituksia harrasteltiin, oli jokin paksu kirja pelkkiä arvoituksia ...


      • mies savosta
        _oi kirjoitti:

        esim tuo oli tosi vanha juttu, eli tiesin.
        Muutkin olen tiennyt paitsi sitä mikä oli joka kolmannella. Olin senkin kuullut, mutta en muistanut ennenkuin joku kertoi ratkaisun. Se on uudempaa kansanperinnettä.
        Aikanaan noita arvoituksia harrasteltiin, oli jokin paksu kirja pelkkiä arvoituksia ...

        niitä on minustakin hauskaa ratkoa. Kavereiden kanssa kyseltiin kirjasta, jokainen vastasi vuorollaan. Lopussa ynnättiin pisteet ja katsottiin kuka tietää.


      • Vetteman
        mies savosta kirjoitti:

        Mulla maksaa 45,90€/kk ja ADSL-laite 4€/kk elikkä samanhintaisia olisivat! :-)

        Miksi halusit siirtyä raamattupalstalle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe